abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:30:59 #1
329695 Ozjifu
Oosjiefoe, ja. Aangenaam.
pi_91035899
Hallo,

Er is iemand die het leuk vindt om mij te treiteren door een domeinnaam met mijn naam en achternaam vast te leggen. Hier plaatst hij allerlei idiote dingen neer en probeert hiermee onder andere hoog in de zoekmachines te staan. Is hier iets aan te doen? Hij gebruikt namelijk wel mijn naam.

Alvast bedankt.
pi_91035956
Als de website met je domein naam gemaakt is om gericht jou te treiteren kan je aangifte doen :Y
pi_91036028
Je kan toch aangifte doen van smaad of iets dergelijks?
Of saté?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:37:30 #4
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91036176
hij mag wel gewoon een site over je maken maar jou niet onterecht zwartmaken / treiteren
Wat doe ik hier?
pi_91036218
smaad/laster
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:38:34 #6
329695 Ozjifu
pi_91036229
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef Easily het volgende:
Als de website met je domein naam gemaakt is om gericht jou te treiteren kan je aangifte doen :Y
Maar wordt dit dan ook serieus genomen?
pi_91036253
Link?
pi_91036260
Link?
pi_91036286
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef kort het volgende:
Link?
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef boyv het volgende:
Link?
pi_91036302
Tuurlijk, als ik bijv www.koninginbeatrix.nl zou claimen en dan gekke dingen vertellen over onze vorst kan ze me aanklagen voor koningschennis en zo..

Zou net zo goed bij jou ook moeten werken.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_91036348
Is het objectief beledigend, of ervaar je dat slechts zo?

Zonder de website gezien te hebben is dat lastig oordelen. Maar dat is misschien niet relevant voor dit topic.
pi_91036360
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Symphonic op 08-01-2011 20:02:02 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_91036378
Ik ga m'n naam veranderen naar Fok. F. Orum en klaag de boel hier aan.
pi_91036395
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Junglebeast het volgende:
Tuurlijk, als ik bijv www.koninginbeatrix.nl zou claimen en dan gekke dingen vertellen over onze vorst kan ze me aanklagen voor koningschennis en zo..

Zou net zo goed bij jou ook moeten werken.
Nee, vreemd genoeg staat de koningin boven de gewone burger.
pi_91036526
De vraag is natuurlijk of het wel tegen jou persoonlijk is gericht.

Je bent ongetwijfeld niet de enige donnie %%%
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:50:02 #16
329695 Ozjifu
pi_91036747
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef boyv het volgende:
De vraag is natuurlijk of het wel tegen jou persoonlijk is gericht.

Je bent ongetwijfeld niet de enige donnie %%%
Mijn voor- en achternaam worden gebruikt. En daar is er maar één van. Ook weet ik wie het is.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:51:35 #17
317910 Executioner
AK-47's for everyone!
pi_91036826
- edit op verzoek - :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Executioner op 08-01-2011 20:00:57 ]
- RELIGION - Treat it like your penis, don't show it off in public and don't shove it down your children's throat.
pi_91037429
Ik wil hier geen link van de betreffende website tegenkomen.
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:16:02 #19
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_91038150
Daar kun je gewoon aangifte van doen, en er word ook daadwerkelijk wat mee gedaan. Heb iets soortgelijks meegemaakt van dichtbij.
'sup.
pi_91038172
Dan heb je ook geen leven :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:18:06 #21
329695 Ozjifu
pi_91038242
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef De_Groentenboer het volgende:
Daar kun je gewoon aangifte van doen, en er word ook daadwerkelijk wat mee gedaan. Heb iets soortgelijks meegemaakt van dichtbij.
Alright. Kan dit online? Of moet ik hiervoor naar het politiebureau?

@ Unischroef, inderdaad.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:20:49 #22
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_91038332
Even langs het politiebureau hobbelen, ze nemen je aangifte sowieso op.. die plicht hebben ze zelfs.
'sup.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:21:53 #23
329695 Ozjifu
pi_91038366
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef De_Groentenboer het volgende:
Even langs het politiebureau hobbelen, ze nemen je aangifte sowieso op.. die plicht hebben ze zelfs.
Oké. Ga ik dat doen! Thanks ;)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:36:41 #24
329695 Ozjifu
pi_91039085
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef SirShagalot het volgende:
he Ozjifu, wat is je naam eigenlijk? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oosjiefoe.
pi_91424907
Beste topic starter,

Ik vind niet dat we een persoonlijk geschil via een publiekelijk forum moeten gaan uitvechten. Aangezien ik geloof in hoor en wederhoor, voel ik me toch genoodzaakt te reageren.

Zou je er niet goed aan doen om ook de andere kant van het verhaal te vertellen ?

Je verteld onwaarheden:
Je zegt dat ik je naam door door het slijk haal door idiote dingen op die site te zeggen / zetten. Het tegendeel is waar. Als je engels goed genoeg is, en daar ga ik vanuit met je HBO dan weet je dat de tekst het tegendeel betekend van wat er staat.

Het gaat erover hoe je succesvol kunt zijn in je doen en laten. (niks negatiefs)

Het zou niet in mij opkomen om je belachelijk te maken!

Dan nu de rede (die jij helaas niet verteld), waarom we deze site hebben geregistreerd: Jij hebt willens en wetens misbruik gemaakt van onze mailbox om er persoonlijk gewin uit te halen.
Ik kan alles bewijzen.
Je mag blij zijn dat ik nooit aangifte heb gedaan.

Daarnaast vertel je niet dat ik, via een gezamelijke vriend, je dat domein hebt aangeboden. Daar is nooit een reactie van jouw op gekomen.
Daarna heb ik dat domein aangeboden bij sedo, ook daar heb jij niet op gereageerd. Is het je trots dat jij nergens op wenst te reageren ?

En nu opeens gaan klagen in een forum ? Dat is wel erg zwak hoor.
Je weet wie ik ben en waar ik woon.

Waarom bel je me niet eens op ?

Mocht je toch besluiten aangifte te doen: ik zie dat met vertrouwen tegemoet. Dat is dan tevens het juiste moment om aangifte te doen van inbreuk op mijn privacy en misbruik van mijn mailbox.

Webmaster: wilt u dit topic sluiten. Er valt niks nuttigs aan toe te voegen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mirjam op 16-01-2011 20:35:42 ]
pi_91425172
Ah, het topic heeft ineens potentie.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:43:17 #27
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_91425218
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef vincentj het volgende:
Beste topic starter,

Ik vind niet dat we een persoonlijk geschil via een publiekelijk forum moeten gaan uitvechten. Aangezien ik geloof in hoor en wederhoor, voel ik me toch genoodzaakt te reageren.

Zou je er niet goed aan doen om ook de andere kant van het verhaal te vertellen ?

Je verteld onwaarheden:
Je zegt dat ik je naam door door het slijk haal door idiote dingen op die site te zeggen / zetten. Het tegendeel is waar. Als je engels goed genoeg is, en daar ga ik vanuit met je HBO dan weet je dat de tekst het tegendeel betekend van wat er staat.

Het gaat erover hoe je succesvol kunt zijn in je doen en laten. (niks negatiefs)

Het zou niet in mij opkomen om je belachelijk te maken!

Dan nu de rede (die jij helaas niet verteld), waarom we deze site hebben geregistreerd: Jij hebt willens en wetens misbruik gemaakt van onze mailbox om er persoonlijk gewin uit te halen.
Ik kan alles bewijzen.
Je mag blij zijn dat ik nooit aangifte heb gedaan.

Daarnaast vertel je niet dat ik, via een gezamelijke vriend, je dat domein hebt aangeboden. Daar is nooit een reactie van jouw op gekomen.
Daarna heb ik dat domein aangeboden bij sedo, ook daar heb jij niet op gereageerd. Is het je trots dat jij nergens op wenst te reageren ?

En nu opeens gaan klagen in een forum ? Dat is wel erg zwak hoor.
Je weet wie ik ben en waar ik woon.

Waarom bel je me niet eens op ?

Mocht je toch besluiten aangifte te doen: ik zie dat met vertrouwen tegemoet. Dat is dan tevens het juiste moment om aangifte te doen van inbreuk op mijn privacy en misbruik van mijn mailbox.

Nu willen wij weten welke site het is gvd! :(

[ Bericht 7% gewijzigd door Mirjam op 16-01-2011 20:35:58 ]
pi_91425228
kiek aan
.
pi_91425275
da's een topicwending? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 16 januari 2011 @ 19:45:18 #30
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_91425345
Maakte iemand maar een site over mij -O-
pi_91425488
Is dit reallll?
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_91425534
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef StevenHyde het volgende:
Is dit reallll?
denk t wel. of het moet een publiciteitsstunt van TS z'n pauperbedrijfje zijn.
.
pi_91425742
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Cucumissativus het volgende:
Maakte iemand maar een site over mij -O-
valt te regelen, pm je info en ik zal het roggelen :7
pi_91426298
Hahahahahahahaha als dit echt is, top
pi_91426434
Site gezien, en hij doet zich wel echt voor als jou, en is dus strafbaar
pi_91426578
Schopje WGR?
pi_91427015
Epic troll is Epic :')
pi_91427047
:) goeden kick
pi_91427083
Lol die site :D
pi_91427201
:9~ nerdwars :9~
pi_91427249
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef vincentj het volgende:
Beste topic starter,

Ik vind niet dat we een persoonlijk geschil via een publiekelijk forum moeten gaan uitvechten
--knip--
Is dat niet een beetje hypocriet? Jij maakt zelf een website waarvan het duidelijk is dat het doel is om de TS een slechte naam te geven. Dat dat strafbaar is en wat de TS gedaan heeft laten we achterwege. Jij maakt een website, de TS maakt een topic. Wat is het verschil?

Er valt dan ook zeker wat nuttigs toe te voegen, maar helaas wordt dit topic overstroomd door 13-jarige pubertjes.
pi_91427359
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Arguru het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje hypocriet? Jij maakt zelf een website waarvan het duidelijk is dat het doel is om de TS een slechte naam te geven. Dat dat strafbaar is en wat de TS gedaan heeft laten we achterwege. Jij maakt een website, de TS maakt een topic. Wat is het verschil?

Er valt dan ook zeker wat nuttigs toe te voegen, maar helaas wordt dit topic overstroomd door 13-jarige pubertjes.
Het is hier ook geen WGR :P ;)
pi_91427763
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Het is hier ook geen WGR :P ;)
Maar ook geen ONZ.
pi_91427798
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef Arguru het volgende:

[..]

Maar ook geen ONZ.
Klopt :)
pi_91427875
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Klopt :)
Ik twijfelde dan ook niet aan je observatievermogen, maar een beetje normaal gedrag mag in GC wel verwacht worden neem ik aan. En het lijkt me dat de TS ook vrij serieus was met dit topic.
pi_91428127
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef Arguru het volgende:

[..]

Ik twijfelde dan ook niet aan je observatievermogen, maar een beetje normaal gedrag mag in GC wel verwacht worden neem ik aan. En het lijkt me dat de TS ook vrij serieus was met dit topic.
Dat zal hij zeker zijn. Alleen maakt die kick het er natuurlijk wel spannender op.
Maar zoals jij aangeeft, dat er 13 jarige pubers komen reageren..... Volgens mij staat heel Fok! hiermee vol ;) Uitzonderingen daargelaten.
pi_91428513
alle verwijzingen naar de website zijn verdwenen, en wil ik ook niet meer terugzien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91428532
Kut voor je TS ;(
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_91430458
Dat is niet hypocriet.

Zoals ik al zei is een forum niet geschikt voor een geschill tussen 2 mensen.

De TS weet wie ik ben en kan mij bellen.

Ik maak hem niet belachelijk via die site. Ik zeg niks kwaads over TS. Dat is onwenselijk daar de site is bedoeld om hem eens te laten voelen hoe het is als je ergens geen controlle meer over heb (zoals ik met mijn mailbox).
TS starter kan domein krijgen maar dan moet hij wel kontakt opnemen.

quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Arguru het volgende:

[..]

pi_91431494
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef vincentj het volgende:
Dat is niet hypocriet.

Ik maak hem niet belachelijk via die site. Ik zeg niks kwaads over TS. Dat is onwenselijk daar de site is bedoeld om hem eens te laten voelen hoe het is als je ergens geen controlle meer over heb (zoals ik met mijn mailbox).

[..]

Maar een website is in dit geval ook openbaar net als een forum. Waar zit dan het verschil in? Of de TS nu verkeerd zat of niet staat even buiten kijf. Bij het registreren van de domeinnaam en het plaatsen van SEO-gerelateerde teksten is dat gewoon smaad en dat is strafbaar.

Daarnaast weet ik niet wat het aanbod voor de domeinnaam richting de TS heeft, maar je weet dat de TS er sowieso recht op heeft, aanbod of niet? De TS kan bij het SIDN gewoon een claim indienen. Na overleg van kopie ID is de kans zeer groot dat hij die domeinnaam en alle rechten ertoe krijgt. Zelfde als met een bedrijfsnaam.
pi_91432465
Ik weet heel goed wat wel en niet kan. Ik overtreed geen regels van de SIDN.
Iedereen staat het vrij om domeinen te registreren, zelfs als het een naam is.
Ik kan het domein ook in de redemption pool gooien dan kost het hem minimaal 50 euro om het domein te bemachtigen.
De SIDN is in geen geval partij bij een domein geschil.

Een stukje uit hun klachten procedure:

"De klachtenprocedure bij het College voor Klachten en Beroep "

"Uitgangspunt van de klachtenregeling is dat SIDN niet wil en niet effectief kan optreden als zedenmeester door vooraf te bepalen welke domeinnamen wel of niet geschikt zijn voor registratie. SIDN heeft om die reden enkele jaren geleden haar zwarte lijst opgeheven. Sindsdien controleert SIDN niet meer de naam van de bij haar geregistreerde domeinnamen."

Nogmaals: TS kan domein naam gewoon krijgen.
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Arguru het volgende:

[..]

Maar een website is in dit geval ook openbaar net als een forum. Waar zit dan het verschil in? Of de TS nu verkeerd zat of niet staat even buiten kijf. Bij het registreren van de domeinnaam en het plaatsen van SEO-gerelateerde teksten is dat gewoon smaad en dat is strafbaar.

Daarnaast weet ik niet wat het aanbod voor de domeinnaam richting de TS heeft, maar je weet dat de TS er sowieso recht op heeft, aanbod of niet? De TS kan bij het SIDN gewoon een claim indienen. Na overleg van kopie ID is de kans zeer groot dat hij die domeinnaam en alle rechten ertoe krijgt. Zelfde als met een bedrijfsnaam.
pi_91433199
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef vincentj het volgende:
Ik kan het domein ook in de redemption pool gooien dan kost het hem minimaal 50 euro om het domein te bemachtigen.
De SIDN is in geen geval partij bij een domein geschil.

Een stukje uit hun klachten procedure:

"De klachtenprocedure bij het College voor Klachten en Beroep "

"Uitgangspunt van de klachtenregeling is dat SIDN niet wil en niet effectief kan optreden als zedenmeester door vooraf te bepalen welke domeinnamen wel of niet geschikt zijn voor registratie. SIDN heeft om die reden enkele jaren geleden haar zwarte lijst opgeheven. Sindsdien controleert SIDN niet meer de naam van de bij haar geregistreerde domeinnamen."

Nogmaals: TS kan domein naam gewoon krijgen.

[..]

Blijkbaar weet je het niet zo heel goed, want zoals door meerdere users aangegeven is, is dit gewoon laster.

Stel, ik weet wat je achternaam is. Gezien je username vincentj is, gaan we uit van Jansen. Ik maak dan vincentjansen.hyves.nl en ga daar allemaal foto's neerzetten van hoe dronken ik ben en dingen neerzetten van hoe geil ik dat 13-jarige meisje wel niet vind en hoe graag ik m'n baas wel niet wil vermoorden.

Dat zou ik zomaar kunnen doen. Echter zal jij dan over 5 jaar geen nieuwe baan meer krijgen, nergens meer. En dan klaag je me gewoon aan voor laster hoor.

Waar zit nu het verschil in bovenstaande en wat jij doet? Dat verschil is er niet. Jij gebruikt ook duidelijk de woorden failure wat hoog in Google komt als je op zijn naam zoekt. Zelfde principe en dat weet je zelf ook dondersgoed.

Verder mag het SIDN misschien geen blacklist hebben, ze dienen zich nog steeds aan de wet te houden en mee te werken aan eventuele onderzoeken van justitie indien TS een aanklacht indient.

Het punt of TS wel of geen domeinnaam kan krijgen is irrelevant. Het heeft op het internet gestaan en gaat er dus nooit meer vanaf. Google Caching bijvoorbeeld.
pi_91434432
Daar heb je een punt. Pas na een gerechterlijke uitspraak werkt de SIDN mee.
Maar waarom zou TS het zover laten komen ?

Hij kan immers het domein krijgen.

Moet ik dan ook een aanklacht indienen?
Ik denk niet dat TS en ik daar iets mee opschieten. Bovendien is inbreuk op mijn privacy een zwaarder delict dan een site die niet gebruikt word om hem zwart te maken.

Probeer ik hoog in google te komen. Wie zoekt er nou op zijn naam. Alleen dan sta je hoog in google. Bovendien kwamen er nooit mensen op de url trotdat TS dat zelf bekend ging maken.

Het staat TS nog steeds vrij om mij te bellen zodat we het op een fatsoenlijke manier kunnen regelen en hij de epp key van het domein kan krijgen. Mailen mag ook, als hij niet durft te bellen.

Waarom moet ik toch zoveel moeite doen om van het domein af te komen.

zucht ...
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Arguru het volgende:

[..]

Blijkbaar weet je het niet zo heel goed, want zoals door meerdere users aangegeven is, is dit gewoon laster.

Verder mag het SIDN misschien geen blacklist hebben, ze dienen zich nog steeds aan de wet te houden en mee te werken aan eventuele onderzoeken van justitie indien TS een aanklacht indient.

Het punt of TS wel of geen domeinnaam kan krijgen is irrelevant. Het heeft op het internet gestaan en gaat er dus nooit meer vanaf. Google Caching bijvoorbeeld.
pi_91434692
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:40 schreef vincentj het volgende:
Daar heb je een punt. Pas na een gerechterlijke uitspraak werkt de SIDN mee.
Maar waarom zou TS het zover laten komen ?

Hij kan immers het domein krijgen.

Moet ik dan ook een aanklacht indienen?
Ik denk niet dat TS en ik daar iets mee opschieten. Bovendien is inbreuk op mijn privacy een zwaarder delict dan een site die niet gebruikt word om hem zwart te maken.

Probeer ik hoog in google te komen. Wie zoekt er nou op zijn naam. Alleen dan sta je hoog in google. Bovendien kwamen er nooit mensen op de url trotdat TS dat zelf bekend ging maken.

Het staat TS nog steeds vrij om mij te bellen zodat we het op een fatsoenlijke manier kunnen regelen en hij de epp key van het domein kan krijgen. Mailen mag ook, als hij niet durft te bellen.

Waarom moet ik toch zoveel moeite doen om van het domein af te komen.

zucht ...

[..]

Omdat wat eenmaal op het internet staat, er nooit meer vanaf gaat. Daarnaast zal het de TS, mij EN justitie worst wezen wat de TS jou geflikt heeft. De ene misdaad verdient de andere niet. Daarom hebben we ook een gerechtssysteem in Nederland, zodat mensen niet voor eigen rechter gaan spelen. Als ik morgen beroofd wordt op straat mag ik hem daardoor maar gewoon neerknallen? Prima dat ik beroofd ben, zegt meneer de rechter dan, maar ik mag toch gaan brommen.

Wie er op zijn naam zoekt? Vrijwel elke potentiele werkgever doet dat anno 2011. En of de URL bekend is maakt dan niet uit, Google indexeert het toch wel.

Waarom zou TS jou moeten bellen om dingen gedaan te moeten krijgen? Als jouw werk morgen beroofd wordt ga je toch ook niet met de overvaller bellen of je alsjeblieft je telefoon terug mag?
pi_91435324
quote:
Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef vincentj het volgende:

Dat klopt, registratie kan altijd, maar er zijn wel mogelijkheden om achteraf die regsitratie aan te vechten. Buiten de gang naar de rechter is er de geschillenregeling, zie hier: https://www.sidn.nl/filea(...)0.nl-domeinnamen.pdf

Artikel 2.1 beschrijft drie voorwaarden. Als aan alledrie de voorwaarden wordt voldaan wint de eiser. De eerste voorwaarde is onbetwistbaar, die stelt namelijk dat de domeinnaam gelijk moet zijn of verwarringwekkend veel moet overeenkomen met een merknaam, handelsnaam, naam van een rechtspersoon of eigennaam. De tweede voorwaarde stelt dat de houder geen legitiem belang heeft. Ook dat lijkt me aannemelijk te maken. De derde voorwaarde gaat over registratie dan wel gebruik te kwader trouw. Lijkt me ook aannemelijk. Ik kan TS eigenlijk alleen maar de hint geven dat de geschillenregeling goedkoop en laagdrempelig is en dan zou TS zelf maar moeten overwegen of hij een procedure wil opstarten.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 21:57:52 ]
pi_91435750
Nogmaals: er staat niets negatiefs over de TS op die url!
Een toekomstige werkgever kan op deze url nooit iets vinden waardoor TS in een negatief daglicht komt te staan.

Ik ben niet misdadig en zal dat ook nooit worden.
Handelen in domeinen gebeurd overal en ook met een nederlandse tld.
TS moet zelf kontakt opnemen omdat iedereen wel kan zeggen dat ie de TS is.

Jij haald dingen aan die inrelefant zijn. ik ga daar ook niet op reageren.

quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef Arguru het volgende:

[..]

Omdat wat eenmaal op het internet staat, er nooit meer vanaf gaat. Daarnaast zal het de TS, mij EN justitie worst wezen wat de TS jou geflikt heeft. De ene misdaad verdient de andere niet. Daarom hebben we ook een gerechtssysteem in Nederland, zodat mensen niet voor eigen rechter gaan spelen. Als ik morgen beroofd wordt op straat mag ik hem daardoor maar gewoon neerknallen? Prima dat ik beroofd ben, zegt meneer de rechter dan, maar ik mag toch gaan brommen.

Wie er op zijn naam zoekt? Vrijwel elke potentiele werkgever doet dat anno 2011. En of de URL bekend is maakt dan niet uit, Google indexeert het toch wel.

Waarom zou TS jou moeten bellen om dingen gedaan te moeten krijgen? Als jouw werk morgen beroofd wordt ga je toch ook niet met de overvaller bellen of je alsjeblieft je telefoon terug mag?
pi_91436154
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef vincentj het volgende:
Nogmaals: er staat niets negatiefs over de TS op die url!
Een toekomstige werkgever kan op deze url nooit iets vinden waardoor TS in een negatief daglicht komt te staan.

Ik ben niet misdadig en zal dat ook nooit worden.
Handelen in domeinen gebeurd overal en ook met een nederlandse tld.
TS moet zelf kontakt opnemen omdat iedereen wel kan zeggen dat ie de TS is.

Jij haald dingen aan die inrelefant zijn. ik ga daar ook niet op reageren.

[..]

De associatie met de woordel "failure" en de afbeelding "no succes" lijken me duidelijk genoeg. Je weet zelf ook dondersgoed dat dat SEO-wise laster is. Daarnaast kun je wel zeggen dat je niet misdadig bent, maar je kent zelf ook de wet niet uit je hoofd. Ik heb zelf ook niet de intentie om de wet te overtreden maar ik rijd ook wel eens te hard of vergeet m'n knipperlicht aan te doen. Shit happens. Verschil is dat ik dan gewoon een boete krijg en dat het in jouw geval witteboordencriminaliteit is mocht de TS zijn gelijk krijgen in een civiele procedure. Weet waar je mee bezig bent, dit is geen gemakkelijk spelletje wat je speelt.
pi_91436217
Ik kan het domein ook in de redenption pool zetten (deleten) dan staat het iedereen vrij het domein te krijgen.
Waarom zou raad jij hem dit aan een procedure te starten terwijl ie zonder procedure ook de controlle over dat domein kan krijgen ?

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat klopt, registratie kan altijd, maar er zijn wel mogelijkheden om achteraf die regsitratie aan te vechten. Buiten de gang naar de rechter is er de geschillenregeling, zie hier: https://www.sidn.nl/filea(...)0.nl-domeinnamen.pdf

Artikel 2.1 beschrijft drie voorwaarden. Als aan alledrie de voorwaarden wordt voldaan wint de eiser. De eerste voorwaarde is onbetwistbaar, die stelt namelijk dat de domeinnaam gelijk moet zijn of verwarringwekkend veel moet overeenkomen met een merknaam, handelsnaam, naam van een rechtspersoon of eigennaam. De tweede voorwaarde stelt dat de houder geen legitiem belang heeft. Ook dat lijkt me aannemelijk te maken. De derde voorwaarde gaat over registratie dan wel gebruik te kwader trouw. Lijkt me ook aannemelijk. Ik kan TS eigenlijk alleen maar de hint geven dat de geschillenregeling goedkoop en laagdrempelig is en dan zou TS zelf maar moeten overwegen of hij een procedure wil opstarten.
pi_91436375
Je rukt de tekst uit zijn verband. Je moet het als geheel zien.

quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef Arguru het volgende:

[..]

De associatie met de woordel "failure" en de afbeelding "no succes" lijken me duidelijk genoeg. Je weet zelf ook dondersgoed dat dat SEO-wise laster is. Daarnaast kun je wel zeggen dat je niet misdadig bent, maar je kent zelf ook de wet niet uit je hoofd. Ik heb zelf ook niet de intentie om de wet te overtreden maar ik rijd ook wel eens te hard of vergeet m'n knipperlicht aan te doen. Shit happens. Verschil is dat ik dan gewoon een boete krijg en dat het in jouw geval witteboordencriminaliteit is mocht de TS zijn gelijk krijgen in een civiele procedure. Weet waar je mee bezig bent, dit is geen gemakkelijk spelletje wat je speelt.
pi_91436413
quote:
Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef vincentj het volgende:
Ik kan het domein ook in de redenption pool zetten (deleten) dan staat het iedereen vrij het domein te krijgen.
Waarom zou raad jij hem dit aan een procedure te starten terwijl ie zonder procedure ook de controlle over dat domein kan krijgen ?

[..]

Ik raad hem niks aan, ik informeer hem alleen even over de mogelijkheden. Jij stelt voorwaarden aan de overdracht en dat zou voor mij voldoende reden zijn om een geschillenprocedure op te starten.
pi_91436456
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef vincentj het volgende:

[..]

Omdat of dat domein nog bestaat of niet, de content geplaatst is en daarmee is geassoocieerd. Ik ga geen screenshots plaatsen omdat mensen hier op FOK! ook de domsten niet zijn. Maar google maar eens op zijn naam.

De derde hit is jouw website, ook al heb je alle content weggehaald en een redirect naar google.nl gemaakt. Let ook op de meta description die er bij staat. En de vierde afbeelding in Google is ook niet echt positief.

Zoals ik al zei, weet waar je mee bezig bent. Je schrijft dat ik dingen aanraad, dat is niet waar. Wat de TS doet of niet doet zal me worst wezen. Het is echter wel zo dat als de TS je flink erbij wilt naaien, hij dat nu zonder problemen kan doen.
pi_91436496
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef vincentj het volgende:
Je rukt de tekst uit zijn verband. Je moet het als geheel zien.

[..]

Dat zal best, maar Google ziet maar 72 tekens in de meta omschrijving.
pi_91436636
Voorwaarden?
Het enige wat ik vraag is om kontakt op te nemen. Wat is daar onredelijk aan ?
Hij kan bovendien het domein krijgen via iemand die we beide kennen.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik raad hem niks aan, ik informeer hem alleen even over de mogelijkheden. Jij stelt voorwaarden aan de overdracht en dat zou voor mij voldoende reden zijn om een geschillenprocedure op te starten.
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 22:07:33 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91436698
nerdrage al over here
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_91436730
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef vincentj het volgende:
Voorwaarden?

[..]

Omdat dat contact niet nodig is geweest vanaf het begin dat jij hem registreerde. Zoals puntje-streepje-enmeer aanhaalde kan hij het volledig via het SIDN laten lopen.

Ik weet niet wat er speelt tussen jou en TS dus daar ga ik verder geen oordeel over vellen.
pi_91436765
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:07 schreef donald_dick het volgende:
nerdrage al over here
Eng he, als dingen je boven de pet gaan? :')
pi_91436812
quote:
Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef vincentj het volgende:
Voorwaarden?

[..]

Je hoeft hem alleen de auth-key maar te geven, daar is geen tussenpersoon voor nodig.
  zondag 16 januari 2011 @ 22:09:55 #68
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_91436907
Interessant topic. Alleen wat ik mij afvraag, waarom mag de desbetreffende site hier niet staan?
Ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig geworden wat er nou precies opstaat..
TS vind het beledigend, vincentj ontkend dat er beledigende dingen opstaan..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_91437055
epp key en domein op zijn email zetten is genoeg. Verhuizen van het domein kan ik regelen binnen 20 minuten, na ontvangen van de aanvraag.

Om epp key te krijgen zal ie toch kontakt op moeten nemen.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je hoeft hem alleen de auth-key maar te geven, daar is geen tussenpersoon voor nodig.
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 22:11:32 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91437058
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Arguru het volgende:

[..]

Eng he, als dingen je boven de pet gaan? :')
Idd, als nerds hun ruzie als een stel ongestelde wijven gaan uitvechten, dan gaat me dat inderdaad boven me petje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_91437216
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Interessant topic. Alleen wat ik mij afvraag, waarom mag de desbetreffende site hier niet staan?
Ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig geworden wat er nou precies opstaat..
TS vind het beledigend, vincentj ontkend dat er beledigende dingen opstaan..
Onderhand niets meer, is nu een Google-redirect geworden. Er stonden echter woorden op als "failure" en een afbeelding met de tekst "no succes" en een verbodsteken. Dat staat nu hoog als je op zijn naam zoekt.

De reden van FOK! kan ik wel begrijpen, ze willen namelijk niet aan linkbuilding doen of helpen met eventuele illegale praktijken. Zelfde reden lijkt me als dat je geen Hyvespagina's van mensen mag plaatsen. Dit kan ik echter mishebben aangezien ik geen crew ben.
pi_91437926
quote:
Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef vincentj het volgende:
epp key en domein op zijn email zetten is genoeg. Verhuizen van het domein kan ik regelen binnen 20 minuten, na ontvangen van de aanvraag.

Om epp key te krijgen zal ie toch kontakt op moeten nemen.

[..]

Want jij kan geen contact met hem opnemen?
pi_91438005
Fok staat hierbuiten. Ik heb ze gevraagd verwijzingen te verwijderen.

Waarom ben je zo geinteresseerd in die url ?, Heb je er soms belang bij ?

quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Arguru het volgende:

[..]

Onderhand niets meer, is nu een Google-redirect geworden. Er stonden echter woorden op als "failure" en een afbeelding met de tekst "no succes" en een verbodsteken. Dat staat nu hoog als je op zijn naam zoekt.

De reden van FOK! kan ik wel begrijpen, ze willen namelijk niet aan linkbuilding doen of helpen met eventuele illegale praktijken. Zelfde reden lijkt me als dat je geen Hyvespagina's van mensen mag plaatsen. Dit kan ik echter mishebben aangezien ik geen crew ben.
pi_91438046
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Want jij kan geen contact met hem opnemen?
Goeie. Jij voelt je immers gedupeerd vanwege privacyredenen
pi_91438117
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef vincentj het volgende:

[..]

Dat FOK! hierbuiten staat ben ik met je eens maar het is wel een discussieplatform en daar zijn we dan ook nu mee bezig.

De URL heb ik allang, maak je daar maar geen zorgen over. Ik ga hem hier echter niet plaatsen omdat ik ook geen ruzie met de mods wil en ik hun beweegredenen om deze weg te laten ook wel kan begrijpen.
pi_91438198
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef vincentj het volgende:

Omdat nieuwsgierigheid een zeer menselijke eigenschap is? Sterker nog, een algemeen in de natuur voorkomende eigenschap? En op FOK is het nou eenmaal zo dat als er een rel is, mensen graag alles willen weten.
Ook iets met hoor en wederhoor, en met eigen ogen kunnen zien of het inderdaad zo schandalig is als TS het doet voorkomen enzo. Lijkt mij toch heel normaal.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91440224
Goed topic. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik ben ook van mening dat als vincentj er van afziet (zoals blijkt vanwege de google redirect), hij gewoon het domein over moet dragen aan TS.
pi_91440377
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef lelouch het volgende:
Goed topic. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik ben ook van mening dat als vincentj er van afziet (zoals blijkt vanwege de google redirect), hij gewoon het domein over moet dragen aan TS.
Ben zelf benieuwd in het aandeel van de TS in dit alles maar ik snap ook dat zowel de TS als vincentj daar niet op in (willen) gaan. Is echter wel lastig aangezien je zo ook geen goede indruk kan krijgen in de situatie.
pi_91440991
Als ik trouwens naar de echte website van TS kijk, je hebt er wel talent voor :) Alleen die sjaal kan echt niet man.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:22:15 #80
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_91442305
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef vincentj het volgende:
Dat is niet hypocriet.

[..]

Je zegt zelf dat de TS je kan bellen als hij zich stoort aan de website. Waarom heb jij de TS dan niet aangesproken of gebeld, toen hij (onterecht) misbruik maakte van je mailbox?
Tics van je petten.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:30:32 #81
329695 Ozjifu
pi_91442712
Hallo "Vincent",

Ik weet uiteraard wie je bent en ik zou je inderdaad kunnen bellen, maar zoals jij al JAREN weet wil ik helemaal GEEN contact meer met jou. Ik vind je zeer zielig dat je me na jaren nog steeds probeert/probeerde lastig te vallen. Hoe moeilijk is het nou om mij gewoon met rust te laten en dan ook nooit meer iets van je te laten horen?

Ik ga geen contact met je opnemen om een domeinnaam terug te krijgen. Jij hoort mijn voor- en achternaam gewoon helemaal niet te gebruiken. Zo simpel is dat.

Waarom ga je niet gewoon verder met je leven en laat je mij met rust? Net zoals ik dat bij jou doe. Het lef om mij vervolgens te beschuldigen van iets dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT gedaan heb is wel iets dat ik zeer triest van je vind. Jij mag van mij dan ook zeker aangifte doen. Het boeit me namelijk helemaal niets, omdat ik weet dat ik niks gedaan heb.

Maargoed, ik wil verder geen discussie meer met je, want ik ben al jaren helemaal klaar met jou.

Doe niet triest en mail mij gewoon de EPP key.

Thanks.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:31:39 #82
329695 Ozjifu
pi_91442766
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef Arguru het volgende:
Als ik trouwens naar de echte website van TS kijk, je hebt er wel talent voor :) Alleen die sjaal kan echt niet man.
Thanks man. Ik doe mijn best.

En inderdaad, er komt vast nog wel een nieuwe foto, hehe ;)
pi_91442865
Je bent klaar met mij nadat je inbreuk had gemaakt op mijn privacy en mijn mailbox onrechtmatig had gebruikt.

quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Ozjifu het volgende:
Hallo "Vincent",

Ik weet uiteraard wie je bent en ik zou je inderdaad kunnen bellen, maar zoals jij al JAREN weet wil ik helemaal GEEN contact meer met jou. Ik vind je zeer zielig dat je me na jaren nog steeds probeert/probeerde lastig te vallen. Hoe moeilijk is het nou om mij gewoon met rust te laten en dan ook nooit meer iets van je te laten horen?

Ik ga geen contact met je opnemen om een domeinnaam terug te krijgen. Jij hoort mijn voor- en achternaam gewoon helemaal niet te gebruiken. Zo simpel is dat.

Waarom ga je niet gewoon verder met je leven en laat je mij met rust? Net zoals ik dat bij jou doe. Het lef om mij vervolgens te beschuldigen van iets dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT gedaan heb is wel iets dat ik zeer triest van je vind. Jij mag van mij dan ook zeker aangifte doen. Het boeit me namelijk helemaal niets, omdat ik weet dat ik niks gedaan heb.

Maargoed, ik wil verder geen discussie meer met je, want ik ben al jaren helemaal klaar met jou.

Doe niet triest en mail mij gewoon de EPP key.

Thanks.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:35:26 #84
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_91442929
:')

Ja-nee-topic.
Tics van je petten.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:41:30 #85
329695 Ozjifu
pi_91443179
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef vincentj het volgende:
Je bent klaar met mij nadat je inbreuk had gemaakt op mijn privacy en mijn mailbox onrechtmatig had gebruikt.

[..]

Zoals ik al aangaf, doe maar aangifte en kijk hoe ver je komt. Er valt namelijk helemaal NIETS te bewijzen, omdat er niets is. Ik heb mij er jaren terug bij neergelegd, iets dat jij niet kon. En nu nog steeds niet. En hoe ver zijn we nou? 6 a 7 jaar? Vind je het niet zeer triest dat je me nog steeds lastig valt? (En van een volwassen man hoor je toch wel iets anders te verwachten denk ik, niet?)

Ik wacht op je EPP key. Doe je dit niet, dan doe ik gewoon aangifte.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:44:33 #86
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_91443337
Dames, bel elkaar op, stuur elkaar een mailtje.

Dit los je niet op via een forum.
Tics van je petten.
pi_91443479
quote:
Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef nattermann het volgende:
Dames, bel elkaar op, stuur elkaar een mailtje.

Dit los je niet op via een forum.
in ieder geval niet zonder de site te laten beoordelen door ons...
Sir, we are surrounded.
Great now we can fight in any direction!
pi_91443593
Niet overdrijven Ozjifu, 2 jaar en ik kan het wel degelijk bewijzen.

Van mij mag je best aangifte doen maar ik heb hier toch de betalings bewijzen van iets wat jij hebt gejat uit mijn mailbox.
Ik neem het je zeer kwalijk dat jij tot die actie bent overgegaan.

Wees een vent en bel gewoon.

ik zet het domein wel op redenption, dan is iedereen vrij om het te registreren.

Dan is het voor mij opgelost.

quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef Ozjifu het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, doe maar aangifte en kijk hoe ver je komt. Er valt namelijk helemaal NIETS te bewijzen, omdat er niets is. Ik heb mij er jaren terug bij neergelegd, iets dat jij niet kon. En nu nog steeds niet. En hoe ver zijn we nou? 6 a 7 jaar? Vind je het niet zeer triest dat je me nog steeds lastig valt? (En van een volwassen man hoor je toch wel iets anders te verwachten denk ik, niet?)

Ik wacht op je EPP key. Doe je dit niet, dan doe ik gewoon aangifte.
pi_91443831
Vecht dit verder even lekker prive uit verder.
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')