Heeft 'ie zelf verzonnen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef PizzaMizza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]'' I like pink :$ ''
[ afbeelding ]
Ik sla in als bliksem, zelfs op een DONDERdag:$
qftquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef CrêpeAuNutella het volgende:
[..]
Heeft 'ie zelf verzonnen hoor.
Wel de nieuwe versie, hindoestaanse, behaarde borsten guido'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef zone het volgende:
dat zijn guido's TS, niets nieuws onder de zon
nou, laten we een nieuwe naam verzinnen voor deze gemuteerde guido's, we hebben:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wel de nieuwe versie, hindoestaanse, behaarde borsten guido's
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik klap je, kkhindoestaan.
ge-loverboyed worden door zo een gezichtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit boven quantiteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PizzaMizza het volgende:
AMAR & SURADJ hebben wel meer vrienden dan jullie op hyvessss
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ge-loverboyed worden door zo een gezicht
Ik heb precies hetzelfde Ikea-bed en ben 32quote:
Dat is wel een beetje gay, weet je zeker dat je van binnen geen hindoe ben?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde Ikea-bed en ben 32
Van binnen ben ik een bruinhemd die de puurheid van het Arische ras voorstaat, van buiten ben ik een roti-boy. Maar nee, ik lust geen dick, ondanks het Ikea-stapelbed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje gay, weet je zeker dat je van binnen geen hindoe ben?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef Ulpianus het volgende:
Valt me ook op dat ze foto's van zichzelf boven hun bed hebben hangen. Ik bedoel, ik snap narcisme, maar is dat niet gewoon raar?
Die met die Peugeot 206?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe heet trouwens dat ene liedje van vroegah die o.a in een reclame voorkwam van zo'n foute turk in een disco met een zonnebril op. Ging zo van:
lemma gum hada dum hadadumdamheeeeee
lada hun hada mun lala dumdummeeeee
Die wil ik downloaden
jij bent pas een kutuser door daarop te letten, kutuserquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw titel, jouw ondertitel. Jezus, wat ben jij een kutuser.
En wie de fock mag jij wezen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
jij bent pas een kutuser door daarop te letten, kutuser
Raqualad is als een kleine broer voor mij die elke dag zijn kont verkoopt op het station die ik nooit gehad hebquote:
hoe heet deze baas alweer?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kkhindoe kom naar deze club dan zien we wel wie player is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe heet trouwens dat ene liedje van vroegah die o.a in een reclame voorkwam van zo'n foute turk in een disco met een zonnebril op. Ging zo van:
lemma gum hada dum hadadumdamheeeeee
lada hun hada mun lala dumdummeeeee
Die wil ik downloaden
Geen antwoord op mijn vraag, kutuser.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Raqualad is als een kleine broer voor mij die elke dag zijn kont verkoopt op het station die ik nooit gehad heb
jah in ieder geval met een auto, weet niet of het ene peugot was, je zag toen volgens mij daar 4 turken in zitten ofzo. en er was een feest.quote:
?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
nej die is het niet, het liedje werd in het turks ofzoiets gezongen.
Hmm irriteer ik je ofzo??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw titel, jouw ondertitel. Jezus, wat ben jij een kutuser.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
jij bent pas een kutuser door daarop te letten, kutuser
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
nej die is het niet, het liedje werd in het turks ofzoiets gezongen.
HAAHA JA DIE!!!!11!!!1!quote:
Heeft iemand nog die pic van deze ultrabaas in dat zwembad? Je weet wel, met die havanna en die fles goedkope champagne.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar ik geef niet, lekker puhh, uhh.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heeft iemand nog die pic van deze ultrabaas in dat zwembad? Je weet wel, met die havanna en die fles goedkope champagne.
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heeft iemand nog die pic van deze ultrabaas in dat zwembad? Je weet wel, met die havanna en die fles goedkope champagne.
Dat is Amar ouwe, dat die je toch zo? :$quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
MAAK KANS OP 1000 EURO: IS DIT SURADJ OF AMAR?
Huh?? waar heb je het in godsnaam over??quote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad en een half jaar later heeft ie je de prostitutie in gedwongen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Helemaal geil als ze mekaar lekker even van achter pakken. Gaysex is hot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest bijna kotsen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Helemaal geil als ze mekaar lekker even van achter pakken. Gaysex is hot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |