abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91029927
Hmmm, het is dus wel een operatie met 6 weken revalidatie. Misschien valt het niet echt mee. Maar ik heb een enorme blinde vlek voor 'na de operatie' ;) . Ben vooral blij als deze pijn voorbij is. En ga er voor het gemak maar van uit dat er na de operatie geen pijn is _O- ik weet wel dat het niet zo is, maar daar denk ik nu meer even niet aan
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91030386
:* Daste, sterkte ermee!
ik kan je ravelrygroep niet vinden... heb je linkje?
en och, geen pijn is fijn, dus het is logisch dat je daarvan uitgaat, toch? :) het komt wel als het zover is... :*
pi_91030434
Afhankelijk van locatie wil ik ook wel meeten ;)
pi_91030513
Wie wil meeten:
Lemijn
EsseEi
Knitwit
Mijsje
Daste
Herfstblad (ligt eraan waar, wanneer etc. :P )
Lyssa

we zoeken dus nog een lokatie en een datum... (en meer haaksters... ;) )
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:32:09 #30
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91030558
ja precies wel afh van dag en plaats enzo :P maar ja dat geld voor iedereen denk ik :)
oh ik kan tot mei alleen in het weekend :P

Daste, fijn dat er nu iets aan gedaan wordt :) en snap de blinde vlek ja :P succes alvast! (omdat ik dat later ga vergeten :P)
pi_91030569
Mijsje: http://www.ravelry.com/groups/2011-crochet-block-a-month-cal
in deze link staan ook op de eerste pagina de links naar voorgaande jaren: http://www.ravelry.com/groups/2010-crochet-block-a-month-cal

Ik vind het echt grappig om te zien hoe sommige mensen kleurencombinaties vinden die ik erg lelijk vind. En ook combinaties die ik nooit zou kiezen en die geweldig worden.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91030647
Ik kan juist meestal niet het weekend haha :p Maar goed, als ik dat op tijd weet is er ook wel een mouw aan te passen haken :P.
En helaas is er hier geen plek voor een haakmeet.
pi_91030664
Jeuh, vermeerderen lukt ook (dat was eigenlijk best heel eenvoudig, gewoon nog eentje in het zelfde gat er bij frusten) van 5 naar 14 levert iets meer dan een kwart cirkel op!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_91031000
Ik kan (over een week of 2 a 3) eigenlijk altijd wel ;)

Dankje, EsseEi
W. Somerset Maugham
pi_91031665
:( Ik ben te perfectionistisch Het haken lukt nog niet zo, was bezig met een aapje, maar kwam er na 9 rondes achter dat ik 4 steken te veel had, ronde uitgehaald, ronde daarvoor ook 4 steken te veel.. Dus maar helemaal overnieuw beginnen.. :{ Dat tellen is echt een probleem blijkbaar. En nu is m'n garen zo fluffy dat ik niet goed kan zien waar ik moet steken.. Bluh.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_91033846
En het verminderen lukt ook..
Nu oefenen met rondjes maken!

Hoop dat ik morgen alle benodigde steken onder de knie heb zodat ik aan een beestje kan beginnen O+
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:55:02 #37
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91034239
Morretje misschien is dan een stitch marker iets voor jou...of het draadje dat onderaan hangt door de steek heen trekken (1e steek van een nieuwe rij ofzo). Dat scheelt tellen/weet je wanneer je rond bent :D
En LekkerApart: je gaat lekker vlot! beestje gaat vast lukken morgen :)
pi_91034336
Je hebt het sneller dan ik onder de knie, LekkerApart. Ik ben er 2 weken mee bezig geweest om het te snappen :P

Ik heb net een kleine bestelling gedaan bij de Hobbydoos. Heb onder andere partner 6 besteld en katoen van Phildar en een acryl dat Populair heet. Ik ben benieuwd hoe dat haakt! :)
pi_91034341
EsseEI, ik had er al een veiligheidsspeld in :@
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:59:06 #40
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91034418
oh hm....blijven oefenen dan maar?

oh ja fluffy wol is trouwens ook gewoon onhandig, kan er echt niet mee overweg! dus dat ligt niet aan jou haha :) het komt vast wel goed!
pi_91034602
Blijven oefenen dus.. Of leren tellen :+

Deze lijkt me zo leuk voor m'n mini: http://easymakesmehappy.b(...)tern-monkey-hat.html

Wij hebben iets met aapies
:D
pi_91034611
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef mijsje het volgende:
:) inderdaad wel netjes LekkerAppart, dat gaat helemaal goedkomen... als je ziet wat voor eerste projecten er wel eens worden laten zien en hoe snel er dan geweldige projecten volgen...

*O* laten we een lijstje maken van wie er wil meeten, dan kijken we nog naar data...

Wie wil meeten:
Lemijn
EsseEi
Knitwit
Mijsje
Moi ook wel! (mits na 18 januari anders zo ver rijden)
pi_91034621
ik vind het per fluffy wol verschillen. Zo vind ik Pep van Lana Grossa heerlijk haken. O+

En Morretje: Ik zit standaard op teveel of te weinig steken. ;) Ik kan echt niet tellen haha. Zelfs niet met een stitchmarker.
pi_91034661
Ik heb gewoon Saskia.. :P

Edit: maar Herfstblad, tel je dan elke rij en haal je weer uit als het niet klopt?
pi_91034761
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef Morretje het volgende:
blijven proberen meid komt vantzelf goed. Ik kon ook niet zo goed tellen maar ik steek altijd een ander kleur draadje door de laatste steek van de vorige ronde. Zo weet je precies tot waar je moet tellen. Vermeerderen ging bij mij ook vaak mis hoor (teminste niet zoals in het patroon staat). Ik hou maar als vuistregel aan dat het aan het einde van de rij moet kloppen, en als het er toevallig 1 meer is dat ik dan in de volgende rij dus gewoon 1x minder meer (als je snapt wat ik bedoel). Dat is ook weer zo'n mooi schoonheidsfoutje ;)

Ik ga een 2e blanket maken, die dit keer voor mezelf is. Granny's die niet random kleuren hebben maar zegmaar vloeiend gaan, dus geel-geler-geelst enzo. Ik weet alleen nog niet welke kleur ik om de blokjes heen wil hebben :D
pi_91034843
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef Morretje het volgende:

Edit: maar Herfstblad, tel je dan elke rij en haal je weer uit als het niet klopt?
Soms wel, maar meestal niet. Het is vooral vervelend met pootjes van amigurumi's. Hoe vaak ik de tweede niet opnieuw heb moeten doen. _O-

Ik twijfel of ik verder ga aan de deken of Leo of aan een groot ecru Koosje begin. Ik heb even geen zin meer in de deken eigenlijk en in Leo ook niet. 8)7
pi_91036036
Een aantal topics geleden heb ik wel eens wat gepost, daarna wel gelezen, maar zelf niet zo druk aan het haken geweest. En nu heeft het haakvirus me weer te pakken, ben bezig met een grannystripe deken. En er ligt een lavender bunny te wachten op een arm en twee oren, maar ben even zat van de ami's. Wel heb ik een aapje gehaakt, die ik niet zo goed gelukt vind, lelijke afwerking en grote gaten. Maar man vindt hem geweldig, dus hij mag blijven.

@ Daste, vervelend, zo'n hardnekkige hernia. Ik help je hopen dat de pijn na OK snel weg is! En ik zou iets heel simpels meenemen om te haken inderdaad, iets zonder tellen en alleen stokjes of vasten ofzo. Een kussenhoesje bijpassend bij je deken ofzo?

Leuk dat jullie gaan meeten. Aangezien ik 39 weken zwanger ben laat ik maar even verstek gaan :)
pi_91036153
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Soms wel, maar meestal niet. Het is vooral vervelend met pootjes van amigurumi's. Hoe vaak ik de tweede niet opnieuw heb moeten doen. _O-

Ik twijfel of ik verder ga aan de deken of Leo of aan een groot ecru Koosje begin. Ik heb even geen zin meer in de deken eigenlijk en in Leo ook niet. 8)7
Zo herkenbaar :+ Maarja, deken moet toch een keer af.
pi_91036580
Ik ben nog niet zolang bezig en ik ben al aardig ver.

Het aapje is leuk! Hij lijkt op mijn Apie van vroeger die ik ben kwijtgeraakt. :N Waar is het patroon van?
pi_91039922
Pinwheel haakt erg goed door :Y 7 sc, 3sc in 1sc, 7 sc, sk 2 st, 7 sc etc. etc. :)

Meet klinkt leuk! Was erg gezellig de vorige keer :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')