Luctor!quote:
Had ik maar eerder geweten dat daar zo weinig voor nodig wasquote:Op maandag 10 januari 2011 02:39 schreef Bravebart het volgende:
CarnavalIk weiger verder nog in dit SC-topic te posten.
Welkom!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
hallo
is dit een soort van SOG topic?
dan blijf ik lekker hierquote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welkom!
Het is maar net wat je er zelf van maakt
Ook als dit topic een maand open blijftquote:Op maandag 10 januari 2011 02:39 schreef Bravebart het volgende:
CarnavalIk weiger verder nog in dit SC-topic te posten.
quote:
maakt niet uit, ik heb de ramp SC van EXA 2010 ook overleefdquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als dit topic een maand open blijft
[..]
Ik zou oppassen hoor, je komt hier nooit meer weg
Hij bluftquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als dit topic een maand open blijft
Dat ligt eraan, soms is het hier niet zo druk en soms is het niet bij te houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
deze SC is wel heel slowis het hier normaal drukker?
aha. nouja prima dan, maar dan moet ik wel meer sog-manieren bedenkenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, soms is het hier niet zo druk en soms is het niet bij te houden
Waar loop je stagequote:Op maandag 10 januari 2011 12:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
nog niks gedaanalweer 3 uur weggeSOGd
ik studeer werktuigbouwkunde in delft en ik ben eerstejaars, dus nog geen stage aan het lopen, maar ik heb nu witte week en moet dus leren, dus ben ik naar dit topic gekomen om te SOGgenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar loop je stageOf wat moet je doen
Joah, meeste welquote:
REKSquote:
Goed hoor, alleen deze week tentamensquote:
Heb je al afscheid genomen van BB? Die komt niet meerquote:
Mooi zo!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joah, meeste wel
Met u? Fulltime werkzaam zag ik
Ja, ik las het. Geloof er niks vanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb je al afscheid genomen van BB? Die komt niet meer
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi zo!
Niet fulltime, maar 3x5 uurtjes. Beetje rustig aan beginnen. Moet zeggen dat ik het er nog best zwaar mee heb
Ah tof. Hoe veel heb je er? Succes met leren in ieder geval!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen deze week tentamens
Goed goed. Begonnen met een paar uurtjes per week werken, dus ben helemaal happy dat ik eindelijk thuis weg benquote:Hoe is het daar dan?
Op een servicedesk telefoontjes aannemen en proberen zo veel mogelijk info uit de gebruikers te trekken. En als het half kan tik ik zo veel mogelijk telefoontjes wegquote:
Ok dan! Klinkt gezelligquote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Op een servicedesk telefoontjes aannemen en proberen zo veel mogelijk info uit de gebruikers te trekken. En als het half kan tik ik zo veel mogelijk telefoontjes weg
Ja is het welquote:
Allebeiquote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Sommige mensen leren het nooit. Of ze vinden het inderdaad erg gezellig om met jou te bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Allebei
Haha, slim ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik heb er 3 en als het goed is mn allerlaatste 3 ooit!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah tof. Hoe veel heb je er? Succes met leren in ieder geval!
[..]
Goed goed. Begonnen met een paar uurtjes per week werken, dus ben helemaal happy dat ik eindelijk thuis weg ben
Nice! Ben je dan al richting afstuderen aan het gaan? Hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en als het goed is mn allerlaatste 3 ooit!Moet ik ze natuurlijk wel halen
Succes Reks!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en als het goed is mn allerlaatste 3 ooit!Moet ik ze natuurlijk wel halen
Ik moet nog 5 maanden afstudeerstage lopen daarna en hoop in juni dan afgestudeerd te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice! Ben je dan al richting afstuderen aan het gaan? Hoe lang moet je nog?
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 maanden afstudeerstage lopen daarna en hoop in juni dan afgestudeerd te zijnDe opdracht moet alleen nog even officieel goedgekeurd worden door school maar heb al een contract getekend bij een bedrijf dus dat is allemaal geregeld
Alleen is 1 van die 3 tentamens een herkansing die ik MOET halen.. Anders moet ik volgend jaar voor 1 vak nog naar school en krijg ik mn diploma tot die tijd nie..
quote:
Ja en honden zijn altijd leukquote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Dan zijn ze schattig![]()
Heeftie grote poten? Kun je al een beetje zien hoe niet-schattig hij gaat worden
Dat is idd nogal lastigquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Dat is wel handigBij m'n ex hebben ze een hond en ze hebben het wel geprobeerd hoor (en het scheelt dat het een lief beest is) maar als hij van de een niet op de bank mag en van de ander wel, dan werkt het niet echt
Maar soms zijn ze ook heel lief hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Enige wat ze doen is schijten, vreten, stinken, blaffen en slapen. En je moet er een paar keer per dag mee te lopen anders zeiken ze je huis onder. Kost alleen maar geld, die rotbeesten.
Dat sowieso, kattenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Hondenliefhebber Dean?
Ik zou eerder een kat dan een hond willen
En iets dat 5 dagen bloedt en nog niet dood is dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik vertrouw niks wat op 4 poten loopt en wat ik niet kan verstaan.
Soms niet, maar meestal wel hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En iets dat 5 dagen bloedt en nog niet dood is dan?
Ach, de ene keer ben je er een aan t aaien en vindt ie het helemaal geweldig en 3sec later krabt ie je hand open..quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Katten kunnen zo heerlijk eigenwijs zijn
En de eigenaren net zo. Uitzonderingen daargelaten, maar wat zijn honden- of katteneigenaren verschrikkelijke arrogante wezens.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef DjRex89 het volgende:
Wat een niveau weer
Ik vind katten juistdie zijn nie te vertrouwen, vind het maar rotbeesten..
Hoezo dat danquote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En de eigenaren net zo. Uitzonderingen daargelaten, maar wat zijn honden- of katteneigenaren verschrikkelijke arrogante wezens.
Ik weet wel zeker dat ze dat bij mij wel doorhebben. Een keer de nagels in me zetten en ik sloop ze. Geld ook voor honden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef DjRex89 het volgende:
Daarbij heb ik het idee dat katten doorhebben dat ik ze niet mag..
Katten zijn slimquote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef DjRex89 het volgende:
dat hebben ze ook, geloof mequote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef DjRex89 het volgende:
Honden: Los laten lopen in de stad, of ergens waar het druk is, en dat niet handig is, of aangegeven staat dat het mormel aangelijnd moet zijn. En met zijn smerige poten tegen je op springen, gaan likken, dat soort shit. Maar dat is juist lief, dus ik mag er niet over klagen. Nee kut, het is jouw hond, hou hem bij je, ik heb er last van, dat valt best aan me te merken.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Honden: Los laten lopen in de stad, of ergens waar het druk is, en dat niet handig is, of aangegeven staat dat het mormel aangelijnd moet zijn. En met zijn smerige poten tegen je op springen, gaan likken, dat soort shit. Maar dat is juist lief, dus ik mag er niet over klagen. Nee kut, het is jouw hond, hou hem bij je, ik heb er last van, dat valt best aan me te merken.
Kijk, als je bij iemand thuis komt met die krengen is het anders, dat is jouw huis, jouw regels. Maar meestal vermijd ik die plaatsen van harte
Katten: beetje loslopen, mijn tuin en erf onder te schijten. Ik kan niet eens fatsoenlijk over mijn gras lopen zonder dat ik ergens in ga trappen. Laat staan fatsoenlijk maaien. Maar katten zijn vrije dieren, die moet je hun gang laten gaan. Ik kan niet eens vijf minuten de achterdeur of het keukenraampje [of een voorraampje] open laten zomers zonder dat ik katten binnen heb. Lijkt me toch niet echt zoals het hoort...
Dat ze wat rondlopen is niet erg, maar de eerstvolgende die ik zie schijten of die ik in huis vind komt er minder goed vanaf.
Twee. Eerste EP.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef DjRex89 het volgende:
Etc weet jij toevallig in welk seizoen van de IT Crowd de aflevering zit dat Jen naar het theater gaat en Roy tussen de gehandicapten beland?
quote:
quote:
quote:
Carnaval? Begint die ellende nu al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |