Dus 800000 nederlanders zien er door alcoholisme zo uit als op dat plaatje?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je in een ander topic nog geprobeerd duidelijk te maken dat alcoholisme of een verslaving aan geneesmiddelen qua omvang veel forser is (en als het om alcoholisme gaat ook veel ingrijpender), maar nauwelijks erkend worden als gevolg van het naiëve gelul jouwerzijds.
De gemiddelde mocro doet het wat Nederlands betreft nog beter. Op cognitief gebied ook, maar goed.quote:
Dat is een maatschappij zonder mensen als jij de onderste 2 plaatjes tonen een maatschappij met alleen maar mensen als jij.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus omdat ze in Singapore wolkenkrabbers hebben is Giffords een drugsslachtoffer.
Die hebben het verbod niet bedacht.quote:
Je moet mij niet de schuld geven van de gevolgen van wetten waar ik tegen ben.quote:En wat denk je dat al die moordenaars na legalisatie gaan doen?
Lezen. Je doet het fout.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Je begint nogal vreemde symptomen te vertonen, als jij de gemiddelde levensstandaard hier probeert te correleren aan drugsgebruik. Maar goed, dat is jou niet vreemd, hé.
En wie correleert er nu drugsbeleid aan levensstandaard waarbij hij de plank volledig misslaat?quote:Dit --> Met het laagste gebruikerspercentage ter wereld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dit -->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer voor jou dat beide categorieën tegelijkertijd voor komen in alle landen van de wereld.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat is een maatschappij zonder mensen als jij de onderste 2 plaatjes tonen een maatschappij met alleen maar mensen als jij.
Je vraag zou legitiem zijn op het moment dat iedere drugsgebruiker er zo aan toe is. Dat is niet het geval. Nogmaals het advies: doorloop eens opnieuw de basisschool.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus 800000 nederlanders zien er door alcoholisme zo uit als op dat plaatje?
Nogmaals als nederland 800000 alcoholisten zou hebben zou het land stilstaan ik vraag jou dan ook om de criteria van dat onderzoek.
Was je maar net zo kritisch op de cannabis-psychose verhalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nogmaals als nederland 800000 alcoholisten zou hebben zou het land stilstaan ik vraag jou dan ook om de criteria van dat onderzoek.
Beter je best doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus omdat ze in Singapore wolkenkrabbers hebben is Giffords een drugsslachtoffer.
Het was niet MIJN argumentatie.quote:
In hoeveel landen met een drugsverbod is er een drugsoorlog?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die hebben het verbod niet bedacht.
Mensen als jij zijn de reden dat er een verbod is.quote:[..]
Je moet mij niet de schuld geven van de gevolgen van wetten waar ik tegen ben.
Geef mij de criteria waarbij dat onderzoek iemand tot alcoholist rekent nou is?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vraag zou legitiem zijn op het moment dat iedere drugsgebruiker er zo aan toe is. Dat is niet het geval. Nogmaals het advies: doorloop eens opnieuw de basisschool.
Alcohol is niks meer of minder dan een maatschappelijk geaccepteerde drug. Wanneer alcohol vandaag de dag ontdekt zou worden, dan kwam daar gegarandeerd een verbod op. Dus waarom alcoholgebruik (al dan niet recreatief) volgens jou wél zou kunnen en drugsgebruik (al dan niet recreatief) niet is me een grote vraag.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Reken maar van niet met een gebruikerspecentage van 0,1% van de bevolking, terwijl dat dat in Nederland op 0,3% ligt. Drie keer zo hoog.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef SpecialK het volgende:
Reken maar dat je een behoorlijke cocaine rush krijgt als je voor de gein die tapijten van die Singaporiaanse wolkenkrabbers gaat uitkloppen.
Omdat mensen geen biertje drinken om stoned of high te worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alcohol is niks meer of minder dan een maatschappelijk geaccepteerde drug. Wanneer alcohol vandaag de dag ontdekt zou worden, dan kwam daar gegarandeerd een verbod op. Dus waarom alcoholgebruik (al dan niet recreatief) volgens jou wél zou kunnen en drugsgebruik (al dan niet recreatief) niet is me een grote vraag.
Ik doelde op je conclusie.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was niet MIJN argumentatie.
Nee, inderdaad. Duik eens een kroeg in en kijk hoe 't ervoor staat rond sluitingstijd. Die mensen zijn niet compleet onder de invloed van alcohol hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Omdat mensen geen biertje drinken om stoned of high te worden.
Ik probeer alleen maar jouw warrige redenaties te volgen, liefje.quote:
Die staan vermeld in o.a. de DSM-IV.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Geef mij de criteria waarbij dat onderzoek iemand tot alcoholist rekent nou is?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Omdat mensen geen biertje drinken om stoned of high te worden.
Het is een drank met een smaakmaker erin, vodka dat kan je wel als een drug zien.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Duik eens een kroeg in en kijk hoe 't ervoor staat rond sluitingstijd. Die mensen zijn niet compleet onder de invloed van alcohol hoor!
[ afbeelding ]
En die mensen hebben voor de rest een normaal leven en geen verslaving.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Duik eens een kroeg in en kijk hoe 't ervoor staat rond sluitingstijd. Die mensen zijn niet compleet onder de invloed van alcohol hoor!
[ afbeelding ]
En ik wil ze van jou weten en ik wil ook weten hoe dat onderzoek is uitgevoerd.quote:
Drugs zijn ook verboden in Amerika. Probleem opgelost.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Openbare dronkenschap is immers verboden.
En mensen die af en toe coke gebruiken niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En die mensen hebben voor de rest een normaal leven en geen verslaving.
Ik ken er een is een sacherijn maar hij heeft wel nog gewoon een baan.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg dat maar tegen de alcoholisten die het met alleen bier doen. Troll.
Bel het Trimbos op.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Berlitz het volgende:
En ik wil ze van jou weten en ik wil ook weten hoe dat onderzoek is uitgevoerd.
Ten eerste vind ik 0,1% nogal schrikbarend hoog voor een land waar de doodstraf ergens op staat. Toch niet zo effectief he al die wetten en straffen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Reken maar van niet met een gebruikerspecentage van 0,1% van de bevolking, terwijl dat dat in Nederland op 0,3% ligt. Drie keer zo hoog.
En vergeet de doodstraf op drugssmokkel niet. Het werkt nogal... effectief.
Dat geldt toch ook voor de mensen die recreatief drugs gebruiken?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En die mensen hebben voor de rest een normaal leven en geen verslaving.
Heb jij Oudkerk al eens een come-back zien maken?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mensen die af en toe coke gebruiken niet?
Af en toe maar dat blijft het bij wekelijks coke gebruik niet bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mensen die af en toe coke gebruiken niet?
Wat inhumaan eigenlijk van jullie om dit soort menselijk leed toe te staan, puur om je dagelijkse high te kunnen zekerstellen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar jouw warrige redenaties te volgen, liefje.
Jajaja. Alcoholisten die doodgaan aan bier bestaan niet, hè. Jezus, je zou je echt moeten schamen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik ken er een is een sacherijn maar hij heeft wel nog gewoon een baan.
Dat was a) het punt niet en b) dat weet jij helemaal niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Af en toe maar dat blijft het bij wekelijks coke gebruik niet bij.
Hoe weet je dat nou? Je gebruikt het spul zelf niet eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Af en toe maar dat blijft het bij wekelijks coke gebruik niet bij.
Hoe komen ze aan die drugs vraag ik mij af, het is verbodenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Wat inhumaan eigenlijk van jullie om dit soort menselijk leed toe te staan, puur om je dagelijkse high te kunnen zekerstellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, daarvoor troll je teveel.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Berlitz het volgende:
Jij kwam met dat onderzoek dus jij moet het kunnen onderbouwen.
Ik heb gewerkt met junks die moesten re-integreren.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je gebruikt het spul zelf niet eens.
Kansloos figuur.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Wat inhumaan eigenlijk van jullie om dit soort menselijk leed toe te staan, puur om je dagelijkse high te kunnen zekerstellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat inhumaan van je om dit soort menselijk leed toe te staan puur om je wekelijkse comazuip te kunnen zekerstellen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Observer86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen zijn nog altijd verantwoordelijk voor hun eigen gedrag.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Observer86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen ze leuk gevonden hebben, een begeleider die een hekel heeft aan zijn clienten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt met junks die moesten re-integreren.
Het is het laagste ter wereld, geen ander land dat het voor elkaar heeft gekregen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik 0,1% nogal schrikbarend hoog voor een land waar de doodstraf ergens op staat. Toch niet zo effectief he al die wetten en straffen.
Je hebt gelijk, de doodstraf is natuurlijk niet het enige. De doodstraf staat ook alleen op smokkelen van en niet op gebruik ervan. Educatie is denk ik een belangrijker factor in deze. Ik laat me momenteel ook meeslepen in de sfeer van one-liners, beledigingen en agressiviteit jegens andersdenkenden, gezien mijn 'discussie partners'.quote:Bovendien ben je nu compleet verschillende culturen met elkaar aan het vergelijken waarbij je alleen maar rekening houd met 1 factor. Een doodstraf wet.
In de VS staan ook gigantische straffen op drugsgebruik en handel. En zij gebruiken weer 10x zoveel drugs als de gemiddelde Europeaan.
Er is veel meer om mee rekening te houden dan jij het nu doet voorkomen.
Aha, en daaruit concludeer jij dat mensen die zo nu en dan coke gebruiken, niet bestaan? Er bestaan in jouw optiek enkel verslaafden?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt met junks die moesten re-integreren.
Het is gelukkig gelukt om veel van hun weg te houden bij types als jou waardoor ze nu weer gewoon een baan hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef arucard het volgende:
[..]
Zullen ze leuk gevonden hebben, een begeleider die een hekel heeft aan zijn clienten.
De overheid heeft een opvoedende functie.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen zijn nog altijd verantwoordelijk voor hun eigen gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |