Mooi gemaakt, en je kat denkt er ook zo overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Herfstblad het volgende:
Nou mijn deken is ingepikt door de meneer op de foto.![]()
[ afbeelding ]
Is het niet handig als dat in de OP komt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef EsseEi het volgende:
och die katen dat deken!
![]()
![]()
en dat aapje!!:D echt super lief en leuk!!!
zitten 20 GSjes van de 45 aan elkaar, 1 fo\ut gedaan dus die net los moeten pielen :S
wie wil meeten:
Lemijn
EsseEi
Knitwit
Mijsje
Daste
Herfstblad
Lyssa
Kirsten
Inu
Oke dan doe ik dat evenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef Herfstblad het volgende:
Is denk ik wel handig ja, om het in de beginpost te zetten.
Mijn katten helpen ook altijd heel goed als ik aan het haken ben.Vooral die op de foto.
Dank trouwens. Ben wel tevreden met de deken totnutoe.
Mijn katten jatten ook regelmatig bollen uit de wolmanden en dan rennen ze keihard naar mijn moeder haar slaapkamer. Stiekem ook wel grappig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:26 schreef EsseEi het volgende:
haha ik wou laatst bij m'n zus gaan haken, toen iedereen lag te slapen (lees: peuter, baby en oververmoeide zus) maar vreesde ook voor de katten haha
in OP is inderdaad wel handig
(oh en over locatie: het zou van mij best bij mij mogen maar op 25 vierkante meter wordt wel heeelheel krap)
Nee, dan moet je meer punten maken, dus je beginketting langer maken (wel ff uitrekenen hoeveel meer je er dan moet hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Daste het volgende:
Dank jullie wel voor alle goede wensen!![]()
Ik ga morgen het patroon van het Pinwheel Pillow eens even van dichtbij bekijkenZou hij groter worden als je meer dan 7 vasten gebruikt? Klopt het patroon dan nog wel?
De meet bij mij thuis wordt ook lastig, het is hier ook niet zo groot...Maar in een café in de buurt zit de Stitch 'n Bitch iedere week, dus daar zou eventueel ook een mogelijkheid zijn, mocht er geen geschikt huis zijn.
en ik wil ook een kat
Ik heb speciale viltwol gekocht toen, maar dat was er alleen voor naald 8...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Even een vraagje tussendoor: wie heeft er allemaal ervaring met wol vilten?
Mijn moeder wil een tas maken, en in het patroon staat dat je 300 gram wol (voor naald 4) nodig hebt voor een lap van ongeveer 70 cm hoog en 66 steken breed (sorry, beetje vage omschrijving).
Dat zouden dus 6 bollen Drops Alpaca zijn, dat lijkt me toch heel veel!En duur ook voor een tas die dan na het vilten ook nog een stuk kleiner wordt.
Heb je voor vilten extra wol nodig ofzo?
Haha nee, maar zou goed kunnen. Overigens zijn zijn moeder en zijn broer helemaal niet vervelend met wol, die geven er niets om.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Fiepje het volgende:
Leuk dat jullie Apie zo leuk vinden. Het patroon gewoon van ravelry gehaald http://www.ravelry.com/pa(...)i-monkey-with-banana.
Herfstblad, is het soms familie van deze twee?
[ afbeelding ] Ze zijn dol op mijn haakwerkMooie deken trouwens, met zoiets ben ik ook bezig, wat een werk!
Van vilten heb ik geen verstand, maar heb wel begrepen dat het echt stukken kleiner wordt, dus kan me voorstellen dat je zoveel nodig hebt.
Omdat je haaksel/breisel nogal krimpt heb je best veel wol nodig. Ik had voor 2 sloffen (=1 paar, maat 37) 3 bolletjes van 50 gram nodig. Dus 6 bolletjes voor een tas klinkt niet heel gek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Even een vraagje tussendoor: wie heeft er allemaal ervaring met wol vilten?
Mijn moeder wil een tas maken, en in het patroon staat dat je 300 gram wol (voor naald 4) nodig hebt voor een lap van ongeveer 70 cm hoog en 66 steken breed (sorry, beetje vage omschrijving).
Dat zouden dus 6 bollen Drops Alpaca zijn, dat lijkt me toch heel veel!En duur ook voor een tas die dan na het vilten ook nog een stuk kleiner wordt.
Heb je voor vilten extra wol nodig ofzo?
SPOILER: kattenpraatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks even naar Den Helder, lekker visjes maken in de auto...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |