Gefeliciteerd! Welke compagnie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Net belletje gehad van het 50e natres batt.: wordt daar per 1 februari aangesteld als Reservist![]()
Zou idd erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Schild het volgende:
Als het kan moet je eens, na een tijdje Sld, proberen of je bij de Natres een plava functie kan draaien.
Zodra je dan terug wilt naar de KMA kan je al aantonen dat je leidinggevende functie hebt gedraaid.
klinkt inderdaad erg mooi. Maar als ik dan even naar de realiteit kijk bij mij in compagnie/peloton dan duurt het wel even voordat dat lukt. De doorstroom is niet erg groot want de functies komen pas vrij als er iemand weggaat en er zijn vaak wachtlijsten. Bij ons zijn de meeste plava's een jaartje of 10 soldaat geweest.quote:
Vrijwel geen last. Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar let op, want je wil geen scheenvliesontsteking krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef CpV het volgende:
Net even met het schoolbataljon gebeld en geregeld dat ik daar kan tukken van zondag op maandag. Kan ik in alle rust en (hopelijk) zonder files richting Assen tuffen, en heb ik geen risico op te laat komen maandag.
Scheenbeen voelt een stuk beter en heb er vrijwel geen last meer van. Vanaf morgen even kijken hoe het voelt zonder diclofenac. In ieder geval tot en met zondag rust met het beentje... en dan maandag er tegenaan!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef R3V3RZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef CpV het volgende:
Net even met het schoolbataljon gebeld en geregeld dat ik daar kan tukken van zondag op maandag. Kan ik in alle rust en (hopelijk) zonder files richting Assen tuffen, en heb ik geen risico op te laat komen maandag.
Scheenbeen voelt een stuk beter en heb er vrijwel geen last meer van. Vanaf morgen even kijken hoe het voelt zonder diclofenac. In ieder geval tot en met zondag rust met het beentje... en dan maandag er tegenaan!
het is 2 weken amo, en ook niet de meest fanatieke variant. Niet de ecoquote:Ik blijf zondag op maandag ook slapen in Assen!
Dan zie ik jullie daar :-)
Ben ontzettend nerveus.. Ik kijk hier al zolang naar uit dat ik heel bang ben
dat ik me niet genoeg voorbereid heb! Ik kan nu 4 km hardlopen,
me 25 keer opdrukken en een aantal sit-ups doen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Bouke-p het volgende:
Tip: als je een wachtmeester als instructeur hebt, blijf m sergeant noemen. Vinden ze leuk
Leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef PugaPyga het volgende:
Ik overnacht ook zondag al in Assen, 't is toch een aardig stuk rijden. Heb er vooral heel veel zin in nu het eindelijk gaat beginnen! Ben nu m'n gevechtslaarzen aan het inlopen, dienst-Nikes mochten er gisteren aan geloven tijdens een rustig rondje.
@Reverz: ik zou me niet al te nerveus maken als ik jou wasGewoon goed uitgerust opkomen, extra trainen deze week werkt alleen maar averechts...
I know. Ik let erop. Ik stop vanaf morgen met de Diclofenac, dan kan ik even kijken hoe het voelt zonder pijnstillers. Hardlopen zal ik mee uit moeten kijken tijdens de AMO. Ik denk dat het al een boel helpt als ik niet gelijk vol gaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vrijwel geen last. Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar let op, want je wil geen scheenvliesontsteking krijgen.
Tot morgen! Ben benieuwd of het allemaal in mijn golfje pastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef CpV het volgende:
[..]
Leuk!
Zie jullie allemaal zondag.
[..]
I know. Ik let erop. Ik stop vanaf morgen met de Diclofenac, dan kan ik even kijken hoe het voelt zonder pijnstillers. Hardlopen zal ik mee uit moeten kijken tijdens de AMO. Ik denk dat het al een boel helpt als ik niet gelijk vol ga. Even goed opletten.
En R3V3RZ, jou zie ik donderdag dan. Ik moet ook donderdag m'n spullen ophalen.
Imperial meequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef R3V3RZ het volgende:
[..]
Tot morgen! Ben benieuwd of het allemaal in mijn golfje past
Alles thuisquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Mag 18 feb mn spullen gaan halen in soesterberg. Bewaar je je pgu eigenlijk thuis of word het allemaal naar amersfoort gestuurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |