abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91070387
Ik kom niet uit deze:
[ 3-sc dec, 4-sc dec, 4-sc dec, 3-sc dec ]

Het is de laatste toer van de snoet. Ik lees dat je 3 moet samen haken, 4 moet samen haken en dan weer 3 samen moet haken.
pi_91070444
Je moet 2x 4 samenhaken, niet maar 1 keer.
pi_91070503
:P Hee, ik heb wat over het hoofd gezien, zie ik nu (inderdaad die 2de keer 4 vasten samenhaken). Maar voor mij klinkt het dan nog steeds vaag. Is het gat dan helemaal dicht of zo?

En 4 vasten samenhaken lijkt me ook best lastig eigenlijk. :{
pi_91070557
Is het ook, die tweede keer 4 en die laatste keer 3 gaat echt heel irritant, maar het is het waard :P
Heb m al een keer of 4 gemaakt :P (tsja dat krijg je nou als je geen kat mag)
pi_91070632
Dus je mindert alleen in die ronde? :)

Ik vind hem zo leuk, maar heb hem eigenlijk nog nooit gemaakt. Ik heb sowieso bijna nooit katten gehaakt. :P
pi_91070920
Ja dat is het einde en dat gaatje maak je dicht.

Ik ging een plaatje instellen, en toen zag ik mn aantal posts en toen dacht ik :X
pi_91070963
Ah oke. Dank je! :)
Leuk plaatje!

Toch maar eens aan de kat beginnen dan binnenkort :) Wordt ie ook groot of valt dat mee?
  zondag 9 januari 2011 @ 16:44:29 #108
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91071198
Ik gisteren naar het winkeltje in mijn stad waar ik altijd mijn vulspul haal (1 kilo voor 7 euro en dat is echt heel veel), was het op! Vorige keer was het ook op en tussendoor is het niet geleverd i.v.m. sneeuw/gladheid dussss.

Hier nog de beloofde foto's:
beetje mislukte polswarmer-achtig ding, hoort bij de roze beenwarmers (lekker fout!), maar die zitten nu in de was:

GS met bloemetje, dit was een probeersel, ziet er wel leuk uit alleen was mijn geel veel dunner dan mijn wit en roze. Maar het gaat even om het idee:

GS met gevlochte banen. Ziet er leuk uit maar het in elkaar zetten is echt heel onhandig. Rechtsboven heb ik dat ook niet zo netjes gedaan:

WIP van Koosje (met foto van het patroontje):

Een meet? Lijkt me weer leuk. Ligt natuurlijk een beetje aan waar en wanneer maar ik wil wel hoor ( :W Stefanie).
klerkje
pi_91071321
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:38 schreef Herfstblad het volgende:
Ah oke. Dank je! :)
Leuk plaatje!

Toch maar eens aan de kat beginnen dan binnenkort :) Wordt ie ook groot of valt dat mee?
Neuh ik vind het wel een goed maatje, maar dat is voor iedereen anders he :P ik hou niet van die hele kleine dingen :P
En hij is echt zo gemaakt.

WIP Koosje O+
pi_91073007
Koosje is leuk zo in dat garen!

En ik houd ook niet zo van kleine amigurumi's :P
pi_91074082
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Spiegelei het volgende:
Een meet? Lijkt me weer leuk. Ligt natuurlijk een beetje aan waar en wanneer maar ik wil wel hoor ( :W Stefanie).
Deal! (als ik kan enzo natuurlijk ;-) )
  zondag 9 januari 2011 @ 18:06:27 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91074838
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:40 schreef mijsje het volgende:
Herfstblad, bij Attic24 zijn wel mooie randen, waar Lucy handige tutorials van laat zien:
deze is van de Bobble-shell Edging en deze is van de Granny Blanket Edging
ik bedoelde deze, die ze zelf om de Granny Stripe deken heeft gemaakt. in de 'tadaah' post beschrijft ze hoe ze de rand gemaakt heeft.
in de haak.
pi_91075772
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef trui het volgende:

[..]

ik bedoelde deze, die ze zelf om de Granny Stripe deken heeft gemaakt. in de 'tadaah' post beschrijft ze hoe ze de rand gemaakt heeft.
Die is ook mooi!
Dat wordt nog lastig kiezen ;)

Ik vind die granny met die bloem hierboven van spiegelei trouwens ook erg mooi :)
pi_91080947
ik zoeken en er niets meer van snappen, blijkt het forum verhuisd te zijn. Ik had een paar dagen geen tijd om te kijken. Ik ben nog steeds stapels vierkantjes aan het haken voor het dekentje voor de kinderkamer.

doeiiii
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91082233
Leuk Lush :) weet je al wanneer jullie kindje komt? (of wanneer je het gaat halen?)
  zondag 9 januari 2011 @ 20:48:53 #116
1762 YPPY
Yppiaans
pi_91084367
Goed bezig spiegelei.

Die deken wordt weer echt jouw-eigen trui. Leuk is dat, er is iets waardoor je weet dat jij het hebt gemaakt.

De aap van Fiepje is ook leuk. Ik doe het je niet na. ;)

En wat leuk al die nieuwe haaksters! *O*

mijsje, je had het pas over de hutspotkleur. Wat vind je van de kleur? Het gaat niet helemaal zoals ik wil (Vicky heeft het gezien :') ) dan ik had bedacht en het is nog niet af, maar wel in die kleur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_91084626
Ik dacht dat dezelfde twee keer achter elkaar had gepost. Grr oud awards.

Het haken gaat vrij langzaam, sinds 19 december niet eens 4 dingetjes, en geen een is er nog af, rat moet nog oogjes(vilt is niet mijn vriend en mams was niet lekker dus woensdag misschien), ollie moet nog een pet, pip moet nog voetjes en een mutsje, en olifant zn poten moeten er nog aan, maarrrrr ik had hem met spelden in elkaar gezet, en hij valt naar voren, iemand idee hoe je dit voorkomt?? Zn kop is gewoon te zwaar ofzo. Maarja een omgevallen olifant is niet leuk.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:03:07 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_91085611
Bij omvallen zou ik een knikker in de z'n kont stoppen ter compensatie van het gewicht van z'n kop. >:O
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_91086902
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef YPPY het volgende:
Goed bezig spiegelei.

Die deken wordt weer echt jouw-eigen trui. Leuk is dat, er is iets waardoor je weet dat jij het hebt gemaakt.

De aap van Fiepje is ook leuk. Ik doe het je niet na. ;)

En wat leuk al die nieuwe haaksters! *O*

mijsje, je had het pas over de hutspotkleur. Wat vind je van de kleur? Het gaat niet helemaal zoals ik wil (Vicky heeft het gezien :') ) dan ik had bedacht en het is nog niet af, maar wel in die kleur.
:D de kleur vind ik wel helemaal leuk! (de smaak iets minder als je het op je bord krijgt :') ) Ik ben heel benieuwd! Maar anders dan bedacht is ook gewoon heel erg leuk! :Y dan gewoon uniek :D
:*
  zondag 9 januari 2011 @ 21:19:18 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_91086980
Het is niet eetbaar gelukkig. Dan ga ik weer verder. Anders ook, maar dan had ik er wel een pot verf overheen gegooid. :')

):O
*OUD heilige*
pi_91088192
:D dat hoeft dus niet in dit geval... *O*

ik ben ondertussen bezig met deze deken:

maar dan met de kleuren die ik ook voor de ballen heb gebruikt; rood, geel, groen, blauw en oranje. het worden 60 vierkantjes, een dekentje van 10x6. ik wil er met wit omheen, net als in de foto, en dan een brede rand om de hele deken heen, zodat hij toch wat groter wordt, zodat je hem als schootdekentje kan gebruiken op de bank... :)
  zondag 9 januari 2011 @ 22:27:52 #122
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91092250
Die deken is gaaf mijsje :) (volgens mij heb ik die ook een keer bekeken ofzo :D)

Spiegelei mooie dingen :D lekker roze handwarmers ^^ en roze koosje ^^ en gewoon alles roze :D *meisje meisje :P

whoop ik dacht dat je een nieuwerd was maar je hebt een ava! :o en ach haken hoeft niet altijd snel :P ooit maak je ze wel af :)
Ik had gehoopt vandaag nog wel wat te kunnen haken, maar eigenlijk hard geleerd en toen naar een vriendin...en nu trillen mn handen dat ik maar naar bed ga...

Dat randje van Lucy is echt leuk trouwens ^^
pi_91092820
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik dacht dat dezelfde twee keer achter elkaar had gepost. Grr oud awards.

Het haken gaat vrij langzaam, sinds 19 december niet eens 4 dingetjes, en geen een is er nog af, rat moet nog oogjes(vilt is niet mijn vriend en mams was niet lekker dus woensdag misschien), ollie moet nog een pet, pip moet nog voetjes en een mutsje, en olifant zn poten moeten er nog aan, maarrrrr ik had hem met spelden in elkaar gezet, en hij valt naar voren, iemand idee hoe je dit voorkomt?? Zn kop is gewoon te zwaar ofzo. Maarja een omgevallen olifant is niet leuk.
Ik had dat ook met mijn nijlpaard, die was topzwaar, maar met een beetje gefrunnik bleef hij toch staan. Maarre, wat ik me achteraf bedacht was dat ik best bv. wat visloodjes ofzo in zijn achterpoten had kunnen doen. Of desnoods kleine kiezels, ahoewel je die wel voelt zitten.
pi_91095202
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef mijsje het volgende:
:D dat hoeft dus niet in dit geval... *O*

ik ben ondertussen bezig met deze deken:
[ afbeelding ]
maar dan met de kleuren die ik ook voor de ballen heb gebruikt; rood, geel, groen, blauw en oranje. het worden 60 vierkantjes, een dekentje van 10x6. ik wil er met wit omheen, net als in de foto, en dan een brede rand om de hele deken heen, zodat hij toch wat groter wordt, zodat je hem als schootdekentje kan gebruiken op de bank... :)
Die ben ik ook aan het haken *O*

Ik maak 'm van allerlei restjes wat ik nog heb liggen. Levert verrassende kleurcombinaties op.
Geen idee hoe groot ik 'm ga maken...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 10 januari 2011 @ 08:27:17 #125
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91103390
Marjo dat is wel grappig inderdaad, van restjes maken! :D ben benieuwd naar het resultaat!

Nog een vraagje voor de doosjes makers: kun je de gaatjes gewoon met een perforator maken? en hebben jullie bij dat patroontje ook de bodem 1 cm groter gemaakt? :P

vanavond ga ik een vriendin leren haken! ben benieuwd hoe het gaat! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')