Ehm lauriersstraat?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik doe stiekem de volgende al
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een kruisje met 'Laurierstraat'quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
nee, je bent erin getraptheheh
Juistquote:
Hij staat er pas 24 uur op, zo snel zijn we niet in dit topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
Het is in de Rivierenbuurt. Echt makkelijk is het niet hè
Nee, west indié regioquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Cudles het volgende:
Ik weet in ieder geval niet waar het is. Bos en Lommer?
Maar je vind het nog wel leuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, nachtmerries maar het is de Van Rensselaerstraat
Het is verslavend en frustrerend hier en daar maar veel te leukquote:
Lindengrachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef Thorical het volgende:
Okee dan het is de Veelaan
De nieuwe [ afbeelding ]
Ik kan het helaas niet waarmaken chufi. Het is volgens mij geen Nieuwmarkt buurt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef chufi het volgende:
Steegje in het centrum, vast iets voor Cudles, maar we gaan er mee aan de slag
Maar als student ....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet waarmaken chufi. Het is volgens mij geen Nieuwmarkt buurt.
juistquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jacob Obrechtstraat
Al dacht ik eerst dat het de Van Breestraat was![]()
quote:
juistquote:
Mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie morgen nog niet geraden is ga ik op zoek
C'est vraiquote:
chufi zoekt straten o.a. door naar het kompas te kijkenquote:
Oui!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef Cudles het volgende:
Carolina Mac Gillavrylaan
Staat nu een hoop meer.
Dat kloptquote:
In Slotervaart volgens mijquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
Een prachtige straat in Amsterdam...
[ afbeelding ]
quote:
Sorry voor de late reactie!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Nora.. het volgende:
Ah net allemaal straten gemist die ik ken, en nu weer een onmogelijke opgave
C'est vraiquote:
Het is het Gentiaanplein in Noord.quote:
Het is goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is het Gentiaanplein in Noord.
Het linkjesgebeuren in Google Maps doet het niet, dus geen linkje deze keer.
Goedquote:
Ja daar dus ! Ik had vanaf het begin al het gevoel dat het in de Jordaan moest zijn.. Maar mn google-maps werkt tegen de laatste dagen ... maar leuk bork in Amsterdamquote:
heu ja, grenzen aan het verleggen en zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar dus ! Ik had vanaf het begin al het gevoel dat het in de Jordaan moest zijn.. Maar mn google-maps werkt tegen de laatste dagen ... maar leuk bork in Amsterdam
Ach ja waarom nietquote:Op zondag 30 januari 2011 23:47 schreef bork het volgende:
[..]
heu ja, grenzen aan het verleggen en zo.
Ik ken de stad (nog) niet zo goed dus dit zijn probeersels.
[ afbeelding ]
Nee das bij mn werk weetje toch. Had ik het allang herkend.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Melochan het volgende:
Is dit niet bij die AH aan de Jodenbreestraat? Nja vast niet
Werk je bij de AH?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das bij mn werk weetje toch. Had ik het allang herkend.
zul je zien dat het daar ergens vlak om de hoek is
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Cudles het volgende:
[..]
Werk je bij de AH?![]()
Is het in Oud-West bij de Kinkerstraat ergens?
Ja maar jij houdt je wel vaker stil :pquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das bij mn werk weetje toch. Had ik het allang herkend.
zul je zien dat het daar ergens vlak om de hoek is
Ik weet lekker waar je weeeerktquote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens velen werk ik in de taxi of als pizza courier maar geen van beiden is waar. Maar de AH daar is wel erg dicht bij mn werk en dat is niet het gemeentehuis
http://www.lightfactory.nl/geschiedenis.phpquote:
Geheel niet in de buurtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:38 schreef Nora.. het volgende:
Spaarndammerdijk of Nieuwe Hemweg of hoe het daar heet?
Juistquote:
Hou maar op met zoeken daar, want daar is het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Die laatste is in zuid-oost, reigersbos/arena daar in debuurt denk ik. waar precies weet ik niet
Het is ergens in Oud-Zuid lijkt me?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou maar op met zoeken daar, want daar is het niet.
Dat is wat er onder de straatnaam staat iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Cudles het volgende:
[..]
Het is ergens in Oud-Zuid lijkt me?
juistquote:
ja ook weer goed...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef chufi het volgende:
das een mooie in Noord
ben ff bezig met een worldviewtje
Das goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Melochan het volgende:
Cliostraat! Had ik je daar over verteld?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Thorical het volgende:
Ergens bij de Sam van Houten straat, Toko Makassar.
Juistquote:
Ja ik lette niet echt goed opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef Thorical het volgende:
[..]
Was ook wel een inkoppertje met op de achtergrond een Ibis hotel.
Dan zit je bij het verkeerde park te zoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Melochan het volgende:
Lijkt trouwens op een straat bij het sarphatipark
Ja nu ben je warmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef Melochan het volgende:
Oh wachtnu zie ik pas dat er huizen aan de andere kant staan. Vondelpark?
juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |