Nou ja, jaloers is een groot woord, een lieve man zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaloers
Hij mag wel wat vaker thuis zijn
Vandaar dat ik zoveel op Fok zit
Tegen iedereen zeg ik: Ik heb nog wel een lief leuk broertjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, jaloers is een groot woord, een lieve man zou ik ook wel willen
Ik heb het in de gaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. heeft z'n lolbroek aan
Er is geen algemeen topic, alleen LIVE (dit) en afzonderlijk van de deelnemers.
Ik gok dat die een beetje te jong isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tegen iedereen zeg ik: Ik heb nog wel een lief leuk broertje
Hahahaha.....
28quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat die een beetje te jong is
dat dus.quote:
Dat gegilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het niet zo mooi gezongen, het lage haalde ze net niet, het hoge is ook niet strak gezongen.
Ik zie hem ook niet, ik zou toch zweren dat er een handjevol topics waren, maar misschien dat die niet meegenomen zijn toen TAL opgedeeld is...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten.
Hey waar vind ik het apart topic van Dean, zit vast met mijn neus te kijken, maar kan hem niet vinden.
Ik zat net te denken, zou hij echt spelen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
cool, die trompetist is volgens mij de trompetist van Marco's band.
saxofonistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
cool, die trompetist is volgens mij de trompetist van Marco's band.
geen idee, maar volgens mij herkende ik hem wel als dé trompetist van Marco's band.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, zou hij echt spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |