quote:
Ah dan neem ik zo nog maar een glasquote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
drank en citroen zijn de belangrijkste bestanddelen
quote:
grouphugquote:
Nee.quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Wil je met mij knuffelen?quote:
quote:
Met jou altijd!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
AIk kon even niks verzinnen, je mag hem zo veranderen
quote:
Chipz! Ik ben naar een optreden geweestquote:
Ik ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Chipz! Ik ben naar een optreden geweest
Morgen kaarten kopen!quote:
Ik heb ze toen bij Holiday on Ice gezien.. waren gastactquote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Chipz! Ik ben naar een optreden geweest
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik mocht op Tombo d'r schoot... dat moment zal ik nooit vergeten
Doe maar daar in wijzigenquote:
Trustenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat over 10 minuten slapen. Welterusten alvast mensen![]()
![]()
het hakt er wel in natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef Rauzer het volgende:
Nou tweede glas nu en dan stop ik maar, kan morgen natuurlijk niet met een drankmuil op m'n werk komen!
Beloofd is beloofdquote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik mocht op Tombo d'r schoot... dat moment zal ik nooit vergeten
trusten stuquote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
![]()
Ik ga ook, slaap lekker Stuquote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
![]()
trusten Kallquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook, slaap lekker Stu
En de rest ook een kusjekroel, zeker 1 voor Sjeffrie
Ik kijk de dvd morgen wel aan het eindquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
trusten Kall
M;aar de film is nog niet afgeloop
is not the same, nog 5 minutenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk de dvd morgen wel aan het eind
Ja dus ik kan hier toch wel afsluiten vast?quote:
Truste mopquote:
Ik ga je missenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus ik kan hier toch wel afsluiten vast?
Jij bent teut volgens mijquote:
morgen is ze der vast weer hoorquote:
Ik whatsapp je welquote:
Weltrustenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:55 schreef crv het volgende:
ok trusten, morgen weer vroeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik ga ook slapen
Weltrusten allemaal
Zit je niet aan je derde kom Vieux danquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Toitle het volgende:
[..]
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen, is net of je een zeehond in een vliegtuig propeller gooit, tandjes wat een gejank, zorgt mooi voor xtra pauze in het programma, dat wel.
Nee heb er twee gehad en dat was genoeg, nu ga ik lekker dodo doenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zit je niet aan je derde kom Vieux dan?
Goede ochtendquote:Op maandag 10 januari 2011 07:08 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, benny ik beantwoord hen thuis even
quote:
ochtendquote:Op maandag 10 januari 2011 08:02 schreef Kally het volgende:
Hoi Crazy en Symph
Hier ook een puinzooi
Als je daarmee je werkt bedoelt okequote:
nee joh, is wel goed zoquote:Op maandag 10 januari 2011 07:08 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, benny ik beantwoord hen thuis even
jah, wat andersquote:
puhquote:
Je auto ofzoquote:
Hoe weet jij dat ?quote:
als jouw auto net zo netjes is als de mijne geloof ik je direktquote:Op maandag 10 januari 2011 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ?
Ik bedoel:
Das helemaal niet waar, is kaaaai netjes
ff denken ...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jouw auto net zo netjes is als de mijne geloof ik je direkt
Vroeg?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:16 schreef Laysa het volgende:
Jesus was is het vroeg![]()
Ow...en hier 2 zieken
Tijd voor een dutje dusquote:Op maandag 10 januari 2011 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vroeg?
is alweer halverwege de dag joh
nah, doe niet aan middag dutjesquote:
En je bent al zo dunquote:Op maandag 10 januari 2011 08:34 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de afgelopen maand(en) 6 kilo afgevallen
Ik weet het... het is ook helemaal niet goedquote:Op maandag 10 januari 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je bent al zo dun
Meer chips met mayo eten
maar voor de rest gaat het allemaal wel goed?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het... het is ook helemaal niet goed
Mwha, kan beterquote:Op maandag 10 januari 2011 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar voor de rest gaat het allemaal wel goed?
Primaquote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan nog naar de liveshows he
Misschien kunnen we er een meet van maken
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/quote:Op maandag 10 januari 2011 09:37 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor al de hele dag/nacht sirenes buiten![]()
Heb je alleen een overzicht van de brandweer. Is vooral politie en ambulance.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/
daar ff je regio kiezen
ff op de P en de A achter de regio klikken.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je alleen een overzicht van de brandweer. Is vooral politie en ambulance.
Was gisteravond een grote vechtpartij hier in de buurt, 's middags was er in de straat(busbaan voor de deur) een auto op een bus geknald en de bushokjes waren weer eens kapot gemacht op verschillende plekken...
Ik weet niet wat het is, maar het is weer lekker onrustig in Almere
Aaaah, okequote:Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff op de P en de A achter de regio klikken.
indien ze via P2000 worden opgeroepen staan ze er tussen
Super !quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed! Heb je polls ook ingevuld.
Dat doe/probeer ik ook welquote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben, wel gezond doen he. Mager ding.
kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
Ik weet het niet
Dikkere/vollere mensen komen dan toch juist aan?
Ja, dat ben ik. Ik eet als ik verdrietig ben, als ik blij ben, als ik boos ben, bij elke emotiequote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
Waarom kijken er 4,5 miljoen mensen naar BZV?
soms begrijp je televisiekijkend nederland nietquote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet.. En ik hoor dr ook nauwelijks mensen over.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik vind er geen ruk aan
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien van BZV
ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien van BZV
nee, dat was het19 uur geledenquote:
nog ff door werken, ik mag over 3 uurtjesquote:
Tnx, goed hequote:
Misschienquote:
Ik hoop het.... ik mis je hierquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien
Kijken hoe stage verloopt.
Morgen beginnen, ik zal weinig tijd hebben om te Fokken denk ik.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het.... ik mis je hier
Laat wel even weten hoe je eerste stagedag was
Bennyquote:
Geef hem is kaasquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Zeroku het volgende:
Wat de tering is dit nou weer. Waarom doet die kutmuis het niet meer.
Ik krijg er gewoon RSI vanquote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maak je een grapje?geintje
je verzorgt hem niet goed genoeg wellichtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Zeroku het volgende:
Wat de tering is dit nou weer. Waarom doet die kutmuis het niet meer.
waarquote:
quote:
quote:
Kijk je uit dat je nek niet krom gaat staan door die hoekquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck kijkt even om de hoek om te kijken of het hier nog gezellig is!
Goed dat je het zegt...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je nek niet krom gaat staan door die hoek
Veel beter planquote:Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt...
* MaleDuck loopt daarom rustig binnen...
Dank je!quote:
Ik werk wel meteen door hoorquote:
Is goed, dan zal ik dat ook maar doen...quote:
Ah, beterschap...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ga ik echt ziek worden
Sporten al afgebeld, en ga vanavond maar even met ibuprofen op bed liggen....
Volgens mij heb ik lichte koorts, maar goed dat kan ik niet opmeten.
Maar ik heb zo'n koortserig gevoel
Mag de klok 3,5 uur vooruit alsjeblieft?
En ik kan me niet ziekmelden, want er zijn mensen vrij
ja ik weet het.... ik zei het vorige keer ook tegen Kally, maar we zijn beiden eigenwijs denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, beterschap...
en als je ziek bent, dan ben je ziek...of er nou mensen vrij zijn of niet...
gewoon naar huis gaan
Zelf weten...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het.... ik zei het vorige keer ook tegen Kally, maar we zijn beiden eigenwijs denk ik
Ik kijk het nog even aan![]()
Vanavond vroeg naar bed, en misschien gaat het morgen dan wel beter
Succes? denk ik...quote:
Ik ben heul niet eigenwijsquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het.... ik zei het vorige keer ook tegen Kally, maar we zijn beiden eigenwijs denk ik
Ik kijk het nog even aan![]()
Vanavond vroeg naar bed, en misschien gaat het morgen dan wel beter
Mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien
Kijken hoe stage verloopt.
Morgen beginnen, ik zal weinig tijd hebben om te Fokken denk ik.
O niks ergs maar dan kan ik niet postenquote:
Ah... jij zit ook al in de ontkenningsfasequote:
Nou, het lukt je toch weer best aardigquote:Op maandag 10 januari 2011 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
O niks ergs maar dan kan ik niet posten
Wellesquote:
Black ops?quote:
quote:
Ja. ik wil ook zo'n bolle kop en kuthumor.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent jaloers... ik zie het aan je smilies
Heb je alquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. ik wil ook zo'n bolle kop en kuthumor.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk de klok vooruit, maar wil niet echt lukken
Maar als jij ziek genoeg bent, dan kan je wrs zelf ook niet meer naar huis rijden zeker?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me niet ziek genoeg om naar huis te gaan
quote:
ja dat weet ik wel.... maar maar maar.....quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat... als je je niet lekker voelt dan schiet het ook niet op
quote:
dan laat ik me halenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar als jij ziek genoeg bent, dan kan je wrs zelf ook niet meer naar huis rijden zeker?
Okequote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel.... maar maar maar.....
Nog 2 uur en 3 kwartier
Komt goed
Zolang je niet duizelig bent blijf je zitten... dat klinkt vrij verwarrend, dat snap je?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zolang ik niet duizelig ben blijf ik nog even zitten
nou dag dan maar weerquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
Zo ik heb ze laten lullen, ik ben klaar en weg
Nee dan ben ik juist hierquote:
Ah, dan begrijp ik je verkeerd...quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang je niet duizelig bent blijf je zitten... dat klinkt vrij verwarrend, dat snap je?
Ik zei het ook raarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan begrijp ik je verkeerd...
Zijn ze 3 uur klaar?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei het ook raar
Maar ik ben weg van mijn werk, en zit nu in de auto bij school tot ik mijn draakjes kan halen
Nee kwart over, maar om nu naar huis te gaan en meteen weer weg is ook weer zo watquote:
Ja dat is ook zo'n gedoequote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee kwart over, maar om nu naar huis te gaan en meteen weer weg is ook weer zo wat
En julliequote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo'n gedoegelukkig heb je FOK!
Okee truste en sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar huis.... Ik heb even 2,5 uur opgenomen...
Kan ik op bed gaan liggen en dan kan ik morgen gewoon weer aan het werk
Kon me er gewoon niet toe zetten, te veel aan mijn kop, te angstig dat het allemaal te veel wordt. Moest ook nog boodschappen doen, huistaak poetsen, en straks ook nog een andere afspraak..quote:
En mij.quote:
ow sterkte dan Bosquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kon me er gewoon niet toe zetten, te veel aan mijn kop, te angstig dat het allemaal te veel wordt. Moest ook nog boodschappen doen, huistaak poetsen, en straks ook nog een andere afspraak..
En daarnaast, ja gisteren leek het even weer goed te gaan, maar nu..
Dat zei ik tochquote:
Vandaag heb je een gesprek toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kon me er gewoon niet toe zetten, te veel aan mijn kop, te angstig dat het allemaal te veel wordt. Moest ook nog boodschappen doen, huistaak poetsen, en straks ook nog een andere afspraak..
En daarnaast, ja gisteren leek het even weer goed te gaan, maar nu..
Okee gelukkig, even afwachten wat daar uit komtquote:
Tuurlijk, maar hij mag a niks voorschrijven en kan me alleen maar doorverwijzen naar een psycholoog of kijken of de afspraak met de psychiater eerder kan..En dat kan dus ook even duren..quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Okee gelukkig, even afwachten wat daar uit komt
Jawel, maar als hij ziet hoe slecht jij je voelt kan er wel spoed achter gezet worden. Beter als niks doen Bos.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij mag a niks voorschrijven en kan me alleen maar doorverwijzen naar een psycholoog of kijken of de afspraak met de psychiater eerder kan..En dat kan dus ook even duren..
Ja, okee, dat misschien weer wel jaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar als hij ziet hoe slecht jij je voelt kan er wel spoed achter gezet worden. Beter als niks doen Bos.
???quote:
Ik weet wel, en begrijp heel goed dat je het liever vandaag als morgen hebt, maar dat gaat jammer genoeg niet, het is al fijn misschien dat je straks je verhaal kunt doen, en dat mag bij ons ook altijd dat weet jequote:
Ik blijf naar die UI van jou kijken terwijl ik niet van clowns houquote:
Goedquote:
CRVquote:
Ja slapen op school, gaat primaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goed
weer lekker druk gehad
en met jou ?
[..]
CRV![]()
Foei !quote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja slapen op school, gaat prima
nopequote:
I just came to sayquote:
Ja maar.... Morgen kan op zich wel, dan zijn ze nog met z'n drietjes. Wo en do zitten ze maar alleen danquote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
Gezellig...
Doe je dan wel rustig aan
..en gewoon thuisblijven als je je zo voelt morgen
das ook verstandigquote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar.... Morgen kan op zich wel, dan zijn ze nog met z'n drietjes. Wo en do zitten ze maar alleen dan
Maar er is niemand om te openen.
Ik kijk het wel effe aangewoon op tijd naar bed
met 2 paracetamol
En raam open voor frisse luchtquote:
Zolang je dan maar niet op de tocht zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En raam open voor frisse lucht
quote:Moet zo eerst nog brood klaarmaken voor rob, die vertrek morgen naar Polen. En ik moet zijn werkkleding wassen en drogenlekker op tijd hè
niet mijn schuld overigens
Hoiquote:
quote:
geen idee kom net binnenquote:
quote:
zal ik mijn wakkeldakkel dan ook maar even reanimeren ?quote:
?quote:
lolquote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef crv het volgende:
[..]
zal ik mijn wakkeldakkel dan ook maar even reanimeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |