abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91314044
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Net belletje gehad van het 50e natres batt.: wordt daar per 1 februari aangesteld als Reservist *O* *O*
Gefeliciteerd! Welke compagnie?
pi_91314102
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Druid het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Welke compagnie?
geun idee, krijg later nog meer info.
Blood Sugar Sex Magik
pi_91314126
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Schild het volgende:
Als het kan moet je eens, na een tijdje Sld, proberen of je bij de Natres een plava functie kan draaien.
Zodra je dan terug wilt naar de KMA kan je al aantonen dat je leidinggevende functie hebt gedraaid. ;)
Zou idd erg mooi zijn.
Blood Sugar Sex Magik
pi_91317326
Gefeliciteerd! Goed werk :).
pi_91418072
^O^
pi_91425790
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Zou idd erg mooi zijn.
klinkt inderdaad erg mooi. Maar als ik dan even naar de realiteit kijk bij mij in compagnie/peloton dan duurt het wel even voordat dat lukt. De doorstroom is niet erg groot want de functies komen pas vrij als er iemand weggaat en er zijn vaak wachtlijsten. Bij ons zijn de meeste plava's een jaartje of 10 soldaat geweest.

En ik heb het vage vermoeden dat jij niet zo lang wil wachten.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:43:10 #57
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_91429039
Bij 50Natresbat zoeken ze 7 plava's, even snel gekeken. :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door Schild op 16-01-2011 22:05:15 ]
pi_91465510
Net even met het schoolbataljon gebeld en geregeld dat ik daar kan tukken van zondag op maandag. Kan ik in alle rust en (hopelijk) zonder files richting Assen tuffen, en heb ik geen risico op te laat komen maandag :).

Scheenbeen voelt een stuk beter en heb er vrijwel geen last meer van. Vanaf morgen even kijken hoe het voelt zonder diclofenac. In ieder geval tot en met zondag rust met het beentje... en dan maandag er tegenaan!
pi_91511587
quote]1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef CpV het volgende:
Net even met het schoolbataljon gebeld en geregeld dat ik daar kan tukken van zondag op maandag. Kan ik in alle rust en (hopelijk) zonder files richting Assen tuffen, en heb ik geen risico op te laat komen maandag :).

Scheenbeen voelt een stuk beter en heb er vrijwel geen last meer van. Vanaf morgen even kijken hoe het voelt zonder diclofenac. In ieder geval tot en met zondag rust met het beentje... en dan maandag er tegenaan!
[/quote]

Ik blijf zondag op maandag ook slapen in Assen!
Dan zie ik jullie daar :-)

Ben ontzettend nerveus.. Ik kijk hier al zolang naar uit dat ik heel bang ben
dat ik me niet genoeg voorbereid heb! Ik kan nu 4 km hardlopen,
me 25 keer opdrukken en een aantal sit-ups doen.
pi_91512538
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef CpV het volgende:

Vrijwel geen last. Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar let op, want je wil geen scheenvliesontsteking krijgen.
pi_91512793
Ik overnacht ook zondag al in Assen, 't is toch een aardig stuk rijden. Heb er vooral heel veel zin in nu het eindelijk gaat beginnen! Ben nu m'n gevechtslaarzen aan het inlopen, dienst-Nikes mochten er gisteren aan geloven tijdens een rustig rondje.

@Reverz: ik zou me niet al te nerveus maken als ik jou was :) Gewoon goed uitgerust opkomen, extra trainen deze week werkt alleen maar averechts...
pi_91513586
@PugaPyga

Thnx.. Hopelijk geeft me dat iets meer nachtrust :-)
Maar hebben jullie je spullen al op kunnen halen dan?
Ik mag deze pas donderdag ophalen!
pi_91516161
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef R3V3RZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef CpV het volgende:

quote:
Ik blijf zondag op maandag ook slapen in Assen!
Dan zie ik jullie daar :-)

Ben ontzettend nerveus.. Ik kijk hier al zolang naar uit dat ik heel bang ben
dat ik me niet genoeg voorbereid heb! Ik kan nu 4 km hardlopen,
me 25 keer opdrukken en een aantal sit-ups doen.
het is 2 weken amo, en ook niet de meest fanatieke variant. Niet de eco ;)
en het is 2400m in 12 minuuten, 20 push ups en30 situps :P Valt allemaal best wel mee, gewoon dr heen gaan en alles beleven.

Tip: als je een wachtmeester als instructeur hebt, blijf m sergeant noemen. Vinden ze leuk :+
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:06:22 #64
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91516211
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Bouke-p het volgende:

Tip: als je een wachtmeester als instructeur hebt, blijf m sergeant noemen. Vinden ze leuk :+
_O-
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_91516830
w/
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_91517355
Zijn er nog mensen voor de AMO van 21 februari hier?

Hebben jullie al meer gehoord over waar wanneer etc?
pi_91517862
Ik denk in Zuid, aangezien de volgende in Noord is...
pi_91517973
Staat ook op de website van defensie:

http://www.defensie.nl/la(...)n/aanmeldingstraject

AMO1: start 24 januari (week 4-5), Sbat Noord
AMO2: start 21 februari (week 8-9), Sbat Zuid
AMO3: start 11 april (week 15-16), Sbat Noord
AMO4: start 20 juni (week 25-26), Sbat Zuid
AMO5: start 27 juni (week 26-27), Sbat Noord
AMO6: start 22 augustus (week 34-35), Sbat Zuid
AMO7: start 7 november (week 45-46), Sbat Zuid
AMO8: start 5 december (week 49-50), Sbat Noord
pi_91528303
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef PugaPyga het volgende:
Ik overnacht ook zondag al in Assen, 't is toch een aardig stuk rijden. Heb er vooral heel veel zin in nu het eindelijk gaat beginnen! Ben nu m'n gevechtslaarzen aan het inlopen, dienst-Nikes mochten er gisteren aan geloven tijdens een rustig rondje.

@Reverz: ik zou me niet al te nerveus maken als ik jou was :) Gewoon goed uitgerust opkomen, extra trainen deze week werkt alleen maar averechts...
Leuk!

Zie jullie allemaal zondag :).

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vrijwel geen last. Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar let op, want je wil geen scheenvliesontsteking krijgen.
I know. Ik let erop. Ik stop vanaf morgen met de Diclofenac, dan kan ik even kijken hoe het voelt zonder pijnstillers. Hardlopen zal ik mee uit moeten kijken tijdens de AMO. Ik denk dat het al een boel helpt als ik niet gelijk vol ga ;). Even goed opletten.

En R3V3RZ, jou zie ik donderdag dan. Ik moet ook donderdag m'n spullen ophalen.
pi_91557264
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef CpV het volgende:

[..]

Leuk!

Zie jullie allemaal zondag :).

[..]

I know. Ik let erop. Ik stop vanaf morgen met de Diclofenac, dan kan ik even kijken hoe het voelt zonder pijnstillers. Hardlopen zal ik mee uit moeten kijken tijdens de AMO. Ik denk dat het al een boel helpt als ik niet gelijk vol ga ;). Even goed opletten.

En R3V3RZ, jou zie ik donderdag dan. Ik moet ook donderdag m'n spullen ophalen.
Tot morgen! Ben benieuwd of het allemaal in mijn golfje past :P
pi_91558148
Mag 18 feb mn spullen gaan halen in soesterberg. Bewaar je je pgu eigenlijk thuis of word het allemaal naar amersfoort gestuurt?
Blood Sugar Sex Magik
pi_91558231
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef R3V3RZ het volgende:

[..]

Tot morgen! Ben benieuwd of het allemaal in mijn golfje past :P
Imperial mee O-) ...
pi_91558448
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Mag 18 feb mn spullen gaan halen in soesterberg. Bewaar je je pgu eigenlijk thuis of word het allemaal naar amersfoort gestuurt?
Alles thuis
pi_91560178
Idd alles mee naar huis en het past goed in een Clio, dus een Golf zonder imperiaal moet ook lukken ;-) Ik heb voor zondag een beetje herpakt thuis en heb nu 1 volle plunjebaal, 1 volle goederentas en 4 paar schoenen (paste niet meer in de tassen, dus neem een extra sporttas mee voor de schoenen). Ik hoop dat jullie het meeste mee kunnen krijgen morgen.

DT kan je natuurlijk thuis laten en dat scheelt wel iets (maar wellicht krijg je die nog niet, was bij ons eigenlijk ook niet gepland). Als je nog geen DT hoeft te passen (+ naar de kleermaker voor aanpassingen en emblemen) scheelt dat wel in de eindtijd.

Heb er echt heel veel zin in. Weet iemand trouwens of we het Hamil in Assen krijgen uitgereikt? Staat namelijk op de uitnodiging als puntje meenemen, maar heb ik nooit verstrekt gekregen. Wij hebben ook geen vooropkomst gehad terwijl sommige andere Bataljons dat wel hebben.

Succes morgen en tot zondag!
pi_91560494
Misschien een beetje stomme vraag; Maar wat is een DT? Dagelijks Tenue?
En hebben jullie dat dingetje van de Tandarts voor elkaar gekregen? Volgens de mijne was dat nog iets van voor de oorlog (beetje overdreven maar ach, aardige vent).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')