Ik concludeer dat ieder weekend snuiven vrijwel altijd tot een verslaving leidt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, en daaruit concludeer jij dat mensen die zo nu en dan coke gebruiken, niet bestaan? Er bestaan in jouw optiek enkel verslaafden?
En dit kon niet als het legaal was?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het is gelukkig gelukt om veel van hun weg te houden bij types als jou waardoor ze nu weer gewoon een baan hebben.
Anderen zijn door mensen als jou weer aan de drugs gegaan en leven nu op straat of zitten in een kliniek.
Dat is geen reden om een 2e Noord-Korea te worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Observer86 het volgende:
[..]
De overheid heeft een opvoedende functie.
Dus jij wilt je vrijheden inleveren, je wilt een massamoordende politiestaat alleen maar omdat je er niet mee om kan gaan dat andere mensen hun eigen keuzes maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Het is het laagste ter wereld, geen ander land dat het voor elkaar heeft gekregen.
Welk deel van de hersenen was beschadigd?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
Allemaal slachtoffers van de band Rammstein en gewelddadige films als Natural Born Killers.
Cassie Bernall, 17 jaar oud
Steven Curnow, 14 jaar oud
Corey DePooter, 17 jaar oud
Kelly Fleming, 16 jaar oud
Matthew Kechter, 16 jaar oud
Daniel Mauser, 15 jaar oud
Daniel Rohrbough, 15 jaar oud
Dave Sanders, 47 jaar oud
Rachel Scott, 17 jaar oud
Isaiah Shoels, 18 jaar oud
John Tomlin, 16 jaar oud
Lauren Townsend, 18 jaar oud
Kyle Velasquez, 16 jaar oud
Daarom worden mensen ook voorgelicht over de gevolgen van overmatig drugsgebruik. Zie echter niet in waarom de overheid drugs zou moeten verbieden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Observer86 het volgende:
[..]
De overheid heeft een opvoedende functie.
Je hebt teveel bier gedronken, waardoor je 'neurotransmitters zijn beschadigd' en je op cognitief niveau niet veel verder bent dan een 7-jarige.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik concludeer dat ieder weekend snuiven vrijwel altijd tot een verslaving leidt.
Er bestaan toch ook afkickklinieken voor alcoholisten?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan kan je ze niet meer bij de drugs weghouden.
Neurotransmitters all over the place.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Berlitz het volgende:
Welk deel van de hersenen was beschadigd?
En mensen die af en toe snuiven kunnen in jouw optiek geen normaal leven leiden. Hoe pijnlijk moet het voor jou zijn dat er talloze 'junks' zijn die hun zaakjes stukken beter voor elkaar hebben dan jij.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik concludeer dat ieder weekend snuiven vrijwel altijd tot een verslaving leidt.
Ik kan het wetenschappelijk onderbouwen jij niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt teveel bier gedronken, waardoor je 'neurotransmitters zijn beschadigd' en je op cognitief niveau niet veel verder bent dan een 7-jarige.
Je bent helderziend en concludeert dat ik alcoholdistributie aanmoedig?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat inhumaan van je om dit soort menselijk leed toe te staan puur om je wekelijkse comazuip te kunnen zekerstellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Er bestaan toch ook afkickklinieken voor alcoholisten?
O ben je een man van de wetenschap?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik kan het wetenschappelijk onderbouwen jij niet.
Ah, dus jij ziet wél graag een verbod op alcohol?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Je bent helderziend en concludeert dat ik alcoholdistributie aanmoedig?
Doe het eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik kan het wetenschappelijk onderbouwen jij niet.
Zolang je je leven vertoeft op middenkader niveau of een of andere assistentsfunctie en elke avond in de koffieshop te vinden bent heb jij geen recht van spreken over landen als Singapore. Daar ben je namelijk te onbenullig voor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij wilt je vrijheden inleveren, je wilt een massamoordende politiestaat alleen maar omdat je er niet mee om kan gaan dat andere mensen hun eigen keuzes maken.
Je bent zielig. Als je zulke goede argumenten hebt tegen drugsgebruik kan je iedereen makkelijk overtuigen en heb je helemaal geen wet nodig..
Loser.
Ontmoediging en binnen elke generaties verbod brengt een grote ontlasting van onze maatschappij voort inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, dus jij ziet wél graag een verbod op alcohol?
Ah! Sommige mensen hebben al geen recht van spreken meer. Dus je wilt gewoon een keiharde dictatuur om mensen jouw voorkeuren op te leggen.quote:
Zat ik er met m'n Noord-Korea toch niet zo ver vandaanquote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Sommige mensen hebben al geen recht van spreken meer. Dus je wilt gewoon een keiharde dictatuur om mensen jouw voorkeuren op te leggen.
Ben je je eigen spiegelbeeld eindelijk tegengekomen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Sommige mensen hebben al geen recht van spreken meer. Dus je wilt gewoon een keiharde dictatuur om mensen jouw voorkeuren op te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |