Omdat nieuwsgierigheid een zeer menselijke eigenschap is? Sterker nog, een algemeen in de natuur voorkomende eigenschap? En op FOK is het nou eenmaal zo dat als er een rel is, mensen graag alles willen weten.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef vincentj het volgende:
Fok staat hierbuiten. Ik heb ze gevraagd verwijzingen te verwijderen.
Waarom ben je zo geinteresseerd in die url ?, Heb je er soms belang bij ?
Ben zelf benieuwd in het aandeel van de TS in dit alles maar ik snap ook dat zowel de TS als vincentj daar niet op in (willen) gaan. Is echter wel lastig aangezien je zo ook geen goede indruk kan krijgen in de situatie.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef lelouch het volgende:
Goed topic. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik ben ook van mening dat als vincentj er van afziet (zoals blijkt vanwege de google redirect), hij gewoon het domein over moet dragen aan TS.
Je zegt zelf dat de TS je kan bellen als hij zich stoort aan de website. Waarom heb jij de TS dan niet aangesproken of gebeld, toen hij (onterecht) misbruik maakte van je mailbox?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef vincentj het volgende:
Dat is niet hypocriet.
Zoals ik al zei is een forum niet geschikt voor een geschill tussen 2 mensen.
De TS weet wie ik ben en kan mij bellen.
Ik maak hem niet belachelijk via die site. Ik zeg niks kwaads over TS. Dat is onwenselijk daar de site is bedoeld om hem eens te laten voelen hoe het is als je ergens geen controlle meer over heb (zoals ik met mijn mailbox).
TS starter kan domein krijgen maar dan moet hij wel kontakt opnemen.
[..]
Thanks man. Ik doe mijn best.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef Arguru het volgende:
Als ik trouwens naar de echte website van TS kijk, je hebt er wel talent voorAlleen die sjaal kan echt niet man.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Ozjifu het volgende:
Hallo "Vincent",
Ik weet uiteraard wie je bent en ik zou je inderdaad kunnen bellen, maar zoals jij al JAREN weet wil ik helemaal GEEN contact meer met jou. Ik vind je zeer zielig dat je me na jaren nog steeds probeert/probeerde lastig te vallen. Hoe moeilijk is het nou om mij gewoon met rust te laten en dan ook nooit meer iets van je te laten horen?
Ik ga geen contact met je opnemen om een domeinnaam terug te krijgen. Jij hoort mijn voor- en achternaam gewoon helemaal niet te gebruiken. Zo simpel is dat.
Waarom ga je niet gewoon verder met je leven en laat je mij met rust? Net zoals ik dat bij jou doe. Het lef om mij vervolgens te beschuldigen van iets dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT gedaan heb is wel iets dat ik zeer triest van je vind. Jij mag van mij dan ook zeker aangifte doen. Het boeit me namelijk helemaal niets, omdat ik weet dat ik niks gedaan heb.
Maargoed, ik wil verder geen discussie meer met je, want ik ben al jaren helemaal klaar met jou.
Doe niet triest en mail mij gewoon de EPP key.
Thanks.
Zoals ik al aangaf, doe maar aangifte en kijk hoe ver je komt. Er valt namelijk helemaal NIETS te bewijzen, omdat er niets is. Ik heb mij er jaren terug bij neergelegd, iets dat jij niet kon. En nu nog steeds niet. En hoe ver zijn we nou? 6 a 7 jaar? Vind je het niet zeer triest dat je me nog steeds lastig valt? (En van een volwassen man hoor je toch wel iets anders te verwachten denk ik, niet?)quote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef vincentj het volgende:
Je bent klaar met mij nadat je inbreuk had gemaakt op mijn privacy en mijn mailbox onrechtmatig had gebruikt.
[..]
in ieder geval niet zonder de site te laten beoordelen door ons...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef nattermann het volgende:
Dames, bel elkaar op, stuur elkaar een mailtje.
Dit los je niet op via een forum.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, doe maar aangifte en kijk hoe ver je komt. Er valt namelijk helemaal NIETS te bewijzen, omdat er niets is. Ik heb mij er jaren terug bij neergelegd, iets dat jij niet kon. En nu nog steeds niet. En hoe ver zijn we nou? 6 a 7 jaar? Vind je het niet zeer triest dat je me nog steeds lastig valt? (En van een volwassen man hoor je toch wel iets anders te verwachten denk ik, niet?)
Ik wacht op je EPP key. Doe je dit niet, dan doe ik gewoon aangifte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |