Waar heb je ze voor het laatst gelaten?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Argh, begint ook nog m'n oog zeer te doenen ik ben m'n sleutels kwijt. Fijn dit.
Ja, of ze liggen ergens op m'n werk of in de auto van mijn collega. Maar net gebeld en op 't werk hebben ze niks en in die auto liggen ze ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar heb je ze voor het laatst gelaten?
ow dat is vervelend, vooral van die info.... succes met zoeken danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
En die sleutels zijn zo erg niet, 12 euro en ik heb twee nieuwe, maar er hing een USB-stick aan met schoolspullen. En ook nogal 'gevoelige' info...
Danku. Hopen dat ik ze snel vindquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat is vervelend, vooral van die info.... succes met zoeken dan
Dit is echt een goed initiatief. Heel onzin bij elkaar. Kwaliteit daalde met de dag daar maar dit is echt goed.quote:
Oke mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit is echt een goed initiatief. Heel onzin bij elkaar. Kwaliteit daalde met de dag daar maar dit is echt goed.
Dat zie ik Lutte ook niet doenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nouja ieder zijn eigen keuze natuurlijk, als hij zich meer thuisvoelt in ONZ is dat zijn goed recht,ik hou hem ook niet tegen maar ik wil wel dat die onduidelijkheden de wereld uit worden geholpenwant Lutte negeert echt niemand, dat geloof ik niet
Zo ben ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De sarcasme druipt gewoon van je comment
daarom, er wordt meer bagger geopendquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
ONZ heeft echt leuke topics ertussen maar het is te vaak zoeken naar een speld in een hooiberg
Als je het bijna nooit gebruikt hoef je het ook bijna nooit te kpenquote:
Je doet iets niet goedquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef tdrone het volgende:
Grrrrrr ik word gek van mijn huiswerk
moet en site maken een heb geen idee waarom hij het niet doet![]()
van de ene kant wel alleen ik heb over dat ene stukje, wat dus het allermakkelijkste is van alles al bijna een halfuur gedaanquote:
oke dat is kutquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
van de ene kant wel alleen ik heb over dat ene stukje, wat dus het allermakkelijkste is van alles al bijna een halfuur gedaan
ja ik moet het nog helemaal leren maar het helpt niet dat ik er eigenlijk helemaal geen interesse in hebquote:
Waarom ben je het dan gaan doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik moet het nog helemaal leren maar het helpt niet dat ik er eigenlijk helemaal geen interesse in heb
Ik moest lachen. MAAAAAAAAR alleen om de tekst.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
want dat stukje wat ik nu heb gemaakt is een helemaal lege site met de tekst
Hello world
erinvoelt zo erg als verspilling van je tijd
nou mijn opleiding is vrij breed maar ik heb van de 16 modules er 2 inzitten die me eigenlijk geen zak interesseren..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan gaan doen?
Kusje op je tijdverspillingquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
want dat stukje wat ik nu heb gemaakt is een helemaal lege site met de tekst
Hello world
erinvoelt zo erg als verspilling van je tijd
Valt nog wel mee dusquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou mijn opleiding is vrij breed maar ik heb van de 16 modules er 2 inzitten die me eigenlijk geen zak interesseren..
ja om dat "hello world" te krijgen moet je dus dit allemaal intypen als codequote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest lachen. MAAAAAAAAR alleen om de tekst.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?xml version='1.0' encoding='utf-8' ?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 STRICT//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns='http://www.w3.org/1999/xhtml' xml:lang='en' lang='nl'> <head> <title>Studietaak WA-2.2e</title> </head> <body> <% response.write "Hello World" %> </body> </html> |
Jezus wat een tekst voor die 2 woordenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja om dat "hello world" te krijgen moet je dus dit allemaal intypen als code:
[ code verwijderd ]
Heul niet, er staat dan ook Studietaak WA-2.2equote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja om dat "hello world" te krijgen moet je dus dit allemaal intypen als code:
[ code verwijderd ]
Sterkte ermee danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik heb deze dus verneukt dus nu moet ik hem herkansen
ja bovenaan in je browser..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heul niet, er staat dan ook Studietaak WA-2.2e
Nou danquote:
Neem bijles bij hemquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef tdrone het volgende:
vind het knap van benny dat hij dat wel kan
ik heb er gewoon te weinig geduld voor
weet ik veelquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou dan.
Maar waarom die eerste twee regels?
Hmm.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet ik veeldie moeten er kennelijk bij om te laten zien wat voor proggrameertaal je gebruikt ofzo..
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slapen, lief zijn tegen elkaar en ik ben er morgenmiddag weer, toedeledoeibloei kinders![]()
![]()
ASPquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij kent de programmeertaal die ik moet kennen niet..
Trustenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slapen, lief zijn tegen elkaar en ik ben er morgenmiddag weer, toedeledoeibloei kinders![]()
![]()
Omdat een overvolle PMbox en 3 topics tegelijk (terug)lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom kom jij net als ik wegga?
Oow oke, sterkte met de hele boelquote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat een overvolle PMbox en 3 topics tegelijk (terug)lezen
Doe maar nevernooit een CRE SCquote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oow oke, sterkte met de hele boel
Beste tip die je kon geven idd. Mén, wat bespaart dat een hoop gezeikquote:
Echt hequote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beste tip die je kon geven idd. Mén, wat bespaart dat een hoop gezeik.
Ja, ik heb wel medelijden met die mods hierquote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
En dan als je hoeveel SCs er in GC zijn!
Het valt hier eigenlijk wel mee, weet je datquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel medelijden met die mods hier_
Ja, dat mag ik wel hopen voor zequote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het valt hier eigenlijk wel mee, weet je dat![]()
Benny?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dat zo'n kuttaal??
(heb er echt 0 verstand van)
Ehm, valt op zich wel mee..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dat zo'n kuttaal??
(heb er echt 0 verstand van)
van wat ASP of websitebouw?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, valt op zich wel mee..
Ik ook neit zoveel
okquote:
stop eens met dat trollen HTquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
Waarom word ik ingodsnaam gelinkt aan HT? D:
quote:
quote:
Michhas!quote:
Ja, lekker relaxed... wel een beetje ziekjes geweest, maar heb goed uitgerust, dus kan er weer lekker tegenaan vandaag!quote:Op maandag 10 januari 2011 07:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is nog rustig hier
Goed weekend gehad?
Mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, lekker relaxed... wel een beetje ziekjes geweest, maar heb goed uitgerust, dus kan er weer lekker tegenaan vandaag!
Ik zag je van het weekend ook al posten inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 07:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in GRTDOJW
Nee geen kloon of HT
Dankuquote:Op maandag 10 januari 2011 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zag je van het weekend ook al posten inderdaad
Welkom dan maar
Ja, valt niet tegen...quote:
Dan lieg ik, dan was het vorige weekquote:Op maandag 10 januari 2011 07:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
DankuEn van het weekend lijkt me stug
(Weekend niet thuis)
Morgen Ezequote:
Vrijdagochtend is nog heel goed mogelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 07:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan lieg ik, dan was het vorige week
[..]
Morgen Eze
quote:
quote:
Goedemorgen eendje. Hoe was je weekend?quote:
Goed!quote:Op maandag 10 januari 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen eendje. Hoe was je weekend?
geniet van je pleur!quote:Op maandag 10 januari 2011 07:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
En daar is mn pleur
[..]
Jij wel een rustig weekendIk was kapot gisteraaf
Ghehe dat doe ik as weekend wel weerquote:
Ik heb echt de hele zondag in brakheid doorgebrachtquote:Op maandag 10 januari 2011 07:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
En daar is mn pleur
[..]
Jij wel een rustig weekendIk was kapot gisteraaf
Minder zuipenquote:Op maandag 10 januari 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat doe ik as weekend wel weer
[..]
Ik heb echt de hele zondag in brakheid doorgebracht
Dank u (en een verlaatte beterschapswensquote:Op maandag 10 januari 2011 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geniet van je pleur!
Tja, voelde me wat ziekjes dus dan ga ik niks geks doen!
Tja, dat laatste doe je zelf denk ik...quote:Op maandag 10 januari 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat doe ik as weekend wel weer
[..]
Ik heb echt de hele zondag in brakheid doorgebracht
De hoeveelheid was niet zo erg. Ik moet gewoon van die dodelijke shotjes afblijvenquote:
Met hulp van het kroegpersoneelquote:Op maandag 10 januari 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dat laatste doe je zelf denk ik...
Dropshotjes?quote:Op maandag 10 januari 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hoeveelheid was niet zo erg. Ik moet gewoon van die dodelijke shotjes afblijven
[..]
Met hulp van het kroegpersoneel
Free booze?quote:Op maandag 10 januari 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hoeveelheid was niet zo erg. Ik moet gewoon van die dodelijke shotjes afblijven
[..]
Met hulp van het kroegpersoneel
Neequote:
Ookquote:
Deed ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 07:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan is het dooooooooortankuuuuh!
Whuuut?quote:Op maandag 10 januari 2011 07:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Shotjes zijn best lekker als Jack Daniëls
Jack is geen whiskey manquote:Op maandag 10 januari 2011 07:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whuuut?
Whiskey hoor je gewoon uit een glas te drinken, niet als shotje
True maaaaar als je een shotje whiskey neemt heb je veel minder nodig om lam te worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 07:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whuuut?
Whiskey hoor je gewoon uit een glas te drinken, niet als shotje
Mijn drinken afgelopen zaterdag:quote:
Tis jammie! (En het helpt als je het koud hebt)quote:Op maandag 10 januari 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Whiskey had ik ook nog op zaterdag. En ik vind whiskey zo ranzig he
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:56 schreef Ezechielk het volgende:
Help mij! Mijn wereld vergaat!
De koffie. Hij is op
Lekker bakkie thee zetten dan maarquote:Op maandag 10 januari 2011 07:56 schreef Ezechielk het volgende:
Help mij! Mijn wereld vergaat!
De koffie. Hij is op
Ik vind het niet lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 07:53 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Tis jammie! (En het helpt als je het koud hebt)
Jammie! (Wel met een scheutje scotch!quote:Op maandag 10 januari 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker bakkie thee zetten dan maar
Kom je ze ook brengen?quote:
Jij bent gekquote:Op maandag 10 januari 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker bakkie thee zetten dan maar
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom je ze ook brengen?
[..]
Jij bent gek
Lekker. Al is het er nu nog wat vroeg voorquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker. Al is het er nu nog wat vroeg voor
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gedronkenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gedronken
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gedronken
Tof, een gek. Waar moet je vandaan komen eigenlijk?quote:
Utrecht! En nu ben ik echt wegquote:Op maandag 10 januari 2011 08:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, een gek. Waar moet je vandaan komen eigenlijk?
veel plezier op school hea...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Utrecht! En nu ben ik echt weg
Hm, eindje karren inderdaad. Sterkte op school!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Utrecht! En nu ben ik echt weg
Tja, stress... in leenspullen gymmen was ik ook nooit een voorstander van...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Er kwam net een wervelwind binnenstappen![]()
HK was zn gymspullen vergeten, paniek op de maandagochtend
Geen gymspullen bij is gewoon niet meegymen hierquote:Op maandag 10 januari 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, stress... in leenspullen gymmen was ik ook nooit een voorstander van...
spijk!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen gymspullen bij is gewoon niet meegymen hier
Luxe? Dan mag je in de klas blijven zitten en rekensommen maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
spijk!
[..]
wat een luxe... maar ik vond gym altijd het leukste van school... dus ik vergat ze nooit...
Werkse!quote:
Ja, dan zou ik het ook wel wetenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luxe? Dan mag je in de klas blijven zitten en rekensommen maken.
Lastige keuze, gym of rekensommen makenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luxe? Dan mag je in de klas blijven zitten en rekensommen maken.
Tomquote:Op maandag 10 januari 2011 08:36 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
stress hier vanwege deadline over 2 uur
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
spijk!
[..]
wat een luxe... maar ik vond gym altijd het leukste van school... dus ik vergat ze nooit...
Ik vergat mijn gymspullen elke week, moest ik elke week nieuwe kopenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:45 schreef tdrone het volgende:
wij hadden wel leenspullen van gym maar de kwaliteit en reuk van die spullen was zo erg dat je liever een uurtje op de bank had gezeten
Ik dacht dat jij wel van balspellen hieldquote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef tdrone het volgende:
ik vond softbal wel leuk (voor drie weken)
meestal was ik niet zo goed in balspellen omdat ik daar niet de fysiek voor heb
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van balspellen hield
Meneer bennyquote:
half uur lang iedereen aan het werkquote:
Meneer koenquote:
Leuk, wat voor soort vakantie gaat het worden dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef tdrone het volgende:
we hebben gisteren met vrienden gepraat waar we komend jaar op vakantie gaan en het is Denemarken geworden
Nicequote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef tdrone het volgende:
we hebben gisteren met vrienden gepraat waar we komend jaar op vakantie gaan en het is Denemarken geworden
geen stapvakantiequote:Op maandag 10 januari 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk, wat voor soort vakantie gaat het worden dan?
Klinkt leuk manquote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
geen stapvakantie
we gaan een huisje huren daar en dan af en toe naar leuke plaatsen enzo en dan nog 2 keer op stap ofzo
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klinkt leuk manGewoon een relaxte vakantie dus?
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klinkt leuk manGewoon een relaxte vakantie dus?
*kwak, kwak, kwak, kwaaaaak*quote:
stukken beter!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*kwak, kwak, kwak, kwaaaaak*
zo goed?![]()
![]()
![]()
Goed bezig! Zit dan nou lekker?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef NBT het volgende:
Ben net wakker.. Zit ff op me telefoon, ben zo wel weer weg hoor..
wederhelft!!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
wederhelft!!![]()
![]()
vind je me ui leuk?welke heb ik nu? Ik zie het niet op me telefoon.
Jou wil ik altijd lief aankijken!quote:
Michhas!quote:
Hier ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Grmbllll nog druk ook op de maandagmorgen
Ikke wel, alleen post hier niemand dus ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef Koen66 het volgende:
Wat een rust hier, niemand heeft geen reet te doen
Oe...quote:
Koenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef Koen66 het volgende:
Wat een rust hier, niemand heeft geen reet te doen
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:01 schreef lipjes het volgende:
het is weer tijd, de hoogste tijd.
hier is weer uw dagje gezelligheid
dag mevrouwen dag meneer
u blijft hier toch weer ?
want lipjes is gearriveerd
nee beetje jammerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze staan nog niet te springen hier in dit topic hoor
Tja, je zult het met mij moeten doen...quote:
helaasquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, je zult het met mij moeten doen...
Mrauwquote:
Oh, daar ben je Perry!quote:
KGGGGGGquote:
Dovenschmid duistere plan productie!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, daar ben je Perry!
[..]
KGGGGGG
Doofenschmirtzquote:Op maandag 10 januari 2011 13:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dovenschmid duistere plan productie!
MRAAAAAAAAAAAUW
Komt doordat je zo aantrekkelijk bentquote:
In the housequote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt doordat je zo aantrekkelijk bent
Perry?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, daar ben je Perry!
[..]
KGGGGGG
quote:
mijn vriendin heeft er btw echt een hekel aanquote:
jij kijkt daar serieus heenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft er btw echt een hekel aan
Waarom? Het is geniaal!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft er btw echt een hekel aan
Ik ook. Nu matt's monsters.quote:
zegt me nog niks... kan hier dat niet bekijkenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Phineas_en_Ferbquote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zegt me nog niks... kan hier dat niet bekijken
Ah, een tekenfilm..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Phineas_en_Ferb
Ouiquote:
quote:
Mooi!quote:
Is leuk!quote:
Goed bezig!quote:
Jawel.quote:
hooiquote:
Heuh wat brengt jou hier?quote:
Op zaterdag naar schoolquote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
effe studeren he, zaterdag school in utrecht -.-'
vervelingquote:
quote:
quote:
quote:
maar nu niet meer... cc en benny binnenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoi iedereen, de computer was extreem traag hier maar ik heb het overleefd en nu ben ik er
cc, goed bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoi iedereen, de computer was extreem traag hier maar ik heb het overleefd en nu ben ik er
Ja, ik verheugde me tijdens Nederlands op computeruur omdat het zo saai wasquote:
quote:
Ja, bij elk nieuw iemand duik jij erboven op met; "wie ben jij" en "wat kom je doen" en "waarom ben je hier"quote:
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, bij elk nieuw iemand duik jij erboven op met; "wie ben jij" en "wat kom je doen" en "waarom ben je hier"
haha ik vind het wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
KloptIk beheer de troepen hier in GTRDOJW
Maar ik probeer niet bazig te doen hoor
Waarom ben je er dan nu pasquote:Op maandag 10 januari 2011 14:48 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik verveel me eigenlijk al de hele dag op stage..
Geen idee, vanmorgen wel...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik vind het wel grappigik lurkte mee op mijn telefoon en zag vanochtend en vanmiddag al 2 nieuwe ofzo?
owja die kreeg ik op DM laatst ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, vanmorgen wel...
QuincydeKoster noemt hij zichzelf.. Vanmiddag niemand gezien
haha benny en ik hebben die gast gisteren avond de hele tijd HT genoemdquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, vanmorgen wel...
QuincydeKoster noemt hij zichzelf.. Vanmiddag niemand gezien
Haha dat las ikquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha benny en ik hebben die gast gisteren avond de hele tijd HT genoemd
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha benny en ik hebben die gast gisteren avond de hele tijd HT genoemd
de eersste keer dat hij in de chat kwam was HT er ook in en die ene gast maakte de hele tijd HT opmerkingenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha dat las ikpestkoppen zijn jullie
Misschien is HT zijn voorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
de eersste keer dat hij in de chat kwam was HT er ook in en die ene gast maakte de hele tijd HT opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |