En bedankt he, Obama. Heidekneuter.quote:
Onzin.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is het vaak niet eens. Het betreft vooral het midden- en klein-bedrijf die dat gewoon niet kunnen opbrengen. Dus dan kan het wel te 'repareren' zijn door de eisen verder te verscherpen, maar dan gaan die kleine werkgevers over de kop en hebben mensen helemaal geen werk meer.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
Maar weer effe on-topic: Palin wordt bedankt.
Dat het volk dom en achterlijk is waren we al achter, met de aanstelling van Obama.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef Ringo het volgende:
Palin is de Aanstichtster van Alle Kwaad. En het Volk is Dom en Achterlijk. Maar dat wisten we al.
Niet schelden, jongen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En bedankt he, Obama. Heidekneuter.
Ik had 't over Obama, en wat mij betreft mogen de gemoederen best hoog oplopen bij een dergelijke wanprestatie van een president. Geen wonder dat Palin zoveel succes heeft, het is de enige zeikerd met stoom uit de oren waar de gemiddelde "over de rooie" Amerikaan terecht kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet schelden, jongen..
Hier in Nederland kunnen we nog gewoon zonder schelden het met elkaar oneens zijn... dacht ik.
Of niet?
Gaan we ook al de richting op van de VS?
Zelfs als de dader niet door Palins harde uitspraken is gemotiveerd, dan nog draagt zij schuld. De taal die zij bezigt gaat alle perken te buiten. Natuurlijk heeft zij nooit opgeroepen tot geweld. Echter, haar opruiende manier van spreken maakt dat Amerikanen gewelddadigheden jegens politici gerechtvaardigd zien.quote:
Och, dat was nog een aardig lichtpuntje in een poel van diepe duisternis.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat het volk dom en achterlijk is waren we al achter, met de aanstelling van Obama.
Het was een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Och, dat was nog een aardig lichtpuntje in een poel van diepe duisternis.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als de dader niet door Palins harde uitspraken is gemotiveerd, dan nog draagt zij schuld. De taal die zij bezigt gaat alle perken te buiten. Natuurlijk heeft zij nooit opgeroepen tot geweld. Echter, haar opruiende manier van spreken maakt dat Amerikanen gewelddadigheden jegens politici gerechtvaardigd zien.
Een dieptepunt was de zogenaamde 'verkiezing' van jouw held Bush.quote:
Natuurlijk niet. Palin draagt schuld voor de ellende.quote:
Maar intussen wel roepen dat links schuldig is aan de moord op Fortuyn, nietwaar?quote:
Dan nog, wat voor rationalisaties je ook gebruikt, je hoeft niet te schelden.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had 't over Obama, en wat mij betreft mogen de gemoederen best hoog oplopen bij een dergelijke wanprestatie van een president. Geen wonder dat Palin zoveel succes heeft, het is de enige zeikerd met stoom uit de oren waar de gemiddelde "over de rooie" Amerikaan terecht kan.
En Marcel van Dam heeft Pim Fortuyn vermoordquote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Palin draagt schuld voor de ellende.
Die heeft inderdaad voor een kwaadaardig klimaat gezorgd.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En Marcel van Dam heeft Pim Fortuyn vermoord
Okee, ik ga me erin verdiepen, heb alleen heel hard gewerkt vannacht en moet nog even slapen, dus ik kom er later op terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Lees je in. Hint: Google Obamacare small businesses.
Dat was dus de vergelijking waar ik aan dacht. Jij vindt natuurlijk niet dat van Dam schuldig is aan de moord op Fortuyn?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar intussen wel roepen dat links schuldig is aan de moord op Fortuyn, nietwaar?
Ik denk dat links ook best wel aan soulsearching mag doen, echter de moord op Fortuyn kwam hoe dan ook als een duvel uit een doosje. Ik denk ook niet dat de moordenaar louter door Van Dam was geïnspireerd, noch door andere linkse politici. Hij is ook niet te vergelijken met een Loughner (of hoe heet die moordenaar in Arizona). Het ligt ietwat gecompliceerder.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad voor een kwaadaardig klimaat gezorgd.
Van Dam gaat zeker niet vrijuit. Echter, figuren als Palin uiten zich in mijn optiek op een veel gevaarlijkere wijze.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was dus de vergelijking waar ik aan dacht. Jij vindt natuurlijk niet dat van Dam schuldig is aan de moord op Fortuyn?
Ik heb geen politieke voorkeur. Het zijn uitgesproken linkse of rechtse fokkers als jij die hypocrisie tot een kunst verheffen.
Bullshit.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een dieptepunt was de zogenaamde 'verkiezing' van jouw held Bush.
Omdat ze cross-hairs op een poster zette? Dan vind ik iemand een minderwaardig mens noemen toch veel minder beeldspraak en veel meer oprechte haat.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van Dam gaat zeker niet vrijuit. Echter, figuren als Palin uiten zich in mijn optiek op een veel gevaarlijkere wijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |