Dat begrijp ik ook niet. Ipv dat ze dat langer maken, vind ik dat mannen meer verlof moeten krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang is
Ik had er een telefoon van die meer kapot was dan dat ie werktequote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en zelfs ik koop echt helemaal niks van LG. Het is bagger.
Wacht maar, als je straks een kleddertje in je draagtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang is
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard hebben ze elkaar nodig en zo zwart wit is het meestal niet. Want alleen de mensen die dit wel kunnen groeien door naar een niveau waar ze ook daadwerkelijk met elkaar te maken hebben.
Die he'k eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de user & site reviews uit verschillende bronnen.
Persoonlijk zou ik gaan voor Philips, Ambilight, jeweets
Die kans is onnoemelijk klein.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, als je straks een kleddertje in je draagt
dat ze dezelfde chips gebruiken zegt heul niets. Infinity = nissan.. en dat verschil zie je ook echt wel hoor.. Net als lexus en toyota.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LG = Samsung, zelfde Chips zitten erin
Ben jij communicatief sterk?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.
Dat is de output, ik vraag me af of hij het intern ook echt op die resolutie rendert.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da zeg ik toch net jonguuuuh
Spellen als bv FX XIII kunnen 720p, 1080p en 1080i en da verschil da ziedde egwel heur!
quote:There are very few titles on the PS3 that run in true 1080p and even fewer on the Xbox 360. While a game like Gran Turismo 5 isn't 1920x1080 it is technically 1080p. The game is rendered at 1280x1080 with a widescreen field of view and the game is then stretched to fit 1920x1080 which actually does make the game look noticeably better than 720p, but it isn't really the same as TRUE 1080p.
Ah, maar in Japan is Lexus gewoon Toyota, maar dan met een toevoeging..quote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat ze dezelfde chips gebruiken zegt heul niets. Infinity = nissan.. en dat verschil zie je ook echt wel hoor.. Net als lexus en toyota.
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ookquote:
Don't fight itquote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ook
Ik krijg dit amper mijn strot uit maar:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ook
En nu wil je er toch zelf eentje?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg dit amper mijn strot uit maar:
"Toen ik zo oud was als jij" dacht ik er net zo over.
Wanneer ga je werpen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Check.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje
Is het dan zo moeilijk te accepteren dat er vrouwen zijn die gewoon geen kinderen willen?En dit bedoel ik niet perse alleen naar jou toe, maar in het algemeen.
quote:
Jup! Niet nu. Maar als ik te horen zou krijgen dat ik ze niet zou kunnen krijgen, dat is zo'n beetje het ergste wat ik kan bedenken.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu wil je er toch zelf eentje?
het is ook leuk dat je altijd zo fel hier op in gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hebben ze geluk ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.
Dat ben ik. Ik heb er gewoon een hekel aan.quote:
Mensne denken in geijkte straatjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als wanneer je homo bent, dusquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensne denken in geijkte straatjes.
Man + vrouw, relatie, trouwen, kind.
That's the way, aha aha, they like it, aha aha.
Is dat niet jouw pad, dan is er wat mis met je
er is zoveel mis met jou ang3lquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit zou ik zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me alleen af of je op je 21e(?) en vrijgezel al zo zeker kan weten dat je geen kinderen wil.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er is zoveel mis met jou ang3l
Dat is niet moeilijk te accepteren, althans niet voor mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje
Is het dan zo moeilijk te accepteren dat er vrouwen zijn die gewoon geen kinderen willen?En dit bedoel ik niet perse alleen naar jou toe, maar in het algemeen.
mag ik jou voorstellen als mijn vriendje aan mn familie? Dan ben ik van die vragen afquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat magquote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik heb er gewoon een hekel aan.
Dit!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me alleen af of je op je 21e(?) en vrijgezel al zo zeker kan weten dat je geen kinderen wil.
Waarom denk je dat ik het liefst tussen de techneuten werk.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hebben ze geluk ja.
Ik vind het wel de leukste opdrachten, zorgen dat commercie en vaklui samen kunnen werken. Dit kost vaak veel werk en tijd, maar je lost soms complete ruzies en onbegrip op. Eigenlijk hoeven ze alleen maar een communicatie training te krijgen en een beetje meer inzicht in elkaars werk te krijgen
"Ja valt toch ff tegen als je dat hoort. Je had toch een ander plan voor ogen he".quote:
het beeld wordt rustiger en minder "volgstrepen" bij snelle actiequote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
een fullhd met maar 50 hz of 1 met 100/200 hz... zie je nou echt het verschil?
Beeld is met "100/200" veel vloeiender, is mijn ervaring.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
vooral met snelle spelletjes is het fijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Beeld is met "100/200" veel vloeiender, is mijn ervaring.
Als je van films houdt, is 100/200 wel aan te raden.
Ja. Sowieso voor zoveel mogelijk hertz gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
Dan nog blijven mensen twijfelen hoor, heb er toevallig ene paar dagen geleden nog op fok een vraag over gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk te accepteren, althans niet voor mij.
Rip bijvoorbeeld, wil ook geen kids. Moet ze lekker zelf weten! Jij ook!
Maar jij bent nog in begin 20 en hoe vreselijk dat ook klinkt, als zelfs ik nu al ergens ver weg een biologische klok hoor tikken terwijl ik toch niet bekend sta als kinderliefhebber, ik zou niet onderschatten wat voor invloed je omgeving/hormonen/biologische klok en whatsoever kan hebben.
Het verschil zit hem dus in leeftijd. Als je midden 30 bent en er zo over denkt nemen mensen dat gewoon serieuzer dan een meid van begin 20 die dat zegt.
Diezelfde vrouwen hebben het over een jaar of tien over niks anders dan hun kind.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
het is ook leuk dat je altijd zo fel hier op in gaat.
Ja hoor, jij welquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag ik jou voorstellen als mijn vriendje aan mn familie? Dan ben ik van die vragen af
Alleen krijg je met jouw functie dan eigenlijk niet betaald naar het werk wat je doet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het liefst tussen de techneuten werk.
Ach, dat snap ik ook wel. Hormonen maak ik me niet zo druk om, daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk te accepteren, althans niet voor mij.
Rip bijvoorbeeld, wil ook geen kids. Moet ze lekker zelf weten! Jij ook!
Maar jij bent nog in begin 20 en hoe vreselijk dat ook klinkt, als zelfs ik nu al ergens ver weg een biologische klok hoor tikken terwijl ik toch niet bekend sta als kinderliefhebber, ik zou niet onderschatten wat voor invloed je omgeving/hormonen/biologische klok en whatsoever kan hebben.
Het verschil zit hem dus in leeftijd. Als je midden 30 bent en er zo over denkt nemen mensen dat gewoon serieuzer dan een meid van begin 20 die dat zegt.
Dat is een gevoelskwestie he, dan is het vaak zwart/wit en weet je iets "zeker".quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten. Ik ben de laatste die zal zeggen dat je je leven op een bepaalde manier moet leiden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog blijven mensen twijfelen hoor, heb er toevallig ene paar dagen geleden nog op fok een vraag over gehad.
Ik vind sterilisatie bijvoorbeeld ook nog te definitief, maar mijn mening is tussen nu en mijn 21e zeker nog wel veranderd
Ik niet iigquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
nog een vraag
Gelukkig ben ik 23quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten. Ik ben de laatste die zal zeggen dat je je leven op een bepaalde manier moet leiden.
Maar feit is idd dat je daar op je 21ste gewoon nog geen oordeel over kan vellen naar mijn mening.
Trut, jij.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwen hebben het over een jaar of tien over niks anders dan hun kind.
Dan had ik maar een vak moeten leren.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen krijg je met jouw functie dan eigenlijk niet betaald naar het werk wat je doet.
Ik zeg altijd dat ik graag voor 10% van de behaalde winst vergroting van 1 jaar wil werken. Bovenop een klein basisfee voor mn lopende kosten. Dat willen ze alleen nooit(ik zou daar flink mee binnenlopen!)
iemand hier zegt net, als ik F1 kijk zie ik het verschil wel.. niet zozeer met gewoon tv kijken...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het beeld wordt rustiger en minder "volgstrepen" bij snelle actie.
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo. Inmiddels heb ik geleerd dat er ook nog een groot grijsgebied is en dat je zelf ook verandert en je situatie ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat snap ik ook wel. Hormonen maak ik me niet zo druk om, daar heb ik nog nooit last van gehad
Maar goed, we gaan het zien. Ik zie het zelf gewoon niet gebeuren, nu niet en in de toekomst niet. Dat kan veranderen, maar ik acht die kans klein. Ik ken mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
voor zover ik weet is het gewoon een marketingtruc want bij mijn weten is de frequentie bij een lcd niet van toepassing want geen beeldkanon dus geen verversing.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het beeld wordt rustiger en minder "volgstrepen" bij snelle actie.
En topics van Samzz in OUD?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwen hebben het over een jaar of tien over niks anders dan hun kind.
Dat zie jij misschien als een groot verschil, maar dat is het niet.quote:
Altijd stilstaand beeld dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het gewoon een marketingtruc want bij mijn weten is de frequentie bij een lcd niet van toepassing want geen beeldkanon dus geen verversing.
Zullen we een leuk ding uit malawi adopteren?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil later wel kindjes.. Heul veel!van die lieve snoezige die mijn afwas/was doen, die stofzuigen, die mijn brood klaar hebben gezet als papa naar werk toe gaat en die mijn voeten masseren als ik thuis kom.
Deeltijd studie erbij doen? Of cursussen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik maar een vak moeten leren.Mijn gebrek aan papieren compenseer ik graag met werklust.
Mooi, want een meisje meenemen resulteerde weer in weken lang vragenquote:
Neenee, als mensen in OUD gaan posten maken ze altijd een nieuwe account aan omdat ze 'verder' zijn.quote:
Ik hoop dat ik je er over tien jaar nog subtiel op kan wijzen.quote:
dat kan, maar ik wil ook een chineesje! die blijft gewoon altijd klein en kan als wandelend bijzettafeltje fungerenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we een leuk ding uit malawi adopteren?
Met kroes en grote ogen?
Ik voorspel een nieuwe reeks. Iets met 'kledder' in de TT.quote:
Er is uiteraard wel verversing maar niet zoals bij een beeldbuis met lijnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het gewoon een marketingtruc want bij mijn weten is de frequentie bij een lcd niet van toepassing want geen beeldkanon dus geen verversing.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorspel een nieuwe reeks. Iets met 'kledder' in de TT.
nee, maar een lcd zijn puntjes die geleidelijk veranderen van kleur (eigenlijk 3 kleine puntjes (rood groen blauw) die samen 1 pixel vormen).quote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo. Inmiddels heb ik geleerd dat er ook nog een groot grijsgebied is en dat je zelf ook verandert en je situatie ook.
Dat weet ik allemaal wel. Maar het zou toch fijn zijn om eens te horen dat het oke is als ik nu zeg dat ik het niet wil, in plaats van alleen maar reacties als: Ach, dat komt nog wel, die eierstokken melden zich nog wel, we zullen zien.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo. Inmiddels heb ik geleerd dat er ook nog een groot grijsgebied is en dat je zelf ook verandert en je situatie ook.
En hebben er al vierquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat is met de traditionele tv ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar een lcd zijn puntjes die geleidelijk veranderen van kleur (eigenlijk 3 kleine puntjes (rood groen blauw) die samen 1 pixel vormen).
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ach was ik nog maar 21Was ik nog maar 21, strak in het vel, een heel leven voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wanneer begin je aan je eerste?quote:
Jij denkt dat die er nog niet is?quote:
kleurtjes die geleidelijk veranderen van polarisatie door middel van spanning en hierdoor minder licht kunnen geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar een lcd zijn puntjes die geleidelijk veranderen van kleur (eigenlijk 3 kleine puntjes (rood groen blauw) die samen 1 pixel vormen).
Ik weet nog niet waar mijn kwaliteiten echt liggen wat dat betreft en vind het lastig om te bedenken wat ik zou kunnen doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deeltijd studie erbij doen? Of cursussen?
De persoon die t meest anti-kind was op de middelbare school, had op dr 18e de 1e en ondertussen 3quote:
Ik heb nu zo'n oude beeldbuisflatscreen van 50Hz en eerst schrok ik daarvan, dacht nog 'kut ik wilde 100'. Maar het beeld is stukken scherper dan wanneer ik een LCD op m'n zolderkamer zou zettenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is met de traditionele tv ook
Maar je ziet het verschil wel, zie het maar als de respons tijd van de vroegere beeldschermen voor je computer.
Klopt, want ik denk er nog precies zo over als toen ik 21 was.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zie jij misschien als een groot verschil, maar dat is het niet.
Waarom zou ze dat geheim houden?quote:
je bent rond half 6 hier gok ik dan zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
kleurtjes die geleidelijk veranderen van polarisatie door middel van spanning en hierdoor minder licht kunnen geven.
Maar geen tijd voor de lange uitleg, die kun je vast ook wel zoeken ennn ik moet ervandoor toedels!
Overzichtelijk is datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net oma zo, maar: zo dacht ik ook op mijn 21e. Alles was zwart wit en ik wist precies wat ik wilde en zo.
Q en ik hebben stiekem al twee liefdesbaby'squote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat geheim houden?
Het is gewoon een kwestie van ouder worden en ik zou het als ik jou was ook niet leuk vinden om te horen. Ik begrijp jouw punt wel, ik maak zo'n opmerking alleen maar met in mijn achterhoofd mezelf toen ik zo oud was en wat ik nu weet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel. Maar het zou toch fijn zijn om eens te horen dat het oke is als ik nu zeg dat ik het niet wil, in plaats van alleen maar reacties als: Ach, dat komt nog wel, die eierstokken melden zich nog wel, we zullen zien.
Hokjesquote:
laatste vraag...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is met de traditionele tv ook
Maar je ziet het verschil wel, zie het maar als de respons tijd van de vroegere beeldschermen voor je computer.
Bedenk meer wat je uit je huidige werk leuke elementen vindt om te doen en zoek daar de zaken uit waarin je je verder kunt ontwikkelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog niet waar mijn kwaliteiten echt liggen wat dat betreft en vind het lastig om te bedenken wat ik zou kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |