Daar is de winst wel gebaseerd op een ander feit/beleving/idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef Re het volgende:
en hoe zit het met de subliminale boodschappen verborgen in Mircosoft en OS en Linux, dat je zelf nog vertrouwd wat je typt of denkt te typen, niets is wat het lijkt. Kill your computer
maar goed, kanker ging het toch over?
tsja, hoe wilde je anders je producten op de markt zetten? maar goed farma is evil, vandaar ook de miljarden claims hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Daar is de winst wel gebaseerd op een ander feit/beleving/idee.
Dat de farmaceutische industrie mensen ziek wil maken en er geen belang bij heeft als mensen beter worden daar is helemaal in te komen, helaas.
En ze besteden meer geld aan marketing dan aan research, etc. Mankeert wel degelijk wat aan dus.
Nee beslist geen toeval ik ging smorgens met hem naar het consultatie bureau en hij kreeg zn prik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Toeval bijvoorbeeld. Als een aandoening zich vanaf een bepaalde leeftijd/ontwikkelingsnivo uit, en dat kind rond die tijd ook een prik krijgt kan het overkomen alsof de ene door de ander veroorzaakt wordt.
Hij heeft alleen naar het programma Horizon verwezen, daarin heeft hij in zoverre gelijk dat dat over een studie in Denemarken ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch heeft Tuinhek gelijk over die studie in Denemarken.
Doe mij eens geen woorden in de mond leggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hij heeft alleen naar het programma Horizon verwezen, daarin heeft hij in zoverre gelijk dat dat over een studie in Denemarken ging.
ATuinhek is namelijk zo wetenschappelijk aangelegd, dat hij zich uiteraard vol kan laten spuiten met vaccins omdat er (voor hem blijkbaar) geen significante verschillen waren aangetoond in Denemarken.
Tuurlijk moet je vooral doen; want ATuinhek levert hier een 100% "wetenschappelijk" bewijs dat het 100% safe is.
Dat het kind even anders was is toch niet zo gek? Even een dagje of wat niet lekker van de immuunreactie enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee beslist geen toeval ik ging smorgens met hem naar het consultatie bureau en hij kreeg zn prik.
Na die prik was hij anders en dat precies van de een op het andere moment.
Ik ben zn moeder k weet toch verdorie wel hoe mn kind is en was....
Onzin, marketing is slechts een klein deel van de totale kosten bij de ontwikkeling van een medicijn. Bij een gemiddelde totale investering van 1 miljard euro is die marketing ook nodig om de investeringskosten terug te verdienen en een extra deel voor onderzoek dat niet leidt tot een verkoopbaar product.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Daar is de winst wel gebaseerd op een ander feit/beleving/idee.
Dat de farmaceutische industrie mensen ziek wil maken en er geen belang bij heeft als mensen beter worden daar is helemaal in te komen, helaas.
En ze besteden meer geld aan marketing dan aan research, etc. Mankeert wel degelijk wat aan dus.
Mwoa, no-offence, maar mijn zusje die tot voorkort in de crisis-opvang werkte, van oa kinderen met pdd-nos, adhd, en aandoeningen uit het autistische spectrum, hoorde dat steevast van de ouders...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee beslist geen toeval ik ging smorgens met hem naar het consultatie bureau en hij kreeg zn prik.
Na die prik was hij anders en dat precies van de een op het andere moment.
Ik ben zn moeder k weet toch verdorie wel hoe mn kind is en was....
Op zich heel menselijke denk ik, ergens een rede/schuldige achter zoeken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, no-offence, maar mijn zusje die tot voorkort in de crisis-opvang werkte, van oa kinderen met pdd-nos, adhd, en aandoeningen uit het autistische spectrum, hoorde dat steevast van de ouders...Vaak zien die ouders de splinter in het oog van de ander wel, maar de balk in het eigen oog niet. Helemaal niet als er een rijp en groot doelwit als "big-pharma" voor het grijpen is, waar ze niet alles van begrijpen, en dan er maar van uit gaan dat er iets sinisters dáár ten grondslag ligt aan de problemen van hun kinderen.
Zeker, heb je helemaal gelijk in. Erkennen (vooral als ouder) dat je iets niet helemaal goed doet, zal bij weinig mensen echt van harte gaan, mijzelf incluis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Op zich heel menselijke denk ik, ergens een rede/schuldige achter zoeken.
Zeker, maar men kijkt niet zo graag in de spiegel wanneer het om mogelijk oorzaken van problemen van hun kinderen gaat. Afgezien van voorvallen in de opvoeding, speelt ook genetica mee in bepaalde situaties. Kinderen met ADHD hebben vaak ook ouders met die trekken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Op zich heel menselijke denk ik, ergens een rede/schuldige achter zoeken.
Dat zijn volgens jou objectieve bronnen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Onzin, marketing is slechts een klein deel van de totale kosten bij de ontwikkeling van een medicijn. Bij een gemiddelde totale investering van 1 miljard euro is die marketing ook nodig om de investeringskosten terug te verdienen en een extra deel voor onderzoek dat niet leidt tot een verkoopbaar product.
Voordat je zulke boude uitspraken doet, lees jezelf eens in:
Wall Street Journal
Overheid VS
GlaxoSmithKline
Hij was niet even anders maar blijvend veranderdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat het kind even anders was is toch niet zo gek? Even een dagje of wat niet lekker van de immuunreactie enzo.
t Zou toch kunnen? Maar dat gaan ze nooit toegevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, no-offence, maar mijn zusje die tot voorkort in de crisis-opvang werkte, van oa kinderen met pdd-nos, adhd, en aandoeningen uit het autistische spectrum, hoorde dat steevast van de ouders...Vaak zien die ouders de splinter in het oog van de ander wel, maar de balk in het eigen oog niet. Helemaal niet als er een rijp en groot doelwit als "big-pharma" voor het grijpen is, waar ze niet alles van begrijpen, en dan er maar van uit gaan dat er iets sinisters dáár ten grondslag ligt aan de problemen van hun kinderen.
Het kan ook komen door die slok bleekwater die hij nam toen jij niet oplette, of toen hij zijn kop stootte terwijl hij uit zijn ikea hoogslaper donderde, maar dat zal jij vermoedelijk wat minder graag toegeven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
t Zou toch kunnen? Maar dat gaan ze nooit toegeven
Misschien dat je die veranderingen toen pas op begon te merken? PPD-NOS is niet echt een pats boem je hebt het iets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:22 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hij was niet even anders maar blijvend veranderd
Bewijs dan eens dat de bronnen waar Lambiekje zich altijd op baseert WEL objectief zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef truepositive het volgende:
[..]
Dat zijn volgens jou objectieve bronnen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef truepositive het volgende:
[..]
Dat zijn volgens jou objectieve bronnen?
Het lijkt wel macraméquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh, net stond er nog een heel verhaal van Schenkstroop, met onder andere dat HIV nog nooit onder een miscroscoop was bekeken, of goed geisoleerd was.
[ [url=http://userwww.sfsu.edu/~infoarts/links/isea2006bioartf/HIV.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik ben biofarmaceutisch wetenschapper en wetenschapscommunicatie student, hoezo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Gray, wat doe jij. Ben jij een medisch student of iets anders?
O niets was alleen nieuwsgierig, heb ik wel vaker last van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben biofarmaceutisch wetenschapper en wetenschapscommunicatie wetenschapper, hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |