Maar die zouden ze anders toch gehad hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat bij mensen met schizofrenie een pyschose juist getriggerd worden door cannabis?
Die constatering volgt uit eigen onderzoek?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat bij mensen met schizofrenie een pyschose juist getriggerd worden door cannabis?
Nee, die psychose kan namelijk ook door blowen onderdrukt worden. Ga eens in een kliniek kijken; vrijwel iedereen blowt.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Of door iets anders, Dat probleem los je niet op door wiet te verbieden. verbodenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Jawel jawel! Je moet gewoon schizofrenie verbieden! Gegarandeerd succes.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of door iets anders, Dat probleem los je niet op door wiet te verbieden. verboden
Die discussie voeren we elders.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef het ze dan op medicinale basis, maar niet LEGAAL voor IEDEREEN. Zo moeilijk is dat toch niet, niet iedereen is een Psychisch gestoorde patiënt.
Nee, de meeste mensen kunnen gewoon blowen zonder psychotisch te worden. Kan dus gewoon legaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef het ze dan op medicinale basis, maar niet LEGAAL voor IEDEREEN. Zo moeilijk is dat toch niet, niet iedereen is een Psychisch gestoorde patiënt.
Jij niet dat is duidelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen kunnen gewoon blowen zonder psychotisch te worden. Kan dus gewoon legaal.
En als ze niet luisteren gewoon opsluiten!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel jawel! Je moet gewoon schizofrenie verbieden! Gegarandeerd succes.
Dat zal die mensen leren!
Maak jij een deel 2 aan van dit topic?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen kunnen gewoon blowen zonder psychotisch te worden. Kan dus gewoon legaal.
Lief dagboek...quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Observer86 het volgende:
We raken off-topic.
Weer is de maatschappij getroffen met indirecte gevolgen van drugs. Weer zijn er onschuldige doden gevallen. Weer is er een doorsnede jongen aan lager wal geraakt door deze plaag.
quote:
Nee, ik gebruik liever drugs.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maak jij een deel 2 aan van dit topic?
Jij claimt dat iedereen die de legalisering van drugs propageert een junk of op zn minst gestoord is.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Klamp je maar vast aan een oud politicus de VVD wil juist harder optreden tegen drugs.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik liever drugs.
Dit is drugs -->quote:
quote:
Ik ben niet voor een wapenverbod in amerika omdat dan alleen gangsters daar wapens hebben en daar al een wapencultuur is maar een vrijzinnig wapenbeleid zorgt natuurlijk wel voor meer doden.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien zeg ik iets geks, maar zou het kunnen dat de schietpartij plaats heeft kunnen vinden door het vrijzinnige wapenbeleid in de VS?
Welnee joh. We waren er toch al over uit dat drugs the source of all evil is?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien zeg ik iets geks, maar zou het kunnen dat de schietpartij plaats heeft kunnen vinden door het vrijzinnige wapenbeleid in de VS?
Jammer dat het voor psychopaten doodeenvoudig is om een wapen op de kop te tikken.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik ben niet voor een wapenverbod in amerika omdat dan alleen gangsters daar wapens hebben en daar al een wapencultuur is maar een vrijzinnig wapenbeleid zorgt natuurlijk wel voor meer doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |