quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Nou, ik denk dus echt dat Willem weer voor Samuel gaat kiezen.
Het is alsof je naar de dierenwinkel gaat om een puppy uit te kiezen en er zit een hok met twee schattige puppies en je mag er maar 1 meenemen.quote:
echt nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Allebei bagger, maar kelvin beter dan sam
Dat, Samuel is Willem's knuffelkandidaat dit jaar. Maar ja, de broers van Kelvin kunnen weer beter voetballen. Geen idee wat dat ermee te maken heeft maar ik gooi het er maar bij.quote:
Ja dat is lastig, Had mijn schoonzus ook, met 2 cavia's dus zij mijn broer we nemen ze alle twee wel (ze hadden er al 2). Maar ja dat kan nu niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is alsof je naar de dierenwinkel gaat om een puppy uit te kiezen en er zit een hok met twee schattige puppies en je mag er maar 1 meenemen.
Dat zou ik dus ook doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, Had mijn schoonzus ook, met 2 cavia's dus zij mijn broer we nemen ze alle twee wel (ze hadden er al 2). Maar ja dat kan nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |