quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is ook al beter dan vorige week! belooft wat deze avond als iedereen beter is
Echt he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijk eindelijk eens een kritische jury
Alle binkies zijn nog niet geweest!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef marcodej het volgende:
Al deze binkies zijn een belediging voor de echte Zorro trouwens. Een jeugdheld aan diggelen...
Gewoon qua uiterlijk. Dit zijn jongetjes, Zorro was een stoere held. Elke jongen wilde Zorro zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alle binkies zijn nog niet geweest!
Willem heeft een hekel aan alles. Vooral aan het publiek. Die snauwt ie graag af omdat ze meeklappen. Ik heb ook ooit een soort van aanvaring gehad met Willem. Een van m'n angstigste en meest hilarische momenten ooit. Willem is een baas.quote:
Ik kwam meteen kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
Wat een KUT TT, I know.Maar ik moest opschieten.
Als jij niet kijkt, please leave, KLKKSSSGGGTTT!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam meteen kijken![]()
![]()
Maar jullie kijken een talentenjacht
En wat voor een!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam meteen kijken![]()
![]()
Maar jullie kijken een talentenjacht
toch had hij wel een punt: dat meeklappen is echt een sneue gewoontequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Willem heeft een hekel aan alles. Vooral aan het publiek. Die snauwt ie graag af omdat ze meeklappen. Ik heb ook ooit een soort van aanvaring gehad met Willem. Een van m'n angstigste en meest hilarische momenten ooit. Willem is een baas.
True!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch had hij wel een punt: dat meeklappen is echt een sneue gewoonte
Was dat die Zwarte Magica van net?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en iedereen even op de epische moeder van Roman letten na het optreden,
Kapsel, bril.. gewoon dat het hele hoofd.. niet te missen!!
nee hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
Ben ik nou de enige hetero man die dit kijkt trouwens?
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
Nu wel, maar over een kwartier komt onze Bos81 en dan ben je niet meer alleen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
nou dank je wel hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu wel, maar over een kwartier komt onze Bos81 en dan ben je niet meer alleen.
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Livra het volgende:
Die werkt ook wel in de minst gunstige omgeving om ooit een vent te vinden zeg..
Het is het zelfde als werken in een snoepwinkel en diabetes hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Livra het volgende:
Die werkt ook wel in de minst gunstige omgeving om ooit een vent te vinden zeg..
Oh zo... maar moet ze dan persé iemand vinden in die wereld?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Livra het volgende:
[..]
Veel gays dacht ik in musicals? Of zeg ik nu iets heel raars?
de baas is Baas!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Wat een koddig giletje heeft de Baas trouwens aan.
Ik zie nu hoe goed Carlo dat eigenlijk doetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
frits sissing die een imitatie doet van erwin van lambaart die op zijn beurt dan weer een imitatie is van de imitatie van carlo
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Als, over een aantal jaar op zoek naar edna turnblad komt (dus dan echt over een heel veel aantal jaren, want net geweest..) ga ik meedoen
Nou, wat je zegt.. vette rol.. volgens mij is dat een groot feest, avond aan avond lekker verkleden en gek doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]Waarom Edna? Wel een vette rol. No pun intended.
Gewoon lezen.. niet zo moeilijk.. tenzij je de basisschool niet hebt afgemaakt..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Oh hier zijn jullie. Ik zocht in TV.
Ik vond het optreden van Marijn echt geweldig.
(ik vind het wel echt heel onoverzichtelijk hoor, met al die topics (een prono, iets met kijkcijfers) en dan ook nog in een apart subforum?)
Ja nou, ik was al zo geïrriteerd dat ik het topic niet kon vinden in de Active Topics.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon lezen.. niet zo moeilijk.. tenzij je de basisschool niet hebt afgemaakt..
allebei een kant?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg ineens de aandrang om mijn hoofd op Karins boezem te leggen...
Ok, kusje op je irritatie dan!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja nou, ik was al zo geïrriteerd dat ik het topic niet kon vinden in de Active Topics.
ik vind hem echt heel vervelend worden, serieusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Livra het volgende:
Volgens mij was dit een verkapte sneer "god hoe heet je ook alweer.."
Hij is iig goed kritisch, daar gaat niemand dood aan. Bij dit soort programma's worden te veel aaien over bolletjes geven imho.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
Zit ie weer te ziften op alles en nog wat.
Dan worden de kinderen depressief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Livra het volgende:
Waarom zit Willem niet in de jury van The Voice?
Hij is te oud voor de commerciellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Livra het volgende:
Waarom zit Willem niet in de jury van The Voice?
Ben het helemaal met je eens hoor!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij is iig goed kritisch, daar gaat niemand dood aan. Bij dit soort programma's worden te veel aaien over bolletjes geven imho.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef marcodej het volgende:
"Alles wat voorbij is en vergaan..."
Het is een autobiografisch lied van Willem?
te seniel ook...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij is te oud voor de commerciellen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef Viking84 het volgende:
Wat heeft die Samuel een raar hoofd. Net een uitgegroeide versie van Roel van Velzen.
Goh, zo moeilijk is dat niet. dat kan jij waarschijnlijk ookquote:
Indeedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Livra het volgende:
Ja die eb en vloed was een beetje jammer
Damn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Livra het volgende:
Ruud lijkt op een zoon van Adam Curry en Patricia Paaij
eensch..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat die gast van vorige week eruit is ten koste van deze gast omdat hij een Spaans uiterlijk heeft.
Willem heeft rare grillen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat die gast van vorige week eruit is ten koste van deze gast omdat hij een Spaans uiterlijk heeft.
Kom op, vertel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef Jolx het volgende:
Hoi, ik kom even meepraten, want ik moet toch echt mijn mening kwijt en niemand die ik ken kijkt het haha
Samuel is ook gauw genoeg weg hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef marcodej het volgende:
eerst je tieten laten zien!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef Jolx het volgende:
Hoi, ik kom even meepraten, want ik moet toch echt mijn mening kwijt en niemand die ik ken kijkt het haha
vanavond nog gok ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Samuel is ook gauw genoeg weg hoor.
Haha, ik weet niet, vind het toch echt wel tegenvallen hoor, vooral net die Samuel, en als ik dan bedenk dat Sandor er ten koste van hem is uitgegaan, aiaiaiquote:
Nee. Hij ziet er geschrokken uit. Een hoedje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehmniet positief dit, hoop ik!?
Dat haarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Hij ziet er geschrokken uit. Een hoedje.
Even doorbijten, Samuel is momenteel Willem's knuffeldier zoals Roy dat twee seizoenen geleden was en Willemijn vorig seizoen. Daar solt ie even een paar afleveringen te lang mee en uiteindelijk wint die toch niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Jolx het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet, vind het toch echt wel tegenvallen hoor, vooral net die Samuel, en als ik dan bedenk dat Sandor er ten koste van hem is uitgegaan, aiaiai
Voor jou bedoel je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Is Marijn eigenlijk niet een beetje oud?
En je ogen dan? Die vind ik best wel belangrijkquote:
Nu niet, de styling heeft raar gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het dan echt een lekker ding dan?
nee, te gay vooral!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Is Marijn eigenlijk niet een beetje oud?
Dat is dus juist een pré, want Zorro was geen jongetje van 22...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee voor Zorro. Ik schatte hem 35 en dat is 'ie idd al.
Omdat het kan.. alleen zn haar zit lelijk, en die styling is voor de 2de week op rij bagger!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef Jolx het volgende:
Waarom vindt iedereen die Kelvin zo knap?
he thought about the fallen madonna with the big boobiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
maar tommie.. damn, what was he thinking?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
he thought about the fallen madonna with the big boobies
Blijkbaar ben ik een bakvisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik vind tommie slecht verstaanbaar, stomme stemmetjes.. moet gewoon weg.. maar goed... bakvissen stemmen op hem!
There is room for only one diva!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Karin en Willem kunnen elkaars bloed wel drinken
Ik ben het niet meer gewend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zolang duurt eeb show zonder reclame
Dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef Livra het volgende:
Wat mij betreft die Roman en Samuel in de sing-off
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Daar was die doos van wie is de mol weer. Toch
Ja vandaar ook de ''grap'' van Frits.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Daar was die doos van wie is de mol weer. Toch
Okee, die grap heb ik dan gemist..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ja vandaar ook de ''grap'' van Frits.
Voor de mol had ik haar nog nooit gezien trouwens
ja Tommie was zeker tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Samuel was slecht zeg, die mag eruit
Ook niet onder de indruk van Jeroen en Kelvin. Tommie was tof!
ik ga volgende week zondag naar Toon de Musicalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week zondag naar Dr. Dolittle!! met heintje
Tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week zondag naar Dr. Dolittle!! met heintje
@GrootisDennisdequote:
Ik denk dat Samuel en Micha in de sing-off komen en dat Samuel het veld moet ruimen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
wie gaat er uit?
En dan bedoel ik niet wie je hoopt. maar wie je denkt dat nederland de sing off in stemt. en willem wegstuurt..
Okee, ik kijk niet online, vertrouw mijn PC niet zo op streams. Trekt hij niet altijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik vind die Soundos best grappig, met haar gehyper iedere keer dat er Zorro's voorbij lopen.
Zet de ezelsoren op en ga in de hoek staanquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet de ezelsoren op en ga in de hoek staan
Jaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Hein is constant wanhopig aan het proberen erachter te komen wie de Mol is.
OMGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Hein is constant wanhopig aan het proberen erachter te komen wie de Mol is.
Keek je donderdag voor het eerst? Je moet er ook helemaal 'in zitten', dus meerdere afleveringen volgen. En eigenlijk is het zonder BN'ers nog leuker en spannender.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Cee is Ruud familie van Matthijs van NIeuwkerk
Ja, precies. Zal wel niet, maar het viel me net opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]Verrek! Nee, dat is ie niet voor zover ik weet maar de gelijkenis is er!
Ja en ik hoop dat hij niet zo lang meegaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind die Jeroen een beetje de Jokertje van het programma.
En lach zie ik nu, weehhh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:15 schreef Jolx het volgende:
Nooooo, ineens zie ik aan wie Tommie me doet denken.
Hij heeft echt de ogen van een semi-ex-scharrel van me![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi zo
Ik vinje lief hoor maar die prono was dus kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |