Ik vond ze sympathiekquote:
Dat is precies wat die sheriff op TV verkondigde over het harde politieke klimaat in de states en dat mensen die niet stable zijn daar weleens gekke dingen mee kunnen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat de jonge socialsten eens pakweg 8 jaar terug in de tijd moeten gaan, en zich moeten realiseren dat naarmate je dit soort rotzooi de ether inslingert, je altijd wel een mongool hebt die daardoor net het beslissende duwtje krijgt. Dat is een soort volwassenheid die ik bij politieke organisaties verwacht, en dat men ook die verantwoordelijkheid neemt.
Meen je dat nou?quote:
Precies. Met een Colt 'Peacemaker' op zak, ga je toch wat makkelijker de discussie aan met de linksen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik durf bijna mijn mening niet meer te uiten.
Als ik die boeken lees van achter die schermen wel ja. Kan begrijpen dat naar buiten een ander beeld ontstond.quote:
Decision points?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik die boeken lees van achter die schermen wel ja. Kan begrijpen dat naar buiten een ander beeld ontstond.
Bush is erg dom omdat hij repte over een kruistocht. Dan heb je toch verdomd weinig historisch besef. Verder kan werkelijk geen enkel voorstel dat door zijn regering is genomen op mijn steun rekenen. Met als dieptepunt de invasie van Irak.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Bush is erg dom, hij heeft namelijk gezegd dat de Islam een religie van vrede is.
Waarom zou een oorlog tegen terrorisme geen geldige oorlog zijn? En middels het Patriot Act zijn heel wat aanslagen voorkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bush is erg dom omdat hij repte over een kruistocht. Dan heb je toch verdomd weinig historisch besef. Verder kan werkelijk geen enkel voorstel dat door zijn regering is genomen op mijn steun rekenen. Met als dieptepunt de invasie van Irak.
Natuurlijk, de een na grootste partij momenteel zal vast wel in rook opgaan na de volgende 2 verkiezingenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Misan het volgende:
Ik denk dat de PvdA nog twee landelijke verkiezing mee doet waarbij de partij in de laatste van deze twee uit het Nederlandse politieke landschap verdwijnt
Speech-lessquote:
Met een Glock ook. Alleen zo jammer dat een 9 jarig kind dan ook eraan gaat maar ja, collateral damage, moet kunnen bij rechts, toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. Met een Colt 'Peacemaker' op zak, ga je toch wat makkelijker de discussie aan met de linksen.
Vrijheid omwille van veiligheid. Ik geloof daar niet in. De invasie van Irak had niets met de War on Terror te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom zou een oorlog tegen terrorisme geen geldige oorlog zijn? En middels het Patriot Act zijn heel wat aanslagen voorkomen.
Wishfull thinking van rechts.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, de een na grootste partij momenteel zal vast wel in rook opgaan na de volgende 2 verkiezingen
Je doet het erom of niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom zou een oorlog tegen terrorisme geen geldige oorlog zijn? En middels het Patriot Act zijn heel wat aanslagen voorkomen.
Onzin. Speelde jij als 9jarig kind ook altijd met de messen uit je keukenla?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een Glock ook. Alleen zo jammer dat een 9 jarig kind dan ook eraan gaat maar ja, collateral damage, moet kunnen bij rechts, toch?
Nee, hij meent het oprecht.quote:
Meerdere redenen. Denk jij bijvoorbeeld dat terrorisme alleen in Irak zit en dat je het wel even uitroeit door daar binnen te vallen? Zo niet is de rechtvaardiging voor die oorlog direct onderuit gehaald zo wel heb ik oprecht medelijden met je.quote:
Terrorisme zit niet alleen in Irak, en er niks mis met het verwijderen van dictators.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Meerdere redenen. Denk jij bijvoorbeeld dat terrorisme alleen in Irak zit en dat je het wel even uitroeit door daar binnen te vallen? Zo niet is de rechtvaardiging voor die oorlog direct onderuit gehaald zo wel heb ik oprecht medelijden met je.
De VS heeft zich niet te bemoeien met de binnenlandse politiek van een ander land. Ook niet als er aan het hoofd van dat land een dictator staat die het slecht voorheeft met het volk.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Terrorisme zit niet alleen in Irak, en er niks mis met het verwijderen van dictators.
Waarom bevrijden ze landen zoals Zimbabwe en Noord Korea dan niet van de tirannie als de USA zo graag de 'wereld' macht wil zijn? Dictators en ze mogen van mij oprottenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Terrorisme zit niet alleen in Irak, en er niks mis met het verwijderen van dictators.
Heeft Zuid-Korea een dictatorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom bevrijden ze landen zoals Zimbabwe en Zuid Korea dan niet van de tirannie als de USA zo graag de 'wereld' macht wil zijn? Dictators en ze mogen van mij oprotten
Volgens Palin wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Heeft Zuid-Korea een dictator?
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Heeft Zuid-Korea een dictator?
Het zou wel een droomscenario zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, de een na grootste partij momenteel zal vast wel in rook opgaan na de volgende 2 verkiezingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |