quote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en dus mis ik de lapo, iemand anders mag hem. want zo ben ik. Kusjes
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
het ging per ongelukik ben nu eten
dat zongen wij altijd iedere dag voor de lunch in groep 1/2quote:Op zondag 9 januari 2011 18:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap, slok slok slok
Dat zal lekker smaken! Dat zal lekker smaken!
Eet maar op! Drink maar op!
Jeej!
Ik zing het nog steeds voordat ik ga eten.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zongen wij altijd iedere dag voor de lunch in groep 1/2
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zing het nog steeds voordat ik ga eten.
Ik zal maar niet vragen waar wat precies in zitquote:
Pizzaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen waar wat precies in zit![]()
Heb al gereageerdquote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC, kauw! Kauw, alsjeblieft! KAUW!!
En kijk in FC.
Lekker, misschien moet ik dat ook maar eten vanavondquote:
Relaxedquote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb zin in morgen, tijdens computeruur op FOK!
Ja ik moet aan mijn stageverslag werken maar die heb ik al af.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet aan mijn stageverslag werken maar die heb ik al af.
Lutte kijk eens in FC![]()
Nouja ik heb nooit iets op school gemaakt, ging altijd op FOK! hyves enzo is geblokkeerd maar hij kent FOK! niet dus daar kan ik nog gewoon opquote:
Dat snap ik wel dat je dat liever thuis doetquote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja ik heb nooit iets op school gemaakt, ging altijd op FOK! hyves enzo is geblokkeerd maar hij kent FOK! niet dus daar kan ik nog gewoon op
Ik maak verslagen toch liever thuis
Ja vorig jaar werd de leraar boos dat ik wat moest gaan doen, toen zat ik nog niet op FOK! maar wel altijd spelletjes spelen enzo, als iemand nu vraagt wat ik aan het doen ben zeg ik dat ik interessante nieuwsberichten lees en dat vindt de leraar nederlands primaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik wel dat je dat liever thuis doet
wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
pfff ik dacht dat ik er een nte bij had maar symphonic heeft me gespaard
Sympquote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
pfff ik dacht dat ik er een note bij had maar symphonic heeft me gespaard
Hahaha, goed excuusquote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vorig jaar werd de leraar boos dat ik wat moest gaan doen, toen zat ik nog niet op FOK! maar wel altijd spelletjes spelen enzo, als iemand nu vraagt wat ik aan het doen ben zeg ik dat ik interessante nieuwsberichten lees en dat vindt de leraar nederlands prima
Ja soms probeert hij mee te lezen maar dan zeg ik dat ik me niet kan concentreren als hij staat te kijkenquote:
ik zag het yes yes yesquote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet aan mijn stageverslag werken maar die heb ik al af.
Lutte kijk eens in FC![]()
een vrouwonvriendelijke opmerking gemaakt indit topicquote:
Logisch. Zou ik ook de zenuwen van krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja soms probeert hij mee te lezen maar dan zeg ik dat ik me niet kan concentreren als hij staat te kijken
oow oke staat die opmerking er nog of niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
een vrouwonvriendelijke opmerking gemaakt indit topic
[Enquête] Sla jij je vriend(in)??
eerst was de helft van de opmerkingen in dat topic grappig dus ik dacht dat het een grap-topic was
neequote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow oke staat die opmerking er nog of niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Een hoop lollige reakties verwijderd en genote.
Kom op zeg kleuteren doe je maar ergens anders
Welke kant mijn kleuterkant of mijn vrouwonvriendelijke kant?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo nu krijgen we eens een andere kant te zien van tiedroon
Beidenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
Welke kant mijn kleuterkant of mijn vrouwonvriendelijke kant?
Waarom niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
jullie kunnen het nu toch niet meer zien
Doe dan eens onvriendelijk tegen ons ofzo dan kunnen we er alsnog van genietenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
jullie kunnen het nu toch niet meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |