Stefanie, dat was ik. Je hebt weer pm!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:04 schreef StefanieV het volgende:
Dank je Lyssa!
Ik heb een probleem! Iemand had hier eens een tas gehaakt met een flap vooraan die schuin liep. Via pm had ik de uitleg gekregen. Nu heb ik alle pm's van mij gewist en nooit aan die uitleg gedacht. Wie was het en wil je nog eens je uitleg sturen, sorry!
quote:
quote:Many Muppets died to make this coat
Ik weet niet wat je definitie van een aap is maar het is toch wel degelijk een aap hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie vanalles in die foto's, maar een aap?
Ik vind het ook overduidelijk een aap hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je definitie van een aap is maar het is toch wel degelijk een aap hoor.
Tsjonge zeg, niet zo gepikeerd, mogen hier alleen bewonderende reacties? Als jij er blij mee bent, dan is het toch prima? Ik heb niks over perfect gezegd, maar ik zie er met de beste wil van de wereld geen aap in.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef StefanieV het volgende:
Mja, ik weet ook dat hij er niet perfect uit ziet maar ben er echt wel blij mee. En zo'n reactie schiet dan gewoon in het verkeerde keelgat bij mij. (tenzij ze natuurlijk de foto's niet kan zien en op die manier een mopje maakt)..
Maar bedankt aan de anderen die hem wel leuk vinden!
Bedankt! Ik heb ooit eens een ravelry account aangemaakt, eens kijken of ik mijn username en wachtwoord nog ergens kan vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Lyssa het volgende:
Als je een ravelry account hebt is dit een erg fijne: http://www.ravelry.com/patterns/library/ideal-crochet-sphere meerdere formaten ballen-vormen uitgeschreven. (Ik weet niet hoe groot je het zoekt?)
Dan is daarmee alles gezegd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tsjonge zeg, niet zo gepikeerd, mogen hier alleen bewonderende reacties? Als jij er blij mee bent, dan is het toch prima? Ik heb niks over perfect gezegd, maar ik zie er met de beste wil van de wereld geen aap in.
Patroon staat op Ravelry, bij Ynske staat ie bij projectenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef -sabine- het volgende:
Gaafffff, zoiets ga ik ook nog eens starten. Ook lekker om de katoen op te maken
Ow nee! Wat doe je me aan! Ik heb eens gezocht op Knifty Knitter. En nou wil ik dat ook. Al is het alleen maar om dubbel te kunnen breien. Dat is zo lekker voor sjaals! Ik ga me er eens verder in verdiepen hoe dat nou werkt met die steken enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie trouwjurk, maar een kerel die er zo uit gaat zien op de trouwdag, die laat ik bij het altaar staan.....
Heb pijn in mijn armen, te hard in de tuin gewerkt, dus ik doe ff rustig aan. En ik ga gewoon een derde peppyscarf haken, leuk meeneemprojectje. En de tijd voor winterdingetjes komt er aan, die ga ik voornamelijk op de Knifty Knitter 'breien', dus wat minder gehaak de komende tijd.
Leuk trouwens, dat gehaakte ijzerdraad. Ik zou er geen geduld voor hebben.
Ik heb ook al met dat dikke garen in mijn hand gestaan. Ik heb ook zoiets van Zeeman in huis. Het is alleen heel stug. En ik heb juist een beetje elastisch nodig omdat ik best strak haak. Ben benieuwd hoe jou dit bevalt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Hoothoot het volgende:
Ooo, die trouwjurk is mooi!![]()
Ik heb afgelopen week op m'n werk vier mappen met oude Ariadne's uit de jaren '70 door zitten bladeren, daar staan ook de meest afschuwelijke haak- en breisels in![]()
Nou, ik ben vanochtend bij een Wibra en Zeeman in Rotterdam geweest, geen groen of geel gevonden. Wel (bij Wibra) heel dik garen: Samara, voor naald 10-11. Wintermuts-to-be ofzo
Ik dacht dat we geen geel gespot hadden. Alleen van die kleine bolletjes oranje. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wie was t ook alweer die zei dat ze zeeman geel had![]()
Niet dus he hierzo, alleen heel veel van wat ze eerder ook al hadden.
Dus maar door naar de wibra waar ze eigelijk ook niets nieuws hadden.
En toch 6 bollen gekocht...
Mn moeder wordt gek van me
Ik heb uiteindelijk 2 rijen zonder de ch gemaakt en daarna verder gegaan met een naald kleiner. Hij wordt leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef Inu het volgende:
Ik heb hulp nodig...
Ik wil mouwtjes maken in granny square steek in het rond, maar omdat ik alles een beetje bij elkaar moest tekken heb ik nu groepjes van 2dc in elke ch. Hoe minder ik nu op een mooie manier als ik bij de elleboog kom? De groepjes verkleinen naar 1dc vind ik denk ik niet zo mooi....
Ok, padma gaat op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Lyssa het volgende:
Thanx ladiesJa, alles werd vast gemaakt tijdens het haken! Erg handig, heb niets hoeven naaien!
Ah wat leuk om te zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef EsseEi het volgende:
haha speciaal voor Sabine mijn WIP van de stapeltoren:
[ afbeelding ]
hier zie je goed de kleur overgang
[ afbeelding ]
Owja en nu zie ik hoe het hondje zit ^^
Had tijdje geleden bij IKEA bakjes gekocht voor alle naai spulletjes, en nu EINDELIJK in gebruik genomen. En ze bevallen super goed!
Er zit 1 bakje bij met elastiekjes omheen, die langwerpig is en klein (echt een soort etui maar dan bakje) en daar kan ik dus heeel mooi mijn haaknaalden in stoppen voor als ik weer eens heen en weer reis
Nee, hij staat niet op Ravelry, ik had hem van craftster. Hier is de blog: http://dawntoussaint.blogspot.com/ Je haakt eerst de pootjes, dan het buikje en dan haak je de pootjes aan het buikje en dan ga je rondom de poten en daarna omhoog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef EsseEi het volgende:
haha ja ik wou goedkoop garenDus gewoon die oranje van de zeeman. En vond juist leuk om de hele basis (dus ook staaf) in 1 kleur te doen
(en ik ben de laatste tijd nogal fan van groen dus tja
) Ben nog aan het twijfelen of ik bloemetjes erop doe, of dat ik kikkerpootjes maak
misschien gewoon even uittesten, maar doe ik wel aan het einde.
Ondertussen zit het hoofdje ook op de bijenring, en ogen op de paal
Lyssa is het patroon van je olifantje van Ravelry? Vraag me namelijk af hoe je die pootjes doet zo gelijk vast
Hoi Trui, dank je voor het complimentquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12
M-etje, wat een prachtige armband!zoiets staat ook nog op mijn to-hook-list, maar ik heb ook al zitten zoeken naar dat ultradunne ijzerdraad, tot nog toe tevergeefs. hoe kreeg jij 't aangeleverd dan als 't niet op een rol zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |