Ja die mensen zijn er ook zonder wet ja, moordenaars zijn er ook wel terwijl er een wet is, legaliseren? Oeh, what to think about verkrachtingen, of pedofilie?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die mensen zijn er ook zonder wet. Nutteloze wet dus.
Wil de persoon zich melden die de steen opgetild heeft waaronder deze vervelende troll vandaan is gekomen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn er ook zonder wet ja, moordenaars zijn er ook wel terwijl er een wet is, legaliseren? Oeh, what to think about verkrachtingen, of pedofilie?
Een (papierversnipperaar) wereld gaat voor me open zeg.
Geen idee, is er een wet tegen mij? Zoniet mag ik m'n gang gaan, niet zeiken gij fascist!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil de persoon zich melden die de steen opgetild heeft waaronder deze vervelende troll vandaan is gekomen?
Zeg dat! Berlitz, eat your heart out!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vitamine B12 deficiëntie kan ook veroorzaakt worden door overmatig alcoholgebruik. Damn. Dat spul is écht lijp. Wat inhumaan dat daar nog geen verbod op is!
Dit is niet vergelijkbaar met cocaïne gebruik iemand die 2 uur heef gegamed is niets high daar valt niks aan te zien iemand die heeft gesnoven wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jup. Dus gamen moeten we ook maar gaan verbieden.
Het gaat daarbij om een vlucht in een game als WoW waar je heel wat bent omdat je in het echte leven niks bent.quote:[..]
Hoezo anders?
Ziektes met drugs vergelijken:FAILquote:[..]
Dank je. Drugs zouden volgens jou verboden moeten worden omdat ze je neurotransmitters beschadigen. Vitamine B12 tekort doet dat ook, dus als je een beetje consequent bent pleit je ook voor een verbod op het vitamine B12-tekort.
Je lul(t) steeds slapper.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn er ook zonder wet ja, moordenaars zijn er ook wel terwijl er een wet is, legaliseren? Oeh, what to think about verkrachtingen, of pedofilie?
Een (papierversnipperaar) wereld gaat voor me open zeg.
Dat heb ik al verteld, kortetermijngeheugen is ook niet je specialiteit of wel?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je lul steeds slapper.
Nog een keer:
Wat is het doel van het verbieden van drugs en word dat doel bereikt?
Ook met wet kan jij je gang gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, is er een wet tegen mij? Zoniet mag ik m'n gang gaan, niet zeiken gij fascist!
Ik heb je net verteld dat een vitamine B12-tekort kan ontstaan door overmatig alcoholgebruik. Ik dacht dat jij zo wetenschappelijk onderlegd was?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik al verteld, kortetermijngeheugen is ook niet je specialiteit of wel?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je lul(t) steeds slapper.
Nog een keer:
Wat is het doel van het verbieden van drugs en word dat doel bereikt?
Precies, niet zeuren dus, en er is een wet voor vrijheid van meningsuiting, daar mag ik ook gebruik van maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook met wet kan jij je gang gaan.
Een gamer heeft vierkante ogen. Dan weet je al genoeg: die heeft dezelfde rush als een coke-gebruiker.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Berlitz het volgende:
Dit is niet vergelijkbaar met cocaïne gebruik iemand die 2 uur heef gegamed is niets high daar valt niks aan te zien iemand die heeft gesnoven wel.
Nou? Verbieden dus!quote:Het gaat daarbij om een vlucht in een game als WoW waar je heel wat bent omdat je in het echte leven niks bent.
Je moet wel consequent blijven natuurlijk.quote:Ziektes met drugs vergelijken:FAIL
Nazi!quote:
Er is geen wet dat er geen wet is tegen drugs omdat die wet nog gemaakt moet worden om wetten tegen drugs wettelijk mogelijk te maken. Yarrrr!quote:
Communist!quote:
Een ziekte die veroorzaakt kan worden door alcohol dat klopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb je net verteld dat een vitamine B12-tekort kan ontstaan door overmatig alcoholgebruik. Ik dacht dat jij zo wetenschappelijk onderlegd was?
En wanneer hij zich lichamelijk en geestelijk verwaarloost? Valt er dan iets aan af te zien? En heeft dat invloed op het (maatschappelijk) functioneren?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dit is niet vergelijkbaar met cocaïne gebruik iemand die 2 uur heef gegamed is niets high daar valt niks aan te zien iemand die heeft gesnoven wel.
Dames en heren! We hebben de ultieme verbieds-verslaafde.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen wet dat er geen wet is tegen drugs omdat die wet nog gemaakt moet worden om wetten tegen drugs wettelijk mogelijk te maken. Yarrrr!
Strak plan. Neem dan ook meteen chocolade eten en winkelen mee, want dat wil bij vrouwen nog wel eens een boost in hun dopamine-systeem geven en dus verslavend werken. Mag niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens kan een B12-deficiëntie ook ontstaan door een verkeerd eetpatroon. Zullen we dat ook maar verbieden?
Deze vraag stond nog open Berlitz. Ik denk dat het trouwens beter lukt als het legaal is.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Er bestaan toch ook afkickklinieken voor alcoholisten?
Verbod op Paddo's.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dames en heren! We hebben de ultieme verbieds-verslaafde.
Hij krijgt al last van ontwenningsverschijnselen. Wanneer is het laatste verbod ingevoerd? Zal wel paar maandjes geleden zijn al, niet?
Nee, Berlitz heeft gewerkt met verslaafden en die waren stuk voor stuk verslaafd aan de vodka en likeur. Aan bier kun je niet kapot gaan!quote:
Een junk als jou die wanhopig op zoek is naar lotgenoten hoopt dat natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een gamer heeft vierkante ogen. Dan weet je al genoeg: die heeft dezelfde rush als een coke-gebruiker.
Het is geen verslaving door een hersenbeschadiging maar een drang om iemand te zijn weer junkenlogica van jou.quote:[..]
Nou? Verbieden dus!
Hou toch op jongen we hebben het over drugs niet over ziektes.quote:[..]
Je moet wel consequent blijven natuurlijk.
Klopt niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een ziekte die veroorzaakt kan worden door alcohol dat klopt.
Dat veranderd er niks aan dat cocaine de neurotransmitters direct beschadigd
Alcohol is wel te koop én verslavend. Prima vergelijking.quote:.Dat is niet te vergelijken met een ziekte die door alcohol kan komen.Een vitamine B12 tekort is ook niet te koop of verslavend.
Was dat je laatste shot? Zal je het wel moeilijk hebben, niet.quote:
Nee hoor, verbod op boerka's komt er aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was dat je laatste shot? Zal je het wel moeilijk hebben, niet.
Dat was dus een probleem bij die gasten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Deze vraag stond nog open Berlitz. Ik denk dat het trouwens beter lukt als het legaal is.
Jij kan op een natuurlijke manier geen dopamine meer krijgen dus gebruik je drugs niet bij iedereen staat dopamine gelijk aan een verslaving.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Strak plan. Neem dan ook meteen chocolade eten en winkelen mee, want dat wil bij vrouwen nog wel eens een boost in hun dopamine-systeem geven en dus verslavend werken. Mag niet!
Berlitz, ik zou hier toch graag een reactie op zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wanneer hij zich lichamelijk en geestelijk verwaarloost? Valt er dan iets aan af te zien? En heeft dat invloed op het (maatschappelijk) functioneren?
Wellicht zijn de gevolgen zelfs te vergelijken met die van drugsgebruik![]()
![]()
.
Gamen toch maar verbieden?
...en kijk eens hoeveel doden zij op hun geweten hebben!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:01 schreef Viajero het volgende:
De huidige president van de VS heeft ook drugs gebruikt, en de vorige heeft altijd geqweigerd antwoord te geven op die vraag.
Nee want het ene blokkeert direct je dopamine afname en het andere kan in extreme gevallen leiden tot een ziekte wat kan leiden tot beschadiging van neurotransmitters.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
Alcohol is wel te koop én verslavend. Prima vergelijking.
Nee, dat is gewoon zo. Of is gamen minder erg dan coke omdat je 't niet aan iemand die gamet ziet?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Berlitz het volgende:
Een junk als jou die wanhopig op zoek is naar lotgenoten hoopt dat natuurlijk.
Je begrijpt er echt helemaal niets van, hè.quote:Het is geen verslaving door een hersenbeschadiging maar een drang om iemand te zijn weer junkenlogica van jou.
Nu je het over ziektes hebt: die moeten ze eigenlijk ook maar in z'n geheel verbieden. Kan niet goed zijn voor je lichaam!quote:Hou toch op jongen we hebben het over drugs niet over ziektes.
Een vlucht in een alternatieve wereld is niet te vergelijken met de beschadiging van neurotransmitters waardoor je steeds meer drugs nodig heb voor genot.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
Berlitz, ik zou hier toch graag een reactie op zien.
gravingquote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, verbod op boerka's komt er aan.
Kwaliteitspost.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een vlucht in een alternatieve wereld is niet te vergelijken met de beschadiging van neurotransmitters waardoor je steeds meer drugs nodig heb voor genot.
Vertel je dat even aan de comazuipers?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nee want het ene blokkeert direct je dopamine afname en het andere kan in extreme gevallen leiden tot een ziekte wat kan leiden tot beschadiging van neurotransmitters.
Ga is demonstreren en gebruik dat als reden dat drugs legaal moeten worden heeft pownews tenminste 1 grappig onderwerp.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Xa1pt het volgende:
Nu je het over ziektes hebt: die moeten ze eigenlijk ook maar in z'n geheel verbieden. Kan niet goed zijn voor je lichaam!
Het effect op de kwaliteit van leven is het zelfde. Reageer eens inhoudelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een vlucht in een alternatieve wereld is niet te vergelijken met de beschadiging van neurotransmitters waardoor je steeds meer drugs nodig heb voor genot.
Je begrijpt hopelijk dat een verslaving sowieso geestelijk is en daarmee altijd op je dopamine-systeem inwerkt? Of dat nu gaat om chocolade vreten, gamen of pep snuiven. Oh nee, wacht... dat deed je niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nee want het ene blokkeert direct je dopamine afname en het andere kan in extreme gevallen leiden tot een ziekte wat kan leiden tot beschadiging van neurotransmitters.
Dat mag, doch maak ik mij wel zorgen over jouw geestelijke toestand..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef Observer86 het volgende:
[..]
"wij""jullie" conclusies is wel het laatste waar ik me zorgen over maak.
Het effect is niet hetzelfde omdat de reden van de verslaving totaal anders is.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het effect op de kwaliteit van leven is het zelfde. Reageer eens inhoudelijk.
NEE! DAT IS VERSLAVEND!quote:
Ga jij maar demonsteren om alle natuurlijke en designer drugs verboden te krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ga is demonstreren en gebruik dat als reden dat drugs legaal moeten worden heeft pownews tenminste 1 grappig onderwerp.
Ik heb op zolder nog wel een boek over, wil je die lezen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zie je nou wel, je kan drugs wel verbieden, evenals andere dingen. Werkt heerlijk bevrijdend, om af te zijn van die zooi. Softdrugs mag van mij overigens wel, er hoeft geen verbod op te komen. Ik had het puur over controle, dus gewoon doorgaan met het gedoogbeleid.quote:
Psychologen belissen over drugs en de krantenjongen beslisten welke auto ik rijdt, rare wereld moet jij leven zeg.. Ik mijn vakgebied laten zulke laten over aan mensen die daar een studie in hebben gevolgd of anderzijds belangrijke kennis over het onderwerp hebben, minimaal een jurisch, toxicoloog..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het effect is niet hetzelfde omdat de reden van de verslaving totaal anders is.
Geen enkele psycholoog vergelijkt dit met elkaar maar die weten dan ook waar ze het over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |