Ook een vooruitbetaling gedaan en daar wel iets van gehoord?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Fiepje het volgende:
Herfstblad, ik heb ook dit weekend een bestelling gedaan bij hobbydoos en nog niets binnen. Niet fijn, want over vijf kleurbanen aan m'n dekentje heb ik die bestelling echt nodig.
Beterschap voor de snotterende en/of vermoeide grieperige haaksters.
nee dat horen we pas een week van te voren, dus tot die tijd wachten en heel veel haken en breien. Mogelijk dit jaar krijgen we een kindje en anders 2012quote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef mijsje het volgende:
Leuk Lushweet je al wanneer jullie kindje komt? (of wanneer je het gaat halen?)
Wat leuk! Mag ik vragen of je al weet waar het kindje vandaan komt? Of kan het echt overal vandaan komen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
nee dat horen we pas een week van te voren, dus tot die tijd wachten en heel veel haken en breien. Mogelijk dit jaar krijgen we een kindje en anders 2012
Ik heb magneten bij DealExtreme besteld. Eigenlijk om een beetje mee te spelen, maar uiteindelijk heb ik er bloemetjes omheen gehaakt en hangt de halve koelkast bij mijn ouders volquote:Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Spiegelei het volgende:
Welkom Eleofant, Yoshi is!
Roze Koosje is af, morgen zal ik de fotootjes plaatsen
* Spiegelei is lui
Ik heb zelf niet altijd veel te zeggen, maar ik lees lekker mee hoor! Leuk om alle foto's en berichtjes te bekijken/lezen.
Ik moet overigens nodig weer wat oogjes bestellen (en dus ook bedenken welke ik nodig heb) en ik zat eraan te denken om ook ergens magneetjes te scoren (waar weet ik nog niet) want dan kan ik koelkastmagneten maken. Oh en sleutelhanger-ringen want die up-sleutelhanger wil ik ook nog eens maken.Hmmm, je zou er bijna een fulltime baan aan hebben, haha.
Dank je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:26 schreef trui het volgende:
mooi muck! en bedankt voor de link naar dat deal-extreme. free shipping, da's altijd handig.misschien ga ik ook wel koelkastmagneetjes haken, moet nog een traktatie voor dochterlief bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |