quote:
Ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef marcodej het volgende:
Onlangs Noah and The Whale ontdekt. Vooral 'Stranger' blijft hangen:
Zijn beste nummer!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef punchdrunk het volgende:
quote:
Die Christina Perri is echt heel goed!!!, wat een prachtig nummer!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef LexiconDoll het volgende:
Als je snapt wat ik bedoel.
--
Edward Sharpe - Home
Christina Perri - Jar of Hearts
Sluit me hier volledig bij aan.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef SwiffMeister het volgende:
Dire straits: Private Investigations.
En Dire straits: Wild Theme en dan akoestisch zoals op "Sultans of Swing: The very best of Dire straits"
Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:38 schreef Dagonet het volgende:
Om even de onbekende hoek in te duiken.
JAAAAAAAAA helemaal. En dan onder elkaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Vooral deze:
Hands down, in de top 10 5 3 (?) van beste films ooit.
Deze raken me echt, het verhaal doet wat met me; ook het feit van het leven op zijn manier vind ik heel erg interessant en een roadtrip van maanden door de USA lijkt me geweldig. Een droom.
De manier waarop Eddie Vedder deze nummers zingt; je hoort bijna een brok in z'n keel. Prachtig!
Geloof me, ik heb die film een paar dagen geleden gezien en nog ben ik er van onderste boven.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA helemaal. En dan onder elkaar.
Ik snap ook niks van de "society".
Dit durven te noemen.quote:
gaat heen vuige snoodaard, ieder zijn smaak.quote:
Prachtig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Dagonet het volgende:
Shearwater heeft er wel meer, maar dit nummer blijft toch wel m'n favoriet:
Gaaaf!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef ditiseenusername het volgende:
Raakt me op een bijzondere plek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |