Ik zag de TT, en begreep dat er namechange plannen waren ofzo, en eigenlijk een hele makeover als ik het zo ziequote:
Bij Op zoek naar Zorro zit iemand die me aan jou doet denkenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag de TT, en begreep dat er namechange plannen waren ofzo, en eigenlijk een hele makeover als ik het zo zie
Dus nieuwsgierig als ik ben val ik even binnen
KUT TTquote:
Ik ga voor totale anarchie en wil Fok! gewoon Kal! gaan noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag de TT, en begreep dat er namechange plannen waren ofzo, en eigenlijk een hele makeover als ik het zo zie
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Loveless85
Everlasting nothingness
woensdag 20 januari 2010 @ 21:50
VALT ER HIER NOG WAT NEUKUUUUUH
What have we done with innocence?
It disappeared with time, it never made much sense..
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij Op zoek naar Zorro zit iemand die me aan jou doet denken.
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga voor totale anarchie en wil Fok! gewoon Kal! gaan noemen
Ohquote:
en crv heeft hele andere plannenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga voor totale anarchie en wil Fok! gewoon Kal! gaan noemen
Ja maar die is ver weg dusquote:
ff doorposten en we merken t welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar we zijn er bijna.... Wat gaan we nou met de SC doen
Gewoon laten hoe het isquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
een wat?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik zou best een dag oempaloempa willen zijn!
of gewoon doorgaan of zoals LAysa voorstelde [SC #...]quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Het Bupatihisme, word volgeling van Bupatih!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef Rauzer het volgende:
Bupatih is nog steeds de grootste baas die FOK! ooit gehad heeft
God hebbe zijn ziel!
Ken je jeugdliteratuur!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar srsly, het wordt nu XFA SC?Ademt dat niet heul een beetje "Vroeger was alles goed, en laten we het vooral bij ons vaste kliekje houden en verder kan iedereen de tyfus krijgen als je niet in XFA SC zat".
En het is net als met goeie films, de sequel is altijd KUTLijkt mij dat je dan nóg meer een situatie krijgt waar mensen geforceerd leuk en gezellig gaan zitten doen 'want het moet weer zo leuk worden als XFA'.
Dus ik vind het een beetje een raar idee, zeker uit de koker van een mod tbh. Alsof een naam en een ander nummer (of een andere OP) de boel gaat veranderen
/2cents
Niet dat ik verder nog iets in de melk te sprokkelen heb of wil ofzo, daar kom ik hier te weinig voor, dus als mensen me uit de OP willen slopen; be my guestEn als jullie denken dat het écht werkt moet je het ook vooral doen
![]()
dat zegt bijna iedereen tbhquote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar srsly, het wordt nu XFA SC?Ademt dat niet heul een beetje "Vroeger was alles goed, en laten we het vooral bij ons vaste kliekje houden en verder kan iedereen de tyfus krijgen als je niet in XFA SC zat".
En het is net als met goeie films, de sequel is altijd KUTLijkt mij dat je dan nóg meer een situatie krijgt waar mensen geforceerd leuk en gezellig gaan zitten doen 'want het moet weer zo leuk worden als XFA'.
Dus ik vind het een beetje een raar idee, zeker uit de koker van een mod tbh. Alsof een naam en een ander nummer (of een andere OP) de boel gaat veranderen
/2cents
Niet dat ik verder nog iets in de melk te sprokkelen heb of wil ofzo, daar kom ik hier te weinig voor, dus als mensen me uit de OP willen slopen; be my guestEn als jullie denken dat het écht werkt moet je het ook vooral doen
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Rauzer het volgende:
Altijd fijn dat LL er is om de discussie weer op te laaien, nét als we eruit zijn!
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het Bupatihisme, word volgeling van Bupatih!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Rauzer het volgende:
Altijd fijn dat LL er is om de discussie weer op te laaien, nét als we eruit zijn!
Is ook van voor jouw tijd.quote:
Uiteraard, je had niet anders verwacht tochquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, er verandert iets en Ll is er om zijn mening te geven. Gotta love him. Ben het wel met 'm eens trouwens, maar I don't really care, de SC blijft de SC.
neeehehhhquote:
Halloquote:
Ik kom altijd te laat... als ik al komquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Rauzer het volgende:
zie je uiteindelijk komt iedereen toch weer terugquote:
Ja je ziet hem nooit, behalve als er wat te rellen valtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, er verandert iets en Ll is er om zijn mening te geven. Gotta love him. Ben het wel met 'm eens trouwens, maar I don't really care, de SC blijft de SC.
Dat valt nog te bezien hequote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
zie je uiteindelijk komt iedereen toch weer terug
Ik heb jullie verdomme nog een goed 2011 gewenst, zónder te rellen verderquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja je ziet hem nooit, behalve als er wat te rellen valt!
Ja, en volgens mij ook over heel FOK!. Manusje van alles, die Ll.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
Rellen?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb jullie verdomme nog een goed 2011 gewenst, zónder te rellen verder
Je bent ook wel lief verder enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het heel drukquote:
Oeh ik pak een wijntjequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Kally is een revolutie begonnenquote:
Ja dan maak je maar tijdquote:
je bent wel laatquote:
Wuut?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Ja Kally is een revolutie begonnen
ze probeert Benny en Symp af te zetten
Totale anarchiequote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
Crv zit aan de alcohol, laat lullenquote:
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
nietusquote:
Misschien wil er ook wel iemand anders dan mod worden, samen met Kally.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je een zeker persoon op het oog, of was dit gewoon een algemene opmerking?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien wil er ook wel iemand anders dan mod worden, samen met Kally.
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Erik heeft ook wel een punt natuurlijk, ik moet miss wat vaker op m'n handen gaan zitten. Zeker in een SC waar ik verder amper meer kom![]()
Meldt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Koentjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Welterustenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed.
En om hier de vrede te bewaren ff de blauwe vrienden in geschakeld:
[ afbeelding ]
Make it worth my whilequote:
Ik word geen mod, ik word Fok!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker wijf, die rechter.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed.
[ afbeelding ]
ah kindertjesbedtijdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed.
[ afbeelding ]
Probeer je me nu uit de tent te lokkenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je een zeker persoon op het oog, of was dit gewoon een algemene opmerking?
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed.
[ afbeelding ]
Weltrustenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed.
[ afbeelding ]
Als ik het zo eens zie lig je al lang en breed buiten de tent op je luchtbedje te kirren van genotquote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Probeer je me nu uit de tent te lokken [ afbeelding ]
quote:
ik pasquote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nog niet. Al zat ik net wel aan mijn derde hapje popcorn.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik het zo eens zie lig je al lang en breed buiten de tent op je luchtbedje te kirren van genot
says whoquote:
zoet of zoutquote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet. Al zat ik net wel aan mijn derde hapje popcorn.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Gezoet, met een snufje zout voor de afroom.quote:
kapsel staat je goedquote:
Zakmes lenen?quote:
ja die kesrtmuts had ik genoeg van en ik vond deze wel weer leukquote:
Nog ff wat beter trainen, dat ze het 's ochtends doet als jouw wekker gaat en met een pad erin en beker eronderquote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Omg vraag me niet hoe, maar de kat had het senseo apparaat aangezet, allemaal water over mijn aanrecht![]()
Gezelligquote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Omg vraag me niet hoe, maar de kat had het senseo apparaat aangezet, allemaal water over mijn aanrecht![]()
Ja dat is beterquote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog ff wat beter trainen, dat ze het 's ochtends doet als jouw wekker gaat en met een pad erin en beker eronder
Nou ja het was maar waterquote:
Zeker dat je dat niet zelf hebt gedaan maar weer bent vergeten?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Eens!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
De katten van Kally verdienen een slowchat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |