Hullo
Even kort hoor, ik ben kapot dus ik ga zo lekker mijn bedje in

Ik heb inderdaad nog gebeld en Stef was hardstikke vrolijk, hij had al heel ondeugend gedaan (een kastje opengemaakt en allerlei spulletjes eruit gehaald) en ja, ik was wel weer blij enzo. Thnx all, ik voelde me vanmorgen gewoon even naar
vooral toen ik daarna op mijn werk een fout die ik niet gemaakt had in mijn schoenen geschoven kreeg, toen vroeg ik me echt even af waarom ik in 's-hemelsnaam toch altijd roep dat ik denk dat ik er een leukere mama van word als ik blijf werken 
Karin, ik heb dat wel eens geprobeerd, maar zodra ik Stef op de grond zet klampt hij zich vast aan mijn benen en als ik hem dan laat staan/niet oppak gaat hij sowieso al brullen, met de juiste leidster lukt het me meestal wel aardig om weg te komen zonder hysterische tafrelen.. Ik weet ook niet waarom hij deze leidster juist zo eng vind, ze is heel lief voor hem, maarja

Een bekende van ons die in een winkel werkt waar we vaak komen is ook zo'n instant set-off voor Stef, als hij haar ziet kun je aftellen van 3 tot 1 en dan zet hij het op een brullen

Nouja, het is vaag..
Oeke, wazig hoeveel die curves afwijken zeg! Maar och, volgens mij gaat het hardstikke goed joh

Sorbo, ik las dat jullie ook weer aan het controlled crying zaten.. Ik weet helemáál niet of je er iets aan hebt hoor, maar bij Stef wil het soms nog wel eens helpen om over de praat-functie van de babyfoon (gesteld dat je die hebt) even tegen hem te praten. Vanavond lag hij ook weer dramatisch te doen (controlled crying is het écht niet voor Stef, hij wordt er alleen maar hysterischer van wanneer je eenmaal weer weggaat) en met één keer 'Ga nu maar lekker slapen, Stef' via de babyfoon was hij gewoon stil en hebben we hem niet meer gehoord

Soms wordt hij midden in de nacht wakker en krijgen we hem zo ook weer in slaap. Wonderlijk, maar het werkt wel

Bar, wat geweldig dat de linkerkant zo enorm goed gaat zeg!

Woohoo!
Bummer, maar ik heb dus.. Juist, nog steeds geen geluid, dus filmpjes kijken werkt niet echt. Bwuh

Huupz0r, ik hoop dat het morgen.. Eh.. Nouja, dat jullie er iets aan gaan hebben enzo!

Owja, en Stef is de laatste dagen echt zó leuk en lief en geweldig.. Maar stiekum ook wel high maintenance zo hier en daar

Vanavond dacht ik bij mezelf 'even proberen te voelen' en ja hoor.. Naast die kies die een soort van door het tandvlees heenperforeert met twee of drie puntjes komt er volgens mij ook een hoektandje, een kies boven en twéé kiezen aan de andere kant door

Dikke bulten overal joh! Het kind houd obviously niet van half werk
[/ego]