Moi ook wel! (mits na 18 januari anders zo ver rijden)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef mijsje het volgende:
inderdaad wel netjes LekkerAppart, dat gaat helemaal goedkomen... als je ziet wat voor eerste projecten er wel eens worden laten zien en hoe snel er dan geweldige projecten volgen...
laten we een lijstje maken van wie er wil meeten, dan kijken we nog naar data...
Wie wil meeten:
Lemijn
EsseEi
Knitwit
Mijsje
blijven proberen meid komt vantzelf goed. Ik kon ook niet zo goed tellen maar ik steek altijd een ander kleur draadje door de laatste steek van de vorige ronde. Zo weet je precies tot waar je moet tellen. Vermeerderen ging bij mij ook vaak mis hoor (teminste niet zoals in het patroon staat). Ik hou maar als vuistregel aan dat het aan het einde van de rij moet kloppen, en als het er toevallig 1 meer is dat ik dan in de volgende rij dus gewoon 1x minder meer (als je snapt wat ik bedoel). Dat is ook weer zo'n mooi schoonheidsfoutjequote:
Soms wel, maar meestal niet. Het is vooral vervelend met pootjes van amigurumi's. Hoe vaak ik de tweede niet opnieuw heb moeten doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef Morretje het volgende:
Ik heb gewoon Saskia..
Edit: maar Herfstblad, tel je dan elke rij en haal je weer uit als het niet klopt?
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Soms wel, maar meestal niet. Het is vooral vervelend met pootjes van amigurumi's. Hoe vaak ik de tweede niet opnieuw heb moeten doen.![]()
Ik twijfel of ik verder ga aan de deken of Leo of aan een groot ecru Koosje begin. Ik heb even geen zin meer in de deken eigenlijk en in Leo ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |