quote:
Ik wel. Vlak voordat hij klaar is, sla ik hem kapot en laat ik het nog heel ff bakken tot het eigeel net niet meer vloeibaar isquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
heerlijk, een gebakken eitje. Sunny side up vind ik alleen niks
Goed zoquote:
Je snolt je wel in de rondte!quote:
Ik hou wel van een dooiertjequote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel. Vlak voordat hij klaar is, sla ik hem kapot en laat ik het nog heel ff bakken tot het eigeel niet meer vloeibaar is
Nee, ik wil juist zo'n bolletje en dan eigeel opslurpenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel. Vlak voordat hij klaar is, sla ik hem kapot en laat ik het nog heel ff bakken tot het eigeel net niet meer vloeibaar is
idd maar wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist zo'n bolletje en dan eigeel opslurpen
En dat klinkt heel vies
Ook langs de randjes he, langs de randjesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat klinkt heel vies
Leuk gedaan, wel beetje grootquote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
Grappig om te zien trouwens, een overzicht van hoe verschillende film sequels het hebben gedaan
[ afbeelding ]
En the Devils Rejects zou dan het beste sequel zijn maak ik hieruit op.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
Grappig om te zien trouwens, een overzicht van hoe verschillende film sequels het hebben gedaan
[ afbeelding ]
Lellebel ben ik eigenlijk he.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je snolt je wel in de rondte!
Als in, voor de klas staan, letterlijk dus, op een school of zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
ow, leuk! Krijg een mailtje of ik weer college wil gevenVind ik altijd erg grappig om te doen
Het moet nog net een beetje vloeibaar zijn jaquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat klinkt heel vies
Jij hebt die gruwelijke Singles afbeelding weggehaald?quote:
Ja, sorry, was je er heel erg aan gehecht?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt die gruwelijke Singles afbeelding weggehaald?
wat een kutfilm vond ik dat, zwaar overrated.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
over films gsproken, ik heb the expendables gekeken
ik dacht, over the top actie... dus niet teveel verwachten... maar moest wel leuk zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een kutfilm vond ik dat, zwaar overrated.
Ja, heb het de afgelopen 2 jaar ook gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, voor de klas staan, letterlijk dus, op een school of zo?
Voor wat voor opleiding doe je dat?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb het de afgelopen 2 jaar ook gedaanIk moet vertellen hoe mijn werk in elkaar zit, opdrachten uitdelen, begeleiden en vervolgens pitches beoordelen
Okequote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb het de afgelopen 2 jaar ook gedaanIk moet vertellen hoe mijn werk in elkaar zit, opdrachten uitdelen, begeleiden en vervolgens pitches beoordelen
Absoluut niet! Mensen die zoiets maken mogen wat mij betreft zo tegen de muur.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, sorry, was je er heel erg aan gehecht?
ik vond schwarzie het beste. in zijn rolletje van 3 minuten.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht, over the top actie... dus niet teveel verwachten... maar moest wel leuk zijn...
hij is echt dramatisch slecht, de dialogen waren vast en zeker door stalone zelf bedacht
Voor de hogeschool van Amsterdam, dus jouw leeftijdscategorie jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMaar, dan wel een klas met mensen van mijn leeftijd? Of middelbare school nog?
Dat klinkt wel leuk, welke opleiding/niveau?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
het enige moment dat ik zou lachen, ware het niet dat ik die opmerking over president worden al in de trailer had gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond schwarzie het beste. in zijn rolletje van 3 minuten.
Och, ik vond hem best vermakelijk. Ik kijk nooit stallonefilms want Stallone, dus ik had me op het ergste voorbereid.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
Okequote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor de hogeschool van Amsterdam, dus jouw leeftijdscategorie ja
de cast trouwens, geweldig! zonde dat het dit geworden is...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond schwarzie het beste. in zijn rolletje van 3 minuten.
Ik vond 'm ook wel te doen, eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik vond hem best vermakelijk. Ik kijk nooit stallonefilms want Stallone, dus ik had me op het ergste voorbereid.
Jason maakte een hoop goed.
Dat zou ook de enige manier zijn waarop ik voor de klas sta. Want als ik van mn schoonzusje hoor wat voor een rommel je soms ingeleverd krijgt en dat elke dag...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeDat lijkt mij ook nog wel leuk om te doen.
RED, een film totaal in dezelfde categorie, was op zich wel okéquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
Ik heb er geen geduld voorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
ow, lesgeven lijkt me juist superleuk. Misschien wil ik dat sowieso wel gaan doen als ik ooit stop in actief televisiemaken zeg maar
Ik heb er wel eens over nagedacht om PABO te gaan doen. Omdat het me wel een onwijs leuk beroep lijkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
ow, lesgeven lijkt me juist superleuk. Misschien wil ik dat sowieso wel gaan doen als ik ooit stop in actief televisiemaken zeg maar
Ik zou wel eerst iedereen er uit sturen die geen zin heeft, ik teken je aanwezigheid wel afquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan veel, maar lesgeven niet, ik heb to-taal geen geduld om dingen die IK vanzelfsprekend vind uit te leggen.
ik vind t een prul. ik had halverwege al zoiets van mwa, is dit alles?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
de cast trouwens, geweldig! zonde dat het dit geworden is...
Ik gelukkig wel. Maar tot op zekere hoogte. Aan een kind van 10 kan ik het bijvoorbeeld niet uitleggen, aan iemand van 18 al een stuk beterquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan veel, maar lesgeven niet, ik heb to-taal geen geduld om dingen die IK vanzelfsprekend vind uit te leggen.
Romantische films.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gewoon vrijdag de dvd van the notebook gekocht omdat ik wel eens wilde zien wat al die hopeloze romantici er nou aan vindenheb m nog niet gekeken though
inderdaad, je leert er volgens mij veel van, ik heb wel eens leuke discussies/gesprekken gehad met die gast-docenten. Ook wel meegemaakt dat we met een groepje bij z'n bedrijf werden uitgenodigd om er verder over te praten.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
zo'n gastcollege is zo ook wel leuk voor de afwisseling. Altijd interessant om te zien hoe de studenten denken en zo
Kutfilmquote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gewoon vrijdag de dvd van the notebook gekocht omdat ik wel eens wilde zien wat al die hopeloze romantici er nou aan vindenheb m nog niet gekeken though
Ik denk dat ik het geduld bij een 10 jarige eerder kan opbrengen, die zijn gewoon nog domquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. Maar tot op zekere hoogte. Aan een kind van 10 kan ik het bijvoorbeeld niet uitleggen, aan iemand van 18 al een stuk beter
Toch zou ik er niet mijn beroep van willen maken.
Ik irriteer me er het meeste aan dat je het bij mensen van 20 vaak nog steeds op het niveau van een 10 jarige moet uitleggenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. Maar tot op zekere hoogte. Aan een kind van 10 kan ik het bijvoorbeeld niet uitleggen, aan iemand van 18 al een stuk beter
Toch zou ik er niet mijn beroep van willen maken.
Hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geduld bij een 10 jarige eerder kan opbrengen, die zijn gewoon nog dom.
Idd, van die betweterige HBO-studentjes, daar zou ik me toch echt aan ergeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geduld bij een 10 jarige eerder kan opbrengen, die zijn gewoon nog dom.
Mja, ik heb er geen ervaring mee. Ik heb in mijn leven alleen maar paardrijles, tekenles en turnlessen gegeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik irriteer me er het meeste aan dat je het bij mensen van 20 vaak nog steeds op het niveau van een 10 jarige moet uitleggen
Middelbaar misschien, maar ik ken geen hbo-leraar die zich daar druk over maaktquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou een slechte leraar zijn. Wil iemand zijn huiswerk niet maken of leren, prima hoor. Ik lig er niet wakker van. Ik zou mensen moeilijk kunnen pushen en dat wordt op een middelbare school wel van een leraar verwacht, vermoed ik zo.
Wij hadden vroeger een leraar voor natuurkunde die op een dag zei:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou een slechte leraar zijn. Wil iemand zijn huiswerk niet maken of leren, prima hoor. Ik lig er niet wakker van. Ik zou mensen moeilijk kunnen pushen en dat wordt op een middelbare school wel van een leraar verwacht, vermoed ik zo.
misschien dat het ook door de doelgroep komt. Ik krijg/kreeg voornamelijk retail personeel voor mn kiezenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb er geen ervaring mee. Ik heb in mijn leven alleen maar paardrijles, tekenles en turnlessen gegeven.
Dat was ook mijn tactiek op de middelbare school. Uiteindelijk had je die briefjes niet eens meer nodig!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een leraar voor natuurkunde die op een dag zei:
Voor de volgende toets mogen jullie een spiekbriefje gebruiken, maar die mag niet meer dan 3 bij 3 cm zijn. Schrijf zo klein als je wil, aan beide kanten, maakt niet uit!
Met als gevolg dat ik dus al die hoofdstukken heb uitgeplozen om na te gaan wat ik dan het beste op dat briefje kon zetten en zo leerde ik het dus alsnog. Briljant!
Bij ons mocht je altijd alle 6 zijden beschrijven.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor de volgende toets mogen jullie een spiekbriefje gebruiken, maar die mag niet meer dan 3 bij 3 cm zijn. Schrijf zo klein als je wil, aan beide kanten, maakt niet uit!
Met als gevolg dat ik dus al die hoofdstukken heb uitgeplozen om na te gaan wat ik dan het beste op dat briefje kon zetten en zo leerde ik het dus alsnog. Briljant!
Ik durf oprecht te beweren dat het een van de betere lesmethodes is!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt ja. Vorig jaar waren wat mensen behoorlijk op hun teentjes getrapt, maar er kwamen ook mensen bedanken voor het realistische commentaarquote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, van die betweterige HBO-studentjes, daar zou ik me toch echt aan ergeren.
Nou ja, ik dus alleen hobbyisten. Die staan sowieso vaak heel anders in een leerproces dan studenten en werkendenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien dat het ook door de doelgroep komt. Ik krijg/kreeg voornamelijk retail personeel voor mn kiezen![]()
LOL, er rijdt net een cabrio met het dak open voorbijrespect!
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel is de dooddoener die je dan krijgt te horen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Middelbaar misschien, maar ik ken geen hbo-leraar die zich daar druk over maaktZolang je maar geen domme vragen stelt tijdens de les.
samenvatting schrijven leer je idd het beste van.. kwam ik ook achter door het maken van spiekbriefjes ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik durf oprecht te beweren dat het een van de betere lesmethodes is!
Ik schreef altijd briefjes die ik dan op de zitting van mijn stoel plakte met een plakbandje. Geen leraar die vraagt of hij tussen je benen mag kijken. En zo viel het briefje niet op de grond als je ff ging verzitten. Of het boek open in je tas. Of nog erger, bij sommige leraren had ik gewoon het boek op mijn tafel liggen en als ze er wat van zeiden gaf ik dan een bek.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ook mijn tactiek op de middelbare school. Uiteindelijk had je die briefjes niet eens meer nodig!
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schreef altijd briefjes die ik dan op de zitting van mijn stoel plakte met een plakbandje. Geen leraar die vraagt of hij tussen je benen mag kijken. En zo viel het briefje niet op de grond als je ff ging verzitten. Of het boek open in je tas. Of nog erger, bij sommige leraren had ik gewoon het boek op mijn tafel liggen en als ze er wat van zeiden gaf ik dan een bek.
meisjes met rokjes die het met een stift op hun benen gingen schrijven hadden wij nin de klasquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schreef altijd briefjes die ik dan op de zitting van mijn stoel plakte met een plakbandje. Geen leraar die vraagt of hij tussen je benen mag kijken. En zo viel het briefje niet op de grond als je ff ging verzitten. Of het boek open in je tas. Of nog erger, bij sommige leraren had ik gewoon het boek op mijn tafel liggen en als ze er wat van zeiden gaf ik dan een bek.
Het is heel belangrijk om je als instructeur/trainer/leraar aan te passen aan het niveau. Als je dat kan/begrijpt dan krijg je zo'n groep mee. Toch is dat nog best lastig, je bereid het toch op een bepaalde manier voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik dus alleen hobbyisten. Die staan sowieso vaak heel anders in een leerproces dan studenten en werkenden
Ik heb mensen lesgegeven die twee keer zo oud waren dan ik ben, en heb gewoon het respect gekregen die een lerares (instructrice in dit geval) verdient
Idd, op het moment dat je hoofd- en bijzaken van elkaar kan scheiden, snap je de stof eigenlijk ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
samenvatting schrijven leer je idd het beste van.. kwam ik ook achter door het maken van spiekbriefjes ja!
Ik was nooit goed in het schrijven van samenvattingen. Ik leerde nooit maar leende altijd die van anderen en haalde dan een hoger cijfer dan zij.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
samenvatting schrijven leer je idd het beste van.. kwam ik ook achter door het maken van spiekbriefjes ja!
Ik zat op een heel strenge school. Ik zat ook meer op de gang dan in de klas.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar was onze school veel te streng voor
LG? Seriously?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef STING het volgende:
Over een paar dagen hopelijk m'n nieuwe home cinema setje binnen
http://www.kieskeurig.nl/home_cinema_set/lg/hb965tz/897616/
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat op een heel strenge school. Ik zat ook meer op de gang dan in de klas.
Bij Smits kon je paar weken terug nog voor 5 meier een complete JBL S680 set scoren. Oké, moet je nog wel een versterker bij prikken maar toch.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef STING het volgende:
Over een paar dagen hopelijk m'n nieuwe home cinema setje binnen
http://www.kieskeurig.nl/home_cinema_set/lg/hb965tz/897616/
Ik moet ook zeggen dat ik mijn tactiek ook lichtelijk ontleend heb aan mijn moeder die dat in haar jeugd dus deed.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
meisjes met rokjes die het met een stift op hun benen gingen schrijven hadden wij nin de klas
Ik typte ze uit en had een horloge met metalen band, daar plakte ik em dan in. Tijdens de toets het horloge af doen en mee "spelen" als concentratie middel. Veel mensen hebben iets in de andere hand dan dat ze mee schrijvenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik merk aan mezelf dat ik bijvoorbeeld bij paardrijles heel makkelijk kan schakelen tussen mijn lesklantje van 8 en haar oudere zus van 16 om vervolgens verder te gaan met m'n klant van 40.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is heel belangrijk om je als instructeur/trainer/leraar aan te passen aan het niveau. Als je dat kan/begrijpt dan krijg je zo'n groep mee. Toch is dat nog best lastig, je bereid het toch op een bepaalde manier voor.
Qua audio/hi-fi ben ik nog niet zo merk gebonden en deze krijgt overal goeie reviewsquote:
ja, het ligt aan mij, ik weet hetquote:
Ik heb altijd veel waardering voor mensen die zoveel moeite ervoor doen zeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik typte ze uit en had een horloge met metalen band, daar plakte ik em dan in. Tijdens de toets het horloge af doen en mee "spelen" als concentratie middel. Veel mensen hebben iets in de andere hand dan dat ze mee schrijven
Dat Hi-Fi kan je wegstrepen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Qua audio/hi-fi ben ik nog niet zo merk gebonden en deze krijgt overal goeie reviews
En nog belangrijker, front en rear hebben alle 4 standaarden en dat zocht ik
Ik heb sinds 2002 een LG wasmachine. Nog nooit problemen gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat Hi-Fi kan je wegstrepen.
Sinds ik een paar weken bij LG moest werken en alle medewerkers alleen maar afgaven op hun LG telefoon en LG spul wat ze thuis hadden staan moet ik dat spul echt niet meer
Ik moet me per klant weer aanpassen, dat is soms lastig. Ik vertel elk verhaal maar 2-3x en dan gaat het weer heel ergens anders over. Uiteraard is de basis wel altijd hetzelfde.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik bereid nooit wat voor, ik improviseer ter plekke wat ik wil vertellenDe materie waar het over gaat ben ik immers dagelijks mee bezig
Dat is 1 op 1, ik stond twee weken terug bijv voor 40man/vrouw per keer (dat was trouwens veel te veelquote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik merk aan mezelf dat ik bijvoorbeeld bij paardrijles heel makkelijk kan schakelen tussen mijn lesklantje van 8 en haar oudere zus van 16 om vervolgens verder te gaan met m'n klant van 40.
Oh, dat was bij ons dan weer niet zo. Ik had er eerlijk gezegd ook gewoon schijt aan op dat moment.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik had daar nooit het lef voor. Ik heb ook nooit spiekbriefjes gebruikt. Maar voor een toets werd alles door de leraar gecontroleerd bij de jongens en door een lerares bij de meisjes
Ok. Het is ook niet zo beroerd verder, maar ik ben totaal niet gecharmeerd van die setjes, geluid is altijd maar heel leeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Qua audio/hi-fi ben ik nog niet zo merk gebonden en deze krijgt overal goeie reviews
En nog belangrijker, front en rear hebben alle 4 standaarden en dat zocht ik
Ik vind dat uiteindelijk gewoon domme mensenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel waardering voor mensen die zoveel moeite ervoor doen zeg!
Dat werkte ook altijd heel goed! Zo ben ik mijn basisschool periode door gekomen met een leraar die dat altijd gebruikte. Van hem heb ik geleerd problemen in stukjes te hakken.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben een docent en die kopt de vraag altijd terug.
"Ja, maar hoe zit dat dan met zus en zo en dit en dat"
Pauze voor dramatisch effect.
"Interessant, hoe denk jij dat het zit?"
Ja, dat moet ik ook. Maar als je de materie kent is het praatje eromheen nooit zo lastig vind ikquote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet me per klant weer aanpassen, dat is soms lastig. Ik vertel elk verhaal maar 2-3x en dan gaat het weer heel ergens anders over. Uiteraard is de basis wel altijd hetzelfde.
Maar: Sony.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok. Het is ook niet zo beroerd verder, maar ik ben totaal niet gecharmeerd van die setjes, geluid is altijd maar heel leeg.
Ik heb zelf een Sony reciever en daar "normale" speakers voor incl Sub en dan surround speakerstjes achter. Ik wil nog 1 echte centre-speaker hebben.
Met een beetje zoeken en mazzel is dat niet eens duurder.
Nouja, schuld van mn ouders, die gaven me al op mn 10e een computer en printerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel waardering voor mensen die zoveel moeite ervoor doen zeg!
Wat voor normale speakers?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok. Het is ook niet zo beroerd verder, maar ik ben totaal niet gecharmeerd van die setjes, geluid is altijd maar heel leeg.
Ik heb zelf een Sony reciever en daar "normale" speakers voor incl Sub en dan surround speakerstjes achter. Ik wil nog 1 echte centre-speaker hebben.
Dat wordt de volgende stap denk ik ja, losse receiver en losse speakers. Je wil toch steeds iets betersquote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een prestatie om trots op te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat was bij ons dan weer niet zo. Ik had er eerlijk gezegd ook gewoon schijt aan op dat moment.
Ik denk dat ik achteraf een van de meest irritante leerlingen ooit daar ben geweest.
Alleen bij sommige leraren was ik het lievelingetje omdat die in de klas door mijn vragen wel merkten dat ik het allemaal wel begreep. Ik gooide er gewoon met de pet naar toen.
Denk dat het gros van de toehoorders liever iets hoort wat je echt wil vertellen en dat je je wellicht in de loop van de tijd laat leiden door wat er ter sprake komt, dan dat je een inspiratieloos, vantevoren bedacht verhaal afdraait. Is ook veel interactiever lijkt me.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook. Maar als je de materie kent is het praatje eromheen nooit zo lastig vind ik
ik las de stof een keer door en dat was het. en eigenlijk haalde ik altijd wel alles. dat ik nooit fatsoenlijke studies oid af heb kunnen ronden komt niet daardoorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, Samz, als ik IETS over kon doen is het mijn schooltijd. Ik ben er allesbehalve trots op.quote:
quote:
Dat is wel zo. Tijdje terug wel gelachen trouwens, moest ik een presentatie houden over een bepaalde laptop serie, maar ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Stond ik daar voor gespecaliseerd mederwerkers van een B2B zaak. Dat was wel ff een grote fail van het bedrijf die me bemiddeldequote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook. Maar als je de materie kent is het praatje eromheen nooit zo lastig vind ik
Dat is kennis achteraf. Waarom zou je het dan anders doen? Wat zou er dan nu anders of beter voor voor je geweest zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, Samz, als ik IETS over kon doen is het mijn schooltijd. Ik ben er allesbehalve trots op.
Die Sony Trinitrons waren ook altijd onverwoestbaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mn 15 jaar oude receiver doet het nog steeds
Is dat een magnetostaat of is 'ie zo plat door de marketingafdeling?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ] incl de 500 serie 30CM sub.
Ja, dat weet ik. Het was ook niet serieus bedoelt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, Samz, als ik IETS over kon doen is het mijn schooltijd. Ik ben er allesbehalve trots op.
Ik heb vroeger het bedrijfstijdschrift voor een groot bedrijf in ICT en ICT personeel geschreven, over innovaties en allerlei grote projecten. Daar kwam ook een grote hoeveelheid blufpoker bij kijken ja ;')quote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Tijdje terug wel gelachen trouwens, moest ik een presentatie houden over een bepaalde laptop serie, maar ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Stond ik daar voor gespecaliseerd mederwerkers van een B2B zaak. Dat was wel ff een grote fail van het bedrijf die me bemiddelde
herkenbaar, het is gelukkig nog goed gekomen met mequote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZIJN! ze staan nog steeds te spelen in de oostblok landen en 3e wereld.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Sony Trinitrons waren ook altijd onverwoestbaar.
Marketing VS techneutenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat een magnetostaat of is 'ie zo plat door de marketingafdeling?
Ik heb er niet uit gehaald wat erin zit. Als ik nou gewoon niet beter had gekund, ála.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is kennis achteraf. Waarom zou je het dan anders doen? Wat zou er dan nu anders of beter voor voor je geweest zijn?
Hij is echt zo platquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat een magnetostaat of is 'ie zo plat door de marketingafdeling?
Philips Matchline beeldbuis.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ZIJN! ze staan nog steeds te spelen in de oostblok landen en 3e wereld.
En op mijn oude slaapkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het had gekund dat je dat zo opvatte aan de hand van mijn post.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het was ook niet serieus bedoelt.
Dat ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Philips Matchline beeldbuis.Doet het nog steeds
Marketingdude tegen techneut: Hé, kun je die speakers ook platter maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing VS techneuten(en omdat de marketing vaak beter is in communiceren krijgen zij meestal hun zijn van de directie
- niet altijd terecht. )
Dat vind ik ook zo mooi, als je het overtuigend genoeg brengt, kan je alles bewerenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb vroeger het bedrijfstijdschrift voor een groot bedrijf in ICT en ICT personeel geschreven, over innovaties en allerlei grote projecten. Daar kwam ook een grote hoeveelheid blufpoker bij kijken ja ;')
Nee, ik heb je vaak genoeg zien posten dat je er zo'n spijt van hebt dat je niet meer van je schooltijd hebt gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het had gekund dat je dat zo opvatte aan de hand van mijn post.
Dus je hebt eigenlijk spijt van dat je geen papiertjes gehaald hebt? Nu moet je steeds bewijzen dat je wel een bepaald niveau hebt, maar daar dus geen bewijsje van hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er niet uit gehaald wat erin zit. Als ik nou gewoon niet beter had gekund, ála.
Maar ik heb wel de intelligentie, ik heb er alleen geen fuck mee gedaan, dat vind ik zonde.
Daarom doe ik nu al jaren werk wat ik niet leuk vind maar weet ik ook niet wat ik wel wil.
Ik heb er een paar jaar geleden nog 1 gekocht, vóórdat die platte tv's normaal werden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, maar nu, heb je Ambilightquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ook!
en had je een my first sony, dan kon je die ook meenemen naar het graf al spelende. Die dingen gaan 2 levens mee
Vroeger was de kwaliteit van dat spul allemaal veel beter
tegenwoordig willen mensen zelf om het jaar iets nieuws, dus ja, waarom het steviger maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ook!
en had je een my first sony, dan kon je die ook meenemen naar het graf al spelende. Die dingen gaan 2 levens mee
Vroeger was de kwaliteit van dat spul allemaal veel beter
Dat kwam alleen maar omdat er nog geen HD-TV werd uitgezonden toenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden nog 1 gekocht, vóórdat die platte tv's normaal werden.
Ik had beter beeld dan iedereen die op den duur een plasma of LCD kocht.
Sja, Philips hè.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog een ouderwetse Aristona beeldbuisEn hij bevalt prima
Idd, de consumptiemaatschappij in overdrivequote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegenwoordig willen mensen zelf om het jaar iets nieuws, dus ja, waarom het steviger maken?.
Exact dat.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk spijt van dat je geen papiertjes gehaald hebt? Nu moet je steeds bewijzen dat je wel een bepaald niveau hebt, maar daar dus geen bewijsje van hebt.
Wat let je om dat bewijs alsnog te gaan halen?
Dan klopt mijn bewering toch nog steeds?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kwam alleen maar omdat er nog geen HD-TV werd uitgezonden toen.
Letterlijk bij gestaanquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Marketingdude tegen techneut: Hé, kun je die speakers ook platter maken?
Techneut: Ja, dat kan wel maarrrr...
Marketingdude: oké top thanks man!
Deelsquote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan klopt mijn bewering toch nog steeds?
Ja, maar aan de andere kant. Iedereen doet iets waar hij goed in is.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Letterlijk bij gestaan![]()
Tijdens een (zwaar gefaald) project voor een vol automatische koffie machine voor het zeer hoge prijssegment. Marketing wilde er zoveel opties in duwen, en gaven het lijstje, een ontwerpschets en draaide zich om en liepen weg![]()
Vervolgens gingen ze plannen schrijven en kwamen ze er weken later achter dat oa de electronica onder de waterbak kwam te zitten door hun ontwerp en de prijs 3x te hoog werd.
Waarom niet? Juist bij adoptie is het belangrijk om zo snel mogelijk met je kind te bonden toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Van alle verloven die er zijn, snap ik echt geen hol van het adoptieverlof
Ja jeetje gun ons ook wat als homo!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom dat 100% doorbetaald moet worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist bij adoptie is het belangrijk om zo snel mogelijk met je kind te bonden toch?
Lawl!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Marketingdude tegen techneut: Hé, kun je die speakers ook platter maken?
Techneut: Ja, dat kan wel maarrrr...
Marketingdude: oké top thanks man!
Dan nog durf ik dan te betwisten dat mijn tv toen dan zoveel slechter was.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels. Je kon uiteraard wel gewoon in HD films kijken etc
.
Wat wil je precies weten?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Hier staat nog steeds een Sony Wega met Triniton beeldbuis, ding is belachelijk lomp, maar super beeldquote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden nog 1 gekocht, vóórdat die platte tv's normaal werden.
Ik had beter beeld dan iedereen die op den duur een plasma of LCD kocht.
Dat krijgt geen enkele manquote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeetje gun ons ook wat als homo!
Wij krijgen geen zwangerschapsverlof!
Tis net als een puppy. Of een eendje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist bij adoptie is het belangrijk om zo snel mogelijk met je kind te bonden toch?
Vind ik meer terecht dan een moeder die tig weken verlof krijgt en dat vooral doorbrengt met het hangen op Hyves.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat 100% doorbetaald moet worden.
Nah, was meer sarcasmequote:
Ja nou dus! Van het stelletje is er 1 de mama en 1 de papa volgens de stereotypen! Dus dan is voor de ene het adoptieverlof ipv zwangerschapsverlof en voor de ander ipv ouderschapsverlof! DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijgt geen enkele manOuderschapsverlof daargelaten.
Voor gewoon TV kijken voegt het in mijn beleving ook erg weinig toe aangezien 99% van de uitzendingen toch niet in HD zijn opgenomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een 4 jaar oude sony tv met een enorme kastMaar prima beeld verder, ik hecht totaal niet aan HD en zo
Adoptieverlof is 18 wekenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik meer terecht dan een moeder die tig weken verlof krijgt en dat vooral doorbrengt met het hangen op Hyves.
ik ook niet. heb niet eens zo'n bioscoopset, maar gewoon oldskool stereo.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een 4 jaar oude sony tv met een enorme kastMaar prima beeld verder, ik hecht totaal niet aan HD en zo
Deed ik ook niet tot ik het verschil zagquote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ja, niet dus hequote:Op maandag 10 januari 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou dus! Van het stelletje is er 1 de mama en 1 de papa volgens de stereotypen! Dus dan is voor de ene het adoptieverlof ipv zwangerschapsverlof en voor de ander ipv ouderschapsverlof! DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wel voor PS3 spelletjesquote:Op maandag 10 januari 2011 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor gewoon TV kijken voegt het in mijn beleving ook erg weinig toe aangezien 99% van de uitzendingen toch niet in HD zijn opgenomen.
Marketing mensen en Techneuten kunnen over het algemeen vrij slecht met elkaar communiceren. En dat is toch vrij noodzakelijk om tot een totaal product te komen. Want als je een techneut loslaat, werkt het misschien perfect, maar is het niet bedienbaar of verkoopbaar omdat er geen markt voor is. Laat je een marketing man bezig met een product, dan is het perfect voor elke klant, maar niet te producerenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant. Iedereen doet iets waar hij goed in is.
De techneuten zijn doorgaans niet sterk in marketing en andersom. Logisch dat dat clasht.
Dat is zeker zoquote:
Kan de PS3 wel een 1920X1080 resolutie aan dan?quote:
Wel. De maatschappij maakt ons zo!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet dus heDat jullie weer moeten afwijken van de standaard is niet de schuld van de maatschappij, Angel
het is de goedkoopste blue-ray speler die je kan kopenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan de PS3 wel een 1920X1080 resolutie aan dan?Of schalen ze de boel gewoon op en noemen het dan "HD"?
Ik vind het terecht. zo'n verlof geldt meestal ook maar 1 keer, want de meeste mensen adopteren geen tien kinderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Adoptieverlof is 18 wekenZwangerschapsverlof minimaal 16, maar daarin is iets veranderd.
18 weken waarin je als ouders iedere dag van de week met een kind kan bonden, zonder ook maar iets te werken en met volledig behoud van loon.
Al zal er vast het eea aan haken en ogen aan zitten, ik vind het vreemd.
de xbox kan het wel. alleen ik niet, kan max 720p. maar toch.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan de PS3 wel een 1920X1080 resolutie aan dan?Of schalen ze de boel gewoon op en noemen het dan "HD"?
Sommige spellen wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En films op bluray!quote:
Ligt aan de opname he?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is de goedkoopste blue-ray speler die je kan kopenis netjes 1080p
GT5 sowiesoquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.
niet betwijfelen, googlenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.
Dus de clue is meer dat er iemand tussen zou moeten zitten die als het ware als een soort vertaler voor beiden fungeert.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing mensen en Techneuten kunnen over het algemeen vrij slecht met elkaar communiceren. En dat is toch vrij noodzakelijk om tot een totaal product te komen. Want als je een techneut loslaat, werkt het misschien perfect, maar is het niet bedienbaar of verkoopbaar omdat er geen markt voor is. Laat je een marketing man bezig met een product, dan is het perfect voor elke klant, maar niet te produceren
Ik wil een negertje, een chineesje, een zuid-amerikaantje, een native american indiaantje, een eskimootje, een aboriginalletje, een kiwitje...... gotta adopt 'm al!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het terecht. zo'n verlof geldt meestal ook maar 1 keer, want de meeste mensen adopteren geen tien kinderen.
Ik hoopte dat er hier een technerd tussen zou zitten die het wist.quote:
hij kan hetquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
LG = Samsung, zelfde Chips zitten erinquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
Waarom kraakt iedereen LG af?
ik heb net een tv gevonden van LG maar ook mijn collega zegt dat ik die beter niet kan nemen maar dat ik beter kan gaan voor de bijna 2x zo dure Sony lcd...
HD is HD toch?
Lui, je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er hier een technerd tussen zou zitten die het wist.
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang isquote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het terecht. zo'n verlof geldt meestal ook maar 1 keer, want de meeste mensen adopteren geen tien kinderen.
Ik ben een vrouw en zelfs ik koop echt helemaal niks van LG. Het is bagger.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
ik heb net een tv gevonden van LG maar ook mijn collega zegt dat ik die beter niet kan nemen maar dat ik beter kan gaan voor de bijna 2x zo dure Sony lcd...
HD is HD toch?
Uiteraard hebben ze elkaar nodig en zo zwart wit is het meestal niet. Want alleen de mensen die dit wel kunnen groeien door naar een niveau waar ze ook daadwerkelijk met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus de clue is meer dat er iemand tussen zou moeten zitten die als het ware als een soort vertaler voor beiden fungeert.
Ik vind het makkelijk om te zeggen dat marketingmensen over sommige dingen niet nadenken, terwijl ik toch echt heb meegemaakt dat techneuten totaal niet uitblinken in communicatieve vaardigheden of klantvriendelijkheid. Ze hebben elkaar gewoon nodig.
Ik zou gaan voor de user & site reviews uit verschillende bronnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
HD is HD toch?
Da zeg ik toch net jonguuuuhquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
LG is gewoon een low-budgetmerk. Natuurlijk is HD HD, maar dan nog is het scherm vaak verouderd, traag etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
HD is HD toch?
Dat begrijp ik ook niet. Ipv dat ze dat langer maken, vind ik dat mannen meer verlof moeten krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang is
Ik had er een telefoon van die meer kapot was dan dat ie werktequote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en zelfs ik koop echt helemaal niks van LG. Het is bagger.
Wacht maar, als je straks een kleddertje in je draagtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang is
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard hebben ze elkaar nodig en zo zwart wit is het meestal niet. Want alleen de mensen die dit wel kunnen groeien door naar een niveau waar ze ook daadwerkelijk met elkaar te maken hebben.
Die he'k eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de user & site reviews uit verschillende bronnen.
Persoonlijk zou ik gaan voor Philips, Ambilight, jeweets
Die kans is onnoemelijk klein.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, als je straks een kleddertje in je draagt
dat ze dezelfde chips gebruiken zegt heul niets. Infinity = nissan.. en dat verschil zie je ook echt wel hoor.. Net als lexus en toyota.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LG = Samsung, zelfde Chips zitten erin
Ben jij communicatief sterk?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.
Dat is de output, ik vraag me af of hij het intern ook echt op die resolutie rendert.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da zeg ik toch net jonguuuuh
Spellen als bv FX XIII kunnen 720p, 1080p en 1080i en da verschil da ziedde egwel heur!
quote:There are very few titles on the PS3 that run in true 1080p and even fewer on the Xbox 360. While a game like Gran Turismo 5 isn't 1920x1080 it is technically 1080p. The game is rendered at 1280x1080 with a widescreen field of view and the game is then stretched to fit 1920x1080 which actually does make the game look noticeably better than 720p, but it isn't really the same as TRUE 1080p.
Ah, maar in Japan is Lexus gewoon Toyota, maar dan met een toevoeging..quote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat ze dezelfde chips gebruiken zegt heul niets. Infinity = nissan.. en dat verschil zie je ook echt wel hoor.. Net als lexus en toyota.
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ookquote:
Don't fight itquote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ook
Ik krijg dit amper mijn strot uit maar:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ook
En nu wil je er toch zelf eentje?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg dit amper mijn strot uit maar:
"Toen ik zo oud was als jij" dacht ik er net zo over.
Wanneer ga je werpen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Check.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje
Is het dan zo moeilijk te accepteren dat er vrouwen zijn die gewoon geen kinderen willen?En dit bedoel ik niet perse alleen naar jou toe, maar in het algemeen.
quote:
Jup! Niet nu. Maar als ik te horen zou krijgen dat ik ze niet zou kunnen krijgen, dat is zo'n beetje het ergste wat ik kan bedenken.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu wil je er toch zelf eentje?
het is ook leuk dat je altijd zo fel hier op in gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hebben ze geluk ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.
Dat ben ik. Ik heb er gewoon een hekel aan.quote:
Mensne denken in geijkte straatjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als wanneer je homo bent, dusquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensne denken in geijkte straatjes.
Man + vrouw, relatie, trouwen, kind.
That's the way, aha aha, they like it, aha aha.
Is dat niet jouw pad, dan is er wat mis met je
er is zoveel mis met jou ang3lquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit zou ik zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me alleen af of je op je 21e(?) en vrijgezel al zo zeker kan weten dat je geen kinderen wil.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er is zoveel mis met jou ang3l
Dat is niet moeilijk te accepteren, althans niet voor mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje
Is het dan zo moeilijk te accepteren dat er vrouwen zijn die gewoon geen kinderen willen?En dit bedoel ik niet perse alleen naar jou toe, maar in het algemeen.
mag ik jou voorstellen als mijn vriendje aan mn familie? Dan ben ik van die vragen afquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat magquote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik heb er gewoon een hekel aan.
Dit!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me alleen af of je op je 21e(?) en vrijgezel al zo zeker kan weten dat je geen kinderen wil.
Waarom denk je dat ik het liefst tussen de techneuten werk.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hebben ze geluk ja.
Ik vind het wel de leukste opdrachten, zorgen dat commercie en vaklui samen kunnen werken. Dit kost vaak veel werk en tijd, maar je lost soms complete ruzies en onbegrip op. Eigenlijk hoeven ze alleen maar een communicatie training te krijgen en een beetje meer inzicht in elkaars werk te krijgen
"Ja valt toch ff tegen als je dat hoort. Je had toch een ander plan voor ogen he".quote:
het beeld wordt rustiger en minder "volgstrepen" bij snelle actiequote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
een fullhd met maar 50 hz of 1 met 100/200 hz... zie je nou echt het verschil?
Beeld is met "100/200" veel vloeiender, is mijn ervaring.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
vooral met snelle spelletjes is het fijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Beeld is met "100/200" veel vloeiender, is mijn ervaring.
Als je van films houdt, is 100/200 wel aan te raden.
Ja. Sowieso voor zoveel mogelijk hertz gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
Dan nog blijven mensen twijfelen hoor, heb er toevallig ene paar dagen geleden nog op fok een vraag over gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk te accepteren, althans niet voor mij.
Rip bijvoorbeeld, wil ook geen kids. Moet ze lekker zelf weten! Jij ook!
Maar jij bent nog in begin 20 en hoe vreselijk dat ook klinkt, als zelfs ik nu al ergens ver weg een biologische klok hoor tikken terwijl ik toch niet bekend sta als kinderliefhebber, ik zou niet onderschatten wat voor invloed je omgeving/hormonen/biologische klok en whatsoever kan hebben.
Het verschil zit hem dus in leeftijd. Als je midden 30 bent en er zo over denkt nemen mensen dat gewoon serieuzer dan een meid van begin 20 die dat zegt.
Diezelfde vrouwen hebben het over een jaar of tien over niks anders dan hun kind.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
het is ook leuk dat je altijd zo fel hier op in gaat.
Ja hoor, jij welquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag ik jou voorstellen als mijn vriendje aan mn familie? Dan ben ik van die vragen af
Alleen krijg je met jouw functie dan eigenlijk niet betaald naar het werk wat je doet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het liefst tussen de techneuten werk.
Ach, dat snap ik ook wel. Hormonen maak ik me niet zo druk om, daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk te accepteren, althans niet voor mij.
Rip bijvoorbeeld, wil ook geen kids. Moet ze lekker zelf weten! Jij ook!
Maar jij bent nog in begin 20 en hoe vreselijk dat ook klinkt, als zelfs ik nu al ergens ver weg een biologische klok hoor tikken terwijl ik toch niet bekend sta als kinderliefhebber, ik zou niet onderschatten wat voor invloed je omgeving/hormonen/biologische klok en whatsoever kan hebben.
Het verschil zit hem dus in leeftijd. Als je midden 30 bent en er zo over denkt nemen mensen dat gewoon serieuzer dan een meid van begin 20 die dat zegt.
Dat is een gevoelskwestie he, dan is het vaak zwart/wit en weet je iets "zeker".quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten. Ik ben de laatste die zal zeggen dat je je leven op een bepaalde manier moet leiden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog blijven mensen twijfelen hoor, heb er toevallig ene paar dagen geleden nog op fok een vraag over gehad.
Ik vind sterilisatie bijvoorbeeld ook nog te definitief, maar mijn mening is tussen nu en mijn 21e zeker nog wel veranderd
Ik niet iigquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
Gelukkig ben ik 23quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten. Ik ben de laatste die zal zeggen dat je je leven op een bepaalde manier moet leiden.
Maar feit is idd dat je daar op je 21ste gewoon nog geen oordeel over kan vellen naar mijn mening.
Trut, jij.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwen hebben het over een jaar of tien over niks anders dan hun kind.
Dan had ik maar een vak moeten leren.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen krijg je met jouw functie dan eigenlijk niet betaald naar het werk wat je doet.
Ik zeg altijd dat ik graag voor 10% van de behaalde winst vergroting van 1 jaar wil werken. Bovenop een klein basisfee voor mn lopende kosten. Dat willen ze alleen nooit(ik zou daar flink mee binnenlopen!)
iemand hier zegt net, als ik F1 kijk zie ik het verschil wel.. niet zozeer met gewoon tv kijken...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het beeld wordt rustiger en minder "volgstrepen" bij snelle actie.
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo. Inmiddels heb ik geleerd dat er ook nog een groot grijsgebied is en dat je zelf ook verandert en je situatie ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat snap ik ook wel. Hormonen maak ik me niet zo druk om, daar heb ik nog nooit last van gehad
Maar goed, we gaan het zien. Ik zie het zelf gewoon niet gebeuren, nu niet en in de toekomst niet. Dat kan veranderen, maar ik acht die kans klein. Ik ken mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
voor zover ik weet is het gewoon een marketingtruc want bij mijn weten is de frequentie bij een lcd niet van toepassing want geen beeldkanon dus geen verversing.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het beeld wordt rustiger en minder "volgstrepen" bij snelle actie.
En topics van Samzz in OUD?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwen hebben het over een jaar of tien over niks anders dan hun kind.
Dat zie jij misschien als een groot verschil, maar dat is het niet.quote:
Altijd stilstaand beeld dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het gewoon een marketingtruc want bij mijn weten is de frequentie bij een lcd niet van toepassing want geen beeldkanon dus geen verversing.
Zullen we een leuk ding uit malawi adopteren?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil later wel kindjes.. Heul veel!van die lieve snoezige die mijn afwas/was doen, die stofzuigen, die mijn brood klaar hebben gezet als papa naar werk toe gaat en die mijn voeten masseren als ik thuis kom.
Deeltijd studie erbij doen? Of cursussen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik maar een vak moeten leren.Mijn gebrek aan papieren compenseer ik graag met werklust.
Mooi, want een meisje meenemen resulteerde weer in weken lang vragenquote:
Neenee, als mensen in OUD gaan posten maken ze altijd een nieuwe account aan omdat ze 'verder' zijn.quote:
Ik hoop dat ik je er over tien jaar nog subtiel op kan wijzen.quote:
dat kan, maar ik wil ook een chineesje! die blijft gewoon altijd klein en kan als wandelend bijzettafeltje fungerenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we een leuk ding uit malawi adopteren?
Met kroes en grote ogen?
Ik voorspel een nieuwe reeks. Iets met 'kledder' in de TT.quote:
Er is uiteraard wel verversing maar niet zoals bij een beeldbuis met lijnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het gewoon een marketingtruc want bij mijn weten is de frequentie bij een lcd niet van toepassing want geen beeldkanon dus geen verversing.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorspel een nieuwe reeks. Iets met 'kledder' in de TT.
nee, maar een lcd zijn puntjes die geleidelijk veranderen van kleur (eigenlijk 3 kleine puntjes (rood groen blauw) die samen 1 pixel vormen).quote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo. Inmiddels heb ik geleerd dat er ook nog een groot grijsgebied is en dat je zelf ook verandert en je situatie ook.
Dat weet ik allemaal wel. Maar het zou toch fijn zijn om eens te horen dat het oke is als ik nu zeg dat ik het niet wil, in plaats van alleen maar reacties als: Ach, dat komt nog wel, die eierstokken melden zich nog wel, we zullen zien.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo. Inmiddels heb ik geleerd dat er ook nog een groot grijsgebied is en dat je zelf ook verandert en je situatie ook.
En hebben er al vierquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat is met de traditionele tv ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar een lcd zijn puntjes die geleidelijk veranderen van kleur (eigenlijk 3 kleine puntjes (rood groen blauw) die samen 1 pixel vormen).
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ach was ik nog maar 21Was ik nog maar 21, strak in het vel, een heel leven voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wanneer begin je aan je eerste?quote:
Jij denkt dat die er nog niet is?quote:
kleurtjes die geleidelijk veranderen van polarisatie door middel van spanning en hierdoor minder licht kunnen geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar een lcd zijn puntjes die geleidelijk veranderen van kleur (eigenlijk 3 kleine puntjes (rood groen blauw) die samen 1 pixel vormen).
Ik weet nog niet waar mijn kwaliteiten echt liggen wat dat betreft en vind het lastig om te bedenken wat ik zou kunnen doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deeltijd studie erbij doen? Of cursussen?
De persoon die t meest anti-kind was op de middelbare school, had op dr 18e de 1e en ondertussen 3quote:
Ik heb nu zo'n oude beeldbuisflatscreen van 50Hz en eerst schrok ik daarvan, dacht nog 'kut ik wilde 100'. Maar het beeld is stukken scherper dan wanneer ik een LCD op m'n zolderkamer zou zettenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is met de traditionele tv ook
Maar je ziet het verschil wel, zie het maar als de respons tijd van de vroegere beeldschermen voor je computer.
Klopt, want ik denk er nog precies zo over als toen ik 21 was.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zie jij misschien als een groot verschil, maar dat is het niet.
Waarom zou ze dat geheim houden?quote:
je bent rond half 6 hier gok ik dan zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
kleurtjes die geleidelijk veranderen van polarisatie door middel van spanning en hierdoor minder licht kunnen geven.
Maar geen tijd voor de lange uitleg, die kun je vast ook wel zoeken ennn ik moet ervandoor toedels!
Overzichtelijk is datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo.
Q en ik hebben stiekem al twee liefdesbaby'squote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat geheim houden?
Het is gewoon een kwestie van ouder worden en ik zou het als ik jou was ook niet leuk vinden om te horen. Ik begrijp jouw punt wel, ik maak zo'n opmerking alleen maar met in mijn achterhoofd mezelf toen ik zo oud was en wat ik nu weet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel. Maar het zou toch fijn zijn om eens te horen dat het oke is als ik nu zeg dat ik het niet wil, in plaats van alleen maar reacties als: Ach, dat komt nog wel, die eierstokken melden zich nog wel, we zullen zien.
Hokjesquote:
laatste vraag...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is met de traditionele tv ook
Maar je ziet het verschil wel, zie het maar als de respons tijd van de vroegere beeldschermen voor je computer.
Bedenk meer wat je uit je huidige werk leuke elementen vindt om te doen en zoek daar de zaken uit waarin je je verder kunt ontwikkelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog niet waar mijn kwaliteiten echt liggen wat dat betreft en vind het lastig om te bedenken wat ik zou kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |