Maar wordt dit dan ook serieus genomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef Easily het volgende:
Als de website met je domein naam gemaakt is om gericht jou te treiteren kan je aangifte doen
Nee, vreemd genoeg staat de koningin boven de gewone burger.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Junglebeast het volgende:
Tuurlijk, als ik bijv www.koninginbeatrix.nl zou claimen en dan gekke dingen vertellen over onze vorst kan ze me aanklagen voor koningschennis en zo..
Zou net zo goed bij jou ook moeten werken.
Mijn voor- en achternaam worden gebruikt. En daar is er maar één van. Ook weet ik wie het is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef boyv het volgende:
De vraag is natuurlijk of het wel tegen jou persoonlijk is gericht.
Je bent ongetwijfeld niet de enige donnie %%%
Alright. Kan dit online? Of moet ik hiervoor naar het politiebureau?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef De_Groentenboer het volgende:
Daar kun je gewoon aangifte van doen, en er word ook daadwerkelijk wat mee gedaan. Heb iets soortgelijks meegemaakt van dichtbij.
Oké. Ga ik dat doen! Thanksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef De_Groentenboer het volgende:
Even langs het politiebureau hobbelen, ze nemen je aangifte sowieso op.. die plicht hebben ze zelfs.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef SirShagalot het volgende:
he Ozjifu, wat is je naam eigenlijk?
Oosjiefoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu willen wij weten welke site het is gvd!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef vincentj het volgende:
Beste topic starter,
Ik vind niet dat we een persoonlijk geschil via een publiekelijk forum moeten gaan uitvechten. Aangezien ik geloof in hoor en wederhoor, voel ik me toch genoodzaakt te reageren.
Zou je er niet goed aan doen om ook de andere kant van het verhaal te vertellen ?
Je verteld onwaarheden:
Je zegt dat ik je naam door door het slijk haal door idiote dingen op die site te zeggen / zetten. Het tegendeel is waar. Als je engels goed genoeg is, en daar ga ik vanuit met je HBO dan weet je dat de tekst het tegendeel betekend van wat er staat.
Het gaat erover hoe je succesvol kunt zijn in je doen en laten. (niks negatiefs)
Het zou niet in mij opkomen om je belachelijk te maken!
Dan nu de rede (die jij helaas niet verteld), waarom we deze site hebben geregistreerd: Jij hebt willens en wetens misbruik gemaakt van onze mailbox om er persoonlijk gewin uit te halen.
Ik kan alles bewijzen.
Je mag blij zijn dat ik nooit aangifte heb gedaan.
Daarnaast vertel je niet dat ik, via een gezamelijke vriend, je dat domein hebt aangeboden. Daar is nooit een reactie van jouw op gekomen.
Daarna heb ik dat domein aangeboden bij sedo, ook daar heb jij niet op gereageerd. Is het je trots dat jij nergens op wenst te reageren ?
En nu opeens gaan klagen in een forum ? Dat is wel erg zwak hoor.
Je weet wie ik ben en waar ik woon.
Waarom bel je me niet eens op ?
Mocht je toch besluiten aangifte te doen: ik zie dat met vertrouwen tegemoet. Dat is dan tevens het juiste moment om aangifte te doen van inbreuk op mijn privacy en misbruik van mijn mailbox.
Webmaster: wilt u dit topic sluiten. Er valt niks nuttigs aan toe te voegen.
valt te regelen, pm je info en ik zal het roggelenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Cucumissativus het volgende:
Maakte iemand maar een site over mij
Is dat niet een beetje hypocriet? Jij maakt zelf een website waarvan het duidelijk is dat het doel is om de TS een slechte naam te geven. Dat dat strafbaar is en wat de TS gedaan heeft laten we achterwege. Jij maakt een website, de TS maakt een topic. Wat is het verschil?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef vincentj het volgende:
Beste topic starter,
Ik vind niet dat we een persoonlijk geschil via een publiekelijk forum moeten gaan uitvechten
--knip--
Webmaster: wilt u dit topic sluiten. Er valt niks nuttigs aan toe te voegen.
Het is hier ook geen WGRquote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Arguru het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet? Jij maakt zelf een website waarvan het duidelijk is dat het doel is om de TS een slechte naam te geven. Dat dat strafbaar is en wat de TS gedaan heeft laten we achterwege. Jij maakt een website, de TS maakt een topic. Wat is het verschil?
Er valt dan ook zeker wat nuttigs toe te voegen, maar helaas wordt dit topic overstroomd door 13-jarige pubertjes.
Ik twijfelde dan ook niet aan je observatievermogen, maar een beetje normaal gedrag mag in GC wel verwacht worden neem ik aan. En het lijkt me dat de TS ook vrij serieus was met dit topic.quote:
Dat zal hij zeker zijn. Alleen maakt die kick het er natuurlijk wel spannender op.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef Arguru het volgende:
[..]
Ik twijfelde dan ook niet aan je observatievermogen, maar een beetje normaal gedrag mag in GC wel verwacht worden neem ik aan. En het lijkt me dat de TS ook vrij serieus was met dit topic.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Arguru het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet? Jij maakt zelf een website waarvan het duidelijk is dat het doel is om de TS een slechte naam te geven. Dat dat strafbaar is en wat de TS gedaan heeft laten we achterwege. Jij maakt een website, de TS maakt een topic. Wat is het verschil?
Er valt dan ook zeker wat nuttigs toe te voegen, maar helaas wordt dit topic overstroomd door 13-jarige pubertjes.
Maar een website is in dit geval ook openbaar net als een forum. Waar zit dan het verschil in? Of de TS nu verkeerd zat of niet staat even buiten kijf. Bij het registreren van de domeinnaam en het plaatsen van SEO-gerelateerde teksten is dat gewoon smaad en dat is strafbaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef vincentj het volgende:
Dat is niet hypocriet.
Zoals ik al zei is een forum niet geschikt voor een geschill tussen 2 mensen.
De TS weet wie ik ben en kan mij bellen.
Ik maak hem niet belachelijk via die site. Ik zeg niks kwaads over TS. Dat is onwenselijk daar de site is bedoeld om hem eens te laten voelen hoe het is als je ergens geen controlle meer over heb (zoals ik met mijn mailbox).
TS starter kan domein krijgen maar dan moet hij wel kontakt opnemen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |