Luctor!quote:
Had ik maar eerder geweten dat daar zo weinig voor nodig wasquote:Op maandag 10 januari 2011 02:39 schreef Bravebart het volgende:
CarnavalIk weiger verder nog in dit SC-topic te posten.
Welkom!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
hallo
is dit een soort van SOG topic?
dan blijf ik lekker hierquote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welkom!
Het is maar net wat je er zelf van maakt
Ook als dit topic een maand open blijftquote:Op maandag 10 januari 2011 02:39 schreef Bravebart het volgende:
CarnavalIk weiger verder nog in dit SC-topic te posten.
quote:
maakt niet uit, ik heb de ramp SC van EXA 2010 ook overleefdquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als dit topic een maand open blijft
[..]
Ik zou oppassen hoor, je komt hier nooit meer weg
Hij bluftquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als dit topic een maand open blijft
Dat ligt eraan, soms is het hier niet zo druk en soms is het niet bij te houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
deze SC is wel heel slowis het hier normaal drukker?
aha. nouja prima dan, maar dan moet ik wel meer sog-manieren bedenkenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, soms is het hier niet zo druk en soms is het niet bij te houden
Waar loop je stagequote:Op maandag 10 januari 2011 12:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
nog niks gedaanalweer 3 uur weggeSOGd
ik studeer werktuigbouwkunde in delft en ik ben eerstejaars, dus nog geen stage aan het lopen, maar ik heb nu witte week en moet dus leren, dus ben ik naar dit topic gekomen om te SOGgenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar loop je stageOf wat moet je doen
Joah, meeste welquote:
REKSquote:
Goed hoor, alleen deze week tentamensquote:
Heb je al afscheid genomen van BB? Die komt niet meerquote:
Mooi zo!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joah, meeste wel
Met u? Fulltime werkzaam zag ik
Ja, ik las het. Geloof er niks vanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb je al afscheid genomen van BB? Die komt niet meer
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi zo!
Niet fulltime, maar 3x5 uurtjes. Beetje rustig aan beginnen. Moet zeggen dat ik het er nog best zwaar mee heb
Ah tof. Hoe veel heb je er? Succes met leren in ieder geval!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen deze week tentamens
Goed goed. Begonnen met een paar uurtjes per week werken, dus ben helemaal happy dat ik eindelijk thuis weg benquote:Hoe is het daar dan?
Op een servicedesk telefoontjes aannemen en proberen zo veel mogelijk info uit de gebruikers te trekken. En als het half kan tik ik zo veel mogelijk telefoontjes wegquote:
Ok dan! Klinkt gezelligquote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Op een servicedesk telefoontjes aannemen en proberen zo veel mogelijk info uit de gebruikers te trekken. En als het half kan tik ik zo veel mogelijk telefoontjes weg
Ja is het welquote:
Allebeiquote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Sommige mensen leren het nooit. Of ze vinden het inderdaad erg gezellig om met jou te bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Allebei
Haha, slim ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |