Neuh ik vind het wel een goed maatje, maar dat is voor iedereen anders hequote:Op zondag 9 januari 2011 16:38 schreef Herfstblad het volgende:
Ah oke. Dank je!
Leuk plaatje!
Toch maar eens aan de kat beginnen dan binnenkortWordt ie ook groot of valt dat mee?
Deal! (als ik kan enzo natuurlijk ;-) )quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Spiegelei het volgende:
Een meet? Lijkt me weer leuk. Ligt natuurlijk een beetje aan waar en wanneer maar ik wil wel hoor (Stefanie).
ik bedoelde deze, die ze zelf om de Granny Stripe deken heeft gemaakt. in de 'tadaah' post beschrijft ze hoe ze de rand gemaakt heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:40 schreef mijsje het volgende:
Herfstblad, bij Attic24 zijn wel mooie randen, waar Lucy handige tutorials van laat zien:
deze is van de Bobble-shell Edging en deze is van de Granny Blanket Edging
Die is ook mooi!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef trui het volgende:
[..]
ik bedoelde deze, die ze zelf om de Granny Stripe deken heeft gemaakt. in de 'tadaah' post beschrijft ze hoe ze de rand gemaakt heeft.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef YPPY het volgende:
Goed bezig spiegelei.
Die deken wordt weer echt jouw-eigen trui. Leuk is dat, er is iets waardoor je weet dat jij het hebt gemaakt.
De aap van Fiepje is ook leuk. Ik doe het je niet na.
En wat leuk al die nieuwe haaksters!
mijsje, je had het pas over de hutspotkleur. Wat vind je van de kleur? Het gaat niet helemaal zoals ik wil (Vicky heeft het gezien) dan ik had bedacht en het is nog niet af, maar wel in die kleur.
Ik had dat ook met mijn nijlpaard, die was topzwaar, maar met een beetje gefrunnik bleef hij toch staan. Maarre, wat ik me achteraf bedacht was dat ik best bv. wat visloodjes ofzo in zijn achterpoten had kunnen doen. Of desnoods kleine kiezels, ahoewel je die wel voelt zitten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik dacht dat dezelfde twee keer achter elkaar had gepost. Grr oud awards.
Het haken gaat vrij langzaam, sinds 19 december niet eens 4 dingetjes, en geen een is er nog af, rat moet nog oogjes(vilt is niet mijn vriend en mams was niet lekker dus woensdag misschien), ollie moet nog een pet, pip moet nog voetjes en een mutsje, en olifant zn poten moeten er nog aan, maarrrrr ik had hem met spelden in elkaar gezet, en hij valt naar voren, iemand idee hoe je dit voorkomt?? Zn kop is gewoon te zwaar ofzo. Maarja een omgevallen olifant is niet leuk.
Die ben ik ook aan het hakenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef mijsje het volgende:
dat hoeft dus niet in dit geval...
ik ben ondertussen bezig met deze deken:
[ afbeelding ]
maar dan met de kleuren die ik ook voor de ballen heb gebruikt; rood, geel, groen, blauw en oranje. het worden 60 vierkantjes, een dekentje van 10x6. ik wil er met wit omheen, net als in de foto, en dan een brede rand om de hele deken heen, zodat hij toch wat groter wordt, zodat je hem als schootdekentje kan gebruiken op de bank...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |