En ik vind hem ook erg duur trouwensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Okeoke... iets groter en ik zou 'm halen
Hoe moet datquote:
Je zal maar een scheet moeten latenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?
Dude, je hebt koelkasten met internetfunctiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste koelkast nog tegenkomen die kan bellen. Lijkt me ideaal!
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?
Ja, en als je beter bereik wil, moet je dan je antenne uitschuivenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
'Ik rij nu net een grot binnen'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.
En ik bedoel JE PINK.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je pink in de lucht, denk aan mij, ik denk aan jou, connectie is gelegd.
Even proberen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.
Voorbind antenne?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als je beter bereik wil, moet je dan je antenne uitschuiven? Maakt de grootte van je antenne uit
? En hoe doen vrouwen dat dan?
zolang het geen geurtelefoon is maakt dat niet uit tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zal maar een scheet moeten laten
Beter nogquote:
quote:
quote:
jij was toch van de mannenquote:
idd, ik zit te vaak op de wc met foon te pielenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
zolang het geen geurtelefoon is maakt dat niet uit toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |