Dat jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Darien beter.
Maar denk dat het volk voor Simone gaat.
dat inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Darien beter.
Maar denk dat het volk voor Simone gaat.
Je bent wel vrolijk he vanavond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef editoor het volgende:
[..]
kuikentje heeft het geheugen van 92jarige!
Gesponsord door T-mobile volgend jaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Beginnen ze nou ook al met dat getwitter
Ws bashen VOH kijkers dat iedereen bij POP slecht isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Beginnen ze nou ook al met dat getwitter
Ik heb vanavond minder valszingers gehoord dan bij VOH in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ws bashen VOH kijkers dat iedereen bij POP slecht is
Nee.quote:
Ja dat zit er dik in.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeilijke finale, want zal wel tussen Dean en Sharon gaan.
vermoedelijk vinden ze volgende week Simone opeens toch weer een tikkie te jongquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het was weer gezellig allemaal, tot volgende keer![]()
Byebye kuikentje, CU somewhere elsequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het was weer gezellig allemaal, tot volgende keer![]()
Dat zal waarschijnlijk liggen aan of Sharon een grote afstand kan nemen van Simone. Als de jury hun enven goed zal beoordelen zal waarschijnlijk Sharon er uit vliegen is mijn verwachting. Mocht Sharon weer op grote afstand van Simone staan, dan zal Simone het waarschijnlijk niet redden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeilijke finale, want zal wel tussen Dean en Sharon gaan.
Simone wint het nooit van Sharon. Zou niet terecht zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk liggen aan of Sharon een grote afstand kan nemen van Simone. Als de jury hun enven goed zal beoordelen zal waarschijnlijk Sharon er uit vliegen is mijn verwachting. Mocht Sharon weer op grote afstand van Simone staan, dan zal Simone het waarschijnlijk niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |