Hier hetzelfde. Werken ze al 10 jaar niet meer mee kreeg ik te horen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef R3V3RZ het volgende:
Misschien een beetje stomme vraag; Maar wat is een DT? Dagelijks Tenue?
En hebben jullie dat dingetje van de Tandarts voor elkaar gekregen? Volgens de mijne was dat nog iets van voor de oorlog (beetje overdreven maar ach, aardige vent).
Even ter verduidelijking, AMO3 is in maart, waardoor ik zelf ook van een koude kermis thuiskwam toen ik hoorde dat er "helemaal geen AMO in april is."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef hcwp het volgende:
Staat ook op de website van defensie:
http://www.defensie.nl/la(...)n/aanmeldingstraject
AMO1: start 24 januari (week 4-5), Sbat Noord
AMO2: start 21 februari (week 8-9), Sbat Zuid
AMO3: start 11 april (week 15-16), Sbat Noord
AMO4: start 20 juni (week 25-26), Sbat Zuid
AMO5: start 27 juni (week 26-27), Sbat Noord
AMO6: start 22 augustus (week 34-35), Sbat Zuid
AMO7: start 7 november (week 45-46), Sbat Zuid
AMO8: start 5 december (week 49-50), Sbat Noord
Ook voor beroeps geldt 'indien in bezit.'quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef PugaPyga het volgende:
Zoiets verwachtte ik al, we hebben natuurlijk een standaard meldinstructie gekregen.
is allemaal verouderd, tegenwoordig staat de bloedgroep ook niet meer op je hepla. ik zag hierboven nog iets over de saneringskaart van de tandarts, das ook niet meer nodig. Je kunt bij de militaire tandarts nog wel een dentalfit verklaring krijgen maar dat is eigenlijk alleen nodig als je op uitzending gaat. De arts geeft dan aan dat er de komende Xtijd geen problemen verwacht worden met je gebit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef Schild het volgende:
Volgens mij staat bij de meldinstructie ook nog iets van een bloedgroepenkaart ofzo..?
Die is ook niet nodig.
?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:48 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
is allemaal verouderd, tegenwoordig staat de bloedgroep ook niet meer op je hepla
Een gesaneerd gebit is ook niet alleen voor uitzendingen hoor?quote:. ik zag hierboven nog iets over de saneringskaart van de tandarts, das ook niet meer nodig. Je kunt bij de militaire tandarts nog wel een dentalfit verklaring krijgen maar dat is eigenlijk alleen nodig als je op uitzending gaat. De arts geeft dan aan dat er de komende Xtijd geen problemen verwacht worden met je gebit.
Heb je het nog steeds over gebitssannering? Want ik werd zelfs nog een keer het veld uitgetrokken om met een gesaneerd gebit te gaan parachutespringen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, maar die kaart krijg je alleen nog als je op uitzending gaat. Of anders gezegd, dan heb je m echt nodig.
Ik heb natuurlijk geen verstand van de tijdsduur die nodig is om de bloedgroep te bepalen, maar zelfs als de militair nog het oude valdoodplaatje mét bloedgroep heeft, dan wordt alsnog de bloedgroep bepaald?quote:Wbt de bloedgroep op de hepla, ik hoef jou niet uit te leggen dat je niet zomaar bloed krijgt en dat indien je het nodig hebt ze eerst bepalen welke bloedgroep je hebt alvorens je vol te gieten met wat je op je helm/kleding gekalkt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |