abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:18:00 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91177361
Tjoppetje-film!
Het staat er nog steeds niet heel duidelijk op maar dit keer was hij in ieder geval dusdanig bezig met zijn tjoppetje dat hij niet in de gaten had dat ik aan het filmen was.

Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91177537
haha ik zit hier het filmpje van Thomas te kijken, zegt mijn vriend vanuit de keuken:
wat is Lars allemaal aan het doen dan? Laat hem gaan slapen!"

Lekker kletsertje wordt het al Ca.Ra!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:20:55 #203
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91177543
Leuk Ca.ra :) Een echte kletskous is het al!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:22:36 #204
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91177636
Hahaa Karin :D

Wat een heerlijk kind is Thomas <3 om weg bij te smelten.......
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:24:03 #205
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91177712
ik doe ook effe een filmpje :P
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_91177780
Mila en Elodie, gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag! Hopelijk hadden jullie een fijne dag! *O*

Wat gezellig, Thomas die spruitjes schoonmaakt. O+

Die foto van Lente! :o
Ko kreeg maar 3 kleurtjes, waarvan ik er maar 1 open had gemaakt. En omdat we zeil hebben was ik daar ook niet zo bang van. Zo'n rol papier van de Ikea, groot stuk eraf en gaan! O+

Bar, wat heerlijk dat alles zo goed gaat! O+

Karin, wij zeggen hier ook nooit Ik hou van jou. Wel inderdaad andere koosnaampjes of lieve dingen.

We zijn vandaag op het CB geweest voor de 18 maanden afspraak, met 19 maanden weliswaar maar goed. Alles was helemaal in orde.
Het was extra leuk omdat mijn vader 5 dagen in NL is en onverwacht op de stoep stond, die is dus meegegaan. O+
Volgens de CB-curve zit Ko net onder de middenlijn, hij is dus wat kleiner dan de gemiddelde jongen: 11420 gram en 82,5 cm.
Maar op de bv-curve zit hij zelfs iets bovengemiddeld. :?
Dus in vergelijking met fleskindjes is hij klein en in vergelijking met bv kindjes is hij groot. :?

Tijdens het meten ging hij op de tafel liggen met zijn handjes onder zijn hoofd, alsof hij lag te zonnen ofzo. Ze moest erg hard om hem lachen. :D

Nu ga ik even filmpjes kijken!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91177931
_O- Oh, die is geweldig, Rocka! Ik moest zo hard lachen! O+

Thomas, wat een lieverdje ben jij, zo lekker kletsen met je konijn. O+ En wat een schetig overhempje heb je aan.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:34:32 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91178256
tjoppetje-thomas O+

Loek :D
En vooral ook dat je dan zo uit beeld valt met dat touwtje nog in je handen en dan 'klik' het licht weer uit :D

Wat leuk Ko dat opa meeging!
pi_91178276
hahaha Lampeloekie, wat een grapjas....aan/uit aan/uit

En Ko dus weer helemaal goed gekeurd, en lekker relaxt doen op het CB, leuk man!
Moest hij nog testjes doen?
(dan ben ik ook weer voorbereid haha)
pi_91178599
Alleen een torentje bouwen met echt kleine blokjes vond ik. Maar dat ging natuurlijk goed! :Y)

Oja en ze vond dat hij goed liep en op onderzoek ging.
Ko heeft namelijk al een tijdje door dat het het slimst is om achteruit een bank of traptree af te schuiven. Hij doet dat ook vanaf ons bed, alleen is dat bijna een meter hoog. :X
En dus vanaf de meettafel bij het CB. :P

Het leukst vind ik het dat hij al heel lang onze badkamer vooruit uit kwam kruipen, de vloer is daar namelijk ong 20 cm hoger.
Maar sinds hij dat achteruit kruipen doorheeft, gaat hij ook zo de badkamer uit.
Hij draait zich alleen veel te vroeg om, waardoor hij de deuropening niet kan vinden.
Hoor je allerlei geschuifel en gebots, komt hij eindelijk met een rooie kop de badkamer uitschuifelen. _O-
pi_91178823
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Memmel het volgende:
Vanaf hoe jong/oud gaan kindjes eigenlijk van hun middagslaapje af? Anna was volgens mij 2,5.
Maar Morris slaapt nog maar max 1,5 uur op de dag en is 's avonds echt met geen hamer neer te krijgen voor een uur of negen. Zou het? Nee toch hoop ik?
Ik denk dat dat heel erg verschilt. Kyllian was 3 toen hij echt niet meer 's middags wilde slapen, maar ik kreeg het nog wel een poosje voor elkaar dat we samen op bed tv gingen kijken en hij dus na een paar minuten in slaap viel ;) (ik was hoogzwanger en had soms de rust wel nodig :P).
Ik denk dat 3 ongeveer wel de gemiddelde leeftijd is? Morris lijkt me nog wel erg jong, maar misschien heeft hij het niet nodig.
pi_91178901
Goed, ik geloof dat Tess niet meer dan 2 uurtjes mag slapen overdag. Mevrouw ligt al ruim een uur te lummelen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91179031
Wat een leuke filmpjes van Thomas en het lampeboefje! :D

En Lente in de verf O+

Ko, wat leuk dat opa in NL is en gezelig met je mee kon gaan naar het CB!
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 20:53:53 #214
5428 crew  miss_sly
pi_91179287
De verf foto van Lente O+ dat snoetje!

Thomas, wat een schatje zeg, met dat konijn en dan zo lekker babbelen O+

Rocka, dat filmpje is echt geniaal! Als je iets zou verzinnen, zou je er niet opkomen. Fantastisch :D O+

Ko goedgekeurd, fijn! Leuk dat de cb-arts onder de indruk was, maar hoe kan het ook anders O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:05:10 #215
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91180026
Owwww die filmpjes van Niels en Willow. Foto's zijn leuk, maar met geluid en beweging erbij is het nog zoveel leuker.

Kersjes geen pindasaus, the horror! Maar serieus, ik kan het me goed voorstellen want pinda-allergie kan echt heel erg zijn.

Snottertrix :* Had je nog gebeld?

Fijn dat het met Roy goed gaat! Wat is het dan snel gegaan ineens he. Zo snel ziek, en ook zo snel weer (een stuk) beter.

Wat zijn alle kletspraatjes leuk! Hafjou en pikkepauw, kisjekisje, boejejij...

Wij hebben dezelfde Alecto als Asy (en waarschijnlijk ook Karin), en hier gaat het ongeveer het zelfde: 's avonds zonder oplader mee naar boven, trekt het tot de volgende ochtend en zo nodig ook nog met uitslapen. (want ja, mijn kind kan uitslapen!)

Loek, wat leuk om jou ook eens te zien. Zo'n touwtje van een lamp is ook wel erg leuk he. Thomas wil ook altijd de lamp uitdoen in de badkamer na het tandenpoetsen. Dan trek ik stiekem van onderen mee, anders lukt het niet :P
Ik zal hem maar eens op cursus sturen bij jou.

Psst Oeke, het is zijn pyjamajasje. We waren halverwege met omkleden. Maar wel een hele leuke opa-pyjama :Y
Ko, gewoon de tafel afkruipen, daredevil. En dat achteruitschuifelen, ik zie het helemaal voor me. Haha!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91180201
Oooh die filmpjes! Thomas is zo'n mooi, lief mannetje. Zie hem nou lekker keutelen met zij konijn! En Joekeloekes die het licht uit en aan doet. Zo mooi!

Isabeau had vanmiddag op het kdv niet geslapen. Ze had 5 minuten na het naar bed brengen een poepluier gekregen en dan is het altijd echt einde oefening. Jammer dan. Gelukkig was ze nog best vrolijk vanavond en heeft ze goed gegeten. Nu ligt ze lekker te slapen. Ben benieuwd hoe vannacht gaat.

Vicky, knap van Tess! Isabeau zegt Boejij, die laat voor het gemak nog een lettergreepje achterwege. Net als bij schilderij (schi-jij)
pi_91180202
Die filmpjes O+ wat een praatjes :D

Ko goedgekeurd woehoe! *O* fijn! gek dat er zo'n verschil is tussen die curves?

Wij moeten morgenochtend bij de kinderarts zijn, ben benieuwd wat die te zeggen heeft en wat er gaat gebeuren enzo.
T is een beetje gedoe met de auto dus we zijn al vanaf 's morgens vroeg onderweg, ik denk dat ik maar bij Hema ga ontbijten met haar :Y) eens kijken of ze dat wat vindt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91180285
Die curves wijken toch vaker behoorlijk af. Maar kan me voorstellen dat je daarvan opkijkt Oeke, wel fijn dat hij weer goedgekeurd is.

Huup, succes morgen. Ik ben erg benieuwd!
pi_91180400
Oeh ja, Huup succes morgen! Hopelijk is er snel een oplossing voor Amélie
En samen ontbijten in een restaurant is natuurlijk altijd O+
pi_91180943
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Sorbootje het volgende:
Die curves wijken toch vaker behoorlijk af. Maar kan me voorstellen dat je daarvan opkijkt Oeke, wel fijn dat hij weer goedgekeurd is.
Dat is waar, ik had alleen niet verwacht dat ze bij 19 maanden nog zo veel zouden verschillen.

Spannend Huup, ik hoop dat het jullie wat duidelijkheid zal brengen. Het zou toch fijn zijn als Amelie er niet meer zo'n pijn en last van heeft.

Ik heb ook een filmpje! Sorry hoor, beetje overkill, maar ik vond hem zo leuk:

Gek doen voor het slapen gaan. O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:19:44 #221
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91181018
Hullo :) Even kort hoor, ik ben kapot dus ik ga zo lekker mijn bedje in :) Ik heb inderdaad nog gebeld en Stef was hardstikke vrolijk, hij had al heel ondeugend gedaan (een kastje opengemaakt en allerlei spulletjes eruit gehaald) en ja, ik was wel weer blij enzo. Thnx all, ik voelde me vanmorgen gewoon even naar vooral toen ik daarna op mijn werk een fout die ik niet gemaakt had in mijn schoenen geschoven kreeg, toen vroeg ik me echt even af waarom ik in 's-hemelsnaam toch altijd roep dat ik denk dat ik er een leukere mama van word als ik blijf werken :') Karin, ik heb dat wel eens geprobeerd, maar zodra ik Stef op de grond zet klampt hij zich vast aan mijn benen en als ik hem dan laat staan/niet oppak gaat hij sowieso al brullen, met de juiste leidster lukt het me meestal wel aardig om weg te komen zonder hysterische tafrelen.. Ik weet ook niet waarom hij deze leidster juist zo eng vind, ze is heel lief voor hem, maarja :{ Een bekende van ons die in een winkel werkt waar we vaak komen is ook zo'n instant set-off voor Stef, als hij haar ziet kun je aftellen van 3 tot 1 en dan zet hij het op een brullen :? Nouja, het is vaag..

Oeke, wazig hoeveel die curves afwijken zeg! Maar och, volgens mij gaat het hardstikke goed joh :*

Sorbo, ik las dat jullie ook weer aan het controlled crying zaten.. Ik weet helemáál niet of je er iets aan hebt hoor, maar bij Stef wil het soms nog wel eens helpen om over de praat-functie van de babyfoon (gesteld dat je die hebt) even tegen hem te praten. Vanavond lag hij ook weer dramatisch te doen (controlled crying is het écht niet voor Stef, hij wordt er alleen maar hysterischer van wanneer je eenmaal weer weggaat) en met één keer 'Ga nu maar lekker slapen, Stef' via de babyfoon was hij gewoon stil en hebben we hem niet meer gehoord :o Soms wordt hij midden in de nacht wakker en krijgen we hem zo ook weer in slaap. Wonderlijk, maar het werkt wel :)

Bar, wat geweldig dat de linkerkant zo enorm goed gaat zeg! *O* Woohoo!

Bummer, maar ik heb dus.. Juist, nog steeds geen geluid, dus filmpjes kijken werkt niet echt. Bwuh -O-

Huupz0r, ik hoop dat het morgen.. Eh.. Nouja, dat jullie er iets aan gaan hebben enzo! :*

Owja, en Stef is de laatste dagen echt zó leuk en lief en geweldig.. Maar stiekum ook wel high maintenance zo hier en daar :{ Vanavond dacht ik bij mezelf 'even proberen te voelen' en ja hoor.. Naast die kies die een soort van door het tandvlees heenperforeert met twee of drie puntjes komt er volgens mij ook een hoektandje, een kies boven en twéé kiezen aan de andere kant door :o Dikke bulten overal joh! Het kind houd obviously niet van half werk :Y)
[/ego]
3!
pi_91181078
Grappig dat de ene dreumes al haast niet meer slaapt overdag, en de andere juist wel.

Thijs doet een middagdut van ongeveer 3 uur (12-3 ongeveer) en gaat om 19:00 naar bed. Hij is 's ochtends tussen 8 en 9 wakker (op vrije dagen wil hij nog wel eens tot 10 uur of later slapen)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:23:08 #223
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91181270
Oh, Stef is ook geen slaper hoor, op dit moment zweeft hij ergens tussen de 1 en de 2 tukjes per dag en slaapt hij sóms twee uur verspreid over één of twee tukjes, soms ook maar 1 dutje van een uur, maar hij heeft ook wel eens dagen dat hij met 1 tukje van een kleine 3 kwartier wegkomt. Maar dan ligt hij meestal wel om 18.30 in bed hoor (anders rond de 19.00 uur). Wakker is hij in de regel tussen 5 en 6, héél soms verrast hij met half 7 a 7 uur..
3!
pi_91181436
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, ik las dat jullie ook weer aan het controlled crying zaten.. Ik weet helemáál niet of je er iets aan hebt hoor, maar bij Stef wil het soms nog wel eens helpen om over de praat-functie van de babyfoon (gesteld dat je die hebt) even tegen hem te praten. Vanavond lag hij ook weer dramatisch te doen (controlled crying is het écht niet voor Stef, hij wordt er alleen maar hysterischer van wanneer je eenmaal weer weggaat) en met één keer 'Ga nu maar lekker slapen, Stef' via de babyfoon was hij gewoon stil en hebben we hem niet meer gehoord :o Soms wordt hij midden in de nacht wakker en krijgen we hem zo ook weer in slaap. Wonderlijk, maar het werkt wel :)
Controlled crying werkt bij Isabeau juist heel goed. Ik vind het zelf heel vervelend om te doen, maar tot nu toe is dat gewoon dé oplossing gebleken. Misschien moeten we het vannacht weer toepassen, ik hoop het niet. Door de babyfoonpraten werkt bij haar juist averechts. Daar snapt ze helemaal niks van. Isabeau gaat overigens ook even zes standjes harder gillen als je wegloopt, maar daarna valt het kwartje dat dat niks uithaalt en gaat ze slapen. Maar zo zie je maar dat ieder kind verschillend is.

Gek is dat hè, hoe sommige mensen iets hebben waardoor je kind ze gewoon echt niet mag. Misschien is het haar stem of iets anders, je komt er waarschijnlijk nooit achter. Ik heb wel altijd het gevoel dat ik dat soort dingen moet respecteren. Dus niet afdwingen dat Isabeau toch een kusje moet geven of zich moet laten optillen door zo'n persoon, hoe lullig misschien ook...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:25:45 #225
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91181448
Huup, even snel een veel succes morgen op het ZH (en laat het Hemaontbijtje smaken :D)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')