SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe luister ik de radio met VLC PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Jingles, er komen nog meer:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182 Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden: http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
TUNE IN!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
10 januari:
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated Met de top2000
15:00 TrollenFTW
15:30 Dagoduck
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30 o.us
18:00 Barba-Papa
18:30 ElmoFan (Hopelijk lukt dat)
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview met house en dance
21:30 Datdus met house en club muziek!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met Rockiejj
23:00 nog 30 minuten muziek met Rockiejj
Programma van vandaag
14:30 FreezePop
15:00 OverRated
15:30 ElmoFan
16:00 DatDus
16:30 Kaching02
17:00 DJ Monopoly ( Van alles wat / muziek voor je opoe )
17:30 Spaghettivreter
18:00 Overrated
18:30 ElmoFan (wil ik evt. wel opvullen)
19:00 Rivalo 1 Uur skype, trance, house en DnB/Dubstep.
19:30 Rivalo
20:00 Bularax
20:30 FreezePop
21:30 DJ Monopoly ( Jaren 90 invasie )
22:00 heloef
22:30 heloef (eventueel als het mag)
Nachtrooster
23.00-23.30 Rockiejj
23.30-00.00 Beach
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met hardstyle
00.30-01.00 Monopoly als DJ MONO
01.00-01.30 Rockiejj <- evt nachtinterview met iemand?
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laat die bass maar komen jonguhquote:Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Het wordt straks wel een tandje terug naar de hardstyle na deze hardcore.Wat je vindt, ...![]()
Zeg dat je van me houdtquote:Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de mic werkend nu voor de live uitzending
Alleen helaas geen push to talk
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+![]()
live? wanneer?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de mic werkend nu voor de live uitzending
Alleen helaas geen push to talkwat is dit![]()
quote:Welke?
Brankschatjeeeee O+![]()
Maar krijgen we dus nu in totaal 3 achter elkaar die hardstyle/hardcore draaien?
Brankschatjeeeee O+![]()
Opzich 's avonds de wat hardere dingen is niet onlogisch vind ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Maar krijgen we dus nu in totaal 3 achter elkaar die hardstyle/hardcore draaien?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
jippie.......quote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Maar krijgen we dus nu in totaal 3 achter elkaar die hardstyle/hardcore draaien?404 - signature not found![]()
Lekker belangrijk kerelquote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Rippert!
Nou moet ik me nog echt gaan bewijzen ook.
en Beach heb nog net wat van jou gehoord
Wat je vindt, ...![]()
Nee, maar ook eentoningquote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Opzich 's avonds de wat hardere dingen is niet onlogisch vind ik.
Brankschatjeeeee O+![]()
Beter van wel.quote:Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Oke, dit lukt. Ik luister nu op dit moment naar ONZ radio. Ik weet nog niet zeker of dit iets aan mijn leven toevoegt, dat niet.quote:![]()
Ik ga m nu even afzetten en COD spelen en met een halfuurtje Mono luisteren
Brankschatjeeeee O+![]()
ik ga ook lekker online schietun, terug voor monoquote:Op maandag 10 januari 2011 00:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga m nu even afzetten en COD spelen en met een halfuurtje Mono luisterenwat is dit![]()
Ga 1x een historisch cultureel praatprogramma doen dang. Harde zaken zouden dat zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oke, dit lukt. Ik luister nu op dit moment naar ONZ radio. Ik weet nog niet zeker of dit iets aan mijn leven toevoegt, dat niet.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Dit en daarbij vreemde oosterse klanken.quote:
Of Grieks-orthodox gezang.
Laat die cultuur in jullie komen, voel die cultuur, voel die vreemde dingen, voel het. Voel het hard. Wees de cultuur. Wees vreemd. Wees de stof.![]()
Zal ik volgende week zondagmiddag een langs de lijn doen van de lokale FC bal op het dak tegen VV de derde helft?
![]()
Hier zou ik wel naar luisteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zal ik volgende week zondagmiddag een langs de lijn doen van de lokale FC bal op het dak tegen VV de derde helft?
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
Van welke componist is dit emotionele chanson?![]()
![]()
Zal kijken wat ik voor je kan regelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier zou ik wel naar luisteren.![]()
Dat tuig begint te spelen ...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
Van welke componist is dit emotionele chanson?Wat je vindt, ...![]()
Ik weet niet hoe op andraaid.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik lig te genieten in mijn bed![]()
![]()
zit er avio in?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook een lekker setje aan het voorbereiden zometeen![]()
hei kan ik mij liejdjes ook op de ons radio afspelen ? zelf voorbereid voor radio ? vedder leuke site mist wel gastenboek leuk radio ook![]()
Kijk is links kutkloon.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
hei kan ik mij liejdjes ook op de ons radio afspelen ? zelf voorbereid voor radio ? vedder leuke site mist wel gastenboek leuk radio ookDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ik stem neequote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
hei kan ik mij liejdjes ook op de ons radio afspelen ? zelf voorbereid voor radio ? vedder leuke site mist wel gastenboek leuk radio ook![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
hei kan ik mij liejdjes ook op de ons radio afspelen ? zelf voorbereid voor radio ? vedder leuke site mist wel gastenboek leuk radio ook
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
thanksquote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Download de app Xiia live uit de Market, en dan de stream url copy/pasten![]()
Ik kan het niet horen, want er stampt een ONZ radio doorheen, maar het ziet er al helemaal super uit. Volgens mij herken ik daar het platteland van Novgorod.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
Nog meer kwaliteit.
Een Russische volkszanger op de hooglanden.![]()
Voor de verandering of watquote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen half uurtje hardcore knallen??
![]()
met o.a. .. ?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen half uurtje hardcore knallenWat je vindt, ...![]()
Ik heb een nieuwe UI en ben er erg blij mee, nu ga ik Chinees eten.
Tot zo
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
zit dune - cant stop raving(evil activities & the viper mashup) tussen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen half uurtje hardcore knallen![]()
mijn paquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Broder het volgende:
Wie draait deze kankerherrie eigenlijk?gr gr![]()
Niet op voorraad helaasquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
zit dune - cant stop raving(evil activities & the viper mashup) tussen?![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Broder het volgende:
Wie draait dezeVervelende woorden even gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herrie eigenlijk?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
Van een beetje progressive house ben ik niet vies, maar deze muziek gaat er echt niet in nu
Wat je vindt, ...![]()
Dan ga je hier maar even heenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
wanener doen jullie jan smit of nederland talig liedje op de radio ?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Eetze!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een nieuwe UI en ben er erg blij mee, nu ga ik Chinees eten.
Tot zo![]()
![]()
Dit durven te vergelijken met progressieve huisquote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
Van een beetje progressive house ben ik niet vies, maar deze muziek gaat er echt niet in nu![]()
![]()
Goede zaak, deze woorden kunnen niet op het internet er lezen ook kinderen mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vervelende woorden even gespoilerd.team is eng ready for whatever als het moet![]()
dit is hardstyle duidelijke verschillenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef aleco99 het volgende:
Hou op met die hardcorebagger 1,5 uur langvanmiddag waren er tenminste nog echte hitjes!!
![]()
Minder harde KadoenkKadoenk?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
dit is hardstyle duidelijke verschillen![]()
![]()
Daarom.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Broder het volgende:
[..]
Goede zaak, deze woorden kunnen niet op het internet er lezen ook kinderen mee.
Trouwens: Morgenavond staat in het teken van JULLIE!
Vraag nu alvast je platen op op de PM bij Rockiejj voor morgenavond van 23;00 tot 24;00 en evt. een korte boodschap, want ik heb dan een microfoon
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Deze. Brilfuckingjant.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit durven te vergelijken met progressieve huis![]()
Alles van Zebrahead en/of Velvet Revolver isquote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daarom.
Trouwens: Morgenavond staat in het teken van JULLIE!
Vraag nu alvast je platen op op de PM bij Rockiejj voor morgenavond van 23;00 tot 24;00 en evt. een korte boodschap, want ik heb dan een microfoon![]()
![]()
![]()
Voor de leken; dit is dus The Sexual Thrill van Catatonic Overload met de sample uit Family Guy waar mr.DJ het in zijn introductie over hadWat je vindt, ...![]()
Dat is wel te hopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ik neem aan dat we ook toppertjes als Zanger Petro en MC Martin te horen krijgen?team is eng ready for whatever als het moet![]()
Morgenavond staat in het teken van JULLIE!
Vraag nu alvast je platen op op de PM bij Rockiejj voor zijn show morgenavond van 23;00 tot 24;00 met evt. een korte boodschap, want er zal een mic. aanwezig zijn!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Vandaag is Zanger Petro al een keer langsgeweest.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ik neem aan dat we ook toppertjes als Zanger Petro en MC Martin te horen krijgen?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Misschien komen ze nog wel langs bij de DJ na mij, weet niet wie dat is . maar wie weet!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ik neem aan dat we ook toppertjes als Zanger Petro en MC Martin te horen krijgen?
Petro en MC Gangsterman zijn vandaag al wel voorbij gekomen iig![]()
![]()
Prima zaak.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Vandaag is Zanger Petro al een keer langsgeweest.![]()
Ik ga morgen Zanger Rinus draaien tijdens het foute uurquote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ik neem aan dat we ook toppertjes als Zanger Petro en MC Martin te horen krijgen?![]()
![]()
Tevens prima zaak.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga morgen Zanger Rinus draaien tijdens het foute uur![]()
Je bent de enige die dat vind denk..quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Lysdexie het volgende:
Draai dat liedje nog van Amerika, die van die volkszangers uit Oude Pekela. Een waar genot voor het hoororgaan [ afbeelding ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_krijgt_klapjes.htmlquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
wat is het orgineele filmpje hiervan haatmeneerWat je vindt, ...![]()
Ik ben er altijd om nieuwe muzikalen te tippen. Muzikale tip dit jongens, neem het mee in je pet en geniet. Neem wat Money Boy.
![]()
Geen Nothing else matters hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Zal ik er voor de klagers hierna dan maar een bekend deuntje doorheen gooien?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ben ik weer
Brankschatjeeeee O+![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben er altijd om nieuwe muzikalen te tippen. Muzikale tip dit jongens, neem het mee in je pet en geniet. Neem wat Money Boy.
Deze mag ook zeker niet ontbreken.team is eng ready for whatever als het moet![]()
Die is al gedraaid @ Serious Request en door Zany @ XXlerator (2e kerstdag) ... wel weer genoeg geweestquote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
wel die remix van dj zany & DV8 die mag wel
Wat je vindt, ...![]()
Ja precies.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die is al gedraaid @ Serious Request en door Zany @ XXlerator (2e kerstdag) ... wel weer genoeg geweestfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
dat klopt is wel een top nummerquote:[pb] Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef Da_Ripper het volgende:[/b]
[..]
Die is al gedraaid @ Serious Request en door Zany @ XXlerator (2e kerstdag) ... wel weer genoeg geweest![]()
Ah geen dank.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Da_Ripper het volgende:
*klap - *klap - *klap voor Quyxz_
Goed gedaan kerel, dank voor je lekkere beats
Het was me een genoegen.
gr gr![]()
Ja ik vond het mixwerk puik.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Da_Ripper het volgende:
*klap - *klap - *klap voor Quyxz_
Goed gedaan kerel, dank voor je lekkere beatsfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
waar kan i k mij neigen liedje op de radio onz? ? iemand help mij
ik heb in mijn tijd veel dj gedaan nu vader van 3 zonen 2 zonen en 1 dochter![]()
post hem hier, vast wel een DJ die hem wil draaienquote:Op maandag 10 januari 2011 00:37 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
waar kan i k mij neigen liedje op de radio onz? ? iemand help mijwat is dit![]()
rot eens op kutkloonquote:Op maandag 10 januari 2011 00:37 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
waar kan i k mij neigen liedje op de radio onz? ? iemand help mij
ik heb in mijn tijd veel dj gedaan nu vader van 3 zonen 2 zonen en 1 dochterfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dan zal ik heel populair mijn tracklist posten.
Zatox - Creation
Titan - Nightmare
Ran-D - In For The Kill (Bootleg)
Zatox - Raw Style
Catatonic Overload - The Sexual Thrill
Headhunterz - Haatmeneer (Who Is Calling (Zenith DJ Edit))
Coone & Deepack - Thunderdance
Unknown - Komodo Bitch (D-Mind DJ Tool)gr gr![]()
Graag verzoekplaten voor morgen 1530-1600 uur PMen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hehe, maar ik ik ben vandaag heel de dag aan het studeren geweest. Toch minder dan ik dacht blijkbaarquote:![]()
![]()
jouw plaats is helemaal onderaan in een sloot in moerdijkquote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
waar kan ik mijn eigen plaats zien ?wat is dit![]()
Ik heb gister de headhunterz nog zien draaien
Brankschatjeeeee O+![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef Dhaha het volgende:
[..]
jouw plaats is helemaal onderaan in een sloot in moerdijk
Ik ga jou een klap geven, dit is niet mijn winkel vriend!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb gister de headhunterz nog zien draaien![]()
deze klopt, het was Paulquote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef Penisbaard het volgende:
Ik hoorde iemand volgens mij iets mompelen door het geboem heen, klopt deze?wat is dit![]()
En net liep je nog te klagen dat hier op de radio alleen maar hardcore/style was?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb gister de headhunterz nog zien draaien
gr gr![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik ga jou een klap geven, dit is niet mijn winkel vriend!
Brankschatjeeeee O+![]()
Ik klaagde er niet over.. Ik vind 3 achter elkaar aan een beetje eentoning.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En net liep je nog te klagen dat hier op de radio alleen maar hardcore/style was?
En trouwens, ik ging er ook niet voor de headhunterz heen hoor.Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+![]()
Niet gaan haten, maar ik gooi er toch even een hardstyle plaatje doorheen
Speciaal voor BoterhamZakje, omdat ik die plaat net zo mooi vind als haar!![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Speciaal voor BoterhamZakje, omdat ik die plaat net zo mooi vind als haar!
Brankschatjeeeee O+![]()
hoe heet dat nummer danquote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Monopoly het volgende:
halo boter hamzakje ik weet jij waar ik mijn leidjes op de radio kan draaien ? ik ben ex djquote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik klaagde er niet over.. Ik vind 3 achter elkaar aan een beetje eentoning.
En trouwens, ik ging er ook niet voor de headhunterz heen hoor.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dhunterz_haatmeneer_(hardstyle_remix).htmlquote:
Was dat niet dit feestje?![]()
Ik hoor dat er strafbare feiten gepleegd zijn? Maikuuul, Kees etc. zijn van Radio Bendeleider en mogen niet zonder toestemming afgespeeld worden.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Morgen, mic. is kapotquote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met je nachtelijke intelview heh
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik hoorde het omdat ik mijn volume drastisch verhoogde, dus daar moet je nog wat aan doen. Verder wel goed natuurlijk.quote:
gr gr![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor dat er strafbare feiten gepleegd zijn? Maikuuul, Kees etc. zijn van Radio Bendeleider en mogen niet zonder toestemming afgespeeld worden.
Flikker opquote:Op maandag 10 januari 2011 00:43 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
halo boter hamzakje ik weet jij waar ik mijn leidjes op de radio kan draaien ? ik ben ex dj![]()
Yep ik was gister in Takens jaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef aleco99 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)dhunterz_haatmeneer_(hardstyle_remix).html
Was dat niet dit feestje?
Brankschatjeeeee O+![]()
hé beetje recept voor hardestijl ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Monopoly het volgende:
![]()
daar komt de copyrightpolitiequote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor dat er strafbare feiten gepleegd zijn? Maikuuul, Kees etc. zijn van Radio Bendeleider en mogen niet zonder toestemming afgespeeld worden.wat is dit![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hé beetje recept voor hardestijl ja.![]()
![]()
dat is wel ongeveer wat hardstyle is ja, zo mooi als boterhamzakjequote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Kun je om lachen, maar daar krijgen ze deze week nog wat van te heure!quote:Ik typ straat.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je om lachen, maar daar krijgen ze deze week nog wat van te heure!![]()
![]()
Kip paard koe niet, maar wel ander nummer van Want Wantquote:Op maandag 10 januari 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heleen, ipv kip paard koe, en ehm Boney M - Gotta Go Home...
Boner M staat genoteerd
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
John Cage met "4'33".quote:Ik typ straat.
heb ook een stukje geschreven over nederlandstalig peil, daarin staat heleen ook: http://naatje1.wordpress.(...)ziek-gaat-achteruit/quote:Op maandag 10 januari 2011 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kip paard koe niet, maar wel ander nummer van Want Want
Boner M staat genoteerd![]()
![]()
hah a die videeo in je onderkant van je post van die man is wel beest tofquote:Op maandag 10 januari 2011 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn penis bevindt zich nog steeds in dezelfde slappe toestand als net.![]()
Fuck the system heeft te lange intro, ze gaan 2 keer praten en bij die 2e keer moet je beginnenwat is dit![]()
Laffe paling.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn penis bevindt zich nog steeds in dezelfde slappe toestand als net.Ik typ straat.
hoe is die video in de onderkant van de sloot in moerdijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:48 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
hah a die videeo in je onderkant van je post van die man is wel beest tofwat is dit![]()
hah a je probeert grapje te maken al de heele tijd maar ik moet niet lachen of zo en niemand hier ook niet duss..quote:Op maandag 10 januari 2011 00:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hoe is die video in de onderkant van de sloot in moerdijk?![]()
![]()
Rockiejj alles behalve dat gebonk..Dat heb ik nu wel ff gehad..
Brankschatjeeeee O+![]()
kastenmakersquote:Op maandag 10 januari 2011 00:51 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
hah a je probeert grapje te maken al de heele tijd maar ik moet niet lachen of zo en niemand hier ook niet duss..
wat is dit![]()
Komt 1 gebonk liedje in.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Rockiejj alles behalve dat gebonk..Dat heb ik nu wel ff gehad..
Maar noem jij ook maar iets leuks en dan gooi ik die er gelijk achteraan
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
alex anders marcus papayaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt 1 gebonk liedje in.
Maar noem jij ook maar iets leuks en dan gooi ik die er gelijk achteraan
![]()
Nee jij niet, ga weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:53 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
alex anders marcus papaya
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
HARDERRRRRRRRRRR!Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Uhmm ff kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt 1 gebonk liedje in.
Maar noem jij ook maar iets leuks en dan gooi ik die er gelijk achteraan...
Is een rustiger nummer
Bush met Glycerine.
Hoop dat je hem ergens kan downloaden. Anders moet je het ff zeggenOp donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+![]()
Ik zoek wel even op de YouTubequote:Op maandag 10 januari 2011 00:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Uhmm ff kijken...
Is een rustiger nummer
Bush met Glycerine.
Hoop dat je hem ergens kan downloaden. Anders moet je het ff zeggenDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
picsquote:Op maandag 10 januari 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb een RTC tattoo op die plek
wat is dit![]()
Ik heb nog wel een beetje smaakquote:
Brankschatjeeeee O+![]()
Dezequote:
Brankschatjeeeee O+![]()
Mono, komt je tracklist ook zo want deze melo maakt me gek dat ik deze slowe versie niet herken ...Wat je vindt, ...![]()
deze videeo bevat inhoud van de umg. de weer gave van deze in houd is op be paalde sites be perkt. bekijken op de youtube.quote:![]()
Wil je ook plaatjes draaien cosjenquote:
Brankschatjeeeee O+![]()
YAYquote:
Brankschatjeeeee O+![]()
ik zou dan een show maken, geen playlistquote:Op maandag 10 januari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wil je ook plaatjes draaien cosjen![]()
Ik vind dit soort muziek dus geen reet aan.. Beetje te traag
Brankschatjeeeee O+![]()
MOPPENTAP UURTJEquote:Op maandag 10 januari 2011 00:59 schreef Dyr. het volgende:
[..]
ik zou dan een show maken, geen playlist
Brankschatjeeeee O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: