Was die kerel niet een keer te gast in de Valerio en Dennis vs. .... - serie, waarbij hij vooral naar de tieten van de deelnemende dames keek?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Dionysius85 het volgende:
[..]
Hendrik van Steenhoven![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaa en hij werd nog roder dan hij normaal al isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was die kerel niet een keer te gast in de Valerio en Dennis vs. .... - serie, waarbij hij vooral naar de tieten van de deelnemende dames keek?.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaaaaa en hij werd nog roder dan hij normaal al is!!
Ja iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Die gasten hopen zeker in zijn testament te komen.
Nee, als je het goed doet niet hèquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Kan je dat nog drinken dan? Komt er geen glas in de fles?
Ik weet niet of ik het zou durven drinken, ik zou toch bang zijn dat er wel glas in zou zitten.quote:
Door de druk van de fles kan het eigenlijk niet geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou durven drinken, ik zou toch bang zijn dat er wel glas in zou zitten.
Nee, ook dat vind ik dom. Maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze het in Limburg en Brabant doen heet het carnaval en is het opeens oergezellig
Heerlijk dat bric-a-bracquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat gewoon veel te vol, hij wil er teveel mee pronken, ook al beweert hij van niet.
"Verrekte rothond. Karel! Godverdomme!"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:10 schreef tjoptjop het volgende:
Zaterdag weer Hendrik van der Steenhoven
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Verrekte rothond. Karel! Godverdomme!"
Hij wil het verkopen. Je weet dat het een winkel is, toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat gewoon veel te vol, hij wil er teveel mee pronken, ook al beweert hij van niet.
Je weet niet dat al die spullen te koop zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
En Holger bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de sleutel van de goede wijnkelder heb ik alleenaldus hendrik
Die studenten zuipen maar wat goedkopers
Dat viel mij ook meteen opquote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel een beetje jammer dat Hendrik na dat glas wijn bij die restaurateur zelf de fles weer mee naar huis neemt
Ja. lauwe ongekoelde witte wijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel een beetje jammer dat Hendrik na dat glas wijn bij die restaurateur zelf de fles weer mee naar huis neemt
Ik vond dat eigenlijk wel passenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Whehehe.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Afgeven op IKEA, maar ondertussen wel je groenten met een IKEA-mes snijden.
Scherpquote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ikea, zo scherp zal het niet zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
ScherpWas mij niet eens opgevallen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Als-ie echt zo rijk was zou-ie niet in antiek te hoeven handelen, lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Fantastique het volgende:
!
Volgens mij is die Hendrik echt zo'n eenzame man met te veel geld die geen flauw idee wat 'ie met z'n geld moet doen. En dan vervolgens gezellig lauwe witte wijn gaat drinken...
Dat lijkt me echt onwijs leuk om te doen. Juist wanneer je loaded bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Als-ie echt zo rijk was zou-ie niet in antiek te hoeven handelen, lijkt me.
Misschien ziet 'ie anders helemaal geen mensen...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Als-ie echt zo rijk was zou-ie niet in antiek te hoeven handelen, lijkt me.
quote:
Hoezo? Leuk programma toch? Beetje kort alleen, dat wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Staal het volgende:
Ik kijk met jullie mee..
Wat ellende eigenlijk op de tv dat dit het hoogtepunt van de zaterdagavond moet zijn..
Ja. Tuurlijk. Ik baal gewoon van de bagger op televisie op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Leuk programma toch? Beetje kort alleen, dat wel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Staal het volgende:Wat een ellende eigenlijk op de tv dat dit het hoogtepunt van de zaterdagavond moet zijn.
.
Rijp als Franse kaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Sheila is een omgekeerde snob geworden.
Wat een figuurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Met haar hielenlikker ( en dan bedoel ik niet de hondjes ).
Ja idd, die honden willen gewoon lekker buiten ravotten, maar ja dan worden ze viesssssssssss en straks raken ze hun chanel halsband met diamantjes kwijtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Alsof die hondjes dat leuk vinden, die truitjes en frutsels
Goede vraag, zou ik ook wel willen weten, die Belgen lachen zich rot denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zou dat kosten die twee k*tte likkers in bad met massage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |