Hehe, ik moet het ook doen zonder koptelefoon. Ik mix met behulp van het balkje dat ik zie en een soort van trackkennisquote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je weet hoe ik mn koptelefoon samen kan laten werken met vdj, dan hoor ik het graag. Want nu kan ik de 2e track niet voorbeluisteren
van te voren bepalen/luisterenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je weet hoe ik mn koptelefoon samen kan laten werken met vdj, dan hoor ik het graag. Want nu kan ik de 2e track niet voorbeluisteren
Bedankt, ik zal dat eens uitzoekenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Je kan ook met je koptelefoon luisteren.
Moet je naar Config gaan bovenin, en dan kan je je "decks" instellen.
Dan kan je koptelefoon erbij doen, en die pakt dan of links, of rechts. En dat hoor je dan niet in de uitzending
Moet je even bij skins kijken, misschien kan het welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe kan ik trouwes 4 decks instellen in VDJ? Dan heb ik er 2 voor jingles en 2 voor nummers.
Je moet linksonder (bij mijn skin iig) naar de sampler gaan en daar je jingles neerzetten.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe kan ik trouwes 4 decks instellen in VDJ? Dan heb ik er 2 voor jingles en 2 voor nummers.
Ga ik al doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Zal ik er Haatmeneer door heen gooien vannacht ?
doen ;pquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef Monopoly het volgende:
dan kan je alleen geen effecten erop toepassenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je moet linksonder (bij mijn skin iig) naar de sampler gaan en daar je jingles neerzetten.
MOquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Dat is waar idd, maar hoeft toch niet per se bij jingles denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dan kan je alleen geen effecten erop toepassen
jupquote:
Is dat daadwerkelijk wat je wil?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Gaan die Fok!ers ook nog praten op de radio of wat?
Dan is dit geen radio. Maar gewoon een beetje muziek die niemand wil horen afspelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk wat je wil?
Straks om 12 uur ga ik 1 ding zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Gaan die Fok!ers ook nog praten op de radio of wat?
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dan is dit geen radio. Maar gewoon een beetje muziek die niemand wil horen afspelen.
Ik weet ook niet de hoe's en de wat's, vandaar mijn tot nu toe genegeerdequote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dan is dit geen radio. Maar gewoon een beetje muziek die niemand wil horen afspelen.
quote:
helaasquote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
beach heb je?
dune - cant stop raving (evil activities & the viper mashup)
die is echt vet
Ben het wel eens met dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Mensen hier richten een website op met een radio. Goed initiatief.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet ook niet de hoe's en de wat's, vandaar mijn tot nu toe genegeerde
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Luisterknop voor in de OP in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Beter ga jij gewoon radio maken. Beetje historie en cultuur. Kunststof alles.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet ook niet de hoe's en de wat's, vandaar mijn tot nu toe genegeerde
[..]
via iTunesquote:Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens kan ik niet luisteren, want die shizz' doet het in geen enkele browser op mac en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |