abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91125759
Herfstblad, ik heb ook dit weekend een bestelling gedaan bij hobbydoos en nog niets binnen. Niet fijn, want over vijf kleurbanen aan m'n dekentje heb ik die bestelling echt nodig.

Beterschap voor de snotterende en/of vermoeide grieperige haaksters.
pi_91125982
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Fiepje het volgende:
Herfstblad, ik heb ook dit weekend een bestelling gedaan bij hobbydoos en nog niets binnen. Niet fijn, want over vijf kleurbanen aan m'n dekentje heb ik die bestelling echt nodig.

Beterschap voor de snotterende en/of vermoeide grieperige haaksters.
Ook een vooruitbetaling gedaan en daar wel iets van gehoord? :)
Ik heb zaterdag een bestelling gedaan.

Wie weet heerst daar ook de griep wel ;) Voor mij ook vervelend als het bijvoorbeeld pas zaterdag komt, want dan ben ik niet thuis.
Verder heb ik het niet dringend nodig gelukkig.

edit: En toen kreeg ik net een mail binnen dat de betaling binnen is. Misschien leest ze hier wel mee haha ;)
pi_91126585
Hier nu ook net een mail dat de betaling binnen is. Zou wel grappig zijn als ze meeleest ;)
pi_91128295
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef mijsje het volgende:
Leuk Lush :) weet je al wanneer jullie kindje komt? (of wanneer je het gaat halen?)
nee dat horen we pas een week van te voren, dus tot die tijd wachten en heel veel haken en breien. Mogelijk dit jaar krijgen we een kindje en anders 2012
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91132149
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

nee dat horen we pas een week van te voren, dus tot die tijd wachten en heel veel haken en breien. Mogelijk dit jaar krijgen we een kindje en anders 2012
Wat leuk! Mag ik vragen of je al weet waar het kindje vandaan komt? Of kan het echt overal vandaan komen?
Heb het al gelezen, wat leuk! Heb net een oefenonderzoekje afgerond over adoptiekindjes uit China, wel met special needs. Maar vandaar mn interesse.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:43:49 #181
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91143552
Welkom Eleofant, Yoshi is O+ !

Roze Koosje is af, morgen zal ik de fotootjes plaatsen
* Spiegelei is lui

Ik heb zelf niet altijd veel te zeggen, maar ik lees lekker mee hoor! Leuk om alle foto's en berichtjes te bekijken/lezen.
Ik moet overigens nodig weer wat oogjes bestellen (en dus ook bedenken welke ik nodig heb) en ik zat eraan te denken om ook ergens magneetjes te scoren (waar weet ik nog niet) want dan kan ik koelkastmagneten maken. Oh en sleutelhanger-ringen want die up-sleutelhanger wil ik ook nog eens maken.Hmmm, je zou er bijna een fulltime baan aan hebben, haha.
klerkje
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:06:10 #182
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91149618
Yoshi is echt mooi gelukt!!! :D:D wat lief! :D

En Spiegelei magneetjes is echt een leuk idee!!!! Volgens mij hebben ze bij de Dille en Kamille simpele ronde magneetjes...anders hobbywinkel/gamma zoiets? (sleutelhangerringen trouwens sowieso bij een hobbywinkel/pipoos)
*zie ze al helemaal voor me met bloemetjes enzo...:D*
En die fulltime baan aan haken is wel heel herkenbaar ja ;)

m'n oefendoosje is bijna af! :D alleen de deksel nog vast maken. Hij is nog leuker dan ik dacht!
En gister poging gedaan een vriendin te leren haken, maar dat lukte niet echt haha. Weet niet zo goed of het aan mijn uitleg ligt of dat ze niet zo handig is :@ (weet nog dat ik het in een kwartiertje ofzo had geleerd, maar scheelt misschien wel dat ik vaker een naald en draad heb vast gehouden) Maar goed, ze heeft de moed nog niet opgegeven, ze stopte er alleen voor gisteravond mee :P ooit maar eens een hele dag inplannen
pi_91150109
ook maar weer eens de haaknaald gepakt en wat restjes weggewerkt... mutsje voor Alicia

pi_91150685
Ooo lief mutsje Knor! :D
En die yoshi is heel goed gelukt, zeker met al die ronde vormen is dat echt moeilijk!

waar bestellen jullie die oogjes? Die van mij zijn nu op en ik ga ze nog 1x bij de panduro kopen (a 3 euro per 6 stuks) maar dat moet goedkoper kunnen :')

Ik ga nu mijn WIPfoto's uploaden! Is net zo lui als Spiegelei en heeft ze gisteravond al gemaakt

Beginnetje van m'n eigen grannydeken

De verjaardagsdeken die nu 55 cm breed is (hij ligt opgevouwen, lengte is 1.50)

Het beginnetje van het boompje:

[ Bericht 20% gewijzigd door kirsten. op 11-01-2011 09:21:46 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:40:54 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91151290
knor, hij is fantastisch!!! O+ wat een boel verschillend technieken in één muts! _O_
in de haak.
pi_91151470
Ik heb vandaag voor het eerst mn muts op, maar voel me toch een beetje belachelijk met die bol op mn hoofd :D En hij is helemaal niet warm :')
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:50:50 #187
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91151544
ik zeg: voeren! :P
in de haak.
pi_91152053
Ik koop m'n oogjes altijd bij de 6060etsyshop! Goede prijs en uitstekende service!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:16:51 #189
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91152229
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Spiegelei het volgende:
Welkom Eleofant, Yoshi is O+ !

Roze Koosje is af, morgen zal ik de fotootjes plaatsen
* Spiegelei is lui

Ik heb zelf niet altijd veel te zeggen, maar ik lees lekker mee hoor! Leuk om alle foto's en berichtjes te bekijken/lezen.
Ik moet overigens nodig weer wat oogjes bestellen (en dus ook bedenken welke ik nodig heb) en ik zat eraan te denken om ook ergens magneetjes te scoren (waar weet ik nog niet) want dan kan ik koelkastmagneten maken. Oh en sleutelhanger-ringen want die up-sleutelhanger wil ik ook nog eens maken.Hmmm, je zou er bijna een fulltime baan aan hebben, haha.
Ik heb magneten bij DealExtreme besteld. Eigenlijk om een beetje mee te spelen, maar uiteindelijk heb ik er bloemetjes omheen gehaakt en hangt de halve koelkast bij mijn ouders vol :D

Het beginnetje van mijn deken is er en ik moet zeggen dat het lekker snel gaat *O*
Het is even een webcam-fotootje omdat ik de camera niet bij de hand heb, maar het idee is duidelijk :P

Wat zijn er weer een toffe dingen gemaakt! Die Yoshi O+ _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:26:46 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91152509
mooi muck! en bedankt voor de link naar dat deal-extreme. free shipping, da's altijd handig. :) misschien ga ik ook wel koelkastmagneetjes haken, moet nog een traktatie voor dochterlief bedenken.
in de haak.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:29:00 #191
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91152560
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:26 schreef trui het volgende:
mooi muck! en bedankt voor de link naar dat deal-extreme. free shipping, da's altijd handig. :) misschien ga ik ook wel koelkastmagneetjes haken, moet nog een traktatie voor dochterlief bedenken.
Dank je!
En niet teveel kijken op DE hoor, ze hebben veel te veel leuks ;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:56:19 #192
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91153381
ik zoek nog van dat dunne zilverdraad/ijzerdraad om sieraden mee te haken. iemand een goede tip voor waar ze dat verkopen (en niet te duur)? ik herinner me dat M-etje daar een keer iets over schreef, maar ik kan 't zo gauw niet vinden.

ah, ik heb de betreffende post van M-etje toch gevonden. en wat verderop noemt ze de term om mee te zoeken op E-bay: artistic wire. ga ik eens doen! (maar nu eerst maar weer verder met gewone huishoudelijke en administratieve klusjes. -O- )

[ Bericht 36% gewijzigd door trui op 11-01-2011 11:02:39 ]
in de haak.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:20:36 #193
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91156756
Wat een schattig mutsje Knorretje! gaaf, zoveel verschillende steken/technieken! :D
Kirsten ook allemaal mooie WIPs :D
En de deken van Muck wordt ook heel tof!
Die magneetjes zijn inderdaad niet echt duur enzo:D goede site!
(jullie hebben me op verkeerde ideeen gebracht, zo komt Up nooit af ;))

M'n oefendoosje/kerstdoosje is klaar!! :D

*zijn ze zo wel klein?:)*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:57:53 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91158152
mooi gelukt, esseEi!
in de haak.
pi_91166639
Is dat doosje nou soort van gehaakt?

Volgens mij maken ze saskia bruin gewoon niet meer, daarom maar 2 van de andere meegenomen.

Heb het shoppen overleeft, mn bankrekening niet :P
pi_91166711
Zou best kunnen. Wel jammer. :(

Ik heb Leo in elkaar gezet van wat ik had. Hij moet alleen nog een staart en 2 oren. Ik wil hierna een blauwe Leo maken. :D
(De kleur blauw van de Postbankleeuw :P)
pi_91166833
Was trouwens een vet rare wibra, je kon amper de deur in omdat er een rek met kleertjes stond, zo raar, niet handig in de buurt van de primark....maar aan de andere kant...hoeveel mensen die naar de primark gaan gaan er naar de wibra.

Ik hoop dat ze in het voorjaar weer komen met bruin, want het is toch makkelijker dan dat andere bruin.

Postbankleeuw is nu oranje hoor :P
pi_91166879
;) Nu is het geen Postbank meer, maar ING. Maar ik bedoel ook de oude leeuw, ik houd niet van oranje. :X

O, en het doosje is gaaf trouwens! :D
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:38:20 #199
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91166903
ja het doosje is aan elkaar gehaakt :) kaarten aan elkaar haken zeg maar ;)

welke bruin van saskia zoek je? ik heb beige van saskia....
pi_91166996
Zoals je zegt, das beige :P die is er nog vol op. Gewoon de lekkere beertjes donkerbruin. Maarja die andere voldoet ook wel, maar de saskia is meer te combineren zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')