Ciao C_A, kijkzequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga film kijken
Ik lees de uitslag later wel terug
Doei doei
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Jouw hart ligt zeker bij ieeewbank
Zijn 'hart' jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Jouw hart ligt zeker bij ieeewbank
Prins zoekt vrouwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Boer zoekt vrouw? Whut dat komt pas morgen?
Ik heb duidelijk echt de tv te zacht staanquote:
Ik ga ook ff meekiekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik dacht OZNZ mee te kunnen kijken, maar daar komt ook over een half uur uitslag, dus ik ga nu lekker Bij ons in de PC kijken
Geweldig!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben toch blij dat ik overgeschakeld ben.
Hoe was Dean zijn tweede optreden?
Dean was helemaal goed met zijn Zo stil in Mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben toch blij dat ik overgeschakeld ben.
Hoe was Dean zijn tweede optreden?
Grappig hoe opvallend het is dat élke dame of BN'er er heel anders uit ziet zonder mooie belichting, zo gewoontjes op de rode loperquote:
Ja lekkere winkel is dat, Pasta di Mamma. Maar hij shopt ook gewoon bij de AHquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die vitrine vol met lekkere salades en dingetjes
Dit dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Simone en Darien in de gevarenzone gok ik.
Was ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja.
Darien is iis goed gedacht
Beslist de jury eigenlijk wie er van de 2 in de singoff door gaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Simone en Darien in de gevarenzone gok ik.
Weet ik niet, ik kan me niet voorstellen dat iedereen weer moet sms'en dus het lijkt me wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beslist de jury eigenlijk wie er van de 2 in de singoff door gaat?
Toch hadden ze het over de kijkers......quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan me niet voorstellen dat iedereen weer moet sms'en dus het lijkt me wel eigenlijk.
quote:
Wordt wel een korte sms ronde dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch hadden ze het over de kijkers......
O, wacht even, het gaat om de keuze die nog moet komen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt wel een korte sms ronde dan.
Misschien wel nog sms'en, maar dan kort bedoelde ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, wacht even, het gaat om de keuze die nog moet komen?
Ja, dat zal vast wel van de jury afhangen dan.
Ik dacht dat het ging over wie in de sing-off ging. Gaat niet goed met mij, ik zit teveel te zappen.
Dat zou zeker erg kort zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel nog sms'en, maar dan kort bedoelde ik
hij mag niemand kiezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou HJ, 3 maal raden wie jij gaat kiezen
Ze is 16 nu he? Dus misschien denk hij "legaal"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou HJ, 3 maal raden wie jij gaat kiezen
14.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is 16 nu he? Dus misschien denk hij "legaal"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |