Net zoals tekenen en handvaardigheidquote:
Ik had ook nogquote:
Denk niet dat hij het nu nog zou uitzenden als dat echt zo geweest zou zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef TheKC het volgende:
Hij is onderkoffer gegaan om aan te tonen dat het heel makkelijk is om brand te stichten binnen een chemiebedrijf
Afhakerquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk niet mee vanavond. Hele dag gesport, even familie vanavond.
Iemand reportage vanavondquote:Asociale mensen zijn al jaren voer voor leuke televisie. Lang geleden hadden we al de fictieve familie Flodder, maar echt onder de indruk waren we in Nederland pas van de Tokkies. Wat daar gebeurde, dat kon écht niet. Wie deze week naar het SBS 6 programma Reportage kijkt, ziet dat het allemaal nog veel erger kan.
Drugs en moord
In Boone County in West Virginia, woont de familie White. Dit zootje ongeregeld wordt gezien als de meest asociale familie van Amerika. De reden: diefstal, drugs en moord zijn in hun leven de normaalste zaak van de wereld. Ze leven volgens hun eigen regels en trekken zich van niemand iets aan. Zelf zijn ze buitengewoon trots op hun familie. Ze hebben zelfs een uitgebreide website waarop ze zich allemaal voorstellen.
Uiteraard, en daarna komt iets over vliegtuigrampen dus ik heb een lange avond voor de boegquote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand reportage vanavond?
Programma's over vliegtuigrampen heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uiteraard, en daarna komt iets over vliegtuigrampen dus ik heb een lange avond voor de boeg
Ja, ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Programma's over vliegtuigrampen heb ik nu wel genoeg gezien.
Is eigenlijk helemaal niet grappig maar dat zal wel aan mij liggenquote:
hurr de durr durr de birdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Surfin' bird doet me denken aan Family Guy
ik vind hem ook niet grappig, wel sympathiek maar echt debiele kuthumorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is eigenlijk helemaal niet grappig maar dat zal wel aan mij liggen
Heb al een paar keer in de 2.0TFSI gereden, automaat in de sportstand en gaan. Niks mis meequote:
Hij heeft geen zonnebril op zijn hoofd dat heeft hij normaal welquote:
Uhu vorige week nog een blauwe.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij heeft geen zonnebril op zijn hoofd dat heeft hij normaal wel
Hij had hem op toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij heeft geen zonnebril op zijn hoofd dat heeft hij normaal wel
echt wel die man houd zich van de domme probeert gewoon geen bon te krijgenquote:
Ja wat een zeikerd, met zijn confronterend.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en hij gaat weer door met kut excuusjes
Jepquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
best redelijk dat je niet gefilmt wil worden
Opzich wel het is wel SBSquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
best redelijk dat je niet gefilmt wil worden
niemand is er ooit onder uit gekomenquote:
Politie taalquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijstrook 3, wtf, zeg dan rechter rijstrook
Een zwarte?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh, het is een oude Swift, ik rij een nieuwe
Zoiets zat ik ook te denken inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Bigboss407 het volgende:
Hij had nog cook in zn achterbak... snel wegperen
Misschien moet Rob even langskomen om een speedsjek te doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
Dat is wel heel erg met die schimmel op de muur
En Alberto niet te vergetenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet Rob even langskomen om een speedsjek te doen.
Haha ik ook... maar blijft geniaal.quote:
Ik heb ze ook bijna allemaal al 2x gezien (behalve misschien het laatste seizoen dan).quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef Bigboss407 het volgende:
[..]
Haha ik ook... maar blijft geniaal.
Sommige afleveringen zijn de 3de x nog leuker
nananananana hahahaha I sort of got you (taco/burrito's episode)quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bijna allemaal al 2x gezien (behalve misschien het laatste seizoen dan).
Komt goedquote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ik wilde nou juist voor de eerste plaats in de dagcijfers van dit topic gaan
Ja echt he, En dan straks vallen dan heb je alles open liggenquote:
Dat is al de afgelopen 7 jaar niet meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als film vond ik hem leuk, maar als James Bond film niet.
Daar ga je al.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had het idee dat dat wel meeviel![]()
![]()
Waar is Maraca?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
Alleen maar mannen in dit topic?
Onee karina natuurlijk
Ja de enige inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
Onee karina natuurlijk
Klopt! Gelderland-Midden!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Jammer dat haar hoofd geblurred is, volgens mij is ze best doenbaar
Zal wel weerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zal wel een les aan het voorbereiden zijn
En marca!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
Onee karina natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |