Waar heb je ze voor het laatst gelaten?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Argh, begint ook nog m'n oog zeer te doenen ik ben m'n sleutels kwijt. Fijn dit.
Ja, of ze liggen ergens op m'n werk of in de auto van mijn collega. Maar net gebeld en op 't werk hebben ze niks en in die auto liggen ze ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar heb je ze voor het laatst gelaten?
ow dat is vervelend, vooral van die info.... succes met zoeken danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
En die sleutels zijn zo erg niet, 12 euro en ik heb twee nieuwe, maar er hing een USB-stick aan met schoolspullen. En ook nogal 'gevoelige' info...
Danku. Hopen dat ik ze snel vindquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat is vervelend, vooral van die info.... succes met zoeken dan
Dit is echt een goed initiatief. Heel onzin bij elkaar. Kwaliteit daalde met de dag daar maar dit is echt goed.quote:
Oke mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit is echt een goed initiatief. Heel onzin bij elkaar. Kwaliteit daalde met de dag daar maar dit is echt goed.
Dat zie ik Lutte ook niet doenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nouja ieder zijn eigen keuze natuurlijk, als hij zich meer thuisvoelt in ONZ is dat zijn goed recht,ik hou hem ook niet tegen maar ik wil wel dat die onduidelijkheden de wereld uit worden geholpenwant Lutte negeert echt niemand, dat geloof ik niet
Zo ben ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De sarcasme druipt gewoon van je comment
daarom, er wordt meer bagger geopendquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
ONZ heeft echt leuke topics ertussen maar het is te vaak zoeken naar een speld in een hooiberg
Als je het bijna nooit gebruikt hoef je het ook bijna nooit te kpenquote:
Je doet iets niet goedquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef tdrone het volgende:
Grrrrrr ik word gek van mijn huiswerk
moet en site maken een heb geen idee waarom hij het niet doet![]()
van de ene kant wel alleen ik heb over dat ene stukje, wat dus het allermakkelijkste is van alles al bijna een halfuur gedaanquote:
oke dat is kutquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
van de ene kant wel alleen ik heb over dat ene stukje, wat dus het allermakkelijkste is van alles al bijna een halfuur gedaan
ja ik moet het nog helemaal leren maar het helpt niet dat ik er eigenlijk helemaal geen interesse in hebquote:
Waarom ben je het dan gaan doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik moet het nog helemaal leren maar het helpt niet dat ik er eigenlijk helemaal geen interesse in heb
Ik moest lachen. MAAAAAAAAR alleen om de tekst.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
want dat stukje wat ik nu heb gemaakt is een helemaal lege site met de tekst
Hello world
erinvoelt zo erg als verspilling van je tijd
nou mijn opleiding is vrij breed maar ik heb van de 16 modules er 2 inzitten die me eigenlijk geen zak interesseren..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan gaan doen?
Kusje op je tijdverspillingquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
want dat stukje wat ik nu heb gemaakt is een helemaal lege site met de tekst
Hello world
erinvoelt zo erg als verspilling van je tijd
Valt nog wel mee dusquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou mijn opleiding is vrij breed maar ik heb van de 16 modules er 2 inzitten die me eigenlijk geen zak interesseren..
ja om dat "hello world" te krijgen moet je dus dit allemaal intypen als codequote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest lachen. MAAAAAAAAR alleen om de tekst.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?xml version='1.0' encoding='utf-8' ?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 STRICT//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns='http://www.w3.org/1999/xhtml' xml:lang='en' lang='nl'> <head> <title>Studietaak WA-2.2e</title> </head> <body> <% response.write "Hello World" %> </body> </html> |
Jezus wat een tekst voor die 2 woordenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja om dat "hello world" te krijgen moet je dus dit allemaal intypen als code:
[ code verwijderd ]
Heul niet, er staat dan ook Studietaak WA-2.2equote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja om dat "hello world" te krijgen moet je dus dit allemaal intypen als code:
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |