Ik vind ook wel dat je iets van een spraakgebrek hoort. Luister maar naar het optreden van gisteren. Een van de eerste zinnen zingt hij plans, maar klinkt meer als pwans of prans. En surprise wordt ook iets van surpwise. En dat ligt niet aan zijn engelse uitspraak.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb er gene verstand van maar als het gaat om een spraakgebrek zou je dat dan ook niet moeten horen tijdens zijn zang??
Hij heeft inderdaad een slecht gebit, als ik het zo zie. Snap wel dat hij daarom voor deze oplossing gekozen heeft. Hij zou het misschien niet gedaan hebben als hij een mooi gebit had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die tanden passen ook wel bij hem, alleen doodzonde dat de 'echte tanden' die er nog wel staan zo lelijk zijn, evenals het zwarte gat linksboven.
Ik heb er nog niet echt op gelet, maar ik weet dat ik hem een beetje vreemde mondbewegingen zag maken tijdens het praten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb er gene verstand van maar als het gaat om een spraakgebrek zou je dat dan ook niet moeten horen tijdens zijn zang??
er zijn ook tal van andere oplossingen hoor om je gebit er beter uit te laten zien,,,ik zou hier nooit voor gekozen hebben dan maar liever een beugel of facings en een bleachbehandelingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een slecht gebit, als ik het zo zie. Snap wel dat hij daarom voor deze oplossing gekozen heeft. Hij zou het misschien niet gedaan hebben als hij een mooi gebit had.
Dat bedoel ik dus juist, hij is niet doorsnee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
er zijn ook tal van andere oplossingen hoor om je gebit er beter uit te laten zien,,,ik zou hier nooit voor gekozen hebben dan maar liever een beugel of facings en een bleachbehandeling![]()
maarja smaken verschillen
ik heb het deur jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus juist, hij is niet doorsnee.
quote:
En dan nog inderdaad, als je bereid bent om geld neer te tellen voor gouden tanden, laat de omringende tanden dan ook even opknappen, zo zonde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
er zijn ook tal van andere oplossingen hoor om je gebit er beter uit te laten zien,,,ik zou hier nooit voor gekozen hebben dan maar liever een beugel of facings en een bleachbehandeling![]()
maarja smaken verschillen
quote:Ben Saunders in Gooische Vrouwen-film
HILVERSUM - Hoewel Ben Saunders' zangcarrière officieel nog niet van de grond is en hij nog 'gewoon één van de deelnemers' van The Voice Of Holland is, is hij al wel hard aan de weg aan het timmeren.
De publiekslieveling heeft een schnabbel weten te scoren in de nieuwe Gooische Vrouwen-film. Hij gaat een nummer inzingen voor de productie van Linda de Mol.
De Telegraaf weet vandaag te vertellen dat Saunders meewerkt aan de Nederlandse film. Zelf zal Ben niet te zien zijn op het witte doek, want de opnames zitten er inmiddels al op. Welk nummer hij ten gehore brengt is ook nog niet duidelijk.
Vanaf maart 2011 draait de Gooische Vrouwen-film in de bioscoop.
Gaaf!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef saxaddict94 het volgende:
En nu sta ik met Ben in de Hitkrant (ze hebben alleen m'n naam verkeerd geschreven)
[ afbeelding ]
De Hitkrant. Dat heb ik jaren gelezen. Grappig joh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef saxaddict94 het volgende:
En nu sta ik met Ben in de Hitkrant (ze hebben alleen m'n naam verkeerd geschreven)
[ afbeelding ]
Ik fap niet op die whigger met gouden tanden in zijn mond. Wat zien mensen toch in deze gast!!?!?!?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Schattig toch! Ik vind het serieus aandoenlijk.![]()
En de rest fapt hier gewoon![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij staat voor mij onder Jennifer, zo matig vind ik hem.
Jennifer zong vanavond beter dan Ben hoor. Strip the act.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb ook niks met ben maar jennifer meer krediet te geven als ben gaat toch echt te ver
Jij hebt hetzelfde als de rest van Nederland, maar dan precies omgedraaid.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jennifer zong vanavond beter dan Ben hoor. Strip the act.
?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde als de rest van Nederland, maar dan precies omgedraaid.
Ben is fantastisch, Ben is de beste.quote:
Oftewel: over smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben is fantastisch, Ben is de beste.
Beetje overdreven allemaal, maar jij hebt dat precies andersom.
Jennifer was echt niet beter dan Ben.
Eh ja. Als jij dat er uit haalt...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oftewel: over smaak valt niet te twisten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eh ja. Als jij dat er uit haalt...
Ik ben niet idolaat van Esther, maar vind haar gewoon veel beter dan Ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Ja, we weten nu onderhand wel dat je idolaat bent van Esther. Get a life zeg.
Zeg dat dan in het topic van Esther en niet 10 x hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben niet idolaat van Esther, maar vind haar gewoon veel beter dan Ben.
Juist niet.. Hij had erg eenzijdige stukjes in het duet en moest elke keer hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Gelukkig kwam dat in het duet goed.
Dat is waar en jammer. Maar zo is dat nummer ook in het origineel verdeeld. Toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist niet.. Hij had erg eenzijdige stukjes in het duet en moest elke keer hetzelfde doen.
Is die single ergens te beluisteren?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dat is waar en jammer. Maar zo is dat nummer ook in het origineel verdeeld. Toch?
Dit vind ik van de single van Ben:
Wat een domme titel. Het heeft wel wat swing, ligt wel ok in het gehoor. Dit ligt Ben wel. Echt een nummer wat hij 100en keren kan zingen zonder moe te worden. Handig als ie wint.
quote:Hoe tof is dit! De arm van m'n zoon Daan (7 jaar) door tattoo-koning Ben Saunders! #TVOH #Life4You
posted by @jvdboom from TweetDeck 18 hours 19 mins ago
Ik verwacht niet dat het een echte tattoo is. Maar wel leuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef roos85 het volgende:
Ben heeft het zoontje van Jeroen v/d Boom "bewerkt"
[..]
[ afbeelding ]
haha lijkt me niet voor een kind van 7quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het een echte tattoo is. Maar wel leuk.
Ik weet het niet. Hij lijkt mij niet zo'n tattoo type, maar je weet maar nooit, misschien slaat het Ben-effect wel toe.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
haha lijkt me niet voor een kind van 7
zou Jeroen ook aan de tattoo gaan?
ik vond dat wel grappig, hij ging helemaal losquote:Op woensdag 19 januari 2011 03:32 schreef Marloes het volgende:
Ik vond 'm vandaag heel erg irritant in de madiwodovrijdagshow. Meer mensen die het hebben gezien? Dat hij op de bank ging staan enzo, beetje arrogant komt 't op mij over.
Zouden die twee samen iets hebben? Zag er wel heel cosy uit, zo samen op de bank.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond dat wel grappig, hij ging helemaal los
Hij was de enige die zich op zijn gemak voelde. Samen met Kim
Kim en Benquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zouden die twee samen iets hebben? Zag er wel heel cosy uit, zo samen op de bank.
Kim heeft geen relatiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kim en Ben
Ze heeft toch iets met lenny hoorde ik
Of roep ik nu iets raars
Lenny had toch iets met.... Hoe heet ze ook alweer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kim en Ben
Ze heeft toch iets met lenny hoorde ik
Of roep ik nu iets raars
Wiepquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Lenny had toch iets met.... Hoe heet ze ook alweer?
ja die!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh, Wiep heeft een al een (andere) vriend
Kiki bedoel je
Overtuigend dus. Hij heeft de verwachtingen waargemaakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Ben gewonnen ? Wie had dat gedacht ?
Ik niet, veel van dit soort programma's hebben een favoriet, en winnen vaak net niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Ben gewonnen ? Wie had dat gedacht ?
Ach, Boris bij Idols was ook meteen al favoriet en heeft het ook ruimschoots waargemaakt. Wat dat betreft was Ben wel met Boris te vergelijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik niet, veel van dit soort programma's hebben een favoriet, en winnen vaak net niet.
Vaak kom je dan bedrogen uit aan het einde dat mensen gaan zeggen er is gesjoemeld enz.
Ben terecht gewonnen om zijn stem en nonchalance wat hij over kon brengen.
Had het Kim gegund om haar veelzijdigheid en stem.
Leuk artikel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Amerika__.html?p=2,2
quote:De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer.
Dat viel mij ook direct opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Leuk artikel!
Dit is overigens wel een opvallende quote:
[..]
Wauw, ik vind het nog geweldiger klinken dan gisteren. Ben is een baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat viel mij ook direct op
Ik weet niet of dat nou zo slim is, dat de Ewbankjes dat hebben afgesproken. Of het is een briljante zet, omdat er meestal van de andere kandidaten niet zoveel terecht komt, maar aan de andere kant... De Mol heeft volgens mij veel meer invloed om die lui in tv programma's en bij platenmaatschappijen te krijgen dan broer Ewbank.
Deze nog even hoor
Mooiste optreden van de avondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou zo slim is, dat de Ewbankjes dat hebben afgesproken. Of het is een briljante zet, omdat er meestal van de andere kandidaten niet zoveel terecht komt, maar aan de andere kant... De Mol heeft volgens mij veel meer invloed om die lui in tv programma's en bij platenmaatschappijen te krijgen dan broer Ewbank.
Deze nog even hoor
Dan is hij niet bij het optreden van Dean vanavond???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
Winnaar reist direct na finale door naar Ahoy voor uniek gastoptreden
THE VOICE WINNAAR BEN SAUNDERS OP DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE!
Amsterdam, 22 januari 2011 – De kersverse winnaar van The Voice Of Holland Ben Saunders maakt vanavond al zijn debuut tijdens De Vrienden van Amstel LIVE!. Nog geen 24 uur na het winnen van de finale zal de zanger zijn opwachting maken voor 15.000 bezoekers in een uitverkocht Ahoy. Geheel in stijl van het evenement zingt Ben Saunders een duet met een van de artiesten. De bloedstollende finale van The Voice Of Holland werd gister door ruim 3,7 miljoen mensen bekeken.
Het is voor het eerst dat de winnaar van een talentenshow direct optreedt op een grootschalig evenement als De Vrienden van Amstel LIVE!. Bierbrouwer Amstel vindt het succes van tv-programma en het daaruit voortvloeiende talent zo uitzonderlijk, dat besloten is de winnaar uit te nodigen voor de resterende zes shows in het vernieuwde Ahoy.
Ben Saunders verheugt zicht op zijn eerste optreden bij De Vrienden van Amstel LIVE!: “Direct na de show hoorde ik dat Amstel mij heeft gevraagd om vanavond naar Ahoy te komen. Daar hoef je natuurlijk niet lang over na te denken. Optreden voor 15.000 mensen in Ahoy is natuurlijk de droom van elke artiest. En je staat ook nog eens op het podium naast de beste artiesten van Nederland, heel erg cool!”
De Vrienden van Amstel LIVE! begon gisteren aan de 13e editie van de concertreeks. In de grootste kroeg van Nederland zijn optredens te zien van onder meer Guus Meeuwis, BLØF, Frank Boeijen, Within Temptation, Acda en de Munnik en Alain Clark. Het evenement is met ruim 90.000 bezoekers verspreid over zeven avonden volledig uitverkocht. De kaartverkoop voor de editie van 2012 is inmiddels gestart.
Tijdens VvAmstel bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:53 schreef Marloes het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is hier, maar gister keek ik de madiwodovrijdagshow en daar vertelde Marco Borsato dat Ben Saunders met hem op zou gaan treden. Dat was dus voordat er bekend werd wie er had gewonnen. Dat vond ik wel een beetje apart.
Ehm, nee volgens mij gaat Marco weer concerten geven en daar gaat Ben met hem optreden. En Ben zou dat inderdaad sowieso doen ook als hij niet had gewonnen. Maar dat was dus was ik vrij apart vondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens VvAmstel bedoel je?
Misschien zou hij sowieso gaan, ook als hij niet had gewonnen.
Of misschien bedoelde hij 'als hij wint', maar vergat hij dat er bij te zeggen
quote:Weet iemand waar ik de promo van 'the voice of ...'voor Amerika kan vinden?
Wow, toffe aanbieding. Veel plezier, Ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
Winnaar reist direct na finale door naar Ahoy voor uniek gastoptreden
THE VOICE WINNAAR BEN SAUNDERS OP DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE!
Amsterdam, 22 januari 2011 – De kersverse winnaar van The Voice Of Holland Ben Saunders maakt vanavond al zijn debuut tijdens De Vrienden van Amstel LIVE!. Nog geen 24 uur na het winnen van de finale zal de zanger zijn opwachting maken voor 15.000 bezoekers in een uitverkocht Ahoy. Geheel in stijl van het evenement zingt Ben Saunders een duet met een van de artiesten. De bloedstollende finale van The Voice Of Holland werd gister door ruim 3,7 miljoen mensen bekeken.
Het is voor het eerst dat de winnaar van een talentenshow direct optreedt op een grootschalig evenement als De Vrienden van Amstel LIVE!. Bierbrouwer Amstel vindt het succes van tv-programma en het daaruit voortvloeiende talent zo uitzonderlijk, dat besloten is de winnaar uit te nodigen voor de resterende zes shows in het vernieuwde Ahoy.
Ben Saunders verheugt zicht op zijn eerste optreden bij De Vrienden van Amstel LIVE!: “Direct na de show hoorde ik dat Amstel mij heeft gevraagd om vanavond naar Ahoy te komen. Daar hoef je natuurlijk niet lang over na te denken. Optreden voor 15.000 mensen in Ahoy is natuurlijk de droom van elke artiest. En je staat ook nog eens op het podium naast de beste artiesten van Nederland, heel erg cool!”
De Vrienden van Amstel LIVE! begon gisteren aan de 13e editie van de concertreeks. In de grootste kroeg van Nederland zijn optredens te zien van onder meer Guus Meeuwis, BLØF, Frank Boeijen, Within Temptation, Acda en de Munnik en Alain Clark. Het evenement is met ruim 90.000 bezoekers verspreid over zeven avonden volledig uitverkocht. De kaartverkoop voor de editie van 2012 is inmiddels gestart.
Wat is er gestolen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend sneu zeg, die diefstal in dat huis van pa en ma Saunders
quote:
Bronquote:Ouders Saunders beroofd!
AMSTERDAM - Aan de populariteit van Ben en Dean Saunders kleven ook nadelen, zo hebben pa en ma Saunders vannacht ontdekt.
Bij thuiskomst na het Popstars-feestje zaterdagavond, kwam het koppel bij hun huis tot de gruwelijke ontdekking dat er was ingebroken en dat er waardevolle spullen zijn meegenomen.
Alle stress werd moeder Lesley te veel, waardoor ze ter plekke instortte en de ambulance moest worden gebeld, meldt Shownieuws. Inmiddels is ze gelukkig weer bekomen van de eerste schrik en gaat het weer beter met haar gezondheid.
Zoons Ben en Dean hebben onmiddellijk al hun feestplannen gestaakt om hun ouders bij te staan.
quote:Dean Saunders: 'Ik dacht dat mijn moeder doodging'
AMSTERDAM - Dean Saunders is zich wezenloos geschrokken toen hij zijn moeder op de grond aantrof na de inbraak zaterdagavond in zijn ouderlijk huis.
Inbrekers sloegen toe terwijl het echtpaar hun zoon Dean aan het toejuichen was tijdens de finale van Popstars. Op weg naar een feestje in Amsterdam hoorde Dean het verschrikkelijke bericht: "Mijn geluk kon niet op, totdat Ben belde, dat ik naar huis moest komen omdat er was ingebroken'', vertelt hij aan het Noord-Hollands Dagblad.
De zanger snelde naar huis waar hij zijn moeder tot zijn grote schrik op de grond aantrof. "Ik dacht echt dat mijn moeder doodging. The Voice of Holland, Popstars, singles, gouden platen, betekenen dan niets meer."
De ambulance werd dan ook meteen gebeld, maar gelukkig gaat het inmiddels beter met Lesley: "Maar ze is nog in shock. Echt een enorme domper op de feestvreugde.''
De dieven hebben onder andere een collectie gouden munten meegenomen en de kluis leeggehaald.
Ah, de datum die erbijstond was de 21e, dag van de finale.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dat was al vooraf bekend?
Eerst wilde Robert met All You Need is Love voor hem langskomen, maar Ben was al terug bij z'n jeugdliefde..
Maar dat is een heel eng filmpje! Eigenlijk hilarisch, wat een lulletjes rozenwater.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Niet schrikken, maar ik lok jullie even mee naar het Eurovisie Songfestival subforum!
Eventjes maarHet is de moeite
Ben en Dean Saunders deden mee aan Songfestival 2003. Filmpje!
Vreselijk he?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is een heel eng filmpje! Eigenlijk hilarisch, wat een lulletjes rozenwater.
Oh god, dat mutsje.... en die beweginkjes. Echt van die sulletjes die dachten dat ze heul cool waren.quote:
Ja zoiets gun je niemand, zelfs hun niet...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend sneu zeg, die diefstal in dat huis van pa en ma Saunders
echt een heeel lekker nummer zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze nog even hoor
daar is Ben wel een stukkie dikkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Niet schrikken, maar ik lok jullie even mee naar het Eurovisie Songfestival subforum!
Eventjes maarHet is de moeite
Ben en Dean Saunders deden mee aan Songfestival 2003. Filmpje!
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Geen enkele reactie op het feit dat hij Pearl totaal negeert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |