Was alleen nog maar wat slowchat. Het topic was sowieso al niet bepaald sterk. Ik zal het eens aan ONZ vragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef secondewijzer het volgende:
Opa, ik snap dat je Chicks die dammen verkiezen boven schaken niet klachtwaardig vindt, maar toch was het een redelijk vermakelijk topic. Misschien ideetje om deze naar ONZ te schoppen?
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Was alleen nog maar wat slowchat. Het topic was sowieso al niet bepaald sterk. Ik zal het eens aan ONZ vragen.
Ik zag het, bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het topic is heropend in ONZ.
En.... Hij is weer wakker...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
rhett jij bent echt zielig man, toen ik net bij je was moest je er nog heel hard om lachen!
Ga elkaar lekker via PM zitten afzeiken. Niet hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef MrSmile. het volgende:
En.... Hij is weer wakker...
Echt waar, jij bent de meest kansloze kutuser die ik ooit gezien heb, als jij in 2010 op Fok! had gezeten, was Fok! niet de website van het jaar geweest...
Eensch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die als excuus gebruiken 'Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zi had ook in ONZ gekund, of gewoon helemaal niet op FOK!
Hoezo `helemaal niet op FOK!´? Het past niet in KLB, nee (de linkdump is ook slecht), maar het is zeker wel een interessant onderwerp. Ik heb de film een paar jaar terug gezien, erg interessant, het past beter in W&T.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die als excuus gebruiken 'Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zi had ook in ONZ gekund, of gewoon helemaal niet op FOK!
PM me maar als je het erover wil hebben, dit topic is natuurlijk niet de bestemde plaats.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo `helemaal niet op FOK!´? Het past niet in KLB, nee (de linkdump is ook slecht), maar het is zeker wel een interessant onderwerp. Ik heb de film gezien een paar jaar terug gezien, erg interessant, het past beter in W&T.
Beetje minder mag wel lijkt mij zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
\
Hypocriet kanker jong niet gaan janken als mensen een soort 'diefstal' plegen bij het OV dat je zelf muziek,films etc etc jat. Ik download zelf ook het enige verschil is dat ik nadenk voordat ik een topic maak wat niet voor paradoxen zorgt.
Mwah. Van mij hoeft het ook niet zo nee. Maar je bent zelf toch ook wel van de ferme uitspraken HSG.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Beetje minder mag wel lijkt mij zo.
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Twiitch het volgende:
Geef alle mensen die zitten te huilen maar iets om echt over te huilen.
Ik zou zeggen, gebruik de search eens voordat je op de nieuw topic knop drukt. Ga anders verder in een van je andere 22 autistentopics. Verder zijn de samenvattingen en subklachten al tijden ongewenst in KLB.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
In ONZ en KLB is het me al twee keer voorgekomen dat een topic zomaar werd gesloten door een mod, terwijl het m.i geen beledigende of baggertopics waren.
Wel gingen ze allebei over autisme. Zo het kunnen dat er een soort beleid is ten aanzien van topics over serieuze stoornissen in minder serieus bedoelde subfora? Kan iemand mij uitleggen waarom topics out of the blue gesloten worden?
Dit is het KLB topic.
Mensen met 'ongebruikelijke' interesses uitmaken voor 'autist
Groetjes, Rubber_Johnny.
Ik bedoel daarmee dat je gewoon verder kan gaan in een van je andere 22 topics over autisme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Duss.. omdat ik andere topics over de aandoening geopend heb, mag ik niet meer klagen dat het woord 'autist' te pas en te onpas als scheldwoord wordt gebruikt.
Je hebt meerdere topics over autisme in KLB waar het prima bijkan. Verder in het vervolg dus graag subklachten en andere onleuke meuk achterwege laten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Klagen in een R&P topic, daar is dat subforum ook echt voor bedoeld. Got it.
Kan iemand mij verklaren wat dit voor onzin is? Ik postte dat Socios een lifetime ban zou moeten hebben op die andere site. Hoe de FUCK mag dat niet?quote:
Zie de reactie van Netsplitter in het topic. Ik heb er verder weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Lakitu het volgende:
Kan iemand mij verklaren wat dit voor onzin is? Ik postte dat Socios een lifetime ban zou moeten hebben op die andere site. Hoe de FUCK mag dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |