Ik vond dat eigenlijk wel passenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel een beetje jammer dat Hendrik na dat glas wijn bij die restaurateur zelf de fles weer mee naar huis neemt
Whehehe.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Afgeven op IKEA, maar ondertussen wel je groenten met een IKEA-mes snijden.
Scherpquote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ikea, zo scherp zal het niet zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
ScherpWas mij niet eens opgevallen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Als-ie echt zo rijk was zou-ie niet in antiek te hoeven handelen, lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Fantastique het volgende:
!
Volgens mij is die Hendrik echt zo'n eenzame man met te veel geld die geen flauw idee wat 'ie met z'n geld moet doen. En dan vervolgens gezellig lauwe witte wijn gaat drinken...
Dat lijkt me echt onwijs leuk om te doen. Juist wanneer je loaded bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Als-ie echt zo rijk was zou-ie niet in antiek te hoeven handelen, lijkt me.
Misschien ziet 'ie anders helemaal geen mensen...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Als-ie echt zo rijk was zou-ie niet in antiek te hoeven handelen, lijkt me.
quote:
Hoezo? Leuk programma toch? Beetje kort alleen, dat wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Staal het volgende:
Ik kijk met jullie mee..
Wat ellende eigenlijk op de tv dat dit het hoogtepunt van de zaterdagavond moet zijn..
Ja. Tuurlijk. Ik baal gewoon van de bagger op televisie op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Leuk programma toch? Beetje kort alleen, dat wel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Staal het volgende:Wat een ellende eigenlijk op de tv dat dit het hoogtepunt van de zaterdagavond moet zijn.
.
Rijp als Franse kaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Sheila is een omgekeerde snob geworden.
Wat een figuurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Met haar hielenlikker ( en dan bedoel ik niet de hondjes ).
Ja idd, die honden willen gewoon lekker buiten ravotten, maar ja dan worden ze viesssssssssss en straks raken ze hun chanel halsband met diamantjes kwijtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Alsof die hondjes dat leuk vinden, die truitjes en frutsels
Goede vraag, zou ik ook wel willen weten, die Belgen lachen zich rot denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zou dat kosten die twee k*tte likkers in bad met massage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |