quote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en dus mis ik de lapo, iemand anders mag hem. want zo ben ik. Kusjes
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
het ging per ongelukik ben nu eten
dat zongen wij altijd iedere dag voor de lunch in groep 1/2quote:Op zondag 9 januari 2011 18:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap, slok slok slok
Dat zal lekker smaken! Dat zal lekker smaken!
Eet maar op! Drink maar op!
Jeej!
Ik zing het nog steeds voordat ik ga eten.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zongen wij altijd iedere dag voor de lunch in groep 1/2
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zing het nog steeds voordat ik ga eten.
Ik zal maar niet vragen waar wat precies in zitquote:
Pizzaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen waar wat precies in zit![]()
Heb al gereageerdquote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC, kauw! Kauw, alsjeblieft! KAUW!!
En kijk in FC.
Lekker, misschien moet ik dat ook maar eten vanavondquote:
Relaxedquote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb zin in morgen, tijdens computeruur op FOK!
Ja ik moet aan mijn stageverslag werken maar die heb ik al af.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet aan mijn stageverslag werken maar die heb ik al af.
Lutte kijk eens in FC![]()
Nouja ik heb nooit iets op school gemaakt, ging altijd op FOK! hyves enzo is geblokkeerd maar hij kent FOK! niet dus daar kan ik nog gewoon opquote:
Dat snap ik wel dat je dat liever thuis doetquote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja ik heb nooit iets op school gemaakt, ging altijd op FOK! hyves enzo is geblokkeerd maar hij kent FOK! niet dus daar kan ik nog gewoon op
Ik maak verslagen toch liever thuis
Ja vorig jaar werd de leraar boos dat ik wat moest gaan doen, toen zat ik nog niet op FOK! maar wel altijd spelletjes spelen enzo, als iemand nu vraagt wat ik aan het doen ben zeg ik dat ik interessante nieuwsberichten lees en dat vindt de leraar nederlands primaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik wel dat je dat liever thuis doet
wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
pfff ik dacht dat ik er een nte bij had maar symphonic heeft me gespaard
Sympquote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
pfff ik dacht dat ik er een note bij had maar symphonic heeft me gespaard
Hahaha, goed excuusquote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vorig jaar werd de leraar boos dat ik wat moest gaan doen, toen zat ik nog niet op FOK! maar wel altijd spelletjes spelen enzo, als iemand nu vraagt wat ik aan het doen ben zeg ik dat ik interessante nieuwsberichten lees en dat vindt de leraar nederlands prima
Ja soms probeert hij mee te lezen maar dan zeg ik dat ik me niet kan concentreren als hij staat te kijkenquote:
ik zag het yes yes yesquote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet aan mijn stageverslag werken maar die heb ik al af.
Lutte kijk eens in FC![]()
een vrouwonvriendelijke opmerking gemaakt indit topicquote:
Logisch. Zou ik ook de zenuwen van krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja soms probeert hij mee te lezen maar dan zeg ik dat ik me niet kan concentreren als hij staat te kijken
oow oke staat die opmerking er nog of niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
een vrouwonvriendelijke opmerking gemaakt indit topic
[Enquête] Sla jij je vriend(in)??
eerst was de helft van de opmerkingen in dat topic grappig dus ik dacht dat het een grap-topic was
neequote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow oke staat die opmerking er nog of niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Een hoop lollige reakties verwijderd en genote.
Kom op zeg kleuteren doe je maar ergens anders
Welke kant mijn kleuterkant of mijn vrouwonvriendelijke kant?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo nu krijgen we eens een andere kant te zien van tiedroon
Beidenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
Welke kant mijn kleuterkant of mijn vrouwonvriendelijke kant?
Waarom niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
jullie kunnen het nu toch niet meer zien
Doe dan eens onvriendelijk tegen ons ofzo dan kunnen we er alsnog van genietenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
jullie kunnen het nu toch niet meer zien
Oke zeg maarquote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef tdrone het volgende:
zal ik dan maar zeggen wat de opmerking was moeten jullie we niet gaan zeuren
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef tdrone het volgende:
zal ik dan maar zeggen wat de opmerking was moeten jullie we niet gaan zeuren
Daarom zei ik dus neequote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
Doe maar niet tdrone, verwijderde berichten terugplaatsen lijkt me geen goed plan.
Lekker danquote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde warme chocomelk drinken, kom ik erachter dat het op is
Ik zou om een verklaring vragenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het mijn moeder is geweest
Go for itquote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze is werken nuDan zo toch maar die chococake aanvallen
Het zal wel kinderachtig zijn geweest, en het is nu een afgesloten onderwerp, zo boeiend is het ook weer niet, ik snap ook niet welke debiel zijn vriendin gaat slaanquote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef tdrone het volgende:
mijn verwijderd bericht was helemaal niet zo spannend iets met vrouw en aanrek..
Ja het smaakt alsof er iets van drank in zit maar dat zit er helemaal niet in en is echt verschrikkelijk lekkerquote:
Benny's posts daar dan.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef tdrone het volgende:
mijn verwijderd bericht was helemaal niet zo spannend iets met vrouw en aanrek..
Ja ik las het, kijk als je aan SM doet oke maar in het dagelijkse leven slaan gaat ook wat ver vind ikquote:
Je moest eens weten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo jij doucht snel, heb je je wel echt overal gewassen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik las het, kijk als je aan SM doet oke maar in het dagelijkse leven slaan gaat ook wat ver vind ik
Het is wel zo, SM gaat meestal uit vrije wil maar om iemand zo te gaan slaan (je vrouw) gaat echt te ver, ik zou mijn man allang een knie in zn ballen hebben gegeven en aangifte gedaan voor huiselijk geweldquote:
Belachelijk dat ze dat niet even voor je doenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil wat lekkers pakken maar heb echt geen zin om op te staan
Mijn katten willen het ook al niet voor me halen
Ja ik zet ook altijd hun eten voor hun neus neerquote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dat niet even voor je doen
Precies, en dan vraag je 1x iets aan hunquote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zet ook altijd hun eten voor hun neus neer
Ja ze liggen de godganse dag te meuren en dan vraag je 1 ding en doen ze het niet eensquote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, en dan vraag je 1x iets aan hun
Selfish hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ze liggen de godganse dag te meuren en dan vraag je 1 ding en doen ze het niet eens
Ja ik moet maar eens maatregelen gaan treffen tegen hun luiheid, verwende beestenquote:
Ja, ze gaan maar eens wat doen voor de kostquote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet maar eens maatregelen gaan treffen tegen hun luiheid, verwende beesten
Eentje stampt mijn haar en slaapt bij me dat is al watquote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze gaan maar eens wat doen voor de kost
Hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Eentje stampt mijn haar en slaapt bij me dat is al wat
Ja dat is echt mijn kat, maar die andere is echt zo verschrikkelijk luiquote:
Typischquote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is echt mijn kat, maar die andere is echt zo verschrikkelijk lui
Ik weet het nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja he, wat moet ik daar nou toch aan doen
Hele cake opquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
zo hehe dat stukje cake was lekker
Dus ik heb gelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zat nog 1 stukje in dus die heb ik opgegeten
We zitten op TC, iets met dingen die je beter niet op FOK! kan zetten en je weet wel waar het over gaat.quote:
ah op die manierquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zitten op TC, iets met dingen die je beter niet op FOK! kan zetten en je weet wel waar het over gaat.
www.tinychat.com/grtdojw
Je hoeft je cam niet aan ofzo, gewoon chatten als je wilt.
Het lijkt me echt zwaar pijnlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
goddank merel je brengt leven hier
hoezo niet?
Nee, ga zo BZV kijken. Begrijp het wel..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zitten op TC, iets met dingen die je beter niet op FOK! kan zetten en je weet wel waar het over gaat.
www.tinychat.com/grtdojw
Je hoeft je cam niet aan ofzo, gewoon chatten als je wilt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
Hooi
Ik heb een brazilian wax gewonnen !
Nu moet ik er echt heen gaan, weet niet of ik durf
Boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ga zo BZV kijken. Begrijp het wel..
Nee, dat was het niet, ik wil het opzich wel een keer doen, maar lijkt me alsnog engquote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je serieus daar aan meegedaan met in het achterhoofd dat je het niet wil??
lijkt me echt iets waarover je niet na moet denken voordat je het gaat doenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet, ik wil het opzich wel een keer doen, maar lijkt me alsnog eng
Die is wel cool ja. Anita is best welquote:
hmmm dat klinkt veelbelovend Bosquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is wel cool ja. Anita is best wel. Als ik meer lef in mijn donder had gehad en zij het niet zou worden..
Haha nee. Maar je ligt er dan vrij 'ongemakkelijk' bij denk ik en waxen doet gewoon pijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
lijkt me echt iets waarover je niet na moet denken voordat je het gaat doen
Keertje gewoon gek doen en het proberen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is wel cool ja. Anita is best wel. Als ik meer lef in mijn donder had gehad en zij het niet zou worden..
Ik zeg doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten soms wel echt van die wijven bij dat je denktquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Even wachten totdat het seizoen is afgelopen ja
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zitten soms wel echt van die wijven bij dat je denkt
Ik kijk alleen als Boer Frank voorbij komtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kijk het sowieso niet eigenlijk
Hahahquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Boer Frank voorbij komt
Yoghurt?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ga dan maar naar beneden voor een beetje kwark
Was ik weg dan?quote:
Er zijn zelfs mensen die de naam van hun vriendin door de war halen met een andere naam, dus zo erg is het niet.quote:
Uhuh, was niet zo drukquote:
Ja, die andere heet ANita, die is ook wel cute, maar Judith net iets meerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow ik dacht ook dat ze Anita heette
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die de naam van hun vriendin door de war halen met een andere naam, dus zo erg is het niet.
Aah lekker danquote:
er was toch maar 1 vrouw in BZV ?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die andere heet ANita, die is ook wel cute, maar Judith net iets meer
Misschien.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heet hij toevallig Benny?
[..]
Aah lekker dan
QFTquote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
k wil nog even melden dat ik van Grutjewutje hou![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wasda?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
WEl van de boerinnen, Voor de rest zijn er momenteel 12 vrouwelijek kanditaten. Judith en Anita zitten bij Boer Frank samen met Berber. De vrouwen van Gijsbert zijn ook wel okee. Jose is ook mooi iig.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er was toch maar 1 vrouw in BZV ?
Tof!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Makkelijke naam voor GRTDOJW
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb goed nieuwsNiet dat het jullie wat zal uitmaken maar...
VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb goed nieuwsNiet dat het jullie wat zal uitmaken maar...
Bedankt, ik zat al een halfjaar op dit nieuws te wachten, je hebt me verlichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:
Dat diequote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, ik zat al een halfjaar op dit nieuws te wachten, je hebt me verlicht![]()
Voor die panda ga ik dit topic even heel snel bookmarkenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ] Wat een bazenpanda.
Sorry schat, natuurlijk ben ik blij voor jequote:Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat dieeronder staat is een beetje jammer. Wees blij voor mij, dit is het eerste goede nieuws in een paar weken.
Ik word er nat vanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik googlede op "bazenpanda" en vond dit.
[ afbeelding ]
One Piecequote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik googlede op "bazenpanda" en vond dit.
[ afbeelding ]
Mijn UI.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, waar zou ik nat van moeten zijn dan?
Ik word er alleen chagrijnig van.quote:
Ik word niet nat van een hyperactief hupsend 12 jarig kind, sorryquote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word niet nat van een hyperactief hupsend 12 jarig kind, sorry
Waarvan wel danquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word niet nat van een hyperactief hupsend 12 jarig kind, sorry
Ik stelde je nog voor om een lul als UI te doen maar jij wilde niet luisterenquote:
quote:
quote:
Wilde je dat tijdens een meet uittesten danquote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jammer dat je moet werken de 12e
Nouja misschien wel ja, misschien wel op een andere manier maar het komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilde je dat tijdens een meet uittesten dan?
Ik kom idd op hetzelfde neer.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja misschien wel ja, misschien wel op een andere manier maar het komt op hetzelfde neer
Fout woordgrapjequote:
quote:
Ruik jij het als er zoiets gezegd wordt ?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij komt op hetzelfde neer. Op jou. Hihihihihihi.
Nee, ik lees gewoon mee hoor, maar ik wilde jullie niet storen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ruik jij het als er zoiets gezegd wordt ?
Sorry we houden het weer ontopic, hoe was jouw werk?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik lees gewoon mee hoor, maar ik wilde jullie niet storen.
Sorry Luttequote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik lees gewoon mee hoor, maar ik wilde jullie niet storen.
Wat is dit nou weer? Is het zo'n drama als ik vijf minuten niet reageer. Ik was iets aan het lezen. Je kunt niet van mij verwachten dat ik meteen reageer, er is meer dan grutjewu. En als je dan zulke jankreacties neerzet.quote:
Laat maar. Het was niet eens zo bedoeld.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Is het zo'n drama als ik vijf minuten niet reageer. Ik was iets aan het lezen. Je kunt niet van mij verwachten dat ik meteen reageer, er is meer dan grutjewu. En als je dan zulke jankreacties neerzet.
Ja, er moeten zevendertig klaagposts en een leger boehoe-smileys neergezet worden als ik niet binnen vijf minuten reageer.quote:
Ja...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het heeft nogal een grote invloed vrees ik
Zondag Bos, zondagquote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja...
Sterkte er mee in ieder geval. AL weet ik niet waar het door komt..
Ik bemoei me er verder ook niet mee .
Welterustenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
Beter dat ik zo maar ga slapen dan. Heb geen zin in ruzie om niets.
Welterusten, sterkte met de hele boelquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben tv kijken en dan ga ik slapen, ben dus weg voor vandaag. Er zijn nog wat mensen die een PM van mij verwachten, die krijgen ze morgen in de middag of avond wel, want ik heb gewoon school.
Alvast weltrusten!
Weltrusten Lutte!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben tv kijken en dan ga ik slapen, ben dus weg voor vandaag. Er zijn nog wat mensen die een PM van mij verwachten, die krijgen ze morgen in de middag of avond wel, want ik heb gewoon school.
Alvast weltrusten!
Sterktequote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Alvast weltrusten!
Alvast welterusten Luttequote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Alvast weltrusten!
Trustequote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Alvast weltrusten!
Ja echt, lachen gieren brullen op zondagquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
De gezelligheid op zondag![]()
...altijd feest!
Dat Lutje nu boos is, terwijl het als grapje bedoeld wasquote:
ow okequote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat Lutje nu boos is, terwijl het als grapje bedoeld was
Welterusten Bosquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Bed tijd, zit er eigenlijk al een tijdje mentaal en lichamelijk door heen. Maar nu is het echt tijd om te gan slapen, morgen werken enzo..
Welterusten en succes morgen Bosquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Bed tijd, zit er eigenlijk al een tijdje mentaal en lichamelijk door heen. Maar nu is het echt tijd om te gan slapen, morgen werken enzo..
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Schrijf eens een uitlegje OV
Appel, nee maar ehm ik voel me hier niet thuis soort van buitenbeentje dus heb ik besloten terug naar ONZ te gaan waar ik thuis hoor.quote:
Hoezo voel je je hier een buitenbeentje?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
Appel, nee maar ehm ik voel me hier niet thuis soort van buitenbeentje dus heb ik besloten terug naar ONZ te gaan waar ik thuis hoor.
In TAL wel ja, maar dat boeit me vrij weinig. Het boeit me meer dat Lut nu (een soort van?) boos is, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
Appel, nee maar ehm ik voel me hier niet thuis soort van buitenbeentje dus heb ik besloten terug naar ONZ te gaan waar ik thuis hoor.
Jammerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Het was een sarcastische opmerking...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In TAL wel ja, maar dat boeit me vrij weinig. Het boeit me meer dat Lut nu (een soort van?) boos is, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was.
Ik noemquote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een sarcastische opmerking...
...die ik ook vaak naar CC maak
niet echt sarcastisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Is het zo'n drama als ik vijf minuten niet reageer. Ik was iets aan het lezen. Je kunt niet van mij verwachten dat ik meteen reageer, er is meer dan grutjewu. En als je dan zulke jankreacties neerzet.
Oh, op die manier.quote:
Benny zei tegen jou jouw schuld en dat bedoelde benny sarcastischquote:
Ooh zo. Ja, nu snap ik hemquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny zei tegen jou jouw schuld en dat bedoelde benny sarcastisch
Lutte, honkeytonk in de wat drukkere urenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het anders...
Er wordt hier gewoon tegen je gepraat hoor
Ik negeer je in ieder geval niet hoorquote:
Maar je gaat dus alleen weg omdat hun even niet op je reageren in drukkere uren?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lutte, honkeytonk in de wat drukkere uren
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik negeer je in ieder geval niet hoor
In de drukkere uren...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lutte, honkeytonk in de wat drukkere uren
Zoveel boeit het me niet, laatste tijd is niet echt bepaald gezellig meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de drukkere uren...
Ik weet niet hoe het met HT zit, maar ik weet van Lutte dat ze veelal dingen via dr iPod moet doen en dus niet op alles en iedereen kan reageren. Maar voor de rest wordt je volgens mij neit genegeerd hoor, integendeel zelfs
Nouja ieder zijn eigen keuze natuurlijk, als hij zich meer thuisvoelt in ONZ is dat zijn goed recht,ik hou hem ook niet tegen maar ik wil wel dat die onduidelijkheden de wereld uit worden geholpenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de drukkere uren...
Ik weet niet hoe het met HT zit, maar ik weet van Lutte dat ze veelal dingen via dr iPod moet doen en dus niet op alles en iedereen kan reageren. Maar voor de rest wordt je volgens mij neit genegeerd hoor, integendeel zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |