Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze losquote:
goal accomplishedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze los
Dat jong heeft aardig wat koekjes op idd.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dan ik me voorstelde.
quote:
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond mijn Macbook weer gevonden
Samsung Galaxyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
was je hem kwijt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je dat kwijtrakenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Normaal lag ik op bed met mijn iPhone , nu met iPadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |