SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door crv op 09-01-2011 20:55:37 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Redroom is wel leukquote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar logisch is zo saai
En het is Redroom
Amenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
De rls verhuisde ook van het ene subforum naar het andere....incl bewoners...niks is er veranderd en om de zoveel tijd is het sneertijd....het is vaak vrij moeilijk om nieuw in een sc te komen ....Dus hoe goed bedoelt het ook is van Benny en Symph....De poppetjes blijven hetzelfde en bepaalde dingen zullen blijven terugkeren...Met diens verschil dat er alleen nog maar af en toe iemand dramatisch afscheid neemt en de rest gewoon in stilte even afstand neemt...Niets zal veranderen...Is dat erg? nee dat is niet erg...Zo werken Sc's nu eenmaal
ah redroom iddquote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar logisch is zo saai
En het is Redroom
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef Laysa het volgende:
En verder vroeg ik aan benny om mij uit de OP te slopen en toen ging ineens de hele sc op de schop....Mea culpa![]()
Ja is ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah redroom idd
logisch hoeft niet saai te zijn hoor, gewoon andere logica volgen dan
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
maar ff een vraagje, er komen dan ook geen sp poppetjes meer? komt daar iets anders voor in de plaats of gewoon wel die poppetjes maar met wat wisselingen?
Geen idee...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Maar omdat jullie het toch al besloten hebben , moeten we dan perse wachten tot 1000
Het lijkt het echte leven welquote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
De rls verhuisde ook van het ene subforum naar het andere....incl bewoners...niks is er veranderd en om de zoveel tijd is het sneertijd....het is vaak vrij moeilijk om nieuw in een sc te komen ....Dus hoe goed bedoelt het ook is van Benny en Symph....De poppetjes blijven hetzelfde en bepaalde dingen zullen blijven terugkeren...Met diens verschil dat er alleen nog maar af en toe iemand dramatisch afscheid neemt en de rest gewoon in stilte even afstand neemt...Niets zal veranderen...Is dat erg? nee dat is niet erg...Zo werken Sc's nu eenmaal
Irritaties onderling blijf je houden, wat niet erg hoeft te zijn, maar ik denk dat het wel fijn zou zijn als mensen dat gewoon op een normale manier tegen elkaar zouden kunnen zeggen, en ik denk dat we daar wel de goede richting mee op gaan, en als iemand zich irriteert gaat hij of zij maar even frontpage lezen ofzo, om af te koelenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Geen idee...
En ik vraag me af als ik jullie zo hoor of het wel slim is om het te doen.
Ik zag het als iets symbolisch als 'alles achter ons laten', maar blijkbaar zijn de meeste ervan overtuigd dat dat toch niet zal werken en dan vraag ik me af moeten we het dan wel veranderen. Het is dan wel 'mijn' forum, maar jullie zijn tenslotte de mensen die er posten enzo.
het idee erachter snap ik wel idd. schone lei enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Geen idee...
Ik zag het als iets symbolisch als 'alles achter ons laten', maar blijkbaar zijn de meeste ervan overtuigd dat dat toch niet zal werken en dan vraag ik me af moeten we het dan wel veranderen. Het is dan wel 'mijn' forum, maar jullie zijn tenslotte de mensen die er posten enzo.
Dus dat !!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
het idee erachter snap ik wel idd. schone lei enzo
maar we zullen wel merken en laatste tijd is t in tal toch ook weer beter dan voorheen?
denk dat je die lijn gewoon meeneemt. of t nu wel of geen andere naam heeft
k denk wel dat het goed is dat erover gediscuseerd wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Geen idee...
ik heb t er ook een tijd minder leuk gevonden. bleef toen maar gewoon ff weg. en kwam af en toe langs en keek hoe t op dat moment was. was t leuk bleef ik hangen. vond ik t niets ging ik maar weerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Irritaties onderling blijf je houden, wat niet erg hoeft te zijn, maar ik denk dat het wel fijn zou zijn als mensen dat gewoon op een normale manier tegen elkaar zouden kunnen zeggen, en ik denk dat we daar wel de goede richting mee op gaan, en als iemand zich irriteert gaat hij of zij maar even frontpage lezen ofzo, om af te koelen
Precies, ik heb ook even wat minder gepost, trok me veel te veel aan van alles, heb er afstand van genomen en dat hielp goed inderdaad, en de laatste dagen is het echt wel weer beter aan het wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t er ook een tijd minder leuk gevonden. bleef toen maar gewoon ff weg. en kwam af en toe langs en keek hoe t op dat moment was. was t leuk bleef ik hangen. vond ik t niets ging ik maar weer
wel toevallig dat ik een tijdje afwezig was en sinds een paar dagen weer aanwezigquote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook even wat minder gepost, trok me veel te veel aan van alles, heb er afstand van genomen en dat hielp goed inderdaad, en de laatste dagen is het echt wel weer beter aan het worden
dan zou ik eerder kiezen voor RATRoom.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Benny mij maakt het echt niks uit hoor
Maar ik denk dat het niks oplost.
Maar als ik mijn mening mag geven, lijkt het me niet verstandig om er XFA SC van te maken, maar Redroom #1 is misschien wel een leuk idee
idd, en kwam oudjaar enzo ff langs en was wel leuk, gister ook wel en vandaag ook maar weer aankomen wandelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook even wat minder gepost, trok me veel te veel aan van alles, heb er afstand van genomen en dat hielp goed inderdaad, en de laatste dagen is het echt wel weer beter aan het worden
okquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Maar Patje neemt ook gewoon even een tijdje afstand, die komt echt wel weer terug ook, hij irriteert zich nu ook aan van alles en ipv ruzie te zoeken gaat hij even wat anders doen.
Oudjaar was superquote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, en kwam oudjaar enzo ff langs en was wel leuk, gister ook wel en vandaag ook maar weer aankomen wandelen.
dat denk ik ook idd. doet gewoon wat ik ook heb gedaan en jij dus ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Maar Patje neemt ook gewoon even een tijdje afstand, die komt echt wel weer terug ook, hij irriteert zich nu ook aan van alles en ipv ruzie te zoeken gaat hij even wat anders doen.
O ja sorryquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
dat denk ik ook idd. doet gewoon wat ik ook heb gedaan en jij dus ook.
vond er eigenlijk geen ruk aan maar was dan ook niet hierquote:
Vroeger had je in XFA de Redroom en met Idols had je de blueroomquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
dan zou ik eerder kiezen voor RATRoom.
redroom is teveel VOH
ow ok, ik mag me er ook eigenlijk niet mee bemoeien aangezien ik niet in de live topcs postquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vroeger had je in XFA de Redroom en met Idols had je de blueroom
Nee hou je kwek toch eens een keer dichtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef crv het volgende:
[..]
ow ok, ik mag me er ook eigenlijk niet mee bemoeien aangezien ik niet in de live topcs post
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hou je kwek toch eens een keer dicht
quote:
Geniaalquote:
we kunnen het ook gewoion darkroom noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik vind redroom wel wat hebben, beetje darkroom stilo
Nee dan post meteen heel SEX hierquote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
we kunnen het ook gewoion darkroom noemen
ok moeten we vorken inslikken voor we komen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ok moeten we vorken inslikken voor we komen?
yeah me 2quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Laysa het volgende:
Rood, groen, paars, blauw, lang of kort...ik kom vast wel posten
Ja en.....quote:
wasdahquote:
quote:
Mental Imagequote:
quote:
Geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn Benny en symph nu aan het discussiëren achter
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan gaat het over hele andere talenten
aan je smilie te zien (en je profiel) vind je dat niet ergquote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
denk hetquote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn Benny en symph nu aan het discussiëren achter
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
aan je smilie te zien (en je profiel) vind je dat niet erg
Dat ziet er hip uitquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
c_a, check de nieuwe iPad layout
[ afbeelding ]
Nope.. wel een refreshknop.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ziet er hip uit
Aut. Update ook?
heb je een F5 buttonquote:
Ok ik wacht welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel, maar dan heb je een leeg forum.
Lekker tegen jezelf kletsenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel, maar dan heb je een leeg forum.
ssstquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
Was da nu met poppetjes en SC
korte samenvatting ?
Te lui om terug te lezen
ssstquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat is dit voor SC-telling? En waarom staan er 3 miljard poppetjes in de OP.
Ja, opkutten met je sst.quote:
Benny heeft me gevraagd de nieuwqe OP te makenquote:
We zijn bijna bij het einde, en dan komt er een nieuwe SCquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat is dit voor SC-telling? En waarom staan er 3 miljard poppetjes in de OP.
ja gaat snel hequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn bijna bij het einde, en dan komt er een nieuwe SC
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
Nou oke, ik ben een rel aan het trappen geweest omdat ik een KALSC wil
Ik heb de hele boel op stelten gezet
Dat gaat ALLES veranderen!quote:
allessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssquote:
Sterker nog ik hoorde dat zelfs FOK zou verdwijnen als TAL SC over de 1000 heen zou gaan dat is waarom Benny en Symp opnieuw willen beginnenquote:
Heel fok eruit tot ik een KALSC hebquote:
wie ?quote:
quote:
Neuh. Zal of a) compleet verkeerd opgepakt worden b) wel goed opgepakt worden en niks veranderen of c) wel goed opgepakt worden en alleen maar gekut opleveren.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoals wat? Geef je mening erover
Hebben wij ook allemaal gedaan
quote:
Genialiteit, fok wordt Kal!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
en in wel subforum?
of gewoon heel fok omdopen tot kal
[Redroom #1] is leuk toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Zal of a) compleet verkeerd opgepakt worden b) wel goed opgepakt worden en niks veranderen of c) wel goed opgepakt worden en alleen maar gekut opleveren.
Daarbij hoeft mijn mening niet op de voorgrond te staan.
Neuh hoor de meeste zijn het er niet mee eensquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Zal of a) compleet verkeerd opgepakt worden b) wel goed opgepakt worden en niks veranderen of c) wel goed opgepakt worden en alleen maar gekut opleveren.
Daarbij hoeft mijn mening niet op de voorgrond te staan.
dus ipv FOK!en wordt het KAL!enquote:
Same shit, different cover.quote:
NEEEEEEHEEEEEEHHHquote:
Ja, hoe leuk is dat?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en dan zeg ik niet meer ik ga ff op fok, maar ff op kal
Al gedaan, al 2 xquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
KAL EN C_A En de rest met CV Account,
IPV rellen stuur mij is een Capital endorsiment
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
KAL EN C_A En de rest met CRV Account,
IPV rellen stuur mij is een Capital endorsiment
moet er nog 6quote:
Hey Bosjequote:
Ah weer terugquote:
Hey Bosquote:
Ik zal even kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet er nog 6
En die stomme wortel soepbenieuwd wanneer ik die krijg.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Zeroku het volgende:
Als we de Tweede Wereldoorlog voortaan het zoete lieveheersbeestje noemen wordt het dan iets positiefs?
Oooooh en hitler wordt dan een bomblebeequote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Zeroku het volgende:
Als we de Tweede Wereldoorlog voortaan het zoete lieveheersbeestje noemen wordt het dan iets positiefs?
nee hoor valt best mee, we zitten nog steeds te rellen over het wel of niet een nieuwe SC naamquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij veel gemist tijdens Boer zoekt vrouw
jullie zitten allemaal op cv he?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet er nog 6
En die stomme wortel soepbenieuwd wanneer ik die krijg.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oooooh en hitler wordt dan een bomblebee
De meestequote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
jullie zitten allemaal op cv he?
hey bos btw
Zeg ga die kam eens ergens anders scherenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hey bos btw
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oooooh en hitler wordt dan een bomblebee
nee, wel als we t een sjmoutwurmke noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Zeroku het volgende:
heeft die boer nu al een hoer gevonden ?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij veel gemist tijdens Boer zoekt vrouw
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hey bos btw
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
heeft die boer nu al een hoer gevonden ?
We kunnen het ook Banaan SC noemen, het maakt geen fuck uit hoe de SC heet. Het gaat erom wie er posten en zolang dat dezelfde zijn blijf je dit gejank houden.quote:
owquote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Nee, en er zijn 4 boeren en 1 boerin opzoek naar een partner. En de meisjes die meedoen zijn best wel cute.
Judith
Dus we moeten allemaal weg?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We kunnen het ook Banaan SC noemen, het maakt geen fuck uit hoe de SC heet. Het gaat erom wie er posten en zolang dat dezelfde zijn blijf je dit gejank houden.
Laatste jaar XFA al niet meer, omdat de startende FOK!kers dan niet zo snel door zouden hebben dat het de SC zou zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vroeger had je in XFA de Redroom en met Idols had je de blueroom
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We kunnen het ook Banaan SC noemen, het maakt geen fuck uit hoe de SC heet. Het gaat erom wie er posten en zolang dat dezelfde zijn blijf je dit gejank houden.
neeeeeee, laysa moet laysa blijven anders is all the love gonequote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
Weet je wat.....ik ga mezelf wel Jade noemen....of nee Paris....dan wordt alles anders![]()
![]()
FOK!inghelll....los ik daar zomaar in mn eentje heel het scprobleempje op![]()
Houdt iedereen weer van elkaar
Nee dan maar gejank af en toe, dat hoort er nu eenmaal bijquote:
denk dat ik de uitkomst al weetquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laatste jaar XFA al niet meer, omdat de startende FOK!kers dan niet zo snel door zouden hebben dat het de SC zou zijn.
Niemand lijkt mij een beter planquote:
Ja, of je moet een keer uit je ogen kijken i.p.v. steeds je kutoordeeltjes al klaar te hebben.quote:
ik ga morgen pas weer kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al heel de dag niet op cv geweest
Ga hem zo aanzetten, eerst me was
ben der niet mee gestoptquote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
Weet je wat.....ik ga mezelf wel Jade noemen....of nee Paris....dan wordt alles anders![]()
![]()
FOK!inghelll....los ik daar zomaar in mn eentje heel het scprobleempje op![]()
Houdt iedereen weer van elkaar
Moet ik dat trouwens nog uitleggen of is dát zo wel duidelijk?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, of je moet een keer uit je ogen kijken i.p.v. steeds je kutoordeeltjes al klaar te hebben.
dat zei ik toch, ben ook al 2 keer overnieuw begonnenquote:
Crazy-M aangenaamquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, of je moet een keer uit je ogen kijken i.p.v. steeds je kutoordeeltjes al klaar te hebben.
Ja dat weet ik wel, maar was dat zo om die reden? Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar was het SC ipv Redroom idd..
XFA-SC: waar er gewacht wordt op de kick-off!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar was dat zo om die reden? Dat weet ik niet meer
Ja, je kan wel die smiley's blijven posten, maar het is niet de eerste keer dat je over anderen loopt te oordelen zonder er überhaupt iets vanaf te weten en als iemand dan iets terugzegt is het janken.quote:
Die post van LLquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
XFA-SC: waar er gewacht wordt op de kick-off!
Die reden hadden Vaduz en ik bedacht!
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
Ja is het nu klaar, kunnen we het nu weer over mij hebben ik ga voor KALSC
Done.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
Ja is het nu klaar, kunnen we het nu weer over mij hebben ik ga voor KALSC
Ik maakte maar een geintje, damn en dat moet ik het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, je kan wel die smiley's blijven posten, maar het is niet de eerste keer dat je over anderen loopt te oordelen zonder er überhaupt iets vanaf te weten en als iemand dan iets terugzegt is het janken.
Ik denk dat ik dat heel goed zelf kan bepalen, zonder dat jij moeder voor mij speelt. Dat doe je maar voor je barbies.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje, damn en dat moet ik het allemaal niet zo serieus nemen
Denk dat jij dat ook maar eens niet moet doen
Woelliquote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef Rauzer het volgende:
Tijdens XFA II was de SC pas geniaal, [SC] Red Room #10: Amersfoort *O*! was het laatste topic
flikker je nu op je bek ?quote:
quote:
Ik heb geen barbiesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat heel goed zelf kan bepalen, zonder dat jij moeder voor mij speelt. Dat doe je maar voor je barbies.
Neen, ik voegde een geluidseffect toe! KAPOW! Zo, nog een!quote:
Gelukkig boeit mij dat geen flikker.quote:
ok, maakt weinig indrukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, ik voegde een geluidseffect toe! KAPOW! Zo, nog een!
Je mag mijne van vroeger wel lenenquote:
Begin er dan niet overquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig boeit mij dat geen flikker.
nee, vind ze niet ergquote:
Nouquote:
En dat bepaal jij, omdat?quote:
Jij hebt zeker alleen maar kenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag mijne van vroeger wel lenen!
Nope. Ik film wel.quote:
quote:
Ok, ik film nietquote:
Ja, Coke-a-cola!quote:
Ga lekker iemand anders lopen bitchenquote:
Nee, net een valiumpil genomen, hoezo?quote:
Niet meer. Kally keek boosquote:
Ik probeer geïnteresseerd over te komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, net een valiumpil genomen, hoezo?
Dan moeten we C_A maar Nemenquote:
Hoofdletter nog welquote:
is een afwijking,quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders lopen bitchen
Ik maakte een geintje, net als ieder ander.... Had net zo goed over Benny kunnen gaan. Neem het gewoon niet serieus
Ik heb geen zin om te rellen, ik zit niet in ONZ op dit moment
duitserquote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
is een afwijking,komt door dat stomme duits hier
Die moet je ook eten ipv vretenquote:
Geprobeerd maar was niet lekkerquote:
Nemen we haar ookquote:
Je had spareribs moeten nemenquote:
Ik heb exact de tegenovergestelde instelling. Works for me.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik probeer geïnteresseerd over te komen.
Dat zou ik wel hebben gelust jaquote:
ga je ff een andere halenquote:
Mijne waren lekkerquote:
okquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik probeer geïnteresseerd over te komen.
Doe effe normaal zeg. Probeer ik een keer iets niet serieus te nemen, ga jij het allemaal op blazenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ben benieuwd hoe hard er de volgende keer wordt gejankt als er iemand zo'n 'grapje' (achteraf gezegd uiteraard) tegen jou maakt.
Big fucking care of je wel of niet in ONZ zit.
Ik normaal gesproken ook, maar iedereen wordt steeds boos op mequote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb exact de tegenovergestelde instelling. Works for me.
bel je de pizzakoerierquote:
Ik zei toch sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar iedereen wordt steeds boos op me.
Is dit een grapjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg. Probeer ik een keer iets niet serieus te nemen, ga jij het allemaal op blazen
Maar ik snap het al,... Bij deze de volgende mededeling:
Vanaf nu jongens en meisjes is het te strengste verboden om grapjes te maken in de SC !!! Ja ook jij rauzer en Erik
Getekend: zeroku
Iedereen?!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij ziet me wel voor vol aan he?quote:
dan nietquote:
Nee heb je niet gezienquote:
Geen idee, ik zag wel dat de IHAV-gimmick al voor de eerste aflevering van XFA begonquote:
Iedereen???quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ik word op niemand boos heb ik beslotenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maandagquote:
IHAV?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee heb je niet gezien
[..]
Geen idee, ik zag wel dat de IHAV-gimmick al voor de eerste aflevering van XFA begon!
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
der is nog niet eens een nieuwequote:
Ja, ook niet mijn favoriete dag van de weekquote:
Fijn dat je overal voorop wil staan en een grote bakkes wil voeren, maar laat mij de volgende keer wel voor mezelf praten. Ik ben namelijk niet zo iemand die anderen laat praten voor mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg. Probeer ik een keer iets niet serieus te nemen, ga jij het allemaal op blazen
Maar ik snap het al,... Bij deze de volgende mededeling:
Vanaf nu jongens en meisjes is het te strengste verboden om grapjes te maken in de SC !!! Ja ook jij rauzer en Erik
Getekend: zeroku
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ook niet mijn favoriete dag van de week
Nee, met Bupatih, Babette, Airelle, Paltos, Dizer, Zhenar, Svensational, MissBliss en nog een paar anderen.quote:
Ik heb ff de post gemist waarin c_a normaal doet. Of was er die geen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb ff de post gemist waarin c_a gemeen was tegen Zeroku.
en dat zeg jijquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn dat je overal voorop wil staan en een grote bakkes wil voeren,
Selectief quoten ben je ook nog niet verleerd zie ik.quote:
Those were the days.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
ik keek eind dec in mijn vriendenlijstjesquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb ff de post gemist waarin c_a gemeen was tegen Zeroku.
Door jullie gezwijmel en gedichtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik keek eind dec in mijn vriendenlijstjes
zag ik dat ze gewoon nog op nr 6 stond in mijn jaarlijstje
yeah dat moet haast wel iddquote:
Wanneer ga jij eigenlijk bevallen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer gaat ze bevallen eigenlijk?
Jij had eerder pech, ze ging op vakantie en kwam zwanger terugquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou over 5 idols-edities met dr trouwen...![]()
...maar ze heeft pech!
Das waar...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij had eerder pech, ze ging op vakantie en kwam zwanger terug
Toch?
Nu ga je wel een beetje te verquote:
Zero kap eens, nu ga je te verquote:
Misschien juist niet omdat ze een veel toffere vent heeftquote:
ik zou met haar meedoen aan xfa en dan al trouwen. of nee samenwonenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou over 5 idols-edities met dr trouwen...![]()
...maar ze heeft pech!
HEEEEE LLquote:
Wat nou we?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |