abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 21:31:19 #226
5428 crew  miss_sly
pi_91181798
huup, morgen dus. Ik hoop dat het een goed consult wordt waar jullie iets mee kunnen. Succes vast!

trix, dat van door de babyfoon praten doen vrienden van ons ook en dat werkte bij hun ook inderdaad. Hier nooit geprobeerd, eigenlijk, dus geen idee of ze dat goed zou vinden.

Leuk oeke, wat kan Ko ook heerlijk aanstekelijk en blij schateren en giebelen O+ O+

Dat iemand niet mogen hebben we met Senna ook meegemaakt op het kdv. Er was een vrouw die niet op een groep staat, maar die iedere dag kookt en wel verder overal invalt enzo op alle groepen. Tot voor kort moest ze niets van haar hebben, begon meteen te huilen. Die vrouw liet Senna wel in haar waarde en probeerde ook niet haar aandacht of handje of wat dan ook te krijgen. En laatst vertelde schaap dat toen hij Senna wegging en ze die vrouw zagen, ze haar helemaal blij tegemoet rende en ging knuffelen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91181858
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Gek is dat hè, hoe sommige mensen iets hebben waardoor je kind ze gewoon echt niet mag. Misschien is het haar stem of iets anders, je komt er waarschijnlijk nooit achter. Ik heb wel altijd het gevoel dat ik dat soort dingen moet respecteren. Dus niet afdwingen dat Isabeau toch een kusje moet geven of zich moet laten optillen door zo'n persoon, hoe lullig misschien ook...
Ik heb dat altijd gezien en afgehandeld als het allereerste NEE leren zeggen en wel zo dat er ook wat op uit gedaan werd. Je, dus ook die kleintjes, hebt die antenne niet voor niets.
Nee is nee en moet dat ook blijven als het om intimiteiten gaat.
Natuurlijk is er wel eens een tante en ook een oma boos om geworden, maar na enige rustige uitleg was er wel begrip, of ze deden alsof. Ook goed.

Eigenlijk heb ik hier niets te zoeken, maar jullie zijn zulke verdomd leuke en lieve moeders.
pi_91181881
Succes in het zh morgen Huup!! Delft of Voorburg??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:34:28 #229
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91181986
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Controlled crying werkt bij Isabeau juist heel goed. Ik vind het zelf heel vervelend om te doen, maar tot nu toe is dat gewoon dé oplossing gebleken. Misschien moeten we het vannacht weer toepassen, ik hoop het niet. Door de babyfoonpraten werkt bij haar juist averechts. Daar snapt ze helemaal niks van. Isabeau gaat overigens ook even zes standjes harder gillen als je wegloopt, maar daarna valt het kwartje dat dat niks uithaalt en gaat ze slapen. Maar zo zie je maar dat ieder kind verschillend is.

Gek is dat hè, hoe sommige mensen iets hebben waardoor je kind ze gewoon echt niet mag. Misschien is het haar stem of iets anders, je komt er waarschijnlijk nooit achter. Ik heb wel altijd het gevoel dat ik dat soort dingen moet respecteren. Dus niet afdwingen dat Isabeau toch een kusje moet geven of zich moet laten optillen door zo'n persoon, hoe lullig misschien ook...
Nou, bizar, haha, Isabeau en Stef hebben ongeveer hetzelfde probleem, maar een tegenovergestelde handleiding, zo ongeveer ;) Met controlled crying duurt het rustig een uur om hem stil te krijgen op slechte dagen, terwijl hij nu met 'laten huilen' nooit langer als (in hele extreme gevallen) 10 minuten tot een kwartier huilt en dan slaapt hij. We hebben echt gemerkt dat hij zichzelf in slaap huilt, en soms huilt hij ook gewoon terwijl hij écht al keihard ligt te slapen. Heel raar, maar het zal wel. Dat praten helpt bij hem overigens ook niet altijd hoor, maar de afgelopen weken heeft het ons verbaasd hoe vaak hij er wel niet stil van wordt.. Alsof hij, als je zijn kamer inkomt, automatisch vind dat je hem ook moet pakken, terwijl hij er dus troost uithaalt wanneer hij alleen je stem kan horen.

En ja, dat is ook zoiets.. Het geeft ook niet, van mij mag hij.. Binnenkort hebben we een gesprekje met een leidster over hoe het met hem gaat enzo, en ik zat er eigenlijk over te denken om het eens met haar te bespreken. Ik onderschrijf namelijk wat jij ook zegt over respecteren hoe je kind zich voelt bij iemand, maar als ik dus met Stef binnenkom is zij heel vaak degene die opspringt en zegt 'geef hem maar' en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik dat niet wil ofzo, dat vind ik dan raar en dan ga ik twijfelen aan mijn constatering dat hij háár eng vind en dat het niet aan de situatie ligt, zeg maar..
3!
pi_91182181
thnx all :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Vicky het volgende:
Succes in het zh morgen Huup!! Delft of Voorburg??
Naaldwijk ;)
De kinderarts van het RDG houdt eens per week spreekuur op het behandelcentrum daar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91182263
Huup, veel succes morgen! Spannend wel.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:38:50 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91182265
Wat leuk, al die filmpjes! O+
Loek is super en Ko is echt zo aanstekelijk!
pi_91182271
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef huuphuup het volgende:
thnx all :*

[..]

Naaldwijk ;)
De kinderarts van het RDG houdt eens per week spreekuur op het behandelcentrum daar.
oh ja dat kan ook nog :D Ik moet zelf om 10.00 in VB zijn :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91182653
Oeke, dat lachje van Ko <3
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91183110
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef miss_sly het volgende:
trix, dat van door de babyfoon praten doen vrienden van ons ook en dat werkte bij hun ook inderdaad. Hier nooit geprobeerd, eigenlijk, dus geen idee of ze dat goed zou vinden.
Door de babyfoon heb ik nooit geprobeerd maar iets soortgelijks werkt bij mijn neefje (19 mnd) ook goed :Y
Ik slaap nog wel eens bij hem op de kamer als ik de volgende dag op moet passen en dan wordt hij soms wakker en begint te kletsen 's nachts. Dan mompel ik slaapdronken in het donker 'ah joh, ga toch lekker slapen!' en dan hoor je een boel geschuif, gaat hij er echt voor liggen en is weer stil O+

Huup: succes morgen! :)

zou iemand me kunnen uitleggen hoe je dat icoontje naast je post weg kunt halen? oh ik zie het al, dit icoontje is het 'normale icoontje'. Dat me dat nooit eerder is opgevallen.. 8)7

[ Bericht 5% gewijzigd door Lot_1 op 11-01-2011 22:07:51 ]
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_91184234
Wat een geweldige filmpjes allemaal :D

Huup, heel veel succes morgen!
pi_91185397
Wow, zijn er babyfoons die het een week volhouden zonder op te laden? :o Die van ons een uurtje, maximaal! :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:12 schreef seilram het volgende:
Innepin, is ze nog wel gaan slapen? Of heeft ze het helemaal zonder gedaan?
Ze is niet gaan slapen. Vanavond paste mijn stiefdochter op, ik ging sporten. Die heeft haar om half 8 in bed gedaan, maar toen ik om tien uur thuiskwam zat ze weer op de bank, was ze wakker geworden :') Niet haar beste dag geloof ik.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91185885
Oh verrek er was nog een pagina :@

Filmpjes! <3 Leuke jongetjes! <3
Tjoppetje!
Hihi die Rocker, lampjes zijn ook zo spannend!
Ohh die lach van Ko, heerlijk! :D O+

Succes morgen huup! Dat jullie er maar iets aan mogen hebben, waardoor de situatie verbetert. Zo lang aanmodderen is niks :{
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 08:22:41 #239
5428 crew  miss_sly
pi_91198973
Senna is ziek. Nu zit ze met papa op de bank teletubbies beer en leeuw te kijken en dan lijkt het weer heel wat, maar ze heeft 38,6 en is heel zielig. Plukte vannacht om half 4 een klein kacheltje uit haar bedje. Toen heeft ze bij ons toch nog wel geslapen, maar kdv zit er niet in vandaag. NIet alleen mag ze neit met koorts, maar ze is een beetje instabiel nu, dus dat is ook neit fijn om dan weg te moeten. Gelukkig kan schaap thuisblijven vandaaag.
pi_91199076
Arme Senna, beterschap meisje. :* Fijn dat je bij papa kan blijven.

Huup, succes vandaag!

Heeft Willow nog lekker geslapen vannacht?

Ko gaat zo naar het kdv en dan gaan wij kijken bij de creche die met ouderparticipatie werkt. Ik ben benieuwd!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91199194
Goedemorgen!

Miss, wat sneu voor Senna. Wel fijn dat ze lekker met Schaap thuis kan blijven vandaag.

Innepin, hoe ging het vannacht?

Trix, inderdaad apart hoe de gebruiksaanwijzing verschilt! Vannacht hebben we de methode weer even nodig gehad. Isabeau was om 4 uur wakker en had wel zin om naar beneden te gaan :'). Wij niet. Dus getroost, slokje water en toen toch maar teruggelegd. Luid protest, vijf minuten later even ingestopt, toen even alle registers open en na een paar minuten was het ineens stil. Zo gaat het altijd bij haar. Ineens van het ene op het andere moment gaat er een soort lampje aan bij haar 'dit gaat niet werken, laat ik maar gaan pitten' en weg is ze. Ik moest haar vanmorgen zelfs wakker maken! :D
pi_91199200
Oh Oeke, ik ben héél benieuwd naar jullie bevindingen!
pi_91199377
't Was vanmorgen zo gezellig met mijn meisje. Ik moest haar dus wakker maken. Ze wilde meteen op haar hobbelpaard toen ik haar aangekleed had. Dan hobbelt ze zo wild dat dat paard de hele kamer doorkruist. Toen hebben we samen de poezen eten gegeven. 'Poes! Aaien!' riep ze steeds. Toen een lekkere papfles. Ze had de fles al gezien, toen begon ze te roepen: 'Fles, fles! Mijn mijn!' (ik moest even aan de meeuwen bij finding nemo denken :D Dat 'mijn' is nieuw. Ik vond het grappig.

Onderweg naar het kdv werd elke auto 'Aut' genoemd en nageroepen met TOETOETOOEEEET!

Kortom, 't was weer genieten. Lekker ding. O+
pi_91199451
Och arme Senna.. Beterschap :*

Sorbo dat klinkt als een héérlijke ochtend O+

Oeke ik ben benieuwd hoe die creche jullie gaat lijken :)

Hier ook een fijne ochtend, Timo is een echte knuffelkont, vooral 's ochtends na het drinken.. O+
pi_91199580
Dit wordt een heeeeele lange dag...... Thijs huilt om àlles!

Omdat zijn fles leeg is.
Omdat zijn wishbonebike een te grote draaicirkel heeft
Omdat ik zijn triptrap in de keuken zet nadat hij er 4 keer opgeklommen is
Omdat de poes ervandoor gaat
Omdat er een pluisje op zijn trui zit
Omdat huilen vandaag gewoon helemaal hip is, ben ik bang....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_91199636
Oei, succes Laura! Dat hadden wij gisteren.. Hoewel, wel minder erg dan jij beschrijft nog geloof ik..
pi_91199761
Ach ja, en ik moet ook niet vergeten dat hij nog geen week geleden behoorlijk ziek was en nog steeds antibiotica gebruikt. Het komt wel goed.
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 09:13:50 #248
5428 crew  miss_sly
pi_91199879
Sorbootje klinkt heerlijk!

McLaura, dat wordt idd lang en zwaar. Soms hebben ze zo'n dag, en vaak idd als ze toch niet helemaal lekke rin hun vel zitten. Senna is zo ook nu.

En ik ben nog thuis...toen ik bij de auto kwam, bleek er weer ingebroken }:| En er viel niets te halen, want na de vorige inbraken hebben we nu een radio-navigatie met frontje tegen diefstal en het frontje ligt hier op het kookeiland.
pi_91200049
Die filmpjes O+

Thijs niet in zn hum :{. Iris had dat gisteren, om alles huilen. Terwijl ik juist het idee had dat ze lichamelijk weer aardig aan het opknappen was (geen koorts meer), maar ze voelde zich blijkbaar nog niet lekker. Vandaag begon beter wat dat betreft :).

Beterschap voor de zieke kindjes.

Miss_sly, wat beroerd zeg... grrr.
Fake it till you make it...
pi_91200124
Jeetje Miss, lekker begin vna je ochtend... Beterschap voro Senna en een dikke :* voor jullie alledrie!

Thijs, huillie... Nee grapje, is niet leuk zo'n dag. Sterkte McLaura...! :*

Inderdaad ook beterschap voor alle ziekjes, :*

Sorbootje, wat supervrolijk zo met Isabeau! Geniet er lekker van joh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')