Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
giertjequote:
Kom dan...quote:
ja mevrouwquote:
Jaquote:
Zo ver?quote:
quote:
ik nog nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb alles voor vandaag weer gedaan
Jaquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
5 februarinog even geduld hebben
Especially for you.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies in het drukste weekend van februari gepland...
Zandtaartjesquote:
Zand tussen je billenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandtaartjes![]()
Strandmeet![]()
Lekker door de duinen rollen...
Dat is één van mijn kloonsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandtaartjes![]()
Strandmeet![]()
sex in de duinenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandtaartjes![]()
Strandmeet![]()
niet in februariquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandtaartjes![]()
Strandmeet![]()
Dan krijg jij suikertaart en zandtaartquote:
Weet ik tochquote:
zelfs 2quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
Ik heb toch geen oefensessie gemist tijdens het werken he.
Is die bereid tijdens de gleufoefeningen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat even lekker genieten van haar schuimige latte macchiato
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijg jij suikertaart en zandtaart
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is die bereid tijdens de gleufoefeningen?
Met wat extra vocht uit het laatjequote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
TMIquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met wat extra vocht uit het laatje
Klopt... maar hier in KSC lijkt het een voorwaarde voor meetsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Especially for you.
Niet iedereen kan het goed uitkomen he
Wat lijkt een voorwaarde?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... maar hier in KSC lijkt het een voorwaarde voor meets
Ik sla even over.. deze is voor jou danquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met wat extra vocht uit het laatje
Dat ik niet kan...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat lijkt een voorwaarde?
Het is vrijblijvend hoor.
Als je kunt dan kom je, kun je niet?
Kom je een andere keer
quote:
quote:Als je kunt dan kom je, kun je niet?
Kom je een andere keer
Er kan niet met iedereen rekening gehouden worden.
Dat snap ik wel... alleen het is elke keer op een moment dat ik niet kan...quote:
Elke?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... alleen het is elke keer op een moment dat ik niet kan...
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Koen66 het volgende:
altijd het zelfde, "even" weglopen voor iets kleins en tig mensen tegenkomen
Zeg wat denk je wel nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Elke?
Er is nog maar 1 meet geweest hoor
Die van gister was vrij spontaan op het laatste momentquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...
kerstlunch...
spellenmeet van gister...
dat zijn er toch wel wat meer...
maar ik hoop dat ik ooit nog een keer kan komen
Alleen de 1e was "officieel"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...
kerstlunch...
spontane meets gaan bij mij zowiezo meestal niet lukkenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van gister was vrij spontaan op het laatste moment
Vandaar dat ik er niets van wist... ik dacht al... maakt niet uit hoor...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van gister was vrij spontaan op het laatste moment
Ik hou wel van spontaanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontane meets gaan bij mij zowiezo meestal niet lukken
oh ja mijn wederhelft is dat ook niet gewendquote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, helaas mijn family iets minder
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, helaas mijn family iets minder
organiseer er een, dan weet je zeker dat je kanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...
kerstlunch...
is misschien wel een idee... zal daar eens over nadenken...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
organiseer er een, dan weet je zeker dat je kan
dat werkt het bestequote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed planquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil tussen meets die in de KSC worden geregeld, en meets waarbij iemand via PM een aantal mensen uitnodigt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
Er kan niet met iedereen rekening gehouden worden.
En minimeetsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil tussen meets die in de KSC worden geregeld, en meets waarbij iemand via PM een aantal mensen uitnodigt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil tussen meets die in de KSC worden geregeld, en meets waarbij iemand via PM een aantal mensen uitnodigt.
Ik ben te groot voor minimeets.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En minimeets...
Want die gaan al jaren goed...
Je bent toch een halve zool, gebruik diequote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef Koen66 het volgende:
het is niet mijn dag
ik heb koppijn
m'n broek zit niet lekker
inlegzool is kapot
je hebt van die dagen
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En minimeets...
Want die gaan al jaren goed...
Dat het tijdens die oefeningen zo rustig was hier, dat jij ondertussen maar zo'n koffiegevalmetlattending ging makenquote:
yeah de oplossingquote:Op maandag 10 januari 2011 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent toch een halve zool, gebruik die![]()
ik alleen ksc minimeetsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog NOOIT een KSC meet gedaan,
mja zo lang kom ik hier nog niet he;)
Op Fok! ik nog geen 1...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb alle 3 al een keer gehad
ik had ook nog nooit gemeet en opeens 3 in 5 weken tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Koen66 het volgende:
Je hebt mij gemeetquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Koen66 het volgende:
ik 1 grote van TAL oktober laatst maar daar blijft het dan ook bijquote:
Met een suikertaartjequote:
quote:
Heb je ook thee met een suikertaartje?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, koffie met een suikertaartje dan, gratis af te halen..hier
Ik kom eraan...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook thee met een suikertaartje?.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
stof ze wokquote:
Almere-Zwolle, toch nog 1 uur rijden zie ikquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen weet (bijna) niemand waar ik precies woon
stoffen naar zwolle, suikertaartje halenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stof ze wok
wel 5 minuten te vroeg![]()
Ja, en dan moet je nog HEULEMAAL naar de andere kantquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Almere-Zwolle, toch nog 1 uur rijden zie ik
halen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stoffen naar zwolle, suikertaartje halen
Blauwvingerthee met suikertaartquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Thee ook, alleen verse natuurlijk, van het leukste theewinkeltje in Zwolle
heb je ook nog met koffie geknoeid toevalligquote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
halen?
ter plekke opeten toch?
Ik weet het!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
BlauwGoudvingerthee met suikertaart.
een blauwtje lopenquote:
Ik ben bang dat ik die niet heb..maar ik heb zojuist wel een verjaardagscadeautje voor je gevondenquote:
Nu welquote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je ook nog met koffie geknoeid toevallig
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is prijsvraaginfo
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Blauwvingerthee drinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je weer schoonlikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die niet heb..maar ik heb zojuist wel een verjaardagscadeautje voor je gevonden
[..]
Nu wel
[..]
dat is prijsvraaginfo
Een theepot in de vorm van een trein of een theeglas waar een liter thee in kan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die niet heb..maar ik heb zojuist wel een verjaardagscadeautje voor je gevonden
Ooooh, damn, verkeerd soort MIquote:
Nee hoor, je hebt het ooit ook op MSN verteld, dus ik moet alleen even de historie terugzoekenquote:
nou, moeten, moeten, ik zal je nooit ergens toe dwingen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, moeten, moeten, ik zal je nooit ergens toe dwingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, moeten, moeten, ik zal je nooit ergens toe dwingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, blauwvingertheequote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een theepot in de vorm van een trein of een theeglas waar een liter thee in kan?.
Ohjaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het ooit ook op MSN verteld, dus ik moet alleen even de historie terugzoeken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij nou nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blauwvingerthee drinken.
ja ja, blauwvingeren.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, damn, verkeerd soort MI
ST zit al te wachtenquote:
Nog niet helemaal, maar het einde van de voorraad komt wel in zichtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, blauwvingerthee![]()
Of is die nog niet op?
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Gezellig, een meet met jou, Mart en Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ruilen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
nu echt operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Ohja, jij weet het ook hequote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig, een meet met jou, Mart en Marijke
En vers is het veel lekkerderderderquote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het einde van de voorraad komt wel in zicht.
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?
Hey Lui![]()
Hebben jullie niksn beters te doen?
eigenlijk welquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?
Hey Lui![]()
Trevquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?
Hey Lui![]()
Veel werk?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik nog meer dan genoeg
Wat moet jij met haar oudersquote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar bij je ouders dan weet ik het ook
Ik weet jaquote:
Daar woonde ik een tijdje terug nog hequote:
Dan weet ik ook nog wel wat voor als iemand anders nog wat wil gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En vers is het veel lekkerderderder
Das waar ookquote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar woonde ik een tijdje terug nog he
Minimeet in Zwolle?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
...
Moet ik het alleen nog aan Trev zien te linken...
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog wel wat voor als iemand anders nog wat wil geven.
Ik overleg met Marijke, komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
daar heb ik geen zin inquote:
Er was een keer een meet bij mijquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
...
Net zo iets als gisteren alleen dan bij STquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
...
Waarom was ik daar nietquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was een keer een meet bij mij
En toen dus die 10 min vertragingquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was een keer een meet bij mij
was een ONZ meetquote:
Oooh. Nee. Het was een eilandmeetquote:
Alleen op een eilandquote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh. Nee. Het was een eilandmeet
quote:
quote:
quote:
dat zijn ze allemaalquote:
We waren met zijn 5enquote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen op een eiland
Toch liever met zijn 2![]()
Wat wat watquote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh. Nee. Het was een eilandmeet
Uh?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wat wat?
KWamen jullie ook in EIL![]()
?
werk zequote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik nu liever ook met zijn 2en
Ik ben werken![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik nu liever ook met zijn 2en
Ik ben werken![]()
![]()
Over Fantasy dusquote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
DaMart weet het nog wel:
[..]
Het Eiland....
FOK!eiland
Fantaseren ja.quote:
dat is zo 2004quote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
DaMart weet het nog wel:
[..]
Het Eiland....
FOK!eiland
Dat wordt een flinke kick als we daar weer gaan posten...quote:
iddquote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke kick als we daar weer gaan posten...
Oh, ik zie het nu pasquote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke kick als we daar weer gaan posten...
quote:
quote:
Een van de pareltjes van het archiefquote:
ja, ik zag het dus net pasquote:
Weer afgewerkt?quote:
Jij ook afgewerkt?quote:
ik wordt nog doorgewerktquote:
Wat is er?quote:
Heb jij de Zwolse balletjes niet gedeeld met Mart?quote:
Dat je er niet voor de conusmenten bent, snap ik. Maar waarom klaag je over de consumenten?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Consumenten die acht keer hetzelfde verhaal vertellen aan de telefoon.
En dan zijn we er nog niet eens voor de conusmenten ook.
Omdat ze me wel bellen en ik mijn concentratie voor waar ik mee bezig was kwijt ben... en omdat ik nu acht keer heb moeten zeggen dat ik niks ging doenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je er niet voor de conusmenten bent, snap ik. Maar waarom klaag je over de consumenten?
Ze zijn nog niet opquote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij de Zwolse balletjes niet gedeeld met Mart?
Whehe. Faal.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze me wel bellen en ik mijn concentratie voor waar ik mee bezig was kwijt ben... en omdat ik nu acht keer heb moeten zeggen dat ik niks ging doen.
En ik krijg zeker geen nieuwequote:
Ze zijn echt zoooooo lekker..je kunt er uren op zuigenquote:
Is het handig om die ballen te zuigen tijdens de gleufoefeningen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zijn echt zoooooo lekker..je kunt er uren op zuigen![]()
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zijn echt zoooooo lekker..je kunt er uren op zuigen![]()
quote:
Het waren eigenlijk algemene ballen, maar ja..MPG hequote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG kreeg ballen van ST, hij deelde ze niet, en nu krijg ik ook balletjes van ST.
Ze waren eerlijk waar echt geheel per ongelijk bij mij thuis belandquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het waren eigenlijk algemene ballen, maar ja..MPG he
Uhuhquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze waren eerlijk waar echt geheel per ongelijk bij mij thuis beland
Dat wat DM al zei, en Zwolse balletjes zijn Zwolse snoepjesquote:
Je snapt hem nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Getuige parachutemoord stort zelf neer![]()
Ja, echt, eerlijk waarquote:
Dat kan bij ons ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je snapt hem niet![]()
Kijk naar de reclame
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je snapt hem niet![]()
Kijk naar de reclame
Ow? Vertel...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Lang leve de uitvinder van het buitenspelen
![]()
wat?quote:
Jaaaaaaaaa, daar had ik ook nog in meegepost....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Daar was vroeger een topic voor, maar ik kwam alleen nog een gesloten versie tegen.
Ga eens zoeken julliequote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, daar had ik ook nog in meegepost....
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, daar had ik ook nog in meegepost....
Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel IIquote:
quote:
Nieuwe geopent.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel II
Niemand heeft ooit meer een nieuw deel geopend, zo lijkt het.
Wat danquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
En ik heb weer 2 leerzame avonden op de planning staan
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow? Vertel...
Met wie ben je buiten wezen spelen? En wat voor spelletjes?
De jongste is buitenspelen, kan ik toch nog doorwerkenquote:
Aaaaaaaaah, aan dat ene projectquote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
De jongste is buitenspelen, kan ik toch nog doorwerken
Dat is wel interessant en nuttig jaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Brandwondenpreventie en EHBO bij brandwonden en de kracht van positief opvoeden
Post jij hem maar in het topic.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet alle plaatjes doen het meer. Zet anders Deze erin of zo![]()
.
Ik ben nog steeds nieuwsgierig ernaarquote:
Je kunt de OP aanpassen toch? Het was alleen bedoeld als tipquote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Post jij hem maar in het topic.
Weet niet hoe ik Wiki's moet doen.
Ja kreeg een mailtje van gastouderbureau en er staat nog wel meer in de planning maar dat gaat over hoogbegaafdheid en adhd, maar daar kom ik niet zoveel mee in aanmerkingquote:
Hij komt uit Engeland, en daar is het een uur vroeger.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
De cv-meneer zou komen tussen 13:00 en 16:00..nog niemand gezien
Stuart deedt zich voor als de cv man.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij komt uit Engeland, en daar is het een uur vroeger.
issie stuk?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ohquote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stuart deedt zich voor als de cv man.
Het kan een uurtje later worden trouwens... CV-meneer Stuart staat nu waarschijnlijk namelijk nog te twijfelen of hij zijn rode overall of zijn blauwe overall zal meenemen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Dan wacht ik nog wel even
Dan heb je inderdaad meer aan die twee die je al noemdequote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kreeg een mailtje van gastouderbureau en er staat nog wel meer in de planning maar dat gaat over hoogbegaafdheid en adhd, maar daar kom ik niet zoveel mee in aanmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
bossiequote:
laters miniquote:
schandalig he.... daar blijf je dan voor thuisquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef friemelaar het volgende:
Ik HAAT vriendjes die niet thuis zijn
Aaah, zoonlief stond ineens weer binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
'pappa, pappa, wat is dat op jouw beeldscherm?'...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef friemelaar het volgende:
Ik HAAT vriendjes die niet thuis zijn
dus niet buiten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan een uurtje later worden trouwens... CV-meneer Stuart staat nu waarschijnlijk namelijk nog te twijfelen of hij zijn rode overall of zijn blauwe overall zal meenemen.
fijn zulke afsprakenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
whahaha, weer koffie op m'n keyboardquote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan een uurtje later worden trouwens... CV-meneer Stuart staat nu waarschijnlijk namelijk nog te twijfelen of hij zijn rode overall of zijn blauwe overall zal meenemen.
Meteen iets onschuldigs op je schermquote:
Nouja onschuldig ......quote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Meteen iets onschuldigs op je scherm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Rietje pakken en de koffie tussen je toetsen wegzuigen. Anders gaat je toetsenbord kapotquote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahaha, weer koffie op m'n keyboard
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dacht even dat het over Bos81 ging
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nouja onschuldig ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dacht even dat het over Bos81 ging
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nooit op kantoor gewerkt zeker
mwah, pak ik wel weer een anderequote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rietje pakken en de koffie tussen je toetsen wegzuigen. Anders gaat je toetsenbord kapot.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heilig zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel dagelijks, maar las even verkeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nooit op kantoor gewerkt zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |