quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eh ja. Als jij dat er uit haalt...
Ik ben niet idolaat van Esther, maar vind haar gewoon veel beter dan Ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Ja, we weten nu onderhand wel dat je idolaat bent van Esther. Get a life zeg.
Zeg dat dan in het topic van Esther en niet 10 x hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben niet idolaat van Esther, maar vind haar gewoon veel beter dan Ben.
Juist niet.. Hij had erg eenzijdige stukjes in het duet en moest elke keer hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Gelukkig kwam dat in het duet goed.
Dat is waar en jammer. Maar zo is dat nummer ook in het origineel verdeeld. Toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist niet.. Hij had erg eenzijdige stukjes in het duet en moest elke keer hetzelfde doen.
Is die single ergens te beluisteren?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dat is waar en jammer. Maar zo is dat nummer ook in het origineel verdeeld. Toch?
Dit vind ik van de single van Ben:
Wat een domme titel. Het heeft wel wat swing, ligt wel ok in het gehoor. Dit ligt Ben wel. Echt een nummer wat hij 100en keren kan zingen zonder moe te worden. Handig als ie wint.
quote:Hoe tof is dit! De arm van m'n zoon Daan (7 jaar) door tattoo-koning Ben Saunders! #TVOH #Life4You
posted by @jvdboom from TweetDeck 18 hours 19 mins ago
Ik verwacht niet dat het een echte tattoo is. Maar wel leuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef roos85 het volgende:
Ben heeft het zoontje van Jeroen v/d Boom "bewerkt"
[..]
[ afbeelding ]
haha lijkt me niet voor een kind van 7quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het een echte tattoo is. Maar wel leuk.
Ik weet het niet. Hij lijkt mij niet zo'n tattoo type, maar je weet maar nooit, misschien slaat het Ben-effect wel toe.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
haha lijkt me niet voor een kind van 7
zou Jeroen ook aan de tattoo gaan?
ik vond dat wel grappig, hij ging helemaal losquote:Op woensdag 19 januari 2011 03:32 schreef Marloes het volgende:
Ik vond 'm vandaag heel erg irritant in de madiwodovrijdagshow. Meer mensen die het hebben gezien? Dat hij op de bank ging staan enzo, beetje arrogant komt 't op mij over.
Zouden die twee samen iets hebben? Zag er wel heel cosy uit, zo samen op de bank.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond dat wel grappig, hij ging helemaal los
Hij was de enige die zich op zijn gemak voelde. Samen met Kim
Kim en Benquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zouden die twee samen iets hebben? Zag er wel heel cosy uit, zo samen op de bank.
Kim heeft geen relatiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kim en Ben
Ze heeft toch iets met lenny hoorde ik
Of roep ik nu iets raars
Lenny had toch iets met.... Hoe heet ze ook alweer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kim en Ben
Ze heeft toch iets met lenny hoorde ik
Of roep ik nu iets raars
Wiepquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Lenny had toch iets met.... Hoe heet ze ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |