Dan klopt mijn bewering toch nog steeds?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kwam alleen maar omdat er nog geen HD-TV werd uitgezonden toen.
Letterlijk bij gestaanquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Marketingdude tegen techneut: Hé, kun je die speakers ook platter maken?
Techneut: Ja, dat kan wel maarrrr...
Marketingdude: oké top thanks man!
Deelsquote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan klopt mijn bewering toch nog steeds?
Ja, maar aan de andere kant. Iedereen doet iets waar hij goed in is.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Letterlijk bij gestaan![]()
Tijdens een (zwaar gefaald) project voor een vol automatische koffie machine voor het zeer hoge prijssegment. Marketing wilde er zoveel opties in duwen, en gaven het lijstje, een ontwerpschets en draaide zich om en liepen weg![]()
Vervolgens gingen ze plannen schrijven en kwamen ze er weken later achter dat oa de electronica onder de waterbak kwam te zitten door hun ontwerp en de prijs 3x te hoog werd.
Waarom niet? Juist bij adoptie is het belangrijk om zo snel mogelijk met je kind te bonden toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Van alle verloven die er zijn, snap ik echt geen hol van het adoptieverlof
Ja jeetje gun ons ook wat als homo!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom dat 100% doorbetaald moet worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist bij adoptie is het belangrijk om zo snel mogelijk met je kind te bonden toch?
Lawl!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Marketingdude tegen techneut: Hé, kun je die speakers ook platter maken?
Techneut: Ja, dat kan wel maarrrr...
Marketingdude: oké top thanks man!
Dan nog durf ik dan te betwisten dat mijn tv toen dan zoveel slechter was.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels. Je kon uiteraard wel gewoon in HD films kijken etc
.
Wat wil je precies weten?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Hier staat nog steeds een Sony Wega met Triniton beeldbuis, ding is belachelijk lomp, maar super beeldquote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden nog 1 gekocht, vóórdat die platte tv's normaal werden.
Ik had beter beeld dan iedereen die op den duur een plasma of LCD kocht.
Dat krijgt geen enkele manquote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeetje gun ons ook wat als homo!
Wij krijgen geen zwangerschapsverlof!
Tis net als een puppy. Of een eendje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist bij adoptie is het belangrijk om zo snel mogelijk met je kind te bonden toch?
Vind ik meer terecht dan een moeder die tig weken verlof krijgt en dat vooral doorbrengt met het hangen op Hyves.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat 100% doorbetaald moet worden.
Nah, was meer sarcasmequote:
Ja nou dus! Van het stelletje is er 1 de mama en 1 de papa volgens de stereotypen! Dus dan is voor de ene het adoptieverlof ipv zwangerschapsverlof en voor de ander ipv ouderschapsverlof! DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijgt geen enkele manOuderschapsverlof daargelaten.
Voor gewoon TV kijken voegt het in mijn beleving ook erg weinig toe aangezien 99% van de uitzendingen toch niet in HD zijn opgenomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een 4 jaar oude sony tv met een enorme kastMaar prima beeld verder, ik hecht totaal niet aan HD en zo
Adoptieverlof is 18 wekenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik meer terecht dan een moeder die tig weken verlof krijgt en dat vooral doorbrengt met het hangen op Hyves.
ik ook niet. heb niet eens zo'n bioscoopset, maar gewoon oldskool stereo.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een 4 jaar oude sony tv met een enorme kastMaar prima beeld verder, ik hecht totaal niet aan HD en zo
Deed ik ook niet tot ik het verschil zagquote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ja, niet dus hequote:Op maandag 10 januari 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou dus! Van het stelletje is er 1 de mama en 1 de papa volgens de stereotypen! Dus dan is voor de ene het adoptieverlof ipv zwangerschapsverlof en voor de ander ipv ouderschapsverlof! DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wel voor PS3 spelletjesquote:Op maandag 10 januari 2011 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor gewoon TV kijken voegt het in mijn beleving ook erg weinig toe aangezien 99% van de uitzendingen toch niet in HD zijn opgenomen.
Marketing mensen en Techneuten kunnen over het algemeen vrij slecht met elkaar communiceren. En dat is toch vrij noodzakelijk om tot een totaal product te komen. Want als je een techneut loslaat, werkt het misschien perfect, maar is het niet bedienbaar of verkoopbaar omdat er geen markt voor is. Laat je een marketing man bezig met een product, dan is het perfect voor elke klant, maar niet te producerenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant. Iedereen doet iets waar hij goed in is.
De techneuten zijn doorgaans niet sterk in marketing en andersom. Logisch dat dat clasht.
Dat is zeker zoquote:
Kan de PS3 wel een 1920X1080 resolutie aan dan?quote:
Wel. De maatschappij maakt ons zo!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet dus heDat jullie weer moeten afwijken van de standaard is niet de schuld van de maatschappij, Angel
het is de goedkoopste blue-ray speler die je kan kopenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan de PS3 wel een 1920X1080 resolutie aan dan?Of schalen ze de boel gewoon op en noemen het dan "HD"?
Ik vind het terecht. zo'n verlof geldt meestal ook maar 1 keer, want de meeste mensen adopteren geen tien kinderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Adoptieverlof is 18 wekenZwangerschapsverlof minimaal 16, maar daarin is iets veranderd.
18 weken waarin je als ouders iedere dag van de week met een kind kan bonden, zonder ook maar iets te werken en met volledig behoud van loon.
Al zal er vast het eea aan haken en ogen aan zitten, ik vind het vreemd.
de xbox kan het wel. alleen ik niet, kan max 720p. maar toch.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan de PS3 wel een 1920X1080 resolutie aan dan?Of schalen ze de boel gewoon op en noemen het dan "HD"?
Sommige spellen wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En films op bluray!quote:
Ligt aan de opname he?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is de goedkoopste blue-ray speler die je kan kopenis netjes 1080p
GT5 sowiesoquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.
niet betwijfelen, googlenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.
Dus de clue is meer dat er iemand tussen zou moeten zitten die als het ware als een soort vertaler voor beiden fungeert.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing mensen en Techneuten kunnen over het algemeen vrij slecht met elkaar communiceren. En dat is toch vrij noodzakelijk om tot een totaal product te komen. Want als je een techneut loslaat, werkt het misschien perfect, maar is het niet bedienbaar of verkoopbaar omdat er geen markt voor is. Laat je een marketing man bezig met een product, dan is het perfect voor elke klant, maar niet te produceren
Ik wil een negertje, een chineesje, een zuid-amerikaantje, een native american indiaantje, een eskimootje, een aboriginalletje, een kiwitje...... gotta adopt 'm al!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het terecht. zo'n verlof geldt meestal ook maar 1 keer, want de meeste mensen adopteren geen tien kinderen.
Ik hoopte dat er hier een technerd tussen zou zitten die het wist.quote:
hij kan hetquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
LG = Samsung, zelfde Chips zitten erinquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
Waarom kraakt iedereen LG af?
ik heb net een tv gevonden van LG maar ook mijn collega zegt dat ik die beter niet kan nemen maar dat ik beter kan gaan voor de bijna 2x zo dure Sony lcd...
HD is HD toch?
Lui, je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er hier een technerd tussen zou zitten die het wist.
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang isquote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het terecht. zo'n verlof geldt meestal ook maar 1 keer, want de meeste mensen adopteren geen tien kinderen.
Ik ben een vrouw en zelfs ik koop echt helemaal niks van LG. Het is bagger.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
ik heb net een tv gevonden van LG maar ook mijn collega zegt dat ik die beter niet kan nemen maar dat ik beter kan gaan voor de bijna 2x zo dure Sony lcd...
HD is HD toch?
Uiteraard hebben ze elkaar nodig en zo zwart wit is het meestal niet. Want alleen de mensen die dit wel kunnen groeien door naar een niveau waar ze ook daadwerkelijk met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus de clue is meer dat er iemand tussen zou moeten zitten die als het ware als een soort vertaler voor beiden fungeert.
Ik vind het makkelijk om te zeggen dat marketingmensen over sommige dingen niet nadenken, terwijl ik toch echt heb meegemaakt dat techneuten totaal niet uitblinken in communicatieve vaardigheden of klantvriendelijkheid. Ze hebben elkaar gewoon nodig.
Ik zou gaan voor de user & site reviews uit verschillende bronnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
HD is HD toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |